Detroit: Become Human is an upcoming action-adventure game developed by Quantic Dream and published by Sony Interactive Entertainment for the PlayStation 4, releasing worldwide on 25 May 2018. The plot revolves around three androids: Kara, who escapes the factory she was made in to explore her newfound sentience; Connor, whose job it is to hunt down deviant androids; and Markus, who devotes himself to releasing the androids from servitude. They may survive or perish depending on dialogue choices that shape the story as customised by the player.
Detroit: Become Human is derived from Quantic Dream's 2012 tech demo Kara; Valorie Curry returns to reprise the title role. To research the setting, the developers visited Detroit, Michigan. Quantic Dream built a new engine to complement the game and cast hundreds of actors from Los Angeles, London and Paris before commencing the process of shooting and animation. The script took director David Cage and lead writer Adam Williams over two years to complete. Philip Sheppard, Nima Fakhrara, and John Paesano composed the score for Kara, Connor, and Markus, respectively.
Detroit: Become Human
- Gewoon Arno
-
Big Baller
- Berichten: 4585
- Lid geworden op:
- 16 jul 2017, 00:04
Detroit: Become Human
21 mei 2018, 11:25
- The Great Volunteer
- Berichten: 4765
- Lid geworden op:
- 31 jul 2017, 10:59
- Gewoon Arno
-
Big Baller
- Berichten: 4585
- Lid geworden op:
- 16 jul 2017, 00:04
- The Great Volunteer
- Berichten: 4765
- Lid geworden op:
- 31 jul 2017, 10:59
Re: Re:
22 mei 2018, 09:00
Shit of war alvast verwijderd om plaats te maken voor Detroit en dit meesterwerkje, had 'm nog niet eens opgestart.
- Gewoon Arno
-
Big Baller
- Berichten: 4585
- Lid geworden op:
- 16 jul 2017, 00:04
Re: Re:
22 mei 2018, 13:31
Heb je geen externe HDD? Ik heb 2tb intern en nog een spare 1tb extern eraan gehangen. Heb CoD legacy daarop gezet vanwege constante memory errors en laad zelfs sneller + errors zijn weg.
- Laura Birdie
- Berichten: 936
- Lid geworden op:
- 16 jul 2017, 19:27
- Rick Raptor
- Berichten: 401
- Lid geworden op:
- 28 jul 2017, 12:56
25 mei 2018, 20:03
Dunno, ik heb genoeg negatieve reacties gezien van spelers, vooral op het schrijfwerk. Dat is namelijk zo subtiel als een baksteen tegen het hoofd. Soms ook echt 'Press F to pay respects' niveau. De twists die ze er laten doorheen gooien zijn ook nogal suf vergeleken met betere games die eenzelfde soort dingen uithaalden.
Dat gekoppeld met mijn gebrek aan vertrouwen in games van deze maker zorgt ervoor dat ik deze dus ook links laat liggen, ik houd het wel bij Dad of Boy en Co-op Dark Souls.
Dat gekoppeld met mijn gebrek aan vertrouwen in games van deze maker zorgt ervoor dat ik deze dus ook links laat liggen, ik houd het wel bij Dad of Boy en Co-op Dark Souls.
- Gewoon Arno
-
Big Baller
- Berichten: 4585
- Lid geworden op:
- 16 jul 2017, 00:04
Re:
28 mei 2018, 12:08
Je gaat het huishouden doen en je gaat het tof vinden ook.
Kreeg daar al slapstick te zien toen mijn vriendin die scene speelde waar je die rolstoel moet duwen, wow.
- Gewoon Arno
-
Big Baller
- Berichten: 4585
- Lid geworden op:
- 16 jul 2017, 00:04
02 jun 2018, 16:27
Ik dig het wel hoor, hier en daar een scenario spelen "s avonds laat is tof. Maar help me eens, ben mijn progress een beetje uit het oog verloren.
Laatste was die gast daar weer bij elkaar rapen op dat stort, zit ik al over de helft? Wel ineens een aparte mood, ik kon het wel appreciëren.
Laatste was die gast daar weer bij elkaar rapen op dat stort, zit ik al over de helft? Wel ineens een aparte mood, ik kon het wel appreciëren.
- Gewoon Arno
-
Big Baller
- Berichten: 4585
- Lid geworden op:
- 16 jul 2017, 00:04
11 jul 2019, 09:30
Heb de game dankzij Plus weer kunnen oppakken, en uitgespeeld.
Toch wel erg goed. De beste Quantic Dream game. Het zag er allemaal mooi uit en de soundtrack was goed. Ik had zelf een einde waarbij:
Vond de twist ditmaal ook goed, afgezet tegen Heavy Rain:
De branching paths zijn best indrukwekkend.
Toch wel erg goed. De beste Quantic Dream game. Het zag er allemaal mooi uit en de soundtrack was goed. Ik had zelf een einde waarbij:
Spoiler:
Kara, Connor, Luther en Alice overleven. Markus werd gefusileerd. Dit is wel logisch want ik heb eerst de stad vernielt en 2 agenten gedood, daarna in het nieuwsgebouw ook nog guards gedood. En tijdens de eerste demonstratie (sterke scene trouwens) ben ik voor een bloedbad gegaan. Pas het laatste stuk heb ik peaceful gedaan. Dus gratie zou ook wel gek zijn tbh.
Kara, Luther en Alice zijn zonder sacrifice doorgelaten, omdat er een vredig protest op de schermen gaande was. De guard realiseerde zich dat zij gewoon vrij willen zijn.
Connor deed memory switch met zijn lookalike en Hank is dood.
Kara, Luther en Alice zijn zonder sacrifice doorgelaten, omdat er een vredig protest op de schermen gaande was. De guard realiseerde zich dat zij gewoon vrij willen zijn.
Connor deed memory switch met zijn lookalike en Hank is dood.
Spoiler:
Alice werd vrij subtiel gehouden. Ze vraagt Kara waarom mensen ons haten. Toen viel het voor mij op zijn plaats. In het begin van de game, geeft die Todd haar de schuld van alles (omdat hij zijn baan kwijt is door Androids). Ze eet niet, geen school, ze herstelt miraculeus van koorts en anderen zien ook dat er iets met haar is.
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 68 gasten