Weerwolven van GamingDam #3 (Ronde 4)

Gebruikersavatar
Thud
Lv5
Berichten: 644
Lid geworden op:
14 jul 2017, 12:43

07 okt 2017, 20:06

Het is maar goed dat ik nog geen verhaaltje had geschreven. Jullie maken het wel (te) spannend haha. :P

Gebruikersavatar
Zevenberge
Lv5
Berichten: 958
Lid geworden op:
13 jul 2017, 16:36

07 okt 2017, 20:08

Ja, dit is dus geweldig. We hebben een zo goed als zekere inwoner die we zo goed als zeker gaan lynchen. Even teruglezen of ik me in de Rolfgang-hype kan vinden.

Gebruikersavatar
Zevenberge
Lv5
Berichten: 958
Lid geworden op:
13 jul 2017, 16:36

Re:

07 okt 2017, 20:08

Thud schreef:
07 okt 2017, 20:06
Het is maar goed dat ik nog geen verhaaltje had geschreven. Jullie maken het wel (te) spannend haha. :P
Verhaaltjes schrijven mag altijd :snor:

Gebruikersavatar
Shadow
Lv6
Berichten: 1718
Lid geworden op:
13 jul 2017, 14:42

07 okt 2017, 20:12

Doomtrain
Shadow
Zevenberge
Yellow
Rolfgang VII
Henky-VII
JJ.
Wesley
Karel VI
Mr. President
Needakill
Shuckle
BrutalGamer I

Nou, ik ga maar met de flow mee voor nu :P

Gebruikersavatar
Zevenberge
Lv5
Berichten: 958
Lid geworden op:
13 jul 2017, 16:36

07 okt 2017, 20:16

Waar komt de stormloop op Rolfgang vandaan? Ik zie het niet.
Shuckle initieerde het en is het mastermind achter de exorchist te gebruiken.

Gebruikersavatar
Wesley
Lv6
Berichten: 1248
Lid geworden op:
13 jul 2017, 14:37

07 okt 2017, 20:17

Ik denk dat Shuckle de exorcist is.
:huillie:

Gebruikersavatar
Yellow
Lv6
Berichten: 1811
Lid geworden op:
11 jul 2017, 13:07

07 okt 2017, 20:17

wie het ook is, wel een enorme domkop om die kracht zo laat nog te gebruiken

Gebruikersavatar
Shadow
Lv6
Berichten: 1718
Lid geworden op:
13 jul 2017, 14:42

Re:

07 okt 2017, 20:33

Zevenberge schreef:
07 okt 2017, 20:16
Waar komt de stormloop op Rolfgang vandaan? Ik zie het niet.
Shuckle initieerde het en is het mastermind achter de exorchist te gebruiken.
Ik kan altijd mijn stem nog naar Shuckle veranderen als het hem pleased :'D

Gebruikersavatar
Rolfgang
Lv7
Berichten: 2502
Lid geworden op:
13 jul 2017, 14:46
Locatie: Castricum
Contacteer:

07 okt 2017, 21:01

What the hell gebeurt hier allemaal? Allemaal leuk en aardig al die stemmen op mij om een inwoner zonder krachten te redden, maar op deze manier ga je er alleen maar een inwoner mét kracht uitspelen.

En ik was vandaag inderdaad stil, want ik was aan het werk en een avondje naar vrienden toe.
As easy to stop as it is to comprehend.

Gebruikersavatar
Zevenberge
Lv5
Berichten: 958
Lid geworden op:
13 jul 2017, 16:36

07 okt 2017, 21:01

Doomtrain
Shadow
Zevenberge
Yellow
Rolfgang VII
Henky-VII
JJ.
Wesley I +1
Karel V -1
Mr. President
Needakill
Shuckle
BrutalGamer I

Gebruikersavatar
Thud
Lv5
Berichten: 644
Lid geworden op:
14 jul 2017, 12:43

Re:

07 okt 2017, 21:08

Rolfgang schreef:
07 okt 2017, 21:01
What the hell gebeurt hier allemaal? Allemaal leuk en aardig al die stemmen op mij om een inwoner zonder krachten te redden, maar op deze manier ga je er alleen maar een inwoner mét kracht uitspelen.

En ik was vandaag inderdaad stil, want ik was aan het werk en een avondje naar vrienden toe.
Karel happened. Ik denk dat ik een paar grijze haren erbij heb gekregen, maar nu kan ik er wel om lachen.

Gebruikersavatar
Rolfgang
Lv7
Berichten: 2502
Lid geworden op:
13 jul 2017, 14:46
Locatie: Castricum
Contacteer:

Re: Re:

07 okt 2017, 21:13

Thud schreef:
07 okt 2017, 21:08
Rolfgang schreef:
07 okt 2017, 21:01
What the hell gebeurt hier allemaal? Allemaal leuk en aardig al die stemmen op mij om een inwoner zonder krachten te redden, maar op deze manier ga je er alleen maar een inwoner mét kracht uitspelen.

En ik was vandaag inderdaad stil, want ik was aan het werk en een avondje naar vrienden toe.
Karel happened. Ik denk dat ik een paar grijze haren erbij heb gekregen, maar nu kan ik er wel om lachen.
Karel's outing heb ik wel meegekregen, het idiote stemmen op mij na de kracht van de Excorsist is mij een raadsel...
As easy to stop as it is to comprehend.

Gebruikersavatar
Yellow
Lv6
Berichten: 1811
Lid geworden op:
11 jul 2017, 13:07

07 okt 2017, 21:16

Als rolfgang een inwoner blijkt te zijn kunnen we shuckle sltijd nog lynchen

Gebruikersavatar
Wesley
Lv6
Berichten: 1248
Lid geworden op:
13 jul 2017, 14:37

Re:

07 okt 2017, 21:26

Yellow schreef:
07 okt 2017, 21:16
Als rolfgang een inwoner blijkt te zijn kunnen we shuckle sltijd nog lynchen
Klinkt als een plan.
:huillie:

Gebruikersavatar
Thud
Lv5
Berichten: 644
Lid geworden op:
14 jul 2017, 12:43

07 okt 2017, 22:50

Ronde 3: Gedreven Door Krachten

Een nieuwe dag brak aan. De inwoners van Gamingdam waren nog aan het bij komen van een zware nacht. Shadow begon onmiddellijk aan zijn nieuwe taken als Burgermeester. Als eerste op de lijst was een wegblokkade aanleggen. Niemand mocht het dorp in en veel belangrijker niemand mocht eruit. "Alleen inktvissen die door verf zwemmen kunnen er nu nog door. Ik splat ze allemaal onder muhaha". Als tweede werd er een brandstapel gereed gemaakt. Er moest en zal iemand boeten voor de wandaden van gisteren. Tenslotte zouden de betrokken bewoners ondervraagd worden later in de namiddag. Rond het middaguur liep Karel rond en schreeuwde van alle daken: "IK BEN EEN WOLVENJONG ... maybe". De ondervraging werd vanzelfsprekend gestaakt. Inwoners sleurde Karel al naar de brandstapel toe. "Dit is een preventieve maatregel", zeiden er een aantal. "Ja, misschien is het wel besmettelijk. Eww". De fakkels werden aangestoken en arme Karel hing al gebonden aan het zilveren kruis. Men wilde ook nog de pistolen met zilveren kogels erbij halen, voor de zekerheid. Er werd er vanaf gezien, toen ze dachten een van de pistolen af te horen gaan. Niet iedereen was even gecharmeerd van het lynchen van Karel. De Exorcist nam hem mee naar zijn huis. "Kind toch, met mijn krachten kan ik jouw wolvenstaartje laten verdwijnen". Het kosten bijna de hele nacht, maar uiteindelijk was het toch gelukt. Karel leeft nu verder als Inwoner zonder krachten.

Ontroerd door de gebeurtenissen veranderden de bewoners van Gamingdam snel van mening. Het volk heeft gesproken: Rolfgang werd het nieuwe slachtoffer voor de lynch. De beste man brulde het uit op de brandstapel. Net voor het vuur was uitgedoofd om het verkoolde lichaam te inspecteren, kwam er een lichtflits uit het niets. Het lichaam was nergens te vinden! Zijn huis lag helemaal overhoop!! Er was niets gevonden wat de identiteit van Rolfgang zou kunnen bewijzen.

Paniek vulde de ruimte. De bewoners hadden echter geen tijd om lekker bij te komen. Een gegil echode door het dorpsplein. "Dat moet Shadow zijn", zei Henk met een serieuze toon. "Ik heb zoveel Splatoon met die gast gespeeld, die stem herken ik uit duizenden". De ene helft van het dorp was nog op zoek naar Rolfgang en de andere helft ging naar het huis van Shadow. De betoverende melodieën van een fluit was onderweg te horen. Eenmaal aangekomen in het huis van de Burgermeester was het te laat. Ondergesplat in bloed. Er werd gejankt en getierd. Het graf werd bij wijze van al gegraven. Tot er een stemmetje zei: "Zeg jongens, kunnen jullie kappen met die sterretjes. Kanonnen."

Samenvatting
  • Rolfgang is gelynched door het volk. Zijn lichaam is zoek en zijn rol is onbekend. De Verhullende Wolf heeft zijn krachten gebruikt.
  • De Exorcist heeft de speciale krachten van The Great Volunteer verdreven. Onze Karel wou dood, maar leeft verder als gewone Inwoner.
  • De Sniper Wolf heeft misgeschoten. Wellicht schiet ie de volgende keer raak.
  • De Fluitspeler betoverde een deelnemer naar keuze. De gedupeerde heeft bericht gekregen.
  • Burgermeester Shadow was het doelwit van de wolven, maar voor de aanval besloot Shadow een drankje van de lokale Heks in te nemen. Shadow ontsnapt de wolvenmoord.
-------------------------------------------------------------------------

Deelnemerslijst (Ronde 3)
  1. Doomtrain
  2. Shadow
  3. Zevenberge
  4. Yellow
  5. Rolfgang ✝
  6. Henky-VII
  7. JJ.
  8. Wesley
  9. Karel
  10. Mr. President
  11. Techmode ✝
  12. Needakill
  13. Shuckle
  14. BrutalGamer
Deadline voor ronde 3 is zaterdag 8 october 2017 om 23:59

Gebruikersavatar
shuckle
Lv4
Berichten: 330
Lid geworden op:
13 jul 2017, 13:22

07 okt 2017, 22:52

Motherfuckers

Gebruikersavatar
BrutalGamer
Lv5
Berichten: 878
Lid geworden op:
13 jul 2017, 19:42

07 okt 2017, 22:56

FFS, wie gebruikt zijn kracht zo laat en natuurlijk een ideaal.scenario voor de verhullende wolf. Sowieso waarom zo massaal op Rolfgang terwijl er amper aanleiding was. Goed gespeeld :lol:

Leuk geschreven trouwens Thud.
Afbeelding Babyforce Unite!
Afbeelding

Gebruikersavatar
Doomtrain
Lv3
Berichten: 245
Lid geworden op:
13 jul 2017, 17:51

07 okt 2017, 22:59

ja uhhh, nu weten we dus nog geen fuck :') Het enige wat we weten is dat Karel/Shadow op zeker veilige picks zijn, de wolven willen namelijk een nieuwe burgervader.

Gebruikersavatar
Shadow
Lv6
Berichten: 1718
Lid geworden op:
13 jul 2017, 14:42

07 okt 2017, 23:18

De wolven wilden mij dood hebben?


Gebruikersavatar
Thud
Lv5
Berichten: 644
Lid geworden op:
14 jul 2017, 12:43

07 okt 2017, 23:26

Acties voor Ronde 3

Hier volgen de acties die deelnemers moeten, kunnen of niet mogen maken:
  • Iedereen moet stemmen op een deelnemer die gelynched moet worden voor de deadline. Gebruik hiervoor de deelnemerslijst zonder Techmode en Rolfgang erin verwerkt. Houd er rekening mee dat de stem van de Burgermeester voor twee telt.
  • De Opperweerwolf stuurt een PM naar de spelleider met een nieuw (niet wolf) slachtoffer voor de wolvenmoord.
  • Het levenselixer van de Heks is uitgewerkt, m.a.w. Shadow word niet meer beschermd voor een wolvenmoord. Wel heeft de Heks nog mogelijk vergif tot haar beschikking. Je kan de spelleider een PM sturen met een nog levend doelwit.
  • De Ziener kan mogelijk weer even koekenloeren met zijn zesde zintuig. Je kan de spelleider een PM sturen met de naam van een nog levende speler waarvan je de rol graag wilt zien.
  • De Grafrover kan niet de rol opgraven van Rolfgang. Het lijk en de rol zijn opgevraagd door de Verhullende Wolf. Deze krijgt spoedig bericht van de spelleider.
  • De Exorcist beschikt niet meer over het materieel om krachten uit te drijven. Deze kracht kan niet meer gebruikt worden gedurende het spel.
  • De Fluitspeler kan mogelijk weer een nog levende speler betoveren. Stuur een PM naar de spelleider met een naam die jouw gefluit aankan. De betoverde spelers vormen dan een eigen groep.
Gebruikte rollen (Na Ronde 2)

Hieronder de lijst met gebruikte rollen, deze staat ook op de eerste pagina. Zoals je ziet is elke rol eenmaal gebruikt.
  • Weerwolf (1x)
  • Sniper Wolf (1x)
  • Verhullende Wolf* (1x)
  • Berouwvolle Wolf (1x)
  • Inwoner (1x)
  • Wolvenjong (1x)
  • Cupido* (1x)
  • Jager (1x)
  • Ziener* (1x)
  • Heks* (1x)
  • Fluitspeler* (1x)
  • Wethouder (1x)
  • Grafrover (1x)
  • Exorcist* (1x)
*kracht gebruikt

Let the games begin anew!
Laatst gewijzigd door Thud op 08 okt 2017, 00:47, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
shuckle
Lv4
Berichten: 330
Lid geworden op:
13 jul 2017, 13:22

07 okt 2017, 23:36

Tenminste hebben we een groep van 3 of 4 inwoners, could be worse.

Also krijgt de verhullende wolf wel de rol te horen?

Gebruikersavatar
Thud
Lv5
Berichten: 644
Lid geworden op:
14 jul 2017, 12:43

07 okt 2017, 23:47

Yes, die heeft net bericht gehad.

Dit was geen saaie ronde in elk geval. Het kon alle kanten op gaan. Genoeg kansen voor iedereen nog in het spel. Sommige zijn wat meer benadeeld dan anderen natuurlijk.

Hopelijk kan ik nu ook iets meer op de achtergrond blijven...

Gebruikersavatar
Yellow
Lv6
Berichten: 1811
Lid geworden op:
11 jul 2017, 13:07

08 okt 2017, 00:05

Not so bad, twee inwoners gered en mogelijk een wolf dood (of toch een belangrijke kracht). Ook nog maar 1 wolf met kracht, en hier en daar hebben we wat informatie.

@Thud
Bedoel je nou dat de heks nog leeft, moet dat niet geheim zijn nu de verhullende wolf zijn kracht heeft gebruikt.

Gebruikersavatar
shuckle
Lv4
Berichten: 330
Lid geworden op:
13 jul 2017, 13:22

Re:

08 okt 2017, 00:14

Yellow schreef:
08 okt 2017, 00:05
Not so bad, twee inwoners gered en mogelijk een wolf dood (of toch een belangrijke kracht). Ook nog maar 1 wolf met kracht, en hier en daar hebben we wat informatie.

@Thud
Bedoel je nou dat de heks nog leeft, moet dat niet geheim zijn nu de verhullende wolf zijn kracht heeft gebruikt.
Ik neem aan dat net zoals de Verhullende wolf zichzelf niet kan verhullen dat de heks zichzelf ook niet kan beschermen?

Gebruikersavatar
Thud
Lv5
Berichten: 644
Lid geworden op:
14 jul 2017, 12:43

08 okt 2017, 00:44

De speciale krachten worden nooit verhuld. Onder acties staan wat rollen kunnen doen. Dat betekent niet dat al deze rollen nog bestaan.

De heks kan wel beiden drankjes zelf innemen, maar het levenselixer beschermt alleen tegen de wolvenmoord en niet de lynch.

Edit: Ik zie dat ik het woordje mogelijk ben vergeten, dat pas ik zo aan. Moest de tekst opnieuw typen, dan krijg je dit soort foutjes.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 198 gasten