Star citizen - gratis spaceship en 5k startership giveaway

no avatar
War_ACE
Lv0
Berichten: 6
Lid geworden op:
20 dec 2022, 10:40

Star citizen - gratis spaceship en 5k startership giveaway

20 dec 2022, 10:50

Hallo iedereen.

Ik weet niet meteen waar ik terecht kan met dit aanbod maar ik dacht dat dit wel een geschikt hoekje van het forum is.
Ik denk dat ik iemand van jullie wel gelukkig kan maken door het delen van een gamecode waarmee je bij het aanmaken/aankopen van een account in Star citizen een gratis startersschip en 5k startbonus krijgt.
De code:STAR-SKFC-NSXS

Het spel is nog steeds niet ge-released maar oh wat is het al prachtig en desondanks de Alpha phase al zeer speelbaar. Een game van de volgende generatie! Ga het zeker eens uitpluizen op de website.
https://robertsspaceindustries.com/star-citizen

De reden dat ik dit deel is omdat ik dan ook gratis dit gratis spaceship erbij krijg, dus zeker eens gaan kijken iedereen en laat me weten wat je van de game denkt. Of als je hem al kende, laat zeker weten als je zin hebt om een leuke clan te joinen!
Let op, de code blijft altijd geldig maar het gratis schip krijg je maar tot 10 januari!!

o7 Starcitizen!
Nico

no avatar
War_ACE
Lv0
Berichten: 6
Lid geworden op:
20 dec 2022, 10:40

07 jan 2023, 09:25

Hey iedereen,

nog maar 2 dagen om er een gratis MPUV starship gratis bovenop te krijgen. Twijfelaars, niet langer twijfelen het is nu of nooit. Nadien blijft de code nog geldig maar krijg je enkel nog 5k UAC. Er zijn momenteel ook nog kortingen op een starterspack door het Luminalia evenement. Het ideale moment om je in dit avontuur te storten dus.

Grtzzz,
Nico

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast