Anime & Manga Topic
- Gewoon Arno
-
Big Baller
Anime & Manga Topic
29 jul 2017, 00:03
Omdat niemand hem wil aanmaken en ik deze wil droppen
Wachten op Berserk en AoT S3. Mss dat ik de manga maar eens verder ga lezen
Wachten op Berserk en AoT S3. Mss dat ik de manga maar eens verder ga lezen
Laatst gewijzigd door Gewoon Arno op 29 jul 2017, 23:51, 1 keer totaal gewijzigd.
- Gewoon Arno
-
Big Baller
- Laura Birdie
- Laura Birdie
- Rick Raptor
- Laura Birdie
- Gewoon Arno
-
Big Baller
- Gewoon Arno
-
Big Baller
- Rick Raptor
Re:
30 jul 2017, 12:46
Welke hem het eerst released, in mijn geval. De eerste vier afleveringen die ik heb gezien zijn allemaal van een verschillende subber. Er is niet echt een consistente groep voor.Laura Birdie schreef: ↑30 jul 2017, 11:03Heb de vraag al eerder gesteld maar welke fansub group is het beste voor kakegurui? Ik volgde die van Hiryuu maar die hebben hem gedropt.....
Fucking Netflix.
- Laura Birdie
30 jul 2017, 20:57
Ook maar hier even posten.
Net Virgin Soul 13 gekeken. Ik snap echt niet waarom de koning ooit Nina zou helpen. Hij was destijds immers toch alleen maar aardig om te kijken of hij haar kon recruiten voor zijn cause en misschien ivm curiosity. Maar nu lijkt ie toch echt om haar te geven en haar macht te geven om zich te verzetten tegen zijn eigen soldaten. It makes absolute zero sense to me.
30 jul 2017, 21:29
Virgin Soul 14:
Ugh Nina mag van mij nu wel dood. Die gast is letterlijk verantwoordelijk voor de dood van duizenden mensen, demonen en angels. Voert een beleid dat slavernij en marteling goedkeurt. En maakt een wapen dat potentieel het einde van de wereld kan betekenen.
Nina: I just cant bring myself to hate him....
Ugh Nina mag van mij nu wel dood. Die gast is letterlijk verantwoordelijk voor de dood van duizenden mensen, demonen en angels. Voert een beleid dat slavernij en marteling goedkeurt. En maakt een wapen dat potentieel het einde van de wereld kan betekenen.
Nina: I just cant bring myself to hate him....
01 aug 2017, 11:19
Oeps ben helaas vergeten de laatste berichten over deze discussie over te zetten uit pixelcake.
Wel ben ik trouwens zeer tevreden over Boku no Hero. Pacing is zo goed. Heel vaak worden dit soort situaties allemaal superlang uitgerekt.
Wel ben ik trouwens zeer tevreden over Boku no Hero. Pacing is zo goed. Heel vaak worden dit soort situaties allemaal superlang uitgerekt.
Spoiler:
Eerst wordt Lida verslagen en dan allemaal emoties en praten met elkaar en gaat ie wellicht nog een keer de fout in en pas daarna (als hij echt zijn les geleerd heeft) haalt ie de rest van groep erbij en dan lukt het 50 eps later. Nu gewoon gefixed in 2 a 3 episodes. Heerlijk.
01 aug 2017, 21:44
@Squawks @Kakegurui Welke subgroep volg jij dan? Want op nyaa kan ik niks vinden behalve Haryuu.
Verder heb ik als iemand die de game heeft uitgespeeld sowieso nooit de meerwaarde van animé adapties gezien. Maar heb persona ook nooit echt gekeken. Wel een stukje danganronpa (1 en ook heel 3, maar die telt niet want dat is een vervolg). Vond ik toch minder dan de game. Game zorgt er toch voor dat er meer wordt ingezogen.
Verder heb ik als iemand die de game heeft uitgespeeld sowieso nooit de meerwaarde van animé adapties gezien. Maar heb persona ook nooit echt gekeken. Wel een stukje danganronpa (1 en ook heel 3, maar die telt niet want dat is een vervolg). Vond ik toch minder dan de game. Game zorgt er toch voor dat er meer wordt ingezogen.
Re: Anime & Manga Topic
02 aug 2017, 08:32
Ik pik de eerste de beste van een illegale streaming site, Legendary.