Anime & Manga Topic

Gebruikersavatar
Rick Raptor
Lv4
Berichten: 401
Lid geworden op:
28 jul 2017, 12:56

12 jun 2019, 11:46

Het duurde maar zes jaar.

Gebruikersavatar
Oversoul
Lv6
Berichten: 1306
Lid geworden op:
20 jul 2017, 06:54

12 jun 2019, 15:52

Wat grappig genoeg bijna overeenkomt omdat er in de serie 5 jaar en 4 maanden verstreken zijn sinds de dood van Eren's moeder :snor:
Switch FC SW 7416-1174-5034

Gebruikersavatar
Laura Birdie
Lv5
Berichten: 936
Lid geworden op:
16 jul 2017, 19:27

17 jun 2019, 19:57

Attack on Titan S3 Part 2 ep 8

I can't, I just can't

Dit is de moeder aller infodumps en ik denk dat ik de aflevering later deze week nog maar eens bekijk want holy shit dit is best wel veel om te bevatten

Dororo 23

Afbeelding

Dit had ik niet moeten kijken vlak voordat ik naar bed ga shiiiiiit

Gebruikersavatar
Oversoul
Lv6
Berichten: 1306
Lid geworden op:
20 jul 2017, 06:54

17 jun 2019, 22:41

De twist der twists is hier. Sasuga, anime-only's. Jullie hebben het puik gedaan om dit punt te bereiken zonder gespoiled te zijn.
Laura Birdie schreef:
17 jun 2019, 19:57
Attack on Titan S3 Part 2 ep 8

I can't, I just can't

Dit is de moeder aller infodumps en ik denk dat ik de aflevering later deze week nog maar eens bekijk want holy shit dit is best wel veel om te bevatten
Deze Reddit samenvatting van de aflevering komt denk ik goed van pas daarbij.
Spoiler:
I'll try to summarize what we just learned.

The rest of the world is not overrun with Titans, and instead is a setting reminiscient of the early 1900's - roughly 1920's.

Grisha grew up in a ghetto in a nation called Marley. Grisha and his family belong to an ethnicity called the “Eldians”.

About 1850 years ago, an Eldian by the name of “Ymir Fritz” allegedly made a “Deal with the Devil of the Earth” and gained the power of the Titans, becoming able to turn into a Titan. (Note: We don’t know what exactly the deal was or what the devil was, the story is described as a religious myth, so we don’t know what is true and what is exaggeration yet.)

When Ymir Fritz died, her “soul” was split into 9 Eldians, each of whom became a Shifter. One of the 9 Shifters was the Founding Titan, the master Shifter, who had the power to control Titans, and thus controlled all of the rest of the Shifters. This was the Fritz Family. Using the power of the Titans, the Eldian people created a massive empire and conquered many people, including the Marleyans.

For many years, the Eldians ruled a large continent, passing the 9 Shifting powers down from generation to generation. The Eldian rebels claim they were good rulers who built infrastructure and improved farming, but the Marleyans claim the Eldians were genocidal and committed atrocities (we don’t know who is telling the truth, it is possible they are both correct or both incorrect).

There would sometimes be periods of civil war as the noble Eldian families feuded with each other, but King Fritz, the mast Shifter with the Founding Titan, would always use the Coordinate to end the fighting.

However, when the 145th King inherited the Founding Titan power, he decided not to intervene, and at the same time the Marleyans decided to launch a Rebellion against the Eldian Empire. The Marleyans somehow “stole” 7 of the 9 Shifter powers.

Instead of crushing the rebellion and ending the War, the 145th King Fritz decided to take some of the Eldian people and sailed away to Paradis Island, where he created the 3 massive Walls out of hundreds of thousands of Mindless Titans using the power of the Founding Titan. He wiped the memories of these Eldians and prohibited the advancement of technology, for unknown reasons. Thus, he became the First King of the Walls 107 years ago.

He makes a threat to the Marleyans: if they attack the Walls, he will unleash the army of Wall Titans and they will crush the entire world. Mutually assured destruction, essentially. The First King only wants to be left alone in peace.

Meanwhile, back on the mainland, the Marleyans eventually won the war and became the dominant force on the continent. The Marleyans hated the Eldians for oppressing them for so many years, so they locked the Eldians up into ghettos.

Some time after this, an Industrial Revolution happened in the outside world, creating new technology such as photography, airplanes, advanced cannons, and blimps.

A few decades after all this, the events of this episode happened. Grisha Jaeger was born. One day, he snuck outside with his sister Faye to show her a blimp. They were caught by Marleyan soldiers, Sgt. Gross and Kruger. Grisha was beaten, while his sister was taken away and her body was found in the river. Grisha is furious, and as a child doesn’t understand why the Marleyans hate them. His parents are nearly brainwashed by Marleyan propaganda into believing that the Eldians are evil and deserve to be treated badly.

When Grisha turns 18, an Eldian resistance movement recruits him. The Eldian rebels have a spy within the Mare government, known as “The Owl”. The Owl gives them secret documents about Eldian history, and sends them Dina Fritz, the last surviving member of a branch of the Fritz Family that chose to stay behind on the mainland instead of sail to Paradis Island.

Grisha and Dina fall in love and are married, and have a son, who they name Zeke (the person who will later become the Ape Titan). This means Eren and Zeke are half-brothers. They and the Eldian rebels plan to one day overthrow the Marleyans, and believe Zeke will be their saviour.

When Zeke turns 5 years old, the Mare government reveals they have plans to conquer Paradis Island to secure the vast reserves of fossil fuels and natural gas on the island, since they need fuel to power their inventions and wish to maintain their power.

The Marleyans are recruiting Eldian children, who will become child soldiers and use the captured Titan powers to destroy the Walls. The reason they need Eldian children is because only Eldians can turn into Titans (which is one of the reasons why they hate the Eldians so much – they believe the Eldians are all monsters who are only pretending to be humans).

Grisha and Dina decide to use Zeke as a sleeper agent to infiltrate the program and become a Shifter. However, after 2 years of training, Zeke sides with the Marleyans and betrays his parents and the other rebels. The Marleyans capture them all, but cannot find the Owl.

The rebels are taken to a port on the southern coast of Paradis Island, where it is revealed Eldian criminals are punished by being turned into Mindless Titans forever, a fate worse than death. This is where all the Mindless Titans outside the Walls come from.

All the rebels are turned into Mindless Titans and set loose via an injection of Titan Serum, which is revealed to be spinal fluid taken from the spine of a Titan. Several of these rebels are actually the some of the Titans that were present in the Battle of Trost. Dina is revealed to be the Smiling Titan that ate Eren’s mother.

However, at the last moment, before Grisha is transformed, the soldier Kruger reveals that he was the Owl all along. He pushes Sgt. Gross off the wall of the port. Kruger reveals that he has one of the Titan powers, transforms, destroys the boat the Marleyans used, and begins killing the Marleyan soldiers.
Welcome to the real world.
Switch FC SW 7416-1174-5034

Gebruikersavatar
Rick Raptor
Lv4
Berichten: 401
Lid geworden op:
28 jul 2017, 12:56

19 jun 2019, 11:51

Gaaah, waarom moest deze AoT aflevering zo vroeg eindigen? Give me more, dammit!

Maar damn, dit geeft al die titans wel gelijk een gezicht. Grappig dat je er gelijk een hoop herkent.

Gebruikersavatar
Gewoon Arno
Big Baller
Lv7
Berichten: 4566
Lid geworden op:
16 jul 2017, 00:04

21 jun 2019, 17:44

Ik had al het één en ander gelezen en opgezocht dus voor mij kwam het niet echt als een verrassing. Moet wel zeggen dat het vrij duidelijk is uitgelegd in de ep maar dem feels. Dat je die titans dan herkent is echt fucked up!

Gebruikersavatar
Laura Birdie
Lv5
Berichten: 936
Lid geworden op:
16 jul 2017, 19:27

06 jul 2019, 19:21

Wrap up lente seizoen:

Dororo 24/24

Dit blijft een interessant project, zo'n reboot van een stokoude manga. De eerste aflevering maakte heel veel indruk, de serie kon dat niet over de hele reeks vasthouden maar had zeker nog wel hoogtepunten. Het einde voelt gerushed, maar toch blij dat het
Spoiler:
best een soort van happy end had
Attack on Titan S3 part 2 10/10

De grote reveal en de effecten daarvan op de karakters zijn echt fantastisch gedaan en daarmee verovert het een plekje als one of the greats. Ik kan echt niet wachten hoe dit verder gaat. Final season is bevestigd, nu nog hopen op een degelijke studio

One Punch Man S2 12/12

De trailers en geruchten over een slecht productie schema deden me vrezen dat dit gaandeweg als een kaartenhuis in elkaar zou storten. Dat is gelukkig niet gebeurd, tel dus je zegeningen. Dat betekent niet dat dit seizoen goed was, het was....ok. Het eindgevecht was best aardig gedaan maar er zit eigenlijk niet 1 gevecht in dat memorabel is terwijl ik momenten uit S1 nog wel voor de geest kan halen. De staff heeft zich waarschijnlijk helemaal de pl$%ris gewerkt, dus respect daarvoor, maar ik hoop dat een eventueel derde seizoen de tijd, het budget en het talent krijgt toebedeeld dat het verdient

Bungou Stray Dogs S3 12/12

Vermakelijk, maar ik moet bekennen dat ik diverse karakters en verhaallijnen was vergeten, dat heeft mijn kijkervaring waarschijnlijk negatief beïnvloed maar ik kwam er met mijn verstand op 0 aardig doorheen

Isekai Quartet 12/12

Fijn om al deze bekende karakters terug te zien. Ik zie seizoen 2 wel zitten.

Senryuu Girl 12/12

Short over een meisje dat alleen durft te communiceren via senryuu (soort gedichtjes). Super schattig, maar over een jaar weet ik er waarschijnlijk niks meer van.

Shield Hero 25/25

Ik weet dat veel mensen de tweede helft wat minder vinden omdat het allemaal wat minder duister en edgy is, en meer een soort standaard fantasy avonturen serie. Ik vind vooral dat laatste juist fijn, gewoon een groepje karakters waaraan je gehecht bent geraakt die avonturen beleven in een fantasy setting. Uiteraard ook fijn dat gaandeweg steeds meer mensen realiseren wat een sukkels de andere helden zijn en dat Naofumi gewoon ok is. Visuals waren over de gehele serie consistent (uiteraard hier en daar wat minder, maar veel minder wisselend dan iets als Dororo). Muziek was fantastisch, Kevin Penkin da god.

Fruits Basket 2019 13/25

Dit is wel chill. Ik weet vrijwel niks van het origineel dus weet niet precies wat te verwachten. Heb wel het idee dat het nog drama x 1000% gaat.

Demon Slayer 13/26

Dit is 1 van mijn favorieten van afgelopen seizoen. De visuals zijn echt waanzinnig. Pacing is wat wisselend, het is duidelijk dat ze op bepaalde punten willen (of moeten?) eindigen. Tanjiro vind ik een leuk karakter. Bij Zenitsu wissel ik tussen "ugh irritant" naar "aw so sweet", de reacties van de andere karakters richting Zenitsu maken het de moeite waard. Plus het feit dat hij echt lijkt te proberen om mensen te helpen, ook al lukt het vaak niet (bewust). Kijk heel erg uit naar de tweede helft.

Ik heb al een aantal afleveringen van het zomer seizoen gezien maar daar schrijf ik later wel over.

Gebruikersavatar
Oversoul
Lv6
Berichten: 1306
Lid geworden op:
20 jul 2017, 06:54

08 jul 2019, 11:02

Can't spell GOAT without AOT.

de manga is ook insane atm.
Switch FC SW 7416-1174-5034

Gebruikersavatar
Rick Raptor
Lv4
Berichten: 401
Lid geworden op:
28 jul 2017, 12:56

08 jul 2019, 13:37

Ik ga lui zijn en mijn wrap-up overkopiëren van een ander forum.

Amazing Stranger: bij een serie over een nerd wiens figuurtjes tot leven komen en zijn harem vormen zou je iets verwachten waar je plaatsvervangende schaamte van krijgt, maar dit was eigenlijk nog een verrassend leuke semi-short. Vooral ook omdat het zichzelf zelden serieus nam, het gebakkelei tussen de personages altijd wist te vermaken en er best wel wat variatie zat in de weirde situaties waar ze telkens weer in terechtkomen. Geen klassieker, maar ook zeker geen verspilde tijd.

7.5/10

Attack on Titan S3 Part 2: Wow, dit was echt een vervolg dat me na het wat teleurstellende Part 1 er weer aan herinnerde waarom deze serie zo tof is. De wanhopige strijd in de eerste helft was echt puntje-van-je-stoel materiaal, terwijl we in de tweede helft eindelijk te weten kwamen wat er nou in die freaking kelder zat. En de waarheid was het ook meer dan waard! Topvermaak.

9/10

Isekai Quartet: Een semi-short die een crossover is tussen vier van de beste isekai? Dat trok gelijk mijn aandacht, en ondanks de simplistische opzet bleef het leuk om elke week te volgen. Vooral ook omdat het meeste wordt gemaakt van diens concept en de mensen erachter duidelijk de personages kenden, zodat ze nooit verloochend werden in deze spinoff. Niet iets om aan te raden voor mensen die de serie niet kennen, maar persoonlijk zal ik het tweede seizoen ook zeker weer volgen.

7/10

Sewayaki Kitsune no Senko-san was waarschijnlijk de beste slice-of-life serie dit seizoen, geholpen door de rustige sfeer, de kritiek op de Japanse werkdruk die erdoorheen verweven zat en de geslaagde humor hier en daar. Ondanks haar loli voorkomen valt de relatie tussen Senko en de hoofdpersoon ook nog serieus te nemen (het helpt dat ze zich ook serieus ouder gedraagt) waardoor de twee veel chemie hadden. Wat een leuk tussendoortje.

8/10

Sarazanmai: Deze serie wist al vanaf de eerste aflevering mijn aandacht te pakken dit seizoen, en heeft die ook nooit meer losgelaten. Ikuhara is terug, baby! Hoewel de serie nog steeds Penguindrum niet van de troon weet te stoten als mijn favoriet, is het fantasievolle verhaal over de rol van geheimen die mensen voor elkaar houden en de persoonlijke strijd van de hoofdpersonages met hun verleden iets dat altijd interessant blijft. Het weet het op een wervelende manier te vertellen (gekleed in een hoop weirdheid) en weet er uiteindelijk een sterke, vervullende serie van te maken. Een van mijn favorieten dit seizoen, zeker weten.

9/10

The Rising of the Shield Hero: Een beetje een teleurstelling. De manier waarop deze isekai begon was namelijk erg pakkend, en de eerste helft wist me ook zeker goed aan het kijken te houden vorig seizoen. Maar in de tweede helft begon het steeds meer diens unieke aspecten te vergooien en werd het gewoon de zoveelste dertien-in-een-dozijn isekai, met alle problemen van dien. Mja. Blij dat het voorbij is.

6.5/10

Karakuri Circus: Nog een serie die niet helemaal mijn verwachtingen waarmaakte. De geheimzinnige strijd tussen moordlustige marionet-gebruikers waar de serie mee begon was best tof, maar hoe langer de serie doorging, hoe vergezochter het werd. De vijanden waren niet bijzonder boeiend, de hoofdpersonages werd niet goed genoeg gebruikt en de serie had veel momenten waarop verhaalonderdelen als los zand aan elkaar hingen. Interessant om een keer te kijken, maar meer ook niet.

6/10

Dororo: Dit was dan wel weer een toffe; een adaptatie van een klassieker, nu gecondenseerd tot een sterke fantasy-serie voor de huidige generatie. Hoewel de kwaliteit (zowel op verhaalgebied als animatie) niet altijd even consistent was, bleef de reis van Hyakkimaru en Dororo wel pakkend en werden de personages goed ontwikkeld, zowel de hoofdpersonages als hun tegenstanders (die soms ronduit tragisch overkwamen). Zeker eentje die ik met plezier twee seizoenen heb gevolgd, en als we meer krijgen zou ik het verwelkomen.

8/10

One Punch Man S2: Toegegeven, ik ben nooit een superfan van OPM geweest. Het was altijd 'wel leuk', en ondanks de kritiek die sommige mensen op dit seizoen hadden gold het hier ook wel voor mij. Al moet zelfs ik me serieus afvragen wat nu het punt van dit allemaal was, want dit tweede seizoen bakt er op verhaalgebied echt niet veel van. Nogal een verschil met Mob Psycho, wat dat betreft. Ach ja, het is weer voorbij. Lijkt me sterk dat ik dit me lang zal herinneren.

6.5/10

Hitori Bocchi's ... Lifestyle: Dit is er eentje die bleef hangen na de streamimpressies, en ach, het was wel aardig. De humor was soms best leuk, de personages vertederend en om ergens een half uurtje te vullen was het een leuk serietje. Niets bijzonder memorabels, maar als opvulling in een seizoen heb ik slechter gezien.

7/10

Oh ja, en Jojo's Bizarre Adventure: Golden Wind is nog niet geëindigd, maar die krijgt ook al een hoog cijfer. Want het is Jojo, man. Altijd awesome.

9/10

Zoals je kunt zien, had ik dat probleem met Shield Hero namelijk wel. De serie lijkt niet te kunnen kiezen tussen de gekwelde underdog en je standaard overpowerde isekai-held later in de serie, en bovendien komt zijn constante gemiep tegen de andere idiote helden nogal hypocriet over als hij elk beklag tegen hem constant wegwuift (en er ook nooit nadelen van ondervindt). Beetje lame, en daarom zeker niet een van de betere isekai in het genre (de vier uit Isekai Quartet zijn al veel beter, bijvoorbeeld).

Gebruikersavatar
P2G-er
Lv1
Berichten: 37
Lid geworden op:
29 aug 2017, 10:06

09 jul 2019, 16:42

One Punch Man S2 was sowieso niet echt bijzonder geworden, er gebeurd op dat moment bijna niets in de serie. Het is eigenlijk een aanloop naar een nieuwe arc, die wel echt heel veel toffe gevechten heeft, maar heel weinig Saitama. Seizoen 1 kon nog met Boros eindigen, maar voor seizoen 2 was er eigenlijk niks. Elder Centipede was op zich de enige optie, maar ja hopelijk krijgt seizoen 3 het budget dat het verdiend.
Wel goed dat ik hier nog even een herinnering krijg dat ik Mob Psycho S2 nog moet kijken :D

Gebruikersavatar
Rick Raptor
Lv4
Berichten: 401
Lid geworden op:
28 jul 2017, 12:56

09 jul 2019, 17:44

Dude, Mob Psycho S2 is een van de beste series nog dit jaar zo ver, hoe heb je die gemist :P ?

Gebruikersavatar
Oversoul
Lv6
Berichten: 1306
Lid geworden op:
20 jul 2017, 06:54

10 jul 2019, 09:28



SHIIIT SON :D
Switch FC SW 7416-1174-5034

Gebruikersavatar
P2G-er
Lv1
Berichten: 37
Lid geworden op:
29 aug 2017, 10:06

Re:

10 jul 2019, 09:43

Rick Raptor schreef:
09 jul 2019, 17:44
Dude, Mob Psycho S2 is een van de beste series nog dit jaar zo ver, hoe heb je die gemist :P ?
Ik ben echt volledig uit de loop, lees vrijwel alleen nog maar manga, maar ook echt al heel lang geen nieuwe serie meer opgepikt. Ik wacht sowieso tot een seizoen afgelopen is zodat ik het in een weekend kan bingen. Ik was ook beetje bang dat Mob niet het niveau van seizoen 1 zou kunnen halen, maar dat zit dus wel goed. Gelukkig is de manga van OPM zo gruwelijk mooi dat ik de matige anime wel kan overslaan. Zal ook nog wel AoT checken, ik lees de manga dus niet heel veel haast mee.

Bijna pijnlijk om Vinland saga nu als anime te zien. Die serie is al jaren echt troep. Absolute dieptepunt was dat thorfinn zich 100x liet bitchslappen. Heel af en toe check ik een chapter om te kijken of Thorfinn alweer een beetje een normaal personage is geworden... De mangeka heeft gewoon een midlife crisis, bizar dat het nog steeds gepubliceerd wordt. Maar het start best cool dus hopelijk stoppen ze gewoon bij de timeskip.

Gebruikersavatar
Laura Birdie
Lv5
Berichten: 936
Lid geworden op:
16 jul 2017, 19:27

11 jul 2019, 20:15

Dus ik wachten op Takagi-san S2, want S1 stond immers op Crunchyroll. Uiteraard, NETFLIX, UGH. ;(

Dus die kan ik voorlopig van m'n lijstje schrappen.

Ik lees de Vinland Saga niet dus over de huidige chapters kan ik niks zeggen, maar die OP is dus wel even het beste van dit seizoen.

Hoewel, de Fire Force OP zit ook tjokvol super toffe animatie.

Vinland Saga en Fire Force hebben volgens mij een heel goed productie schema, en zijn beide 2-cour, wow! Dat geldt uiteraard ook voor Demon Slayer.

Gebruikersavatar
Rick Raptor
Lv4
Berichten: 401
Lid geworden op:
28 jul 2017, 12:56

12 jul 2019, 21:32

Goddammit, serieus? Fuck you, Netflix. Dat is een serie van het lijstje geschrapt inderdaad, ik heb geen zin om te wachten op inconsistente fansub-releases.

Ik ga me wel vermaken met het tweede seizoen van DanMachi.

Gebruikersavatar
Laura Birdie
Lv5
Berichten: 936
Lid geworden op:
16 jul 2017, 19:27

18 jul 2019, 06:15

Aanslag gepleegd in het gebouw van Kyoto animatiom, meerdere doden, veel gewonden, al het werk waar ze mee bezig waren waarschijnlijk verloren gegaan

https://www.animenewsnetwork.com/daily- ... re/.149101

Dit is echt afgrijselijk en onbegrijpelijk...

Gebruikersavatar
Rick Raptor
Lv4
Berichten: 401
Lid geworden op:
28 jul 2017, 12:56

18 jul 2019, 21:51

Ik zit de slachtofferlijst ook al te vrezen. Het gebouw dat getroffen werd was juist de plek waar vergaderingen e.d. gehouden werden, en de regisseur van Dragon Maid en zijn team waren op het moment aanwezig. Damn.

Gelukkig hebben ze de eikel die het gedaan heeft wel te pakken gekregen, die gaat letterlijk hangen. Mooi.

Gebruikersavatar
Legendary
Lv4
Berichten: 488
Lid geworden op:
30 jul 2017, 20:56

19 jul 2019, 07:22

Ja echt ziek. Snap echt niet wat zo iemand bezielt.

Gebruikersavatar
Laura Birdie
Lv5
Berichten: 936
Lid geworden op:
16 jul 2017, 19:27

19 jul 2019, 19:32

Het gerucht gaat, en dit is volgens mij nog niet officieel bevestigd, dat de man dit heeft gedaan nadat hij KyoAni had beschuldigd van plagiaat. Verder wil ik niet te veel woorden vuil maken aan dit monster, want fuck hem. Als hij zijn verwondingen overleeft wacht hem de doodstraf.

Inmiddels is het dodental opgelopen naar 34. Sinds ik dit gisterochtend las heb ik echt zo'n naar gevoel. Wat een barbaarse daad.

Ik ben van plan om te doneren aan de Help KyoAni Heal gofundme inzamelingsactie zodra er iets meer details bekend zijn over hoe het geld op de juiste plaats terecht komt. Inmiddels is er dik 1,5 miljoen dollar ingezameld.

Aflevering 3 van Fire Force is ivm deze gebeurtenis voor onbepaalde tijd uitgesteld BTW.

Gebruikersavatar
Gewoon Arno
Big Baller
Lv7
Berichten: 4566
Lid geworden op:
16 jul 2017, 00:04

10 aug 2019, 19:57

Kengan Ashura, de zoveelste anime van Netflix. Weliswaar gebaseerd op de manga. Ik vind het wel tof maar ook niet echt bijzonder ofzo. Hatelijk dat ze weer halverwege kappen.

Gebruikersavatar
Laura Birdie
Lv5
Berichten: 936
Lid geworden op:
16 jul 2017, 19:27

11 aug 2019, 17:39

Netflix en anime, het blijft een grotendeels irritante combinatie.

Demon Slayer 19

Goddamn ufotable dit is 1 van de hoogtepunten van dit jaar. 11/10 episode.

Gebruikersavatar
Rick Raptor
Lv4
Berichten: 401
Lid geworden op:
28 jul 2017, 12:56

11 aug 2019, 21:42

Serieus, damn. Die animatie.

Gebruikersavatar
Oversoul
Lv6
Berichten: 1306
Lid geworden op:
20 jul 2017, 06:54

05 sep 2019, 08:52

AoT chapter 121.

Deze twist. DEZE FUCKING TWIST.
Spoiler:
Grisha die aan Zeke vraagt om Eren tegen te houden BRUUUUUUUUUUUUUUUH
Switch FC SW 7416-1174-5034

Gebruikersavatar
Laura Birdie
Lv5
Berichten: 936
Lid geworden op:
16 jul 2017, 19:27

08 sep 2019, 20:54

Vinland Saga 10 is een week uitgesteld vanwege een typhoon in Japan. Hoop dat het niet al te ernstig is.

In de weekenden raak ik altijd een beetje achter omdat alles wat ik volg op vrijdag-zaterdag-zondag uitkomt, dus ik heb er verder geen problemen mee.

Gebruikersavatar
Oversoul
Lv6
Berichten: 1306
Lid geworden op:
20 jul 2017, 06:54

08 sep 2019, 21:15

Attack on Titan vandaag (Japan Time) 10 jaar oud :D
Met meer dan 90 miljoen verkochte exemplaren still going strong.

Tien jaar aan briljante foreshadowing, zieke mindfucks, groeiende karakters, clashende ideologieën en brute actie.

Hail to the king, baby.
Switch FC SW 7416-1174-5034

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 25 gasten