Het Algemene Muziektopic
Het Algemene Muziektopic
17 jul 2017, 12:02
Welkom in het Algemene Muziektopic, mede-muziekliefhebber. Ben je afgelopen week naar een concert geweest? Wil je discussiëren over de zin en onzin van een bepaald genre? Heb je een nieuwe band of artiest ontdekt en wil je die graag delen? Of ben je zelf muzikaal bezig geweest en wil je de bezoekers van dit forum jouw creatie laten horen? Voor al deze en andere zaken ben je helemaal aan het goede adres in het Algemene Muziektopic.
Dit topic is met name dus bedoeld voor discussies en ervaringen. Als je een nummer wilt posten waar je momenteel naar luistert, kan je die beter kwijt in het 'Wat ben je aan het luisteren?'-topic.
As easy to stop as it is to comprehend.
17 jul 2017, 19:16
Gelijk maar de eerste post maken dan: Ik vind deze serie van 3FM echt tof! Het is altijd interessant om te horen waar artiesten hun invloeden vandaan hebben. Sommige verwacht je, maar andere ook totaal niet. En toch heeft het allemaal de artiest gevormd tot wat ze zijn.
phpBB [video]
D'ran
- Gewoon Arno
-
Big Baller
28 jul 2017, 17:56
Aangezien de hoofdtelefoon die ik nu heb steeds vaker problemen lijkt te hebben (linkeroorschelp die soms uitvalt), denk ik eraan om een nieuwe te kopen. Een noise cancelling headphone bovendien, aangezien ik regelmatig muziek luister tijdens het fietsen onder meer.
Mijn oog is gevallen op deze
Bij gebrek aan kennis over zulke dingen, heb ik wel nog een paar vraagjes:
- Hebben zulke hoofdtelefoons een aan-/uit-knop om de noise cancelling te besturen?
- Ik neem aan dat bij een platte batterij je ook gewoon kunt luisteren via de kabel? (Kortom, ook zonder noise cancelling kan je wss wel gewoon luisteren, niet?)
Mijn oog is gevallen op deze
Bij gebrek aan kennis over zulke dingen, heb ik wel nog een paar vraagjes:
- Hebben zulke hoofdtelefoons een aan-/uit-knop om de noise cancelling te besturen?
- Ik neem aan dat bij een platte batterij je ook gewoon kunt luisteren via de kabel? (Kortom, ook zonder noise cancelling kan je wss wel gewoon luisteren, niet?)
- The Great Volunteer
- The Great Volunteer
- The Great Volunteer
Re:
20 jan 2019, 00:06
Ja eens. Bon Iver had ik jaren geleden in Groningse Plassen gezien, was toen al te grote setting. Nu is ie nog enorm veel populairder. Maar nu kan je wel mee naar Rabbit Hole
Rabbit Hole heeft tot nu toe o. a
THOM Yorke
Editors
Underworld
Parquet Cours
Foals
Re: Re:
20 jan 2019, 20:06
Wordt er nog niet enorm warm van, hoewel The Roots, Vampire Weekend, Khruanhbin, The Comet is Coming (supervet live!) wel cool zijn.The Great Volunteer schreef: ↑20 jan 2019, 00:06
Rabbit Hole heeft tot nu toe o. a
THOM Yorke
Editors
Underworld
Parquet Cours
Foals
Kurt Vile en Cigarettes after Sex wil ik ook nog eens live zien, alleen het zijn veel namen die ik al eerder op BKS heb gezien volgens mij (Kate Tempest, Cigarettes after Sex zijn daar al een keer geweest oa)
- The Great Volunteer
- The Great Volunteer
- The Great Volunteer