Wie Is De Mol? 2020 [TV] - De ultieme compilatie-aflevering

Gebruikersavatar
Rolfgang
Lv7
Berichten: 2502
Lid geworden op:
13 jul 2017, 14:46
Locatie: Castricum
Contacteer:

Wie Is De Mol? 2020 [TV] - De ultieme compilatie-aflevering

12 jan 2020, 16:53

Afbeelding

Wie Is De Mol? (WIDM) is jarig en dat betekent dat het tijd is voor een speciaal jubileumsseizoen. Daarom telt 2020 niet één, maar twee seizoenen! De tien kandidaten reizen af naar Toscane, de Italiaanse regio waar de Renaissance is begonnen. Dankzij drones uitgerucht met camera's zullen we dus genoeg groene heuvels, cipressen en middeleeuwse stadjes te zien krijgen, terwijl er soms tussendoor een opdracht wordt uitgevoerd door tien terugkerende WIDM-kandidaten.

De kandidaten van dit seizoen zijn (op de foto van links naar rechts):
- Ron Boszhard
- Tina de Bruin
- Nadja Hüpscher
- Nikkie de Jager
- Horace Cohen
- Ellie Lust
- Peggy Vrijens
- Tygo Gernandt
- Patrick Martens
- Jeroen Kijk in de Vegte (de Mol)

Vanaf aflevering drie - zodat we aan de groep kunnen wennen - kan je hier op Gaming Forum gaat stemmen op wie jij denkt dat de Mol is van WIDM 2020. Degene met de meeste stemmen op de Mol wint de prestigieuze eer van de Mol-watcher van het Jaar op Gaming Forum!

Stemmen:
Rolfgang: Patrick - Patrick - Patrick - Jeroen - Nikkie
R-Type: Ron - Ron - Patrick - Peggy - Jeroen

Degene die hiervoor de titel hebben gewonnen zijn:
- Rolfgang (2018)
- R-Type (2019)
- R-Type (2020)
As easy to stop as it is to comprehend.

Gebruikersavatar
Rolfgang
Lv7
Berichten: 2502
Lid geworden op:
13 jul 2017, 14:46
Locatie: Castricum
Contacteer:

12 jan 2020, 16:55

Even een nieuw topic aangemaakt, zodat we alles overzichtelijk kunnen houden.

Na de eerste aflevering zijn er volgens mij al flink wat Mol-acties gemaakt, waaronder inderdaad het overtuigen van de rest om gewoon een tig aantal foto's te maken. Ik moet maar even terugkijken wie dat precies was. Ondertussen kan het natuurlijk ook gewoon een domme actie zijn en denken dat de regels niet zo strikt zullen zijn (lol).
As easy to stop as it is to comprehend.

Gebruikersavatar
Laura Birdie
Lv5
Berichten: 936
Lid geworden op:
16 jul 2017, 19:27

12 jan 2020, 20:11

De intro bij de poort was heel erg mooi gedaan.

Ik vertrouw Buddy niet en ook niet die twee die een stoel in elkaar gingen timmeren in de vrachtwagen want dat ging helemaal nergens over.

Gebruikersavatar
R-Type
Lv7
Berichten: 3919
Lid geworden op:
18 jul 2017, 14:47

13 jan 2020, 11:52

Buddy loog opzichtig over Geluk. En daarna dat hij niets gekregen had. Maar iemand anders had het over een joker. Ik weet het niet precies, maar iedereen die de puzzel haalde kreeg een zwarte vrijstelling en volgens mij slaagde iedereen.

Die Jaike Belfor corrigeerde nog van die foto's, die zei dat je maar 1 mocht maken. Maar ze was er niet zeker van en zette dit niet door (ik was het zelf ook alweer kwijt). Volgens mij zei die andere vrouw, Leonie? dat het wel kon. En die was ook aan het kloten met die timmer opdracht geloof ik (een schroef gebruiken lol). Dan nog met het parkeren van de vrachtwagens, ging volgens mij ook opzichtig fout bij eentje (E 2100 moest de volgorde van de 5 wagens zijn toch?). Was dat Miljuschka?

Het is nog onmogelijk maar als ik iemand moet noemen nu zeg ik Leonie.

Gebruikersavatar
Rolfgang
Lv7
Berichten: 2502
Lid geworden op:
13 jul 2017, 14:46
Locatie: Castricum
Contacteer:

Re:

13 jan 2020, 12:02

R-Type schreef:
13 jan 2020, 11:52
Buddy loog opzichtig over Geluk. En daarna dat hij niets gekregen had. Maar iemand anders had het over een joker. Ik weet het niet precies, maar iedereen die de puzzel haalde kreeg een zwarte vrijstelling en volgens mij slaagde iedereen.
Iedereen die wijsheid koos en de puzzel voltooide kreeg een zwarte vrijstelling en iedereen die geluk koos en de puzzel voltooide kreeg een groene vrijstelling. Volgens mij weten we alleen niet van iedereen of het is gelukt om het juiste kistje te vinden. Van één of twee zag je het niet.
Die Jaike Belfor corrigeerde nog van die foto's, die zei dat je maar 1 mocht maken. Maar ze was er niet zeker van en zette dit niet door (ik was het zelf ook alweer kwijt). Volgens mij zei die andere vrouw, Leonie? dat het wel kon.
Leonie was dat volgens mij inderdaad ja, wat enorm veel invloed heeft gehad op de opdracht.
En die was ook aan het kloten met die timmer opdracht geloof ik (een schroef gebruiken lol). Dan nog met het parkeren van de vrachtwagens, ging volgens mij ook opzichtig fout bij eentje (E 2100 moest de volgorde van de 5 wagens zijn toch?). Was dat Miljuschka?
Johan en Jaike hadden die tweede truck gewoon meteen in het midden geparkeerd. Wel verdacht, maar de Mol zou het natuurlijk op de één hebben geparkeerd, want ze reden in de twee. De Mol zou met het euro-teken potentieel de hele opdracht hadden kunnen saboteren, want dan kon er niks meer in het laatje komen. Dat spreekt wel in het voordeel van Nathan en Miljuschka die in de eerste truck zaten en hem op de juiste plek hadden neergezet.
As easy to stop as it is to comprehend.

Gebruikersavatar
Lisamango0
Lv6
Berichten: 1278
Lid geworden op:
17 jul 2017, 17:27

06 feb 2020, 08:00

Ze zijn lekker bezig he, die mollen ;)

Gebruikersavatar
R-Type
Lv7
Berichten: 3919
Lid geworden op:
18 jul 2017, 14:47

07 feb 2020, 18:38

Die Nathan Rutjes kon het wel eens zijn. Ik gaf hem geen stuiver maar hij speelt het tot nu toe vrij slim.

Denk ook nog steeds aan die vrouw, hoe heet ze. Leonie. En die stoney doet helemaal geen kut maar overleeft testen.

Gebruikersavatar
Laura Birdie
Lv5
Berichten: 936
Lid geworden op:
16 jul 2017, 19:27

09 feb 2020, 21:29

Ben blij met de afvaller van gisteren, vond deze persoon maar irritant.

Heb niet echt een duidelijke mol. Claes wordt het minste verdacht dus dan neig ik weer om dat verdacht te vinden....

Gebruikersavatar
Rolfgang
Lv7
Berichten: 2502
Lid geworden op:
13 jul 2017, 14:46
Locatie: Castricum
Contacteer:

10 feb 2020, 20:39

Zo, moest even een inhaalslag maken, gisteren drie afleveringen gekeken.

Leonie doet soms heel raar, maar is ondertussen ook best wel opzichtig. Buddy is superfanatiek en probeert soms vreemd te doen (zoals dat gedoe met die autosleutels) om zichzelf verdacht te maken heb ik het idee. Zo ook een beetje raar zijn als hij het is, want Johan heeft vol of Buddy ingezet en is eruit gevlogen. Rob doet gewoon geen fuck, Claes is denk ik gewoon vrij goed bezig als kandidaat en Nathan is... tsja, Nathan. Daar is er maar één van. Hij kan het natuurlijk best zijn stiekem, maar ik kan Nathan gewoon niet voorstellen als de Mol :lol:

Fuck, ik ga gewoon voor Leonie.
As easy to stop as it is to comprehend.

Gebruikersavatar
R-Type
Lv7
Berichten: 3919
Lid geworden op:
18 jul 2017, 14:47

11 feb 2020, 11:34

Anita zat ook vol op buddy en is weg. Dus dat zegt wel wat ja.

Gebruikersavatar
Rolfgang
Lv7
Berichten: 2502
Lid geworden op:
13 jul 2017, 14:46
Locatie: Castricum
Contacteer:

15 feb 2020, 15:51

Ik ben de laatste paar dagen nog aan het nadenken geweest en ik verdenk ineens Nathan. Op de één of andere manier.

Hij haalde als enige geld op tijdens de waaier-opdracht. Nu is het best wel vreemd als een kandidaat een mogelijkheid (hoe onmogelijk het ook is) overslaat om de Mol de identificeren, maar bij Nathan valt het niet op. Hij is immers de perfecte teamspeler. En met deze actie bevestigt hij dan nog eens. Wat natuurlijk de perfecte dekmantel is voor de Mol.

Tijdens de theekopjes-opdracht pakte hij de 1500 euro resoluut, terwijl Mil op dat moment bezig was om de groep te overtuigen om toch te gokken. Nu kan hij natuurlijk gewoon geen gok willen nemen (en met de pot op dat moment was het ook niet zo vreemd), maar als Mol zijnde haal je op die manier toch 1200 euro uit de pot. Met de gok hadden ze namelijk 2700 euro kunnen scoren.

Ik hou mijn ogen op je gericht, Nathan!
As easy to stop as it is to comprehend.

Gebruikersavatar
R-Type
Lv7
Berichten: 3919
Lid geworden op:
18 jul 2017, 14:47

15 feb 2020, 15:55

Ik denk ook Nathan.

Nathan
Leonie
Rob

Gebruikersavatar
R-Type
Lv7
Berichten: 3919
Lid geworden op:
18 jul 2017, 14:47

15 feb 2020, 20:29

Ja, die Claes ofzo is eruit.

Daar schiet ik dus niks mee op. Alle culprits zitten er nog in.

Gebruikersavatar
Lisamango0
Lv6
Berichten: 1278
Lid geworden op:
17 jul 2017, 17:27

21 feb 2020, 14:36

Art is en blijft ALTIJD de mol.

Ik weet t zo niet.
Als ik kijk naar de titels; Ja, het zijn voetbaltermen -> Nathan.. Te Obvious? Misschien, maar het zou niet de 1e keer zijn ( KLAAS FKIN KLAAS).

Qua gevoel zit ik bijna altijd fout.
Rob heeft gekke dingen gehad, Miljuschka net zo, en dat zijn de 2 waar ik het meeste bij voel.

Leonie en Buddy verdenk ik echt niet.

Gebruikersavatar
Rolfgang
Lv7
Berichten: 2502
Lid geworden op:
13 jul 2017, 14:46
Locatie: Castricum
Contacteer:

21 feb 2020, 19:20

Nathan is ook niet echt een heel obvious Mol imo. Iemand als Leonie maakt zich veel vaker verdacht.
As easy to stop as it is to comprehend.

Gebruikersavatar
Wesley
Lv6
Berichten: 1245
Lid geworden op:
13 jul 2017, 14:37

22 feb 2020, 10:53

Topic closed. Mol is al bekend. Staat zelfs in de titel. Tot volgend jaar!
:huillie:

Gebruikersavatar
R-Type
Lv7
Berichten: 3919
Lid geworden op:
18 jul 2017, 14:47

22 feb 2020, 20:51

Zal het dan toch Buddy zijn? Hij rekende 7x3x3 bij die eerste auto opdracht. De uitslag van de 3 vragen was 7,3,3. Dit was of stom toeval of een heel gewaagde actie.

Anderzijds zijn diegene die Buddy verdachten eruit. En Nathan brengt het meeste geld op bij lasergamen, als hij de mol is verdwijnt dit. Dus ik zeg nog steeds Nathan.

Gebruikersavatar
Rolfgang
Lv7
Berichten: 2502
Lid geworden op:
13 jul 2017, 14:46
Locatie: Castricum
Contacteer:

23 feb 2020, 22:50

Ik vond het eerste antwoord van Buddy ook vreemd. Het was overduidelijk dat er geen 20+ rode auto's rondreden. Maar iedereen die op hem stemt vliegt eruit en we kunnen vrijwel zeker daarmee zeggen dat hij kandidaat is.

Ondertussen heeft niemand Nathan als hoofdverdachte in het vizier.
As easy to stop as it is to comprehend.

Gebruikersavatar
R-Type
Lv7
Berichten: 3919
Lid geworden op:
18 jul 2017, 14:47

29 feb 2020, 20:39

Iedereen zat op Leonie en die is naar huis. Ik was al een tijdje van haar af.

Buddy. Wie op Buddy zat is naar huis gegaan. Daarom denk ik dat hij kandidaat is.
Mil. Staat vaak op sleutelposities, neemt daarmee typische Mol houdingen aan.
Rob. Weet ik niet. Doet niet veel.
Nathan. Het servies en de lasergame opdrachten die hij deed waren in het voordeel van de Mol.

Voor mij gaat het tussen Mil en Nathan. Gut feeling zegt Nathan. Die verneukt heel Nederland gewoon.

Gebruikersavatar
Rolfgang
Lv7
Berichten: 2502
Lid geworden op:
13 jul 2017, 14:46
Locatie: Castricum
Contacteer:

06 mar 2020, 23:46

Eindelijk de aflevering kunnen kijken. Ik blijf bij Nathan als Mol. Zet het zout en peper maar alvast klaar voor je hoed, Rob!
As easy to stop as it is to comprehend.

Gebruikersavatar
R-Type
Lv7
Berichten: 3919
Lid geworden op:
18 jul 2017, 14:47

07 mar 2020, 20:31

4 finalisten oftewel niets wijzer.

Gebruikersavatar
Rolfgang
Lv7
Berichten: 2502
Lid geworden op:
13 jul 2017, 14:46
Locatie: Castricum
Contacteer:

08 mar 2020, 13:42

Dat is dus de verrassing van het 20ste seizoen. Ik blijf bij Nathan, de Mol in het land der blinden.
As easy to stop as it is to comprehend.

Gebruikersavatar
R-Type
Lv7
Berichten: 3919
Lid geworden op:
18 jul 2017, 14:47

11 mar 2020, 22:53

Het is waarschijnlijk Rob.

Veel hints schijnen er op te wijzen, zoals zijn tatoeages.

Gebruikersavatar
Rolfgang
Lv7
Berichten: 2502
Lid geworden op:
13 jul 2017, 14:46
Locatie: Castricum
Contacteer:

12 mar 2020, 11:08

Hij heeft toch niet een tatoeage genomen voor WIDM, he?
As easy to stop as it is to comprehend.

Gebruikersavatar
R-Type
Lv7
Berichten: 3919
Lid geworden op:
18 jul 2017, 14:47

14 mar 2020, 20:00

Rob.

Ik had hem eigenlijk nooit verdacht. Wist wel dat Buddy het niet zou zijn.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 19 gasten