Onderbewust vond ik al die tactieken ook dom. Die Dothraki die in darkness worden gestuurd, het feit dat er niet meer en eerder vuur wordt aangestoken... Maar het was afgezien van de slechte editing en post process effects gewoon erg vermakelijk.
03 mei 2019, 18:30
03 mei 2019, 23:51
Mwuah, Behind the Wall kwam hij ook redelijk snel uit zijn stulpje om die oude 3ER te vermoorden. De Night King is niet echt een slim persoon. Hoogstens zet je een kleine hoeveelheid manschappen neer om de illusie te wekken dat je Bran wilt verdedigen. Je zet niet je hele leger tussen een letterlijk onsterfelijk leger en je val als je ervan overtuigd bent dat je doelwit zich pas laat zien als alle verdediging weg is.
06 mei 2019, 12:25
06 mei 2019, 15:43
06 mei 2019, 22:43
07 mei 2019, 09:15
Aflevering 3 maakt een plotlijn die 7(!) seizoenen lang opgebouwd wordt en waar de serie mee opent volledig NUTTELOOS.
07 mei 2019, 09:36
07 mei 2019, 10:21
Oh I know, maar ik kan alsnog niet met een goed hart aflevering vier 'beter' noemen, dat doelt er namelijk op dat het iets goed doet.Oversoul schreef: ↑07 mei 2019, 09:15Aflevering 3 maakt een plotlijn die 7(!) seizoenen lang opgebouwd wordt en waar de serie mee opent volledig NUTTELOOS.
Hoeveel scenes zitten er in de serie die besteed worden aan de White Walkers OF personages die maar blijven lullen OVER de White Walkers? Best wel fucking veel!
Je kunt als deze scenes dankzij S8EP3 in de prullenbak flikkeren, want it amounts to FUCK ALL.
S8 episode 4 is poep, maar episode 3 is zo poep dat het de hele serie retro-actief slechter maakt.
Dat is hoe kut episode 3 is, ook al is de aflevering zelf qua spektakel vermakelijk.
07 mei 2019, 11:04
Diarree kan nog wel enige opluchting bieden na constipatie. Seizoen 7 was ultieme constipatie, maar seizoen 8 biedt nog geen opluchting. Eerder een natte scheet in de vorm van episode 3.
07 mei 2019, 12:53
Daar kan ik me nog iets bij voorstellen, vooral bij iemand als Euron. Eerste 3 maanden is het ook nog niet heel zichtbaar lijkt me.Limoenlichtje schreef: ↑07 mei 2019, 12:45Euron moet ook geen idee hebben van hoe lang een zwangerschap duurt, want Cersei in in ieder geval drie maanden zwanger ten tijde van deze aflevering.
07 mei 2019, 14:41
De burial scene was prima. En ik moest lachen om Thormund.Rolfgang schreef: ↑07 mei 2019, 10:21Oh I know, maar ik kan alsnog niet met een goed hart aflevering vier 'beter' noemen, dat doelt er namelijk op dat het iets goed doet.Oversoul schreef: ↑07 mei 2019, 09:15
Aflevering 3 maakt een plotlijn die 7(!) seizoenen lang opgebouwd wordt en waar de serie mee opent volledig NUTTELOOS.
Hoeveel scenes zitten er in de serie die besteed worden aan de White Walkers OF personages die maar blijven lullen OVER de White Walkers? Best wel fucking veel!
Je kunt als deze scenes dankzij S8EP3 in de prullenbak flikkeren, want it amounts to FUCK ALL.
S8 episode 4 is poep, maar episode 3 is zo poep dat het de hele serie retro-actief slechter maakt.
Dat is hoe kut episode 3 is, ook al is de aflevering zelf qua spektakel vermakelijk.
07 mei 2019, 17:15
Wij hebben schoonmaakster en kwam pas 2 weken geleden achter dat ze al 8 maanden zwanger isYellow schreef: ↑07 mei 2019, 12:53Ja dat van die draken is gewoon heel erg dom, en ook een stomme manier voor een draak om zo dood te gaan. Dit seizoen is gewoon: hoe komen we zo snel mogelijk van iedereen af op een paar personages na.
En Daenerys haar karakter is totaal ongeloofwaardig dit seizoen vooral, het ligt ook niet eens aan de actrice volgens mij, gewoon slecht geschreven.
Daar kan ik me nog iets bij voorstellen, vooral bij iemand als Euron. Eerste 3 maanden is het ook nog niet heel zichtbaar lijkt me.Limoenlichtje schreef: ↑07 mei 2019, 12:45
Euron moet ook geen idee hebben van hoe lang een zwangerschap duurt, want Cersei in in ieder geval drie maanden zwanger ten tijde van deze aflevering.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten