Game of Thrones [TV] Winter has come

Gebruikersavatar
Yellow
Lv6
Berichten: 1806
Lid geworden op:
11 jul 2017, 13:07

Re:

14 mei 2019, 16:55

Meereen ligt alleen niet in Westeros? Targaryen hebben niet echt veel allies in Westeros volgens mij, maar dat wist ze ook van tevoren, dan moet je idd ook niet in het Noorden de hele tijd gaan zitten.
R-Type schreef:
14 mei 2019, 16:49
Ze gokte erop dat haar tegenstanders uitgedund zouden zijn in het Noorden. Dat leek ook zo maar opeens waren er nog gigantisch veel Dothraki enzo. Toen ze zag dat de Dragon de scorpions had overleeft wist ze eigenlijk wel genoeg en had ze geen opties meer.
Met die draak maakte het niet echt uit hoeveel manschappen Dany had in dit geval. Ze hoopte dus op 1 hit van een schorpioen, dat was haar 'tactiek'...

Gebruikersavatar
AgentCooper
Lv5
Berichten: 539
Lid geworden op:
14 jul 2017, 04:36

14 mei 2019, 17:18

Blij dat het volgende week voorbij is. Best season ever!


Gebruikersavatar
Rolfgang
Lv7
Berichten: 2502
Lid geworden op:
13 jul 2017, 14:46
Locatie: Castricum
Contacteer:

14 mei 2019, 17:25

In Westeros zijn de Targaryens niet populair inderdaad. De laatste wilde de stad opblazen. Dany is nooit in Westeros geweest en komt aan met wilden en een leger aan eunigs. Jon is een Lord van een populaire en eervolle familie.

Also, de Golden Company staat er juist om bekend dat ze loyaal zijn. Daarom zijn ze ook zo duur as fuck.
As easy to stop as it is to comprehend.

Gebruikersavatar
Yellow
Lv6
Berichten: 1806
Lid geworden op:
11 jul 2017, 13:07

14 mei 2019, 17:25

Denk dat Dural het Golden Company en Sellswords in de stad door elkaar haalt?
AgentCooper schreef:
14 mei 2019, 17:18
Blij dat het volgende week voorbij is. Best season ever!

afknapperrrr

no avatar
The Great Volunteer
Lv7
Berichten: 4764
Lid geworden op:
31 jul 2017, 10:59

Re:

14 mei 2019, 18:12

AgentCooper schreef:
14 mei 2019, 17:18
Blij dat het volgende week voorbij is. Best season ever!

Emilia Clarke =drugs gebruiker, nice!!

Gebruikersavatar
Rolfgang
Lv7
Berichten: 2502
Lid geworden op:
13 jul 2017, 14:46
Locatie: Castricum
Contacteer:

14 mei 2019, 21:02

Nu ik trouwens die wildfire-explosies zie in de stad... hoe de fuck zijn die niet afgegaan nadat Cersei een groot gedeelte van de stad opblies in S6?
As easy to stop as it is to comprehend.

Gebruikersavatar
Gewoon Arno
Big Baller
Lv7
Berichten: 4566
Lid geworden op:
16 jul 2017, 00:04

15 mei 2019, 09:30


Gebruikersavatar
Yellow
Lv6
Berichten: 1806
Lid geworden op:
11 jul 2017, 13:07

Re:

15 mei 2019, 09:41

Rolfgang schreef:
14 mei 2019, 21:02
Nu ik trouwens die wildfire-explosies zie in de stad... hoe de fuck zijn die niet afgegaan nadat Cersei een groot gedeelte van de stad opblies in S6?
Hebben ze die niet voor deze aanval van Daenerys geplaatst? :.|

Gebruikersavatar
Needakill
Lv6
Berichten: 1007
Lid geworden op:
13 jul 2017, 13:19

15 mei 2019, 10:38

Waren ze niet over van toen de Mad King de stad wilde opblazen?

Gebruikersavatar
Wesley
Lv6
Berichten: 1245
Lid geworden op:
13 jul 2017, 14:37

15 mei 2019, 10:40

Ja dat dacht ik ook. Niemand wist waar ze lagen want Jaime had de laatste die het wist ook vermoord.
:huillie:

Gebruikersavatar
Rolfgang
Lv7
Berichten: 2502
Lid geworden op:
13 jul 2017, 14:46
Locatie: Castricum
Contacteer:

Re: Re:

15 mei 2019, 10:41

Yellow schreef:
15 mei 2019, 09:41
Rolfgang schreef:
14 mei 2019, 21:02
Nu ik trouwens die wildfire-explosies zie in de stad... hoe de fuck zijn die niet afgegaan nadat Cersei een groot gedeelte van de stad opblies in S6?
Hebben ze die niet voor deze aanval van Daenerys geplaatst? :.|
Nee, dat was nog allemaal van Aerys.
As easy to stop as it is to comprehend.

Gebruikersavatar
Yellow
Lv6
Berichten: 1806
Lid geworden op:
11 jul 2017, 13:07

15 mei 2019, 14:15

Afbeelding

no avatar
The Great Volunteer
Lv7
Berichten: 4764
Lid geworden op:
31 jul 2017, 10:59

15 mei 2019, 20:44

I can't

Gebruikersavatar
Legendary
Lv4
Berichten: 488
Lid geworden op:
30 jul 2017, 20:56

15 mei 2019, 21:22

OMG dat mensen dit goed vonden. Het was erg mooi dat wel (grafisch/technisch), maar verder is met deze episode wat mij betreft heel game of thrones kapot gemaakt. Wat een drama.
Spoiler:
*Tyrion is echt kapot dom. Jon is kapot dom en beide zijn kut dat ze Varys laten vermoorden.
*Missandei is blijkbaar echt hetgene wat dany doet snappen into the mad queen/
*In de vorige episode is die andere draak meteen dood door 5 van die ballista's, nu hebben ze er tientallen tot honderden en het maakt geen zak uit
*grey worm die ik altijd sympathiek heb gevonden veranderd ook meteen in een enorme klootzak die op iedereen zijn woede wil botvieren ipv alleen op de mensen die daadwerkelijk schuldig zijn aan de dood van missandei
*northman zijn opeens fucking brute klootzakken die doodgewone civillians rapen en doodmaken, zonder enige cause daarvoor
*dat de dothraki dat doen is nog een beetje soort van hun "cultuur" dus hoewel kut op zijn minst nog begrijpelijk
*Cersei en Jaime gaan echt kansloos dood. Echt zonder dat het ook maar een beetje boeiend is. Waarmee Jaime is ook officially characterraped want hij kiest dus echt alsnog voor Cersei
*Cleganebowl was nog wel poëtisch (een van de weinige beetje goede dingen), maar voelde tegelijkertijd ook echt aan als een moetje
*Ten slotte Arya, ik ben echt haar grootste groupie, ik slik werkelijk alles, maar dit is weer zo geforceerd. Zo van ja we moeten Arya laten voelen hoe kut Dany is door haar midden in de stad te laten. Zodat zei Dany op haar kill list gaat zetten. En uiteindelijk is echt iedereen!!! om haar heen dood. IEDEREEN!! behalve zij en een fucking paard!!!
*Het lijkt er echt op dat dit geschreven is door mensen die denken van hop laten we er maar een eind aan breien. Ik ben er wel klaar mee.

Kortom een blamage!

Gebruikersavatar
Yellow
Lv6
Berichten: 1806
Lid geworden op:
11 jul 2017, 13:07

Re:

15 mei 2019, 22:40

Legendary schreef:
15 mei 2019, 21:22
Spoiler:
*Missandei is blijkbaar echt hetgene wat dany doet snappen into the mad queen/
Spoiler:
Nee, dat was de seksuele frustatie na de pussyblock van Jon. Daarna werd het "fear".
Legendary schreef:
15 mei 2019, 21:22
Spoiler:
*In de vorige episode is die andere draak meteen dood door 5 van die ballista's, nu hebben ze er tientallen tot honderden en het maakt geen zak uit
Spoiler:
Daenerys bereed ook de draak, dus dat slaat enigzins ergens op.

Gebruikersavatar
Legendary
Lv4
Berichten: 488
Lid geworden op:
30 jul 2017, 20:56

Re: Re:

16 mei 2019, 07:19

Yellow schreef:
15 mei 2019, 22:40

Legendary schreef:
15 mei 2019, 21:22
Spoiler:
*In de vorige episode is die andere draak meteen dood door 5 van die ballista's, nu hebben ze er tientallen tot honderden en het maakt geen zak uit
Spoiler:
Daenerys bereed ook de draak, dus dat slaat enigzins ergens op.
Spoiler:
In dat geval had Dany toen meteen ook wel die schepen kunnen aanvallen. Was Missandei ook nooit gepakt.

Gebruikersavatar
Rolfgang
Lv7
Berichten: 2502
Lid geworden op:
13 jul 2017, 14:46
Locatie: Castricum
Contacteer:

Re: Re:

16 mei 2019, 07:24

Legendary schreef:
16 mei 2019, 07:19
Yellow schreef:
15 mei 2019, 22:40



Spoiler:
Daenerys bereed ook de draak, dus dat slaat enigzins ergens op.
Spoiler:
In dat geval had Dany toen meteen ook wel die schepen kunnen aanvallen. Was Missandei ook nooit gepakt.
Spoiler:
Dit dus. Een beetje zon maakt ook geen ene hol uit, het was zelfs fucking bewolkt!
As easy to stop as it is to comprehend.

Gebruikersavatar
Needakill
Lv6
Berichten: 1007
Lid geworden op:
13 jul 2017, 13:19

Re: Re:

16 mei 2019, 07:29

Legendary schreef:
16 mei 2019, 07:19
Yellow schreef:
15 mei 2019, 22:40



Spoiler:
Daenerys bereed ook de draak, dus dat slaat enigzins ergens op.
Spoiler:
In dat geval had Dany toen meteen ook wel die schepen kunnen aanvallen. Was Missandei ook nooit gepakt.
Spoiler:
Plot

Gebruikersavatar
Wapper
Lv6
Berichten: 1670
Lid geworden op:
13 jul 2017, 12:51

19 mei 2019, 17:07

Hoe laat staat de episode morgen op HBO Ziggo?

Gebruikersavatar
Rolfgang
Lv7
Berichten: 2502
Lid geworden op:
13 jul 2017, 14:46
Locatie: Castricum
Contacteer:

Re:

19 mei 2019, 18:07

Wapper schreef:
19 mei 2019, 17:07
Hoe laat staat de episode morgen op HBO Ziggo?
De laatste paar keer stond hij er ongeveer om 10 uur 's ochtends op.
As easy to stop as it is to comprehend.

Gebruikersavatar
R-Type
Lv7
Berichten: 3919
Lid geworden op:
18 jul 2017, 14:47

Re:

19 mei 2019, 18:10

Legendary schreef:
15 mei 2019, 21:22
OMG dat mensen dit goed vonden. Het was erg mooi dat wel (grafisch/technisch), maar verder is met deze episode wat mij betreft heel game of thrones kapot gemaakt. Wat een drama.
Spoiler:
*Tyrion is echt kapot dom. Jon is kapot dom en beide zijn kut dat ze Varys laten vermoorden.
*Missandei is blijkbaar echt hetgene wat dany doet snappen into the mad queen/
*In de vorige episode is die andere draak meteen dood door 5 van die ballista's, nu hebben ze er tientallen tot honderden en het maakt geen zak uit
*grey worm die ik altijd sympathiek heb gevonden veranderd ook meteen in een enorme klootzak die op iedereen zijn woede wil botvieren ipv alleen op de mensen die daadwerkelijk schuldig zijn aan de dood van missandei
*northman zijn opeens fucking brute klootzakken die doodgewone civillians rapen en doodmaken, zonder enige cause daarvoor
*dat de dothraki dat doen is nog een beetje soort van hun "cultuur" dus hoewel kut op zijn minst nog begrijpelijk
*Cersei en Jaime gaan echt kansloos dood. Echt zonder dat het ook maar een beetje boeiend is. Waarmee Jaime is ook officially characterraped want hij kiest dus echt alsnog voor Cersei
*Cleganebowl was nog wel poëtisch (een van de weinige beetje goede dingen), maar voelde tegelijkertijd ook echt aan als een moetje
*Ten slotte Arya, ik ben echt haar grootste groupie, ik slik werkelijk alles, maar dit is weer zo geforceerd. Zo van ja we moeten Arya laten voelen hoe kut Dany is door haar midden in de stad te laten. Zodat zei Dany op haar kill list gaat zetten. En uiteindelijk is echt iedereen!!! om haar heen dood. IEDEREEN!! behalve zij en een fucking paard!!!
*Het lijkt er echt op dat dit geschreven is door mensen die denken van hop laten we er maar een eind aan breien. Ik ben er wel klaar mee.

Kortom een blamage!
Spoiler:

-Tyrion is heel S8 dom. Jon is verliefd, en ook dom en cardboard. Komt niet meer verder dan My Queen maar ziet nu wel in dat hij de mist in is gegaan.

-Dany is niet alleen geflipt geraakt door Missandei. De was al geflipt door Targaryen incest bloed, en wilde al veel eerder rigoureuze dingen invoeren maar had rationele mensen om haar heen. Het is slecht geschreven en abrupt dat ze nu full genocide gaat. Build up is te weinig geweest. Maar ze flipte dit seizoen vooral door de Jon revelation en het feit dat zij nooit zo populair zou zijn als hij. Ze kondigde tegen Jon nog aan dat ze voor angst zou gaan kiezen.

-Draak is plot armor. Nu gingen ze tijdens daybreak en flanken. Dat zou ik meteen hebben gedaan want ze wisten van de Scorpions. Aimbot van Euron was weg wegens plot armor. Die draak was nodig voor de genocide.

-Grey Worm en Northmen zijn opeens (weer) rotzakken. Dit komt denk ik door oorlog, ze zitten midden in een skirmish en doen simpelweg wat hun leider doet. Oorlog verandert je in een beest.

-Jaime is inderdaad fridged en zijn keuze voor Cersei is om de cirkel rond te maken. Ik vind het ook zwak. Ook dat ging weer heel snel; hij somt tegen Brienne snel op wat voor slecht mens hij is en verdwijnt. Headey zelf kreeg een miljoen per episode. Een miljoen dus om met een glas wijn voor het raam te staan en geen fuck uit te voeren. Ik zou het ook doen.

-Gleganebowl was suf omdat Gregor een golem is. Er zat geen emotionele waarde in en was fan service.

-Arya, tja, ook zij is te laat gebracht als heldin van de serie. Ze hebben Jon min of meer plaats laten maken voor haar. Ze heeft lang getraint en er waren vage visioenen maar toch voelt het geforceerd.
GoT S8 zuigt. Net als de vorige paar. Alle plot is allang weg. Het is lukraak afronden. Nog eentje en het is over, de serie is denk ik net te lang doorgegaan al zijn de kijkcijfers goed.

Gebruikersavatar
R-Type
Lv7
Berichten: 3919
Lid geworden op:
18 jul 2017, 14:47

20 mei 2019, 18:13

Mijn god. Het kan dus NOG slechter.

Ik dacht dat de leaks bullshit waren, maar nee! :lol:
Spoiler:
Bronn in de council en Bran die king of the 7 of 6 kingdoms wordt. Het is dus gewoon zo. Totaal unearned, en gewoon slap. Tyrion had enorme plot armor, hij word gered omdat er een nieuwe King wordt gekozen.

Tyrion zit op zijn oude stoel als Hand. En Jon wordt wederom verbannen naar de Night Watch. Net als in het begin. Origineel.
Ik wilde het serieus afzetten. Dit is echt een parodie. E6 is fucking vreselijk. Avoid.

Gebruikersavatar
Limoenlichtje
Lv5
Berichten: 503
Lid geworden op:
28 jul 2017, 17:19

20 mei 2019, 20:57

Wat is up met D&D en het compleet skippen van mogelijk hele interessante dingen?

Eerst hebben we de scène waar Jon en Bran Sansa en Arya de waarheid over Jon vertellen, maar vlak voordat het geheim daadwerkelijk verteld wordt skippen we. En in deze aflevering
Spoiler:
doodt Jon Daenarys en in plaats van dat we zien wat er hierna gebeurd, hoe de Unsullied reageren, hoe Westeros omgaat met de power vaccuum die nu gecreëerd is, etc. wordt deze scene direct opgevolgd door een fade-out en skipt de serie enkele weken/maanden. God fucking dammit D&D.
Also, het geheim van Jon's parentage is de meest pointless plot twist in de hele serie :lol:. Dat Jon echt "Aegon Targaryen" heette had totaal geen impact op ook maar iets in de hele show. Als niemand het wist van Jon had zo goed als niets dit seizoen anders geweest.
Remind yourself that overconfidence is a slow and insidious killer

Gebruikersavatar
Wesley
Lv6
Berichten: 1245
Lid geworden op:
13 jul 2017, 14:37

21 mei 2019, 00:13

EXPECTATIONS SUBVERTED.


Ja het was shit. Wat een dramatisch einde. Fuck dit.
:huillie:

Gebruikersavatar
Yellow
Lv6
Berichten: 1806
Lid geworden op:
11 jul 2017, 13:07

21 mei 2019, 11:16

Dit was nog slechter dan episode 4 ja.

Die speech van Daenerys zat vol met tegenstrijdigheden en hypocrisie. Maarja ze is nu "Mad Queen", alleen komt ze nog heel rationeel over...

Varys wordt in een keer vermoord, dan lopen Daenerys en Grey Worm etc met Tyrion weg.. maar nee hij wordt in een kerker gegooid zodat hij zich er weer uit kan lullen.

Gray Worm snijdt keel door van gevangene als Jon wegloopt, daarna blijft hij gewoon staan? Want camera beweegt weg..

Wat gebeurd er met Jon nadat hij Daenerys heeft vermoord, wordt in gevangenis gegooid door medium boze Dothraki/Unsullied?

Draken houden niet van sneeuw, dus waar zit Drogon als Jon naar het kasteel loopt? Te chillen onder de sneeuw?

Jaime moest toch ook niet naar de Wall, waarom Jon wel, maarja wel de beste plek voor hem.

WAAR WAS DAARIO??? DANY NOEMDE HEM NOG IN HAAR SPEECH

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 gasten