Wie Is De Mol? 2019 [TV] - Art is nog steeds de Mol

Gebruikersavatar
Lisamango0
Lv6
Berichten: 1278
Lid geworden op:
17 jul 2017, 17:27

28 jan 2019, 10:19

Ja same, dat was ook mijn gedachte met Nielson. Het kan ook minder verdacht maken terwijl hij het juist wel is. Om als kandidaat gezien te worden ipv als mol. Blijft jammer dat Eef eruit is gegaan inderdaad.

Jamie vind ik wel heel vreemd dat hij overal commentaar op geeft en iedereen loopt op te jutten, en dat kwam in deze aflevering weer goed naar voren. Vorige week was die uitspraak me ook opgevallen.

Niels
Jaime
voor nu denk ik Sarah op 3. Heb anders even geen idee, al vond ik Sinan heel frapant in deze aflevering weer. ( vliegende keep maar stil staan, antwoorden niet controleren, anderen aanvallen)

Gebruikersavatar
Yellow
Lv6
Berichten: 1806
Lid geworden op:
11 jul 2017, 13:07

31 jan 2019, 23:59

Oke m'n mol eruit, dan moet het haast wel jamie zijn.

Dat in die boot bijv. sloeg toch nergens op. Van de hele groep eigenlijk niet.

Gebruikersavatar
Lisamango0
Lv6
Berichten: 1278
Lid geworden op:
17 jul 2017, 17:27

01 feb 2019, 10:32

Nee, iedereen vergat acuut die opdracht.

Zag net bij Gudo Graaft een beeldhint. Check ad.nl
Gaat om het intro bij Rick Paul. De letters M en L van zijn achternaam verschijnen als eerst, met een puntje ertussen.. al verdenk ik hem verder niet is dit wel mooi.

Gebruikersavatar
Rolfgang
Lv7
Berichten: 2502
Lid geworden op:
13 jul 2017, 14:46
Locatie: Castricum
Contacteer:

02 feb 2019, 20:44

Een aflevering met veel teamwork en weinig werk van de Mol. Ik duik lekker mijn tunneltje in die op Niels is gericht, waar een paar dingen toch opvielen: hij stelde voor bij de eerste opdracht om rustig aan te lopen en pas te haasten als de tijd bijna op was (waardoor ze bijna te laat waren), hij wilde heel graag de sleutelpositie bij de tweede opdracht (logisch als songwriter, maar ook de perfecte positie voor de Mol - heel raar trouwens dat Sarah daar stond) en bij de derde opdracht is hij langs alle kokers gegaan (pure angst of toch een toneelstukje?).

Ik blijf dus lekker op Niels.

R-Type, je had bij de vorige aflevering geen verdachte doorgegeven en je Mol op dat moment ging eruit, dus ik schrijf Merel voor je op, omdat je die op nummer 2 had als Mol-verdachte.
As easy to stop as it is to comprehend.

Gebruikersavatar
Yellow
Lv6
Berichten: 1806
Lid geworden op:
11 jul 2017, 13:07

02 feb 2019, 23:25

Bij die waterval deden veel mensen verdacht, o.a. Rick Paul en Niels.

Maar vond die actie van Jamie wel het meest verdacht omdat dat gewoon niet klopte en Rick Paul iets anders zei.

Oh en ik vind het wel mooi hoe hard Niels het spel speelt. Het is een spel en geen B-BN'er vakantie.

Gebruikersavatar
Lisamango0
Lv6
Berichten: 1278
Lid geworden op:
17 jul 2017, 17:27

04 feb 2019, 09:11

Deze aflevering vond ik wel weer ingewikkeld om naar een mol te speuren.
Wel vond ik het supervreemd dat Sara op de steiger ging staan bij parkeergeld, en dan pas aangeeft dyslectisch te zijn. Ook zei ze jullie in plaats van wij/we..

Niels weer op de porto, maar wel goed gewerkt ( goede kandidaat!)
Wel heel vreemd dat hij uiteindelijk wel ging abseilen, als laatste, weet dat er kokers hangen, en dan alsnog langs ALLE kokers raast.

Jaime nam weer lekker de leiding en had weer het hoogste en laatste woord.
Rik Paul vond ik deze aflevering minder verdacht doen.

Ik blijf ook in mijn Niels-tunnel.

1 Niels
2 Jaime
3 Sara

Gebruikersavatar
R-Type
Lv7
Berichten: 3919
Lid geworden op:
18 jul 2017, 14:47

09 feb 2019, 20:37

Leuke aflevering. Ben toch wel een beetje gek op Merel. Direct, goed gebekt, slim, durft itt watjes als Sinan en Niels wel de gewaagde opdrachten te doen. En ze doet opdrachten best wel goed voor een Mol. Niemand is naar huis ditmaal, dus er kan niet weggestreept worden.

Niels is echt vaag, maar die zou te opzichtig zijn met zijn rare blunders. Rick Paul is ook vreemd. Jamie zou de Mol kunnen zijn als hij een Kees of Jan speelt. Dan heb je wel 2x achter elkaar hetzelfde type Mol.

Nee, ik blijf lekker op mijn Mereltje zitten. Ook al speelt ze op het blote oog de opdrachten goed.

Gebruikersavatar
Laura Birdie
Lv5
Berichten: 936
Lid geworden op:
16 jul 2017, 19:27

10 feb 2019, 16:04

Ik vind Jamie een beetje te. "Ik heb een kaartje met opdracht gevonden woohoo!'' inclusief raar sprongetje van geluk.

Gebruikersavatar
Rolfgang
Lv7
Berichten: 2502
Lid geworden op:
13 jul 2017, 14:46
Locatie: Castricum
Contacteer:

10 feb 2019, 22:31

Niemand naar huis, dus het blijft lastig om een Mol aan te wijzen, helemaal omdat er deze aflevering weer een paar rare dingen zijn gebeurd. Opvallend was natuurlijk dat die opdracht met de vierkanten tellen was mislukt, maar wie van de twee nou aan het saboteren was is onduidelijk.

Ik vond het trouwens wel raar bij de Tuk Tuk-opdracht, want zoals Rick Paul al zegt: hoe willen Rick Paul en Niels in godsnaam omkeren? In een raster kan dat niet als je alleen maar links-rechts-links-rechts mag gaan.

Anyways, ik blijf gewoon lekker op Niels zitten.

R-Type, vorige aflevering had je niks ingevuld trouwens, maar ik heb gewoon weer Merel voor je ingevuld.
As easy to stop as it is to comprehend.

Gebruikersavatar
Lisamango0
Lv6
Berichten: 1278
Lid geworden op:
17 jul 2017, 17:27

11 feb 2019, 07:26

Ik vond het met de vierkanten opdracht vooral raar dat merel al zei; "let op het buitenste vierkant en de 2 binnenin", waarna Jaime eerst en vervolgens Niels zegt; oooooh joh, die had ik niet gezien! :') Typisch.
Met de rode draad was Jaime nogal ongecontroleerd bezig.
Sinan was wel heel duidelijk met zijn karretje dat het simpel te doen was..waarom dan geen geld inzetten? Blijkbaar was dat de enige die goed was gegaan..

Met de TukTuk-vind-Rikkert opdracht, kwam ik er niet uit Sara aan het trollen was, of gewoon dom.
Rick Paul was opvallend maar of het mollen was weet ik niet.

Met de Zipline opdracht maakte Sara en Rik Paul het weer een beetje goed.

Moltunnel zegt nog steeds
1) Niels
2) Jaime
3) Rik Paul vanwege wat typische molhints die naar hem wijzen.

Gebruikersavatar
Yellow
Lv6
Berichten: 1806
Lid geworden op:
11 jul 2017, 13:07

Re:

13 feb 2019, 23:44

Laura Birdie schreef:
10 feb 2019, 16:04
Ik vind Jamie een beetje te. "Ik heb een kaartje met opdracht gevonden woohoo!'' inclusief raar sprongetje van geluk.
Ja Jamie is continu het Duracel konijn.. "Ik ga als een speer" blabla, speelt een klein beetje de superfanatieke kandidaat, maar ondertussen.

Gebruikersavatar
Lisamango0
Lv6
Berichten: 1278
Lid geworden op:
17 jul 2017, 17:27

14 feb 2019, 07:20

Hebben jullie de hints gezien naar de laatste opdracht?
Omdat ze de test hebben gemaakt na opdracht 2, kan opdracht 3 de volgorde van schermen zijn geweest.
Waarin OF de mol wordt aangewezen ( onwaarschijnlijk) OF de afvaller.
Als je de leeftijd op volgorde zet is Sarah afvaller.
Als je de leader naast deze schermen legt is Rik-Paul de mol.

Bron: Klaas van Kruistum en Siem

Gebruikersavatar
Rolfgang
Lv7
Berichten: 2502
Lid geworden op:
13 jul 2017, 14:46
Locatie: Castricum
Contacteer:

14 feb 2019, 09:51

Ik ga die hints niet eens meer lezen en bekijken, het is al jarenlang alleen maar bullshit en mensen zien overal hints in, ook die groepsfoto's worden dood geanaliseerd. Er is ook een reden waarom ze bij die onthulling ook bijna geen 'hints' meer laten zien bij het einde.
As easy to stop as it is to comprehend.

Gebruikersavatar
Lisamango0
Lv6
Berichten: 1278
Lid geworden op:
17 jul 2017, 17:27

14 feb 2019, 13:39

Klopt, ik vind het leuk om te kijken, in ieder geval die van Klaas.

Sommige hints die ik toevalligerwijs tegenkom zijn wel echt van die typische WIDM hints als het er echt 1 is, dus dan zou het wel realistisch zijn.

Ik verdenk ze er niet meer of minder door overigens.

no avatar
The Great Volunteer
Lv7
Berichten: 4764
Lid geworden op:
31 jul 2017, 10:59

15 feb 2019, 14:40

Hoorde paar weken geleden op Radio iemand een Mol boekje van ander in openhaard gegooid zou hebben? Is dat waar?

Gebruikersavatar
Rolfgang
Lv7
Berichten: 2502
Lid geworden op:
13 jul 2017, 14:46
Locatie: Castricum
Contacteer:

15 feb 2019, 15:17

Daar hebben we nog niks van gezien. Sowieso, open haarden in Colombia? Dat is zelfmoord.
As easy to stop as it is to comprehend.

Gebruikersavatar
R-Type
Lv7
Berichten: 3919
Lid geworden op:
18 jul 2017, 14:47

16 feb 2019, 20:34

Tja.

Jamie kun je wegstrepen, Rick Paul ook maar die verdacht ik niet.

Merel komt dus die test door zonder een joker he. Dat houdt in dat zij behoorlijk goed zit. Of ze is de Mol. Maar ze was wel heel erg in shock. Wist al dat ze er in bleef omdat zij een monoloog over Jamie's executie had, zo van ik ga hem missen. Rick Paul zei dat hij vol op Jamie zat dus die zag ik aankomen.

Dan heb je dus Sarah en Sinan. Sinan doet helemaal niets, pakt min geld. Sarah pakt volgens mij ook min geld. Doet verder ook niets. Als de Mol voorkennis heeft is dat een leuk moment om -1000 te pakken, wel risicovol misschien. Niels doet op zich wel wat, geeft ook Jokers weg alsof hij zich geen zorgen maakt. Is verdacht maar brengt meer dan Sinan en Sarah.

Het is moeilijk. Ik hoop nog steeds op Merel, maar eigenlijk speelt zij te goed voor een Mol. Mijn verstand zegt dat Sarah de mol is.

Gebruikersavatar
Rolfgang
Lv7
Berichten: 2502
Lid geworden op:
13 jul 2017, 14:46
Locatie: Castricum
Contacteer:

16 feb 2019, 21:16

Jezus wat een slachtpartij.

Ik zat de laatste tijd steeds meer Jamie en Rick Paul te verdenken, maar daar is nu een einde aan gekomen. Mijn grootste verdachten zijn nu nog steeds Niels en Sarah begint steeds hoger op de verdachtenladder te klimmen. Ik weet nu niet of ze keihard aan het mollen is of soms gewoon een beetje dom is. Ze kan in ieder geval wel dom genoeg kijken. Maar bij de opdracht met de kisten en met de bananen heeft ze echt geen hol uitgevoerd en is het opvallend dat Merel en Sarah de oranje bananentrossen (waarvan de Mol weet dat daar het geld in hangt) laten liggen om andere trossen weg te brengen. Anderzijds laten Niels en Jaime (waarvan er één sowieso niet de Mol kan zijn) het klusje liggen bij twee vrouwen om met de hand twee trossen naar het oranje station te tillen. Ook verdacht.

Ik heb daarnaast even het moment teruggekeken waarbij Merel de envelop opende met de mededeling dat er twee kandidaten naar huis gingen en Jaime moest (waarschijnlijk gespannen) lachen en Niels kwam met een O-face dat volgens mij juist een lach probeerde te onderdrukken. Kan tunnelvisie 2.0 zijn, maar zo komt zijn blik op mij over. Bovendien zat Niels naar eigen zeggen vol op Jaime en is hij naar huis gegaan. Rick Paul zat ook, naar eigen zeggen, op Jaime en is ook naar huis gegaan. Maar Niels blijft doodleuk zitten. En hij heeft een joker zonder blozen weggegeven aan Rick Paul, wat altijd een verdachte actie is, helemaal als je weet dat er twee kandidaten naar huis gaan!.

Kortom, Sarah is op mijn lijstje gestegen, maar ik blijf op Niels zitten.
As easy to stop as it is to comprehend.

Gebruikersavatar
R-Type
Lv7
Berichten: 3919
Lid geworden op:
18 jul 2017, 14:47

16 feb 2019, 21:38

Merel was echt kapot. Als je Mol bent acteer je of heel goed (en ze is geen actrice), of je hebt echt een band gekregen met je medespelers. Dat kan natuurlijk gewoon. Maar zij was wel echt naar de tyfus. Dat begon al met die envelop, later bij die executie helemaal en bij dat vuur ook nog.

Ik geloof dat zij op Sarah zit.

Gebruikersavatar
Rolfgang
Lv7
Berichten: 2502
Lid geworden op:
13 jul 2017, 14:46
Locatie: Castricum
Contacteer:

16 feb 2019, 21:40

Ja dat Jamie eruit ging was een enorme klap voor haar. En ook wel logisch, want zij zat al vanaf het begin in een bondje met hem en was voor haar denk ik ook een rots in de branding. Je ziet wel vaker bij WIDM dat wanneer je in je eentje zit het ineens heel zwaar wordt op het mentale vlak, omdat je dag in, dag uit in paranoia leeft.
As easy to stop as it is to comprehend.

Gebruikersavatar
Yellow
Lv6
Berichten: 1806
Lid geworden op:
11 jul 2017, 13:07

17 feb 2019, 19:30

Daar gingen mijn twee mollen :lol:

Het zal dan Sinan wel zijn. Die "enorm goeie mol" op het einde klonk iets te gemaakt :P Jamie zat ook enkel niet op Sinan en Niels, en hij gaat eruit. Hoewel ik de reactie van Sarah toen ze er in bleef best wel geacteerd vond. En Sarah stond bij de oranje bananen?

Merel brengt te veel geld in de pot.

Gebruikersavatar
Lisamango0
Lv6
Berichten: 1278
Lid geworden op:
17 jul 2017, 17:27

18 feb 2019, 07:22

Haha ik verdenk Merel inderdaad echt helemaaaaaal niet.
Tot op heden zit mijn mol er nog in.

Sarah blijft fckin dom doen, kan niks, doet alsof ze niks snapt, maar ze is nog niet mijn hoofdmol. Waarom niet? Olcay deed dit verleden jaar ook en die werd verliezend finalist, terwijl ik er van overtuigd was dat ze de mol was.

Echter daarentegen staat de "jullie hebben gewonnen" opmerking, en iemand die de beelden van verleden aflevering met de tuk-tuk opdracht heeft geanalyseerd heeft uitgevogeld dat de montage niet klopte naar aanleiding van links, rechtsaf slaan in combinatie met beelden van de kerk. Dus ze is ook nog niet niet uit beeld.

Sinan zou inderdaad een goede mol kunnen zijn, niemand die van hem verwacht dat hij iets flikt :')

1) Niels
2) Sarah
3) Sinan

Gebruikersavatar
R-Type
Lv7
Berichten: 3919
Lid geworden op:
18 jul 2017, 14:47

18 feb 2019, 21:20

Hoe Sinan 'een enorm goede Mol' zei leek inderdaad wel tof. Echt zo'n scene die je dan bij de samenvatting terugziet als mogelijke giveaway.

Gebruikersavatar
Laura Birdie
Lv5
Berichten: 936
Lid geworden op:
16 jul 2017, 19:27

18 feb 2019, 21:26

Het moment waarop Sinan zei "Het is een goede Mol" was het moment dat mijn brein zei "Je bent het zeker zelf"

Het zou wel een aparte mol zijn na Jan vorig jaar, die zich zo enorm uitsloofde voor alles.

Gebruikersavatar
Yellow
Lv6
Berichten: 1806
Lid geworden op:
11 jul 2017, 13:07

18 feb 2019, 22:43

Inderdaad. Als Sinan de mol is heeft hij het wel geniaal gespeeld hoor. Sarah zou een wat zwakke mol zijn.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten