Wie Is De Mol? 2019 [TV] - Art is nog steeds de Mol
Wie Is De Mol? 2019 [TV] - Art is nog steeds de Mol
05 jan 2019, 21:48
Wie Is De Mol? (WIDM) is alweer begonnen aan het 19de seizoen, waarbij de kandidaten dit jaar in de voetsporen van Pablo Emilio Escobar Gaviria treden in Columbia. De Jokers zijn dit jaar dan ook ingewisseld voor zakjes cocaïne. Voor wie onbekend is met het spel: in WIDM moeten tien kandidaten opdrachten voltooien om geld in te zamelen voor de pot, maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan. Eén van de tien kandidaten is namelijk de Mol, wiens taak het is om de opdrachten te saboteren en te voorkomen dat er geld in de pot komt. Aan het einde van elke aflevering is er een test, waarbij één van de kandidaten die het minste aantal vragen over de Mol goed heeft beantwoord naar huis moet.
De kandidaten van dit jaar zijn (op de foto van links naar rechts):
- Nikkie de Jager
- Evelien de Bruijn
- Jamie Trenité
- Evi Hanssen
- Rick Paul van Mulligen
- NEE RIK JE DOET NIET MEER MEE!
- Robert van Beckhoven
- Merel Westrik [Mol]
- Niels Littooij [Verliezend finalist]
- Sarah Chronis [Winnaar]
- Sinan Can
Vanaf aflevering drie - zodat we aan de groep kunnen wennen - kan je hier op Gaming Forum gaat stemmen op wie jij denkt dat de Mol is van WIDM 2019. Degene met de meeste stemmen op de Mol wint de prestigieuze eer van de Mol-watcher van het Jaar op Gaming Forum!
Degene die hiervoor de titel hebben gewonnen zijn:
- Rolfgang (2018)
Mol-verdachten (vanaf aflevering 3):
Rolfgang: Niels - Niels - Niels - Niels - Niels - Niels - Niels
Yellow: Evelien - Jamie - Jamie - Jamie - Sinan - Sarah
Lisamango0: Niels - Niels - Niels - Niels - Niels - Niels
R-Type: Evelien - Merel - Merel - Merel - Sarah - Sarah - Sarah
De Molwatcher van het Jaar 2019 is R-Type!
As easy to stop as it is to comprehend.
- The Great Volunteer
- Gewoon Arno
-
Big Baller
06 jan 2019, 17:24
Evi is sowieso een heerlijk wijf. En voor Merel heb ik ook een zwak. Beide stellen niet teleur. Nielson is eigenlijk ook best wel chill.
Het is natuurlijk nog te vroeg om een Mol aan te wijzen. Toch is speculeren nooit weg. En ik vond Evi vrij lomp overkomen, zoals dat keihard wegfietsen. Ze liet in de eerste opdracht een krat flikkeren.
Maar goed, de Mol wil natuurlijk geen geld. En met meer vrijstellingen is de kans groter dat de groep het geld laat varen. Dus de Mol hoeft niets vreemds te doen in die eerste opdracht, misschien zelfs helpen om meer vrijstellingen te pakken. Met 4 vrijstellingen was de kans bijna 50% dat eentje daarmee de test als slechts zou maken. 1 van die 4 dames had de test dus ook als slechtst gemaakt. Geen 2500 euro in de pot. Mol blij.
Opdracht 2 was makkelijk te saboteren omdat ze hadden moeten doorfietsen, anders loopt het niet meer synchroon. Op een gegeven moment was ik zelf ook vergeten dat er 3 bij een kerk moesten zijn. Iemand liep ook te roepen dat ze meteen de envelop moesten gaan pakken, wat niet waar was. Volgens mij liep Nielson hier eerst te kloten, en op het einde zeggen hoe het wel moet.
Het is natuurlijk nog te vroeg om een Mol aan te wijzen. Toch is speculeren nooit weg. En ik vond Evi vrij lomp overkomen, zoals dat keihard wegfietsen. Ze liet in de eerste opdracht een krat flikkeren.
Maar goed, de Mol wil natuurlijk geen geld. En met meer vrijstellingen is de kans groter dat de groep het geld laat varen. Dus de Mol hoeft niets vreemds te doen in die eerste opdracht, misschien zelfs helpen om meer vrijstellingen te pakken. Met 4 vrijstellingen was de kans bijna 50% dat eentje daarmee de test als slechts zou maken. 1 van die 4 dames had de test dus ook als slechtst gemaakt. Geen 2500 euro in de pot. Mol blij.
Opdracht 2 was makkelijk te saboteren omdat ze hadden moeten doorfietsen, anders loopt het niet meer synchroon. Op een gegeven moment was ik zelf ook vergeten dat er 3 bij een kerk moesten zijn. Iemand liep ook te roepen dat ze meteen de envelop moesten gaan pakken, wat niet waar was. Volgens mij liep Nielson hier eerst te kloten, en op het einde zeggen hoe het wel moet.
- Laura Birdie
- Lisamango0
- Gewoon Arno
-
Big Baller
- Lisamango0
08 jan 2019, 21:50
Wel leuke kandidaten. Merel Westrik en Evi (ik verwar haar altijd met Goedele Liekens? ) mogen er zijn, maar die verbleken natuurlijk bij dat Colombiaanse landschap. En Niels is een toffe gast inderdaad.
Mijn gevoel zegt de eerste aflevering Jamie of Sarah, allebei leider-figuren. Maar Evi valt wel wat voor te zeggen ja.
Of Sinan, die heeft echt een ongelooflijke pokerface.
Mijn gevoel zegt de eerste aflevering Jamie of Sarah, allebei leider-figuren. Maar Evi valt wel wat voor te zeggen ja.
Of Sinan, die heeft echt een ongelooflijke pokerface.
- Lisamango0
- The Great Volunteer