Het Series Topic

Gebruikersavatar
MrBouwmeester
Lv2
Berichten: 94
Lid geworden op:
14 jul 2017, 22:13
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

05 aug 2017, 00:48

11 > 10 > 4 > 8 > 9 > 12 > 1

Kijk ontzettend uit naar seizoen 11. Heb afgelopen 2 weken alle 3 seizoenen van Broadchurh gekeken en die serie is ontzettend goed. Heb dan ook het volste vertrouwen in Chibnall (nieuwe showrunner) en Whitaker (doctor 13). Ik ben blij dat Moffat eindelijk weggaat, zijn materiaal was sinds seizoen 8 al heel erg matig. Erg zonde dat zo'n goeie acteur als Capaldi nooit echt goed materiaal heeft gekregen. Uiteindelijk vond ik 12 maar een matige doctor. Hopelijk is Moffat's laatste kerstspecial wel goed. Over het algemeen waren al zijn kerstspecials wel tof, en deze heeft ook de geweldige David Bradley als de eerste doctor. Hij speelde eerder ook al in het geweldige An Adventure in Time and Space, ook zeker de moeite. Een prachtige film over William Hartnell, de acteur die de eerste doctor speelde.

Gebruikersavatar
Tampon
Lv5
Berichten: 588
Lid geworden op:
13 jul 2017, 21:52

Re:

09 aug 2017, 08:25

Tweakers schreef: The Walt Disney Company heeft bekendgemaakt in 2019 met een eigen videostreamingplatform voor consumenten te komen. Dat betekent dat het bedrijf in dat jaar de overeenkomst met Netflix zal beëindigen.

De beëindiging van de distributieovereenkomst van Disney met Netflix betekent dat vanaf 2019 titels van Disney, zoals de Star Wars-films, niet meer op het Netflix te zien zullen zijn. Tot 2019 verandert er echter niks en zal Netflix een aanbod van Disney-titels beschikbaar blijven stellen op het eigen videostreamingplatform. Disney gaat bijvoorbeeld titels als Toy Story 4 en de opvolger van Frozen, die beide in 2019 uitkomen, aanbieden op het eigen platform.

Het is niet geheel duidelijk wat de beëindiging in 2019 precies voor gevolgen heeft. Volgens Netflix kan het films die het bedrijf van Disney krijgt, tot eind 2019 blijven uitzenden; mogelijk betekent dit dat de negende episode in de Star Wars-saga toch beschikbaar komt op Netflix. Disney stelt dat de overeenkomst met Netflix wordt beëindigd vanaf de titels van Disney die in 2019 in de bioscoop zullen draaien.

Netflix heeft bij monde van een woordvoerder tegen The Verge gezegd dat het zaken zal blijven doen met The Walt Disney Company, waaronder de deal met Marvel Television. Dit is een divisie van Disney die verantwoordelijk is voor meerdere superheldenseries, zoals Daredevil, Jessica Jones en Luke Cage.

Netflix sloot eind 2012 een overeenkomst met Disney, zodat het vanaf 2013 de rechten kreeg om content van het entertainmentbedrijf beschikbaar te stellen op het streamingplatform. De overeenkomst werd in 2016 van kracht, met de komst van onder meer een aantal Disney-films. Als de overeenkomst in 2019 wordt beëindigd, hebben Netflix-gebruikers drie jaar toegang gehad tot titels van Disney.
https://tweakers.net/nieuws/128151/disn ... tform.html

Weet nog niet precies wat dit betekent voor ons i.v.m. rechten, maar als je nog bepaalde titels moet kijken heb je nog wel even de tijd. ^_^
Laatst gewijzigd door Tampon op 09 aug 2017, 08:26, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding

Gebruikersavatar
Gewoon Arno
Big Baller
Lv7
Berichten: 4566
Lid geworden op:
16 jul 2017, 00:04

09 aug 2017, 08:26

Lekker dan.

no avatar
The Great Volunteer
Lv7
Berichten: 4764
Lid geworden op:
31 jul 2017, 10:59

09 aug 2017, 08:29

Net seizoen 1 van Castlevania afgekeken op Netflix. Gebaseerd/geinspireerd door de game. Vond het zeker leuk was echt een soort test met maar 4 afleveringen. Zou het 7.5/10 geven.

Gebruikersavatar
Thud
Lv5
Berichten: 644
Lid geworden op:
14 jul 2017, 12:43

09 aug 2017, 12:00

Gisteren episode 2&3 van Rick and Morty S3 gezien.

Pickle Rick!

Gebruikersavatar
Shadow
Lv6
Berichten: 1715
Lid geworden op:
13 jul 2017, 14:42

09 aug 2017, 20:12

Doctor Who Series 2 (New Who)

Heerlijk seizoen, leuke verhaallijnen en een erg goed einde. Het einde kwam nogal hard aan, maar ze sluiten ook gewoon zo'n zielig einde af met een prachtige punch line vanuit het niets. Mijn reactie was ongeveer gelijk aan het echte einde:

Afbeelding

Gebruikersavatar
R-Type
Lv7
Berichten: 3919
Lid geworden op:
18 jul 2017, 14:47

19 aug 2017, 17:08

Marvel's Defenders

Fucking heerlijk. Up there met Daredevil. Beter dan Luke Cage, Jessica Jones en vooral Iron Fist.

Gebruikersavatar
Gewoon Arno
Big Baller
Lv7
Berichten: 4566
Lid geworden op:
16 jul 2017, 00:04

19 aug 2017, 17:11

Staat die al online ja?

Afbeelding

Gebruikersavatar
Shadow
Lv6
Berichten: 1715
Lid geworden op:
13 jul 2017, 14:42

19 aug 2017, 19:17

Doctor Who S3E10 (Blink)

Afbeelding

Gebruikersavatar
Needakill
Lv6
Berichten: 1007
Lid geworden op:
13 jul 2017, 13:19

20 aug 2017, 11:30

The Defenders
In 2 dagen die hele zooi maar gekeken. Ik vind het niet echt heel erg spectaculair ofzo. Iron Fist blijft lame en weer vechten tegen "De Hand"? Plus ik vond het nogal saai. Vechtscenes zijn mwoah (behalve die met de old-skool hip-hop) en ik vind de hoofdkarakters teveel zeiken. Waar Dareveil S1 en Luke Cage goed waren is dit weer bijna een niveautje Iron Fist.

Gebruikersavatar
Wesley
Lv6
Berichten: 1245
Lid geworden op:
13 jul 2017, 14:37

Re:

20 aug 2017, 13:22

Needakill schreef:
20 aug 2017, 11:30
The Defenders
In 2 dagen die hele zooi maar gekeken. Ik vind het niet echt heel erg spectaculair ofzo. Iron Fist blijft lame en weer vechten tegen "De Hand"? Plus ik vond het nogal saai. Vechtscenes zijn mwoah (behalve die met de old-skool hip-hop) en ik vind de hoofdkarakters teveel zeiken. Waar Dareveil S1 en Luke Cage goed waren is dit weer bijna een niveautje Iron Fist.
Niet zomaar old skool hiphop, Wu-Tang!!

phpBB [video]
:huillie:

Gebruikersavatar
R-Type
Lv7
Berichten: 3919
Lid geworden op:
18 jul 2017, 14:47

21 aug 2017, 16:27

Iron Fist is het zwakke punt van The Defenders. Ik vond zijn stand alone serie ook kut. Hij is een dipshit.

Maar toch heb ik me vermaakt met Defenders. De conclusie valt wel tegen, vanaf episode 5 wordt het wat minder, en ook de plot omtrent Black Sky is wat zwak. Maar ik heb vooral genoten van Jessica Jones en vond haar samen met Luke en Daredevil een goed team. De bad guys waren wat wasted (Alexandra lol), toch vond ik Gao en Elektra goed.

Het zijn maar 8 episodes en vond ze lekker wegkijken, ging snel voorbij. Het is geen Daredevil, maar de 2e helft van Luke Cage bijvoorbeeld vond ik relatief zwak. Dan vind ik Defenders vermakelijker.

Gebruikersavatar
Legendary
Lv4
Berichten: 488
Lid geworden op:
30 jul 2017, 20:56

21 aug 2017, 19:53

The defenders
Spoiler:
Pfff ik vond het uiteindelijk allemaal weer zwaar tegenvallen. Ik dacht echt dit gaat dan de serie zijn dat we echt wat aan die The Hand gaan doen en hoewel er wat poppetjes zijn gevallen weten we nog steeds heel weinig. Ze willen eeuwig leven, ok, maar hoe dan en wat is er in K'un L'un wat iedereen nou zo graag wil hebben? Hoe zit dat met die dode draken? Waren het überhaupt draken en wat heeft hun botten zagen voor zin. En wat wil black sky en stick nou precies?

De serie creëert alleen maar vragen en geeft amper antwoorden, zodat het seizoenen kan melken.

no avatar
The Great Volunteer
Lv7
Berichten: 4764
Lid geworden op:
31 jul 2017, 10:59

21 aug 2017, 20:34

Ben nu bij E7 maar snap al die negatieve reacties niet. Vind Alexandra gespeeld door Sigourney Alien Weaver juist heel vet. Zo slecht vond ik de standalone Iron Fist serie ook niet. 6,8 je ofzo. Dit voldoet eigenlijk wel aan mijn verwachtingen tot nu toe. Benieuwd of Inhumans met Iwan Rheon aka Ramsay Bolton voor vele wel waar gaat maken dan....

Gebruikersavatar
Legendary
Lv4
Berichten: 488
Lid geworden op:
30 jul 2017, 20:56

Re:

21 aug 2017, 20:42

The Great Volunteer schreef:
21 aug 2017, 20:34
Ben nu bij E7 maar snap al die negatieve reacties niet. Vind Alexandra gespeeld door Sigourney Alien Weaver juist heel vet. Zo slecht vond ik de standalone Iron Fist serie ook niet. 6,8 je ofzo. Dit voldoet eigenlijk wel aan mijn verwachtingen tot nu toe. Benieuwd of Inhumans met Iwan Rheon aka Ramsay Bolton voor vele wel waar gaat maken dan....
Vond Iron Fist eigenlijk ook best oke op de main character na en het einde van de serie met de zus die opeens heel kut gaat doen. Vond Luke Cage veel saaier, vooral de tweede helft. Maar deze serie slaat toch ook niet echt bij me aan. Ik vind Jessica Jones toch nog steeds het beste tot nu toe.

no avatar
The Great Volunteer
Lv7
Berichten: 4764
Lid geworden op:
31 jul 2017, 10:59

Re: Re:

21 aug 2017, 20:56

Legendary schreef:
21 aug 2017, 20:42
The Great Volunteer schreef:
21 aug 2017, 20:34
Ben nu bij E7 maar snap al die negatieve reacties niet. Vind Alexandra gespeeld door Sigourney Alien Weaver juist heel vet. Zo slecht vond ik de standalone Iron Fist serie ook niet. 6,8 je ofzo. Dit voldoet eigenlijk wel aan mijn verwachtingen tot nu toe. Benieuwd of Inhumans met Iwan Rheon aka Ramsay Bolton voor vele wel waar gaat maken dan....
Vond Iron Fist eigenlijk ook best oke op de main character na en het einde van de serie met de zus die opeens heel kut gaat doen. Vond Luke Cage veel saaier, vooral de tweede helft. Maar deze serie slaat toch ook niet echt bij me aan. Ik vind Jessica Jones toch nog steeds het beste tot nu toe.
Ik vond Harold Meechum en Ward Meechum heel vet idd. Moet eerlijk bekennen dat Elktra tijdens Daredevil strond vervelend vond maar nu vind ik haar zeker wel werken. Rosario Dawson ben ik nu wel helemaal klaar mee. Maar Colleen Wing en Stick vind ik beide erg vet.
Ligt aan mij maar die Japanner onderdeel van 5 leden van The Hand heet serieus Murakami? :lol:
Waar ik me wel aan stoor is dat hij hele tijd Japan's spreekt en Alexandra in t Engels antwoord.

Gebruikersavatar
Rolfgang
Lv7
Berichten: 2502
Lid geworden op:
13 jul 2017, 14:46
Locatie: Castricum
Contacteer:

Re: Re:

21 aug 2017, 21:48

The Great Volunteer schreef:
21 aug 2017, 20:56
Legendary schreef:
21 aug 2017, 20:42


Vond Iron Fist eigenlijk ook best oke op de main character na en het einde van de serie met de zus die opeens heel kut gaat doen. Vond Luke Cage veel saaier, vooral de tweede helft. Maar deze serie slaat toch ook niet echt bij me aan. Ik vind Jessica Jones toch nog steeds het beste tot nu toe.
Ik vond Harold Meechum en Ward Meechum heel vet idd. Moet eerlijk bekennen dat Elktra tijdens Daredevil strond vervelend vond maar nu vind ik haar zeker wel werken. Rosario Dawson ben ik nu wel helemaal klaar mee. Maar Colleen Wing en Stick vind ik beide erg vet.
Ligt aan mij maar die Japanner onderdeel van 5 leden van The Hand heet serieus Murakami? :lol:
Waar ik me wel aan stoor is dat hij hele tijd Japan's spreekt en Alexandra in t Engels antwoord.
Niet heel vreemd, het is veel makkelijker om een taal te verstaan, dan het is om een taal te spreken.
As easy to stop as it is to comprehend.

no avatar
The Great Volunteer
Lv7
Berichten: 4764
Lid geworden op:
31 jul 2017, 10:59

Re: Re:

21 aug 2017, 21:55

Rolfgang schreef:
21 aug 2017, 21:48
The Great Volunteer schreef:
21 aug 2017, 20:56


Ik vond Harold Meechum en Ward Meechum heel vet idd. Moet eerlijk bekennen dat Elktra tijdens Daredevil strond vervelend vond maar nu vind ik haar zeker wel werken. Rosario Dawson ben ik nu wel helemaal klaar mee. Maar Colleen Wing en Stick vind ik beide erg vet.
Ligt aan mij maar die Japanner onderdeel van 5 leden van The Hand heet serieus Murakami? :lol:
Waar ik me wel aan stoor is dat hij hele tijd Japan's spreekt en Alexandra in t Engels antwoord.
Niet heel vreemd, het is veel makkelijker om een taal te verstaan, dan het is om een taal te spreken.
Maar dat betekend dus dat Weaver Japans verstaat :mex:
Ik vroeg me laatst al af in hoeverre Hollywood acteurs echt Aziatische talen verstaan en spreken of gewoon paar regels ingestudeerd krijgen?

Gebruikersavatar
Rolfgang
Lv7
Berichten: 2502
Lid geworden op:
13 jul 2017, 14:46
Locatie: Castricum
Contacteer:

Re: Re:

21 aug 2017, 21:56

The Great Volunteer schreef:
21 aug 2017, 21:55
Rolfgang schreef:
21 aug 2017, 21:48


Niet heel vreemd, het is veel makkelijker om een taal te verstaan, dan het is om een taal te spreken.
Maar dat betekend dus dat Weaver Japans verstaat :mex:
Ik vroeg me laatst al af in hoeverre Hollywood acteurs echt Aziatische talen verstaan en spreken of gewoon paar regels ingestudeerd krijgen?
Ik gok dat ze alleen de bais van bepaalde talen leren en de zin waarop te moeten acteren.
As easy to stop as it is to comprehend.

Gebruikersavatar
James
Lv6
Berichten: 1313
Lid geworden op:
13 jul 2017, 13:17

22 aug 2017, 09:16

Alcatraz(2012)

Opnieuw aan het kijken gewoon omdat het kan.

Fuck Fox die deze serie na één seizoen heeft gecanceld.

Gebruikersavatar
Gewoon Arno
Big Baller
Lv7
Berichten: 4566
Lid geworden op:
16 jul 2017, 00:04

22 aug 2017, 09:23

Fukk de Defenders

phpBB [video]


Awwwww yeaah

Gebruikersavatar
Legendary
Lv4
Berichten: 488
Lid geworden op:
30 jul 2017, 20:56

Re: Re:

22 aug 2017, 16:19

The Great Volunteer schreef:
21 aug 2017, 20:56
Legendary schreef:
21 aug 2017, 20:42


Vond Iron Fist eigenlijk ook best oke op de main character na en het einde van de serie met de zus die opeens heel kut gaat doen. Vond Luke Cage veel saaier, vooral de tweede helft. Maar deze serie slaat toch ook niet echt bij me aan. Ik vind Jessica Jones toch nog steeds het beste tot nu toe.
Ik vond Harold Meechum en Ward Meechum heel vet idd. Moet eerlijk bekennen dat Elktra tijdens Daredevil strond vervelend vond maar nu vind ik haar zeker wel werken. Rosario Dawson ben ik nu wel helemaal klaar mee. Maar Colleen Wing en Stick vind ik beide erg vet.
Ligt aan mij maar die Japanner onderdeel van 5 leden van The Hand heet serieus Murakami? :lol:
Waar ik me wel aan stoor is dat hij hele tijd Japan's spreekt en Alexandra in t Engels antwoord.
Ik kan Elektra echt totaal niet volgen. Eerst denk je ze is gehersenspoeld. Dan blijkt dit altijd al haar doel te zijn, maar is ze wel gevallen op DD. En dan zegt ze weer van ik ben losgebroken van (ja wie eigenlijk). Ik heb ook het idee dat er toch nog mensen van Stick zijn kant leven. Terwijl de serie eerst de hele tijd roept well its over The Hand has won alleen Iron Fist kan ze nog stoppen. Heel onduidelijk allemaal en op het einde heb je nou nog niet echt het idee dat de hand verslagen is. Zeker aangezien DD ook nog blijkt te leven.

no avatar
The Great Volunteer
Lv7
Berichten: 4764
Lid geworden op:
31 jul 2017, 10:59

Re: Re:

22 aug 2017, 19:13

Legendary schreef:
22 aug 2017, 16:19
The Great Volunteer schreef:
21 aug 2017, 20:56


Ik vond Harold Meechum en Ward Meechum heel vet idd. Moet eerlijk bekennen dat Elktra tijdens Daredevil strond vervelend vond maar nu vind ik haar zeker wel werken. Rosario Dawson ben ik nu wel helemaal klaar mee. Maar Colleen Wing en Stick vind ik beide erg vet.
Ligt aan mij maar die Japanner onderdeel van 5 leden van The Hand heet serieus Murakami? :lol:
Waar ik me wel aan stoor is dat hij hele tijd Japan's spreekt en Alexandra in t Engels antwoord.
Ik kan Elektra echt totaal niet volgen. Eerst denk je ze is gehersenspoeld. Dan blijkt dit altijd al haar doel te zijn, maar is ze wel gevallen op DD. En dan zegt ze weer van ik ben losgebroken van (ja wie eigenlijk). Ik heb ook het idee dat er toch nog mensen van Stick zijn kant leven. Terwijl de serie eerst de hele tijd roept well its over The Hand has won alleen Iron Fist kan ze nog stoppen. Heel onduidelijk allemaal en op het einde heb je nou nog niet echt het idee dat de hand verslagen is. Zeker aangezien DD ook nog blijkt te leven.
Mee eens. Het had idd duidelijker gekund. Gelukkig is er nog genoeg ruimte voor een 2e seizoen....Gao leeft sowieso nog denk ik.

no avatar
The Great Volunteer
Lv7
Berichten: 4764
Lid geworden op:
31 jul 2017, 10:59

24 aug 2017, 09:00

Is er iemand die Twin Peaks the Return kijkt? Jeroen? Ralph? Agent Cooper? Shadow? Wat vinden jullie er tot nu toe van?

Gebruikersavatar
Wesley
Lv6
Berichten: 1245
Lid geworden op:
13 jul 2017, 14:37

Re:

24 aug 2017, 09:09

The Great Volunteer schreef:
24 aug 2017, 09:00
Is er iemand die Twin Peaks the Return kijkt? Jeroen? Ralph? Agent Cooper? Shadow? Wat vinden jullie er tot nu toe van?
Het is geweldig Lynchian.
:huillie:

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 36 gasten