Pagina 35 van 107
Geplaatst: 27 apr 2018, 06:33
door The Great Volunteer
Avengers: Infinity War
Eerlijk is eerlijk. Het is een goede film. Zit goed in elkaar. "Is Kevin Bacon a Avenger?" "It's possible" ging stuk
Heb zeer genoten
8
Geplaatst: 28 apr 2018, 19:52
door Wesley
Avengers Infinity War maakte goed wat deel 2 fout deed. Aantal gewaagde keuzes.
Geplaatst: 28 apr 2018, 22:35
door Limoenlichtje
Silence
Prachtig gemaakt, erg sterk acteerwerk van Driver en Garfield... toch wist het me niet echt te pakken. De film voelde heel erg preachy aan. Ja, wat de Japanners met Christelijken deed in de 17e eeuw was vreselijk, maar de film biedt nauwelijks reflectie op het feit dat de Europeanen in eerste instantie dachten dat ze lekker het christelijke geloof konden preachen aan de 'barbaarse' Japanners ook eigenlijk niet heel oké is en wanneer de film het aanhaalt zijn het de 'villains' die dat doen, dus dan ben je als kijker eigenlijk niet geacht om het er volledig mee eens te zijn. Blegh. Zeker niet Scorsese's beste werk.
3/5
Geplaatst: 28 apr 2018, 23:49
door R-Type
Infinity War spoilers sowieso
Re:
Geplaatst: 29 apr 2018, 10:18
door Wesley
R-Type schreef: ↑28 apr 2018, 23:49
Infinity War spoilers sowieso
Geplaatst: 29 apr 2018, 11:15
door The Great Volunteer
Re:
Geplaatst: 29 apr 2018, 11:55
door Coola
Re: Re:
Geplaatst: 29 apr 2018, 13:50
door The Great Volunteer
Coola schreef: ↑29 apr 2018, 11:55
Re: Re:
Geplaatst: 29 apr 2018, 14:46
door Coola
Re: Re:
Geplaatst: 30 apr 2018, 00:25
door Wesley
Re: Re:
Geplaatst: 30 apr 2018, 08:00
door Limoenlichtje
Re: Re:
Geplaatst: 30 apr 2018, 13:36
door Gewoon Arno
Re: Re:
Geplaatst: 30 apr 2018, 17:41
door The Great Volunteer
Re: Re:
Geplaatst: 30 apr 2018, 20:12
door Coola
Geplaatst: 30 apr 2018, 20:20
door R-Type
Geplaatst: 01 mei 2018, 06:28
door The Great Volunteer
April
Films
15.
Dark Skies (
Scott Stewart, 2013) :: 6.7
16.
A Quiet Place (
John Krasinski, 2018) :: 8.1
17.
Lady Bird (
Greta Gerwig, 2017) :: 7.8
18.
The Lodgers (
Brian O'Malley, 2017) :: 6.6
19.
Pyewacket (
Adam MacDonald, 2017) :: 4.5
20.
Ghost Stories (
Jeremy Dyson,
Andy Nyman, 2017) :: 4.7
21.
Aus dem Nichts (
Fatih Akin, 2017) :: 7.4
22.
Avengers: Infinity War (
Anthony Russo,
Joe Russo, 2018) :: 8.2
23.
Double Indemnity (
Billy Wilder, 1944) :: 8.6
24.
Zulu (
Jérôme Salle, 2013) :: 6.6
25.
Creed (
Ryan Coogler, 2015) :: 7.8
Series
26.
Bron/Broen - Seizoen 4 (
Hans Rosenfeldt, 2018): Aflevering 1 t/m 8 :: 8.7
Statistieken
Totaal 11 films (maandgemiddelde: 6.3) gekeken:
- Kort (t/m 20 min.): 0.
- Middel (21 t/m 75 min.): 0.
- Lang (meer dan 75 min.): 11.
Totaal 8 afleveringen van series gekeken.
Totale speelduur: 1650 min.
Aantal films / series herzien: 0.
Best beoordeeld: Bron/Broen - Seizoen 4 (8.7, 2de dit jaar).
Slechtst beoordeeld: Pyewacket (4.5).
Media-verdeling
6.
3.
1.
1.
1
Re:
Geplaatst: 01 mei 2018, 07:30
door Needakill
R-Type schreef: ↑30 apr 2018, 20:20
Spoilers galore yo.
Re: Re:
Geplaatst: 01 mei 2018, 11:30
door Limoenlichtje
Needakill schreef: ↑01 mei 2018, 07:30
R-Type schreef: ↑30 apr 2018, 20:20
Spoilers galore yo.
Geplaatst: 01 mei 2018, 15:40
door R-Type
Dat denk ik dus al sinds de aankondiging zo'n beetje.
Re:
Geplaatst: 03 mei 2018, 21:46
door Gewoon Arno
SmartTies schreef: ↑17 apr 2018, 12:26
A Quiet Place
Ik ga niet veel meer naar de bios meer, maar voor een door vele geprezen goede horrorfilm kon ik niet wachten op de blu-ray/stream release.
Een spannende horrorfilm die me deed denken aan een mix van Jurassic Park, Alien en Cloverfield
8/10
Ik heb hem ook nog gezien. Zeker één van de betere horrors van de afgelopen tijd.
Geplaatst: 03 mei 2018, 23:02
door Rolfgang
Re:
Geplaatst: 04 mei 2018, 08:42
door Needakill
Rolfgang schreef: ↑03 mei 2018, 23:02
Re: Infinity War
Re: Re:
Geplaatst: 05 mei 2018, 12:12
door Limoenlichtje
Geplaatst: 05 mei 2018, 22:11
door Shadow
Phantasm
The Tall Man is een creepy freak, maar de film is wel echt super wazig. Vond het wel een heel erg vette film, maar het verhaal tegen het einde... Riiiiiiiiiiight
Re: Re:
Geplaatst: 05 mei 2018, 22:19
door R-Type