Het Grote Filmtopic
- The Great Volunteer
- Berichten: 4765
- Lid geworden op:
- 31 jul 2017, 10:59
13 okt 2019, 16:03
Instinct
Helft van tijd verstond ik niet wat er gezegd werd. Idriss is tof en goed gespeeld door Marwan Kenzari.
6/10
The Report
Combinatie van All The Presidents Men en Spotlight enigsinds voor mij. Adam Driver is letterlijk en figuurlijk in de Drivers seat
Echt schandalig wat de CIA gedaan heeft en doet.
8/10
Helft van tijd verstond ik niet wat er gezegd werd. Idriss is tof en goed gespeeld door Marwan Kenzari.
6/10
The Report
Combinatie van All The Presidents Men en Spotlight enigsinds voor mij. Adam Driver is letterlijk en figuurlijk in de Drivers seat
Echt schandalig wat de CIA gedaan heeft en doet.
8/10
13 okt 2019, 21:06
Joker
Briljant, de beste DC sinds TDK. Phoenix is een lock voor de Oscar denk ik. Die man speelt waanzinnig.
Kanttekening is misschien dat het wel heel erg afkijkt bij Taxi Driver. Maar dat doet Joker wel heel goed. Maar laat je niet misleiden door het marketing apparaat, de film is niet eng. Totaal niet. Het is een psychologisch drama over een man die door trieste gebeurtenissen in een bubbel leeft en krankzinnig wordt.
Briljant, de beste DC sinds TDK. Phoenix is een lock voor de Oscar denk ik. Die man speelt waanzinnig.
Kanttekening is misschien dat het wel heel erg afkijkt bij Taxi Driver. Maar dat doet Joker wel heel goed. Maar laat je niet misleiden door het marketing apparaat, de film is niet eng. Totaal niet. Het is een psychologisch drama over een man die door trieste gebeurtenissen in een bubbel leeft en krankzinnig wordt.
- Limoenlichtje
- Berichten: 503
- Lid geworden op:
- 28 jul 2017, 17:19
14 okt 2019, 09:30
Hot Rod (2007)
Fucking hilarisch. Pitch perfect parodie van flawed ideeën over mannelijkheid en vele verschillende comedygenre. Perfect gebruik van de soundtrack ook. Al die fucking Europe nummers en uiteraard het beste gebruik van John Farnham's You're the Voice.
4/5
Instinct (2019)
Ik zie wat Halina Reijn probeerde te doen met deze film, ze probeerde een serieus drama te maken met bekende acteurs om die Oscars binnen te trekken. En hey, binnen Nederland heeft het gewerkt aangezien dit per direct de Academy inzending van Nederland is voor dit jaar. Jammer alleen dat Halina Reijn heeft vergeten dat ze ondertussen ook een goede film moet maken. Geen van de karakters heeft diepgang, het acteerwerk is flauwtjes en het script is zwak. Maar hey, we hebben nu wel ons 'serieuze drama'.
2/5
Fucking hilarisch. Pitch perfect parodie van flawed ideeën over mannelijkheid en vele verschillende comedygenre. Perfect gebruik van de soundtrack ook. Al die fucking Europe nummers en uiteraard het beste gebruik van John Farnham's You're the Voice.
4/5
Instinct (2019)
Ik zie wat Halina Reijn probeerde te doen met deze film, ze probeerde een serieus drama te maken met bekende acteurs om die Oscars binnen te trekken. En hey, binnen Nederland heeft het gewerkt aangezien dit per direct de Academy inzending van Nederland is voor dit jaar. Jammer alleen dat Halina Reijn heeft vergeten dat ze ondertussen ook een goede film moet maken. Geen van de karakters heeft diepgang, het acteerwerk is flauwtjes en het script is zwak. Maar hey, we hebben nu wel ons 'serieuze drama'.
2/5
Remind yourself that overconfidence is a slow and insidious killer
- The Great Volunteer
- Berichten: 4765
- Lid geworden op:
- 31 jul 2017, 10:59
- Limoenlichtje
- Berichten: 503
- Lid geworden op:
- 28 jul 2017, 17:19
Re:
14 okt 2019, 16:06
The Death of Dick Long (2019)
Bizarre nieuwe film van één van de regisseurs van Swiss Army Man (hoewel deze film niet zo bizar is als die film). Drie redneck vrienden gaan een avondje zuipen en blowen, volgende ochtend is één van de vrienden (Dick Long) op mysterieuze wijze overleden. Ik ga niet eens hinten naar hoe de beste man is overleden, want het is één van de meest bizarre (en hilarische) twists in de hele film.
De film voelt een beetje aan als een redneck Fargo, met alle bijpassende trashy muziek van dien (één van de heren heeft Disturbed's Down With the Sickness als ringtone) en artiesten als Nickelback, Hinder, Papa Roach en uiteraard Creed komen ook voorbij. Zeker aan te raden!
3.5/5
Bizarre nieuwe film van één van de regisseurs van Swiss Army Man (hoewel deze film niet zo bizar is als die film). Drie redneck vrienden gaan een avondje zuipen en blowen, volgende ochtend is één van de vrienden (Dick Long) op mysterieuze wijze overleden. Ik ga niet eens hinten naar hoe de beste man is overleden, want het is één van de meest bizarre (en hilarische) twists in de hele film.
De film voelt een beetje aan als een redneck Fargo, met alle bijpassende trashy muziek van dien (één van de heren heeft Disturbed's Down With the Sickness als ringtone) en artiesten als Nickelback, Hinder, Papa Roach en uiteraard Creed komen ook voorbij. Zeker aan te raden!
3.5/5
De implicatie leek te zijn dat ze seksueel misbruikt was door haar moeder, maar dit kwam verder vervolgens nergens meer terug, dus euhm, maak er lekker van wat je zelf wilt. Zelfde geldt bijvoorbeeld voor waarom ze geen vaste aanstelling wilde. Het was een dingetje in de eerste scène, waarbij ze snel en onhandig een leugen verzon, maar vervolgens was het alsof de film zelf dit vergat.The Great Volunteer schreef: ↑14 okt 2019, 12:49@Jeroen:Over InstinctSpoiler:Wat was die scene met die moeder in bed slapend? Dat was toch een nachtmerrie mag ik hopen. En was up met die moeder van Nicolien die haar bij kont pakt?
Remind yourself that overconfidence is a slow and insidious killer
- The Great Volunteer
- Berichten: 4765
- Lid geworden op:
- 31 jul 2017, 10:59
19 okt 2019, 22:08
Aladdin (1992)
Had maat van me op bezoek met zijn jongste, we hebben Aladdin erop gegooid via Disney+. Heeft toch mijn voorkeur, deze oude cartoon stijl. Ik mis wat in de Disney films van tegenwoordig, het is allemaal wat te gelikt en naar mijn mening is Aladdin en Lion King toch echt peak Disney. In mijn beleving gebeurde er meer, maar het is ook slechts een film van net aan 90 minuten. Zoals ze allemaal waren.
Captain Marvel
Vrijdag aangeslingerd. Wilde wel een rewatch, ook omdat ik van plan was IW te kijken. Niet onaardig, beetje grijze middelmaat boven de eerste Thor films onder andere. Maatschappelijke thema's sijpelen nogal door vandaag en zo'n No Doubt nummer tijdens een vechtscene is ongetwijfeld weer een boodschap maar het werkt niet. Danvers is wel het allerslechtste personage binnen de MCU. Als er eentje cardboard is dan is zij het wel, holy shit.
Avengers Infinity War
Ook pas de 2e keer dat ik hem zie. Deze is dus echt tof. Het is gewoon knap hoe de Russo's het flikken om zoveel personages in een film te stoppen zonder dat het er afbreuk aan doet, iets wat ze al bewezen met Civil War. En dan is de bad guy min of meer de lead character. Thanos steelt de show hier. Endgame maar even leechen dan, die vond ik net iets minder maar ben benieuwd.
Had maat van me op bezoek met zijn jongste, we hebben Aladdin erop gegooid via Disney+. Heeft toch mijn voorkeur, deze oude cartoon stijl. Ik mis wat in de Disney films van tegenwoordig, het is allemaal wat te gelikt en naar mijn mening is Aladdin en Lion King toch echt peak Disney. In mijn beleving gebeurde er meer, maar het is ook slechts een film van net aan 90 minuten. Zoals ze allemaal waren.
Captain Marvel
Vrijdag aangeslingerd. Wilde wel een rewatch, ook omdat ik van plan was IW te kijken. Niet onaardig, beetje grijze middelmaat boven de eerste Thor films onder andere. Maatschappelijke thema's sijpelen nogal door vandaag en zo'n No Doubt nummer tijdens een vechtscene is ongetwijfeld weer een boodschap maar het werkt niet. Danvers is wel het allerslechtste personage binnen de MCU. Als er eentje cardboard is dan is zij het wel, holy shit.
Avengers Infinity War
Ook pas de 2e keer dat ik hem zie. Deze is dus echt tof. Het is gewoon knap hoe de Russo's het flikken om zoveel personages in een film te stoppen zonder dat het er afbreuk aan doet, iets wat ze al bewezen met Civil War. En dan is de bad guy min of meer de lead character. Thanos steelt de show hier. Endgame maar even leechen dan, die vond ik net iets minder maar ben benieuwd.
Laatst gewijzigd door R-Type op 20 okt 2019, 09:37, 1 keer totaal gewijzigd.
20 okt 2019, 09:33
Avengers Endgame
Vanochtend 4K ripje bekeken.
...Endgame is beter. Misschien komt het ook omdat ik hem nu direct na Infinity War zie. Maar de opbouw en het verlies wordt eigenlijk heel goed geprojecteerd. Carol Danvers wordt direct opzij geschoven, wat positief is (laat haar doodgaan ofzo, zij is echt geen fuck aan). Scenes tussen Hawkeye en Black Widow zijn erg goed. Cap en Stark.. En de nods naar de eerste film. Minder actie, maar de final battle is wel beter dan alles wat er in IW gebeurde.
Zoe Saldana overigens, Endgame en Avatar. De 2 grootste kassuccessen ooit.
Vanochtend 4K ripje bekeken.
...Endgame is beter. Misschien komt het ook omdat ik hem nu direct na Infinity War zie. Maar de opbouw en het verlies wordt eigenlijk heel goed geprojecteerd. Carol Danvers wordt direct opzij geschoven, wat positief is (laat haar doodgaan ofzo, zij is echt geen fuck aan). Scenes tussen Hawkeye en Black Widow zijn erg goed. Cap en Stark.. En de nods naar de eerste film. Minder actie, maar de final battle is wel beter dan alles wat er in IW gebeurde.
Zoe Saldana overigens, Endgame en Avatar. De 2 grootste kassuccessen ooit.
26 okt 2019, 09:58
Last Man Standing
Ondergewaardeerde film van Walter Hill. Een samensmelting van Western en Noir in een jaren 30 setting. Het is min of meer een remake van Yojimbo, met Bruce Willis als stranger die in een corrupte town komt. Hoge bodycount ensues. Film flopte destijds en werd niet goed ontvangen maar ik vind hem wel tof.
Event Horizon
Weer zo'n underrated film, dit is een goede suspense film in space. De beste van Paul W.S. De cast doet het op Sam Neill na wel heel slecht.
Ondergewaardeerde film van Walter Hill. Een samensmelting van Western en Noir in een jaren 30 setting. Het is min of meer een remake van Yojimbo, met Bruce Willis als stranger die in een corrupte town komt. Hoge bodycount ensues. Film flopte destijds en werd niet goed ontvangen maar ik vind hem wel tof.
Event Horizon
Weer zo'n underrated film, dit is een goede suspense film in space. De beste van Paul W.S. De cast doet het op Sam Neill na wel heel slecht.
- Gewoon Arno
-
Big Baller
- Berichten: 4570
- Lid geworden op:
- 16 jul 2017, 00:04
26 okt 2019, 21:49
Wat het stupide maakt is vooral die typische 90's horror cast. De jolige neger, de tough guy met structureel een peuk in zijn bek en wat vrouwen die niets toevoegen. Fishburne is de ijskoude expeditieleider, maar zijn personage is zo cardboard dat het lachwekkend wordt. Alleen Sam Neill is goed, maar die is altijd goed.
De film heeft wel wat ranzige momenten, zoals die video van de originele crew of de dissection.
Maar ik heb een zwak voor W.S. Anderson. Niet in de laatste plaats door Mortal Kombat en allicht de eerste RE film. Maar hij maakt altijd van die net niet blockbusters met op zich nette casts. En de films zijn altijd lomp. Pompeii bijvoorbeeld was ronduit slecht, maar Kiefer met zijn idiote accent is daar zo slecht dat het leuk wordt. En Harington speelt gewoon Jon Snow.
Op een of andere manier trek ik Roland Emmerich films totaal niet, maar die van Paul W.S. Anderson wel.
De film heeft wel wat ranzige momenten, zoals die video van de originele crew of de dissection.
Maar ik heb een zwak voor W.S. Anderson. Niet in de laatste plaats door Mortal Kombat en allicht de eerste RE film. Maar hij maakt altijd van die net niet blockbusters met op zich nette casts. En de films zijn altijd lomp. Pompeii bijvoorbeeld was ronduit slecht, maar Kiefer met zijn idiote accent is daar zo slecht dat het leuk wordt. En Harington speelt gewoon Jon Snow.
Op een of andere manier trek ik Roland Emmerich films totaal niet, maar die van Paul W.S. Anderson wel.
28 okt 2019, 11:57
Hacksaw Ridge
Wat een K U T film, maar dan ook echt totale rommel. Letterlijk elk character is een eendimensionaal, oppervlakkig cliché waar je je als kijker constant aan ergert. Inclusief de hoofdpersoon. Het eerste uur van de film kan je sowieso al skippen, de love story wordt later verder niets meer mee gedaan anyway en is slaapverwekkend saai. Dieptepunten: de retarded versie van de 'war cry' scene van Full Metal Jacket, het constante irrationele gekanker van de hoofdpersoon dat ie geen wapen wilt aanraken en de in-your-face religie de hele film door.
Slechtste film die ik dit jaar gezien heb, en kijkend naar de imdb score, misschien wel de meest overrated film ooit. [3/10]
Joker
Gelukkig, dankzij deze film kan ik nog een positieve post schrijven. Wat een top prestatie van Phoenix. Heerlijke cinematografie ook en suspenseful genoeg voor een character study. Deze film wekt emoties op en laat je dagen erna nog erover nadenken. Als toppunt zou ik de talkshow scene kunnen noemen, maar de hele film is eigenlijk een toppunt wat betreft de sterk uitgevoerde langzame descend into madness van Arthur Fleck. [8.5/10]
Wat een K U T film, maar dan ook echt totale rommel. Letterlijk elk character is een eendimensionaal, oppervlakkig cliché waar je je als kijker constant aan ergert. Inclusief de hoofdpersoon. Het eerste uur van de film kan je sowieso al skippen, de love story wordt later verder niets meer mee gedaan anyway en is slaapverwekkend saai. Dieptepunten: de retarded versie van de 'war cry' scene van Full Metal Jacket, het constante irrationele gekanker van de hoofdpersoon dat ie geen wapen wilt aanraken en de in-your-face religie de hele film door.
Slechtste film die ik dit jaar gezien heb, en kijkend naar de imdb score, misschien wel de meest overrated film ooit. [3/10]
Joker
Gelukkig, dankzij deze film kan ik nog een positieve post schrijven. Wat een top prestatie van Phoenix. Heerlijke cinematografie ook en suspenseful genoeg voor een character study. Deze film wekt emoties op en laat je dagen erna nog erover nadenken. Als toppunt zou ik de talkshow scene kunnen noemen, maar de hele film is eigenlijk een toppunt wat betreft de sterk uitgevoerde langzame descend into madness van Arthur Fleck. [8.5/10]
- The Great Volunteer
- Berichten: 4765
- Lid geworden op:
- 31 jul 2017, 10:59
02 nov 2019, 07:34
Oktober
Films
67. In the Shadow of the Moon (Jim Mickle, 2019) :: 7.2
68. Joker (Todd Phillips, 2019) :: 7.4
69. Instinct (Halina Reijn, 2019) :: 5.2
70. The Report (Scott Z. Burns, 2019) :: 7.7
71. The Goldfinch (John Crowley, 2019) :: 3.2
72. Fractured (Brad Anderson, 2019) :: 6.8
73. Nosferatu, eine Symphonie des Grauens (F.W. Murnau, 1922) :: 7.5
74. Rattlesnake (Zak Hilditch, 2019) :: 5.2
75. Wounds (Babak Anvari, 2019) :: 7.4
76. Ready or Not (Matt Bettinelli-Olpin, Tyler Gillett, 2019) :: 6.2
77. Bumperkleef (Lodewijk Crijns, 2019) :: 5.5
Statistieken
Totaal 11 films (maandgemiddelde: 7.2) gekeken:
- Kort (t/m 20 min.): 0.
- Middel (21 t/m 75 min.): 0.
- Lang (meer dan 75 min.): 11.
Totale speelduur: 1156 min.
Aantal films / series herzien: 0.
Best beoordeeld: The Report (7.7, 25ste dit jaar).
Slechtst beoordeeld: The Goldfinch (3.2).
Media-verdeling
6.
1.
4.
Films
67. In the Shadow of the Moon (Jim Mickle, 2019) :: 7.2
68. Joker (Todd Phillips, 2019) :: 7.4
69. Instinct (Halina Reijn, 2019) :: 5.2
70. The Report (Scott Z. Burns, 2019) :: 7.7
71. The Goldfinch (John Crowley, 2019) :: 3.2
72. Fractured (Brad Anderson, 2019) :: 6.8
73. Nosferatu, eine Symphonie des Grauens (F.W. Murnau, 1922) :: 7.5
74. Rattlesnake (Zak Hilditch, 2019) :: 5.2
75. Wounds (Babak Anvari, 2019) :: 7.4
76. Ready or Not (Matt Bettinelli-Olpin, Tyler Gillett, 2019) :: 6.2
77. Bumperkleef (Lodewijk Crijns, 2019) :: 5.5
Statistieken
Totaal 11 films (maandgemiddelde: 7.2) gekeken:
- Kort (t/m 20 min.): 0.
- Middel (21 t/m 75 min.): 0.
- Lang (meer dan 75 min.): 11.
Totale speelduur: 1156 min.
Aantal films / series herzien: 0.
Best beoordeeld: The Report (7.7, 25ste dit jaar).
Slechtst beoordeeld: The Goldfinch (3.2).
Media-verdeling
6.
1.
4.
02 nov 2019, 23:35
Terminator: Dark Fate
Wat ik verwachtte, weer een overbodige sequel. Ja hij is beter dan die vorige en ook harder, de film is redelijk gewelddadig.
Maar Linda Hamilton zit nog in T2 scenes in de proloog en dan zie je nog dat ze zeer goed kon acteren. Wat ze in Dark Fate laat zien however is bijna een parodie. Wat ze met Model 101 doen is niet zo belachelijk slecht als in Genisys maar wel beroerd.
Verhaal doet afbreuk aan de franchise, want
Heb T2 niet lang geleden nog in de bioscoop gezien en die is zoveel beter dan deze trash.
Wat ik verwachtte, weer een overbodige sequel. Ja hij is beter dan die vorige en ook harder, de film is redelijk gewelddadig.
Maar Linda Hamilton zit nog in T2 scenes in de proloog en dan zie je nog dat ze zeer goed kon acteren. Wat ze in Dark Fate laat zien however is bijna een parodie. Wat ze met Model 101 doen is niet zo belachelijk slecht als in Genisys maar wel beroerd.
Verhaal doet afbreuk aan de franchise, want
Spoiler:
In feite wordt de jonge John Connor alsnog gekilled door een 101, in Guatemala. T2 is voor niets geweest dus. Toch was Skynet en Judgment Day wel verijdeld maar blijkbaar bleef dit order staan en bleef Skynet terminators sturen. Anyway, nu is er in de toekomst geen Skynet maar Legion die een Mexicaans meisje wil doden. Herhaling van zetten, sommige scenes zijn ook praktisch hetzelfde al is het ditmaal allemaal minder. Van Legion zie je praktisch niets, het is gewoon goedkoop.
- The Great Volunteer
- Berichten: 4765
- Lid geworden op:
- 31 jul 2017, 10:59
03 nov 2019, 18:55
Genisys flopte, en Dark Fate lijkt ook te bomben. De franchise is done.
Eigenlijk was ie al done in de jaren 90. T2 eindigt redelijk finaal, en een T3 kwam er tijdens de heyday van de franchise maar niet. De uiteindelijke T3 die wel kwam was laat (Arnie was toen al op retour) en B-grade bagger.
Volgens mij wilden de fans gewoon een T3 die de oorlog tegen Skynet goed in beeld bracht. Iets wat Salvation wel probeerde maar hierin hopeloos faalde. Wat Genisys deed sloeg vervolgens helemaal nergens op met gigantische miscasts als Clarke en Courtney. Dark Fate is wel beter dan die sequels, al moet ik T3 eens overnieuw zien, maar slaat de plank op veel vlakken flink mis.
Eigenlijk was ie al done in de jaren 90. T2 eindigt redelijk finaal, en een T3 kwam er tijdens de heyday van de franchise maar niet. De uiteindelijke T3 die wel kwam was laat (Arnie was toen al op retour) en B-grade bagger.
Volgens mij wilden de fans gewoon een T3 die de oorlog tegen Skynet goed in beeld bracht. Iets wat Salvation wel probeerde maar hierin hopeloos faalde. Wat Genisys deed sloeg vervolgens helemaal nergens op met gigantische miscasts als Clarke en Courtney. Dark Fate is wel beter dan die sequels, al moet ik T3 eens overnieuw zien, maar slaat de plank op veel vlakken flink mis.
- The Great Volunteer
- Berichten: 4765
- Lid geworden op:
- 31 jul 2017, 10:59
03 nov 2019, 19:13
Eens eens. T2 is gewoon de beste maar ik vind T1 ook geweldig omdat Arnie dan de badguy is. En dat ie dan in T2 terug komt als de good guy is gewoon epic. Ik weet niet eens of Genisys gezien heb uberhaupt maar die met Sam Worthington vond ik iig maar meh. Salvation vond ik aardig maar niet goed idd.
03 nov 2019, 19:50
Die met Worthington is Salvation en die is boring as fuck.
Genisys reboot de franchise en gooit in rap tempo alle past bad guys op Connor en Reese af. Emilia Clarke is hilarisch slecht en ongeloofwaardig als Connor. Jai Courtney is altijd slecht. Clarke was vooral blij dat Genisys teleurstelde en de sequels zijn gecanceld, omdat ze niet meer terug hoeft te keren.
Genisys reboot de franchise en gooit in rap tempo alle past bad guys op Connor en Reese af. Emilia Clarke is hilarisch slecht en ongeloofwaardig als Connor. Jai Courtney is altijd slecht. Clarke was vooral blij dat Genisys teleurstelde en de sequels zijn gecanceld, omdat ze niet meer terug hoeft te keren.
- Limoenlichtje
- Berichten: 503
- Lid geworden op:
- 28 jul 2017, 17:19
04 nov 2019, 15:31
Parasite (2019)
Er moet iets heel geks gebeuren als dit niet de beste film van het jaar is. Hilarisch, dramatisch, spannend en dodelijk scherp, deze film is alles. Waarschijnlijk de allerbeste film die Bong Joon-Ho ooit heeft gemaakt en dat is heel erg veelzeggend. Ik ben niet altijd game met Cannes winnaars, maar in dit geval kan ik ze 100% geen ongelijk geven. Absoluut een meesterwerk!
5/5
Aniara (2018/2019)
Heel veel deprimerender en uizichtlozer wordt het niet dan dit in sci-fi. Een deel van de menselijke bevolking zit, na het onbewoonbaar worden van onze aarde, op een ruimteschip naar Mars. Shit happens en het schip heeft geen benzine meer, is off course en de bevolking in het schip moet gaat een eeuwigheid tegemoet in de ruimte.
Deze film laat goed zien dan je geen monsterbudget nodig moet hebben om een sterke scifi neer te zetten en ondanks dat het af en toe iets te traag was voor mij en de acteerprestaties niet altijd even goed zijn, zeker een interessante film om te kijken. Eigenlijk gewoon een soort Wall-E, maar dan met minder schattige robotjes en meer existentiële crisissen.
3.5/5
Er moet iets heel geks gebeuren als dit niet de beste film van het jaar is. Hilarisch, dramatisch, spannend en dodelijk scherp, deze film is alles. Waarschijnlijk de allerbeste film die Bong Joon-Ho ooit heeft gemaakt en dat is heel erg veelzeggend. Ik ben niet altijd game met Cannes winnaars, maar in dit geval kan ik ze 100% geen ongelijk geven. Absoluut een meesterwerk!
5/5
Aniara (2018/2019)
Heel veel deprimerender en uizichtlozer wordt het niet dan dit in sci-fi. Een deel van de menselijke bevolking zit, na het onbewoonbaar worden van onze aarde, op een ruimteschip naar Mars. Shit happens en het schip heeft geen benzine meer, is off course en de bevolking in het schip moet gaat een eeuwigheid tegemoet in de ruimte.
Deze film laat goed zien dan je geen monsterbudget nodig moet hebben om een sterke scifi neer te zetten en ondanks dat het af en toe iets te traag was voor mij en de acteerprestaties niet altijd even goed zijn, zeker een interessante film om te kijken. Eigenlijk gewoon een soort Wall-E, maar dan met minder schattige robotjes en meer existentiële crisissen.
3.5/5
Remind yourself that overconfidence is a slow and insidious killer
04 nov 2019, 18:12
Ik kan Salvation wel waarderen, maar komt niet in de buurt van T1 en 2.
In Dark Fate had ik wel weer wat hoop, omdat het naampie Cameron eraan geplakt zit, maar hoor alleen maar ellende
Deze franchise is alleen te redden als remake met een iets andere insteek. Gewoon weer op 0 beginnen.
In Dark Fate had ik wel weer wat hoop, omdat het naampie Cameron eraan geplakt zit, maar hoor alleen maar ellende
Deze franchise is alleen te redden als remake met een iets andere insteek. Gewoon weer op 0 beginnen.
- The Great Volunteer
- Berichten: 4765
- Lid geworden op:
- 31 jul 2017, 10:59
04 nov 2019, 18:31
Het helpt ook niet dat Parasite amper voorstellingen heeft, zucht....
https://www.filmladder.nl/film/parasite-2019
https://www.filmladder.nl/film/parasite-2019
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten