Het Grote Filmtopic

Gewoon Arno
Big Baller
Lv7

06 mei 2023, 09:31

Goede en vermakkelijke horror idd. Modern zonder woke bs en toch met veel knipogen naar het verleden. Ik heb de 2013 versie kort daarna opnieuw gekeken maar die vind ik minder ondanks de vele liters bloed en gore.

no avatar
The Great Volunteer
Lv7

01 jun 2023, 15:54

Begin vanmiddag nieuwe Spider- Man Across The Spider-Verse gezien. Ik snap lovende 9,1 op IMDb heel goed. Ik vind hem ook geweldig, emotioneel, tof en grappig. Voor mij is het zelfs een van mijn nieuwe favoriete films allertijden. Ik vind echt alles uitstekend aan deze film.

10/10

R-Type
Lv7

02 jun 2023, 22:58

Fast X

Ik moet zeggen, heb me echt vermaakt. De beste FF sinds lange tijd. Fast X is eigenlijk een vervolg op Fast Five, de beste in de reeks. Hij opent met de eindscene van die film, blijkbaar was de zoon van Reyes er ook bij, gespeeld door Momoa. Die neemt het totaal niet serieus en leeft zich uit. Spectaculaire set pieces in Rome onder meer.

Er komen nog wat konijnen uit de hoed op het einde, want niemand gaat dood in deze reeks. Alleen Paul Walker dan lol. X eindigt met een cliffhanger, het is part 1 van de finale.

no avatar
The Great Volunteer
Lv7

Re:

03 jun 2023, 17:22

R-Type schreef:
02 jun 2023, 22:58
Fast X

Ik moet zeggen, heb me echt vermaakt. De beste FF sinds lange tijd. Fast X is eigenlijk een vervolg op Fast Five, de beste in de reeks. Hij opent met de eindscene van die film, blijkbaar was de zoon van Reyes er ook bij, gespeeld door Momoa. Die neemt het totaal niet serieus en leeft zich uit. Spectaculaire set pieces in Rome onder meer.

Er komen nog wat konijnen uit de hoed op het einde, want niemand gaat dood in deze reeks. Alleen Paul Walker dan lol. X eindigt met een cliffhanger, het is part 1 van de finale.
Iets met spoilers :.| XD ;)

Plaats reactie