Het Grote Filmtopic

Gebruikersavatar
Limoenlichtje
Lv5
Berichten: 503
Lid geworden op:
28 jul 2017, 17:19

Re:

03 jan 2022, 14:34

R-Type schreef:
03 jan 2022, 14:08
Een vervolg op revolutions vind ik best, maar had ook zo een andere generatie rebellen kunnen hebben? De Neo saga was na revolutions eigenlijk voorbij.
De hele reden waarom deze film bestaat is omdat Lana, na het overlijden van haar ouders en een goede vriend, ze terug wilde keren naar Neo & Trinity omdat dit voor haar hele belangrijke karakters waren in haar leven. Sure, dit leidde ertoe dat de film een beetje met een omweggetje Neo en Trinity weer tot leven moest praten (wat IMO prima gedaan wordt), maar het hele uitgangspunt van de film was dus ontstaan uit de wens om Neo en Trinity een "goed" einde te geven als een soort therapeutische oefening voor Lana. Warner Bros gaf haar die kans en dus bestaat Matrix Resurrections.

Sure, de film had een andere main cast kunnen hebben en een Matrix film kunnen hebben die eigenlijk alleen Matrix in naam was waar geen van de oude cast (of karakters) hun opwachting maken, maar dan was het ook een fundamenteel andere film geweest met ook geen van de Wachowski's aan het roer.
R-Type schreef:
03 jan 2022, 14:08
Nou, het is meer het slechte script en de niet werkende on screen chemie die dat narrative eigenlijk de grond in duwt. De originele trilogie heb ik nog gezien en er wordt wel gehint naar de connectie tussen hem en Trinity. Ze reviven elkaar min of meer. Hoewel hij uiteindelijk smith wel verslaat zonder Trinity (drijfveer yada dadda).
Dit is toch wel een hele verkeerde lezing IMO van hun relatie in de oorspronkelijke drie films.

In The Matrix kust Trinity Neo tot leven, wat expliciet getoond wordt als de reden waarom zijn power van The One tevoorschijn komen. In The Matrix Reloaded krijgt Neo in de climax van de film de keus om of de wereld te redden en zijn doel als The One te vervullen of te kiezen om Trinity te redden van een zekere dood, Neo kiest voor Trinity. In The Matrix Revolutions had Neo het nooit gered naar de Machine City als Trinity niet was meegekomen en kaart hij meermaals aan dat hij zonder haar nooit de wil had gehad om door te gaan.

En dat de chemie niet werkt voor jou, that's like your opinion man. Ik vind het zelf ontzettend overtuigend en verreweg het sterkste element van deze film (en de vorige twee, ik geef toe dat in de eerste film haar grote liefdesverklaring een beetje uit de lucht komt vallen).

---

En ja, het acteertalent van Keanu... Ik vind eigenlijk Keanu Reeves altijd al een vrij matige acteur. In de Matrix films komt hij het beste van stal omdat die films nou niet echt bepaald veel acteertalent van hem vragen en hij valt altijd enorm door de mand zodra een film iets meer van hem vraagt. De goede films met Keanu Reeves (Dracula, Bill & Ted, Speed, The Matrix films, John Wick tot op zekere mate) zijn vaak eerder goed ondanks Keanu Reeves dan vanwege Keanu Reeves.

Begrijp me niet verkeerd, ik vind het altijd fijn om Keanu Reeves te zien in een film en hij lijkt me een ontzettend aardige gozer, maar een goede acteur? Mwuah, hij is altijd eigenlijk de slechtste acteur in alles waar hij in zit.
Remind yourself that overconfidence is a slow and insidious killer

Gebruikersavatar
R-Type
Lv7
Berichten: 3919
Lid geworden op:
18 jul 2017, 14:47

03 jan 2022, 15:10

Yep, klopt. Hij is een toffe gast in zijn interviews en alles. Heeft nooit controverses en collega's zijn altijd lovend over hem. Keanu heeft een flinke gun factor maar is in feite een beroerd acteur. Echter kan hij wel goed de onwetende persoon op de verkeerde plaats spelen, omdat hij dan zijn onhandigheid kan cultiveren. In Speed, een van zijn betere rollen, is hij slechter dan Bullock en wijlen Hopper maar hij heeft daar wel sterke chemie met Sandra. In John Wick, wat een feilloze trilogie is eigenlijk, moet hij stoïcijns zijn. En dat kan hij wel.

Persoonlijk heb ik een enorme zwak voor Johnny Mnemonic. Zwaar geflopt in 1995, maar een cyberpunk cultfilm pur sang. Die club sandwich line is zo cringe dat ie tof is.

Gebruikersavatar
Limoenlichtje
Lv5
Berichten: 503
Lid geworden op:
28 jul 2017, 17:19

03 jan 2022, 17:08

Don't Look Up (2021)

Totale troep. Belerende, overmatig negatieve film die alleen maar lijkt te bestaan om aan te tonen hoe slecht alles is zonder echt een sterk idee van zichzelf te hebben. Sure, je kan bijna 2.5 uur boos naar de mensen schreeuwen hoe kut alles is, maar ja, daar schieten wij als mensheid niet echt mee op.

De film negeert ook volledig dat er daadwerkelijk een hoop mensen, politieke partijen en ook landen zijn wel degelijk proberen om structurele verandering aan te brengen om de klimaatcrisis tegen te gaan omdat dat I guess niet binnen het idee past dat de wereld fucked is en niet meer gered kan worden.

Als een meeting nutteloos is, zeggen we ook wel eens "deze meeting had ook een email kunnen zijn". Nou ja, deze film had ook een Tweet kunnen zijn of een zes minuten durende sketch op Saturday Night Live. Hadden we 2.5 uur en een paar miljoen budget bespaard, is ook beter voor het klimaat. Verandering begint bij jezelf, Adam.

En ohja, een extra "fuck you" naar Adam McKay voor zijn insinuatie op Twitter dat als je zijn film niet tof vindt je niets om de klimaatcrisis geeft.

1/5

---

The Last Duel (2021)

Eeuwig zonde dat van de twee Ridley Scott films van vorig jaar (dit en House of Gucci) de slechtste film alle aandacht kreeg. The Last Duel is namelijk heel goed. Een heerlijke throwback naar het historische epos-genre waar Scott zo goed in is.

Geen idee waarom dit totaal werd ondergesneeuwd in de bios (is hij hier sowieso uitgekomen?), dat verdient een film als deze echt totaal niet. Past voor mij makkelijk in het rijtje met Gladiator en Kingdom of Heaven DC.

4/5

---

Guardians of the Galaxy (2014)

Één van mijn favoriete games van vorig jaar was de Guardians of the Galaxy game en ik speel momenteel de Guardians campagne in het kaartspel Marvel Champions, dus ik dacht ik herkijk deze weer eens.

Dit blijft naar mijn mening echt een ontzettend matige film. Hij is nergens echt grappig, op Rocket na is geen enkel karakter echt interessant, zeker in vergelijking met de game, de film bevat een belachelijke hoeveelheid exposition en de villain is ontzettend suf. Ik snap echt niet waarom dit zoveel geprezen wordt door MCU-fans.

2.5/5

---

Guardians of the Galaxy Vol. 2 (2017)

Het vervolg aan de andere kant is erg fijn en één van mijn favoriete MCU films. Het is kleurrijk, vaak funny (op uitzondering van de penisgrappen en de grappen over het uiterlijk van Mantis) en Kurt Russell is fantastisch. Eigenlijk is zowat alles in het vervolg beter dan het origineel. Nog steeds niet zo goed als de game though, maar misschien komt Vol. 3 daar.

4/5

---

Darkman (1990)

Klassieke Sam Raimi superheldenfilm, die voor de verandering niet gebaseerd is op een bestaand karakter. Mixt perfect de horrorskills van Sam Raimi met de silliness van comic book films, je kan zien dat deze hele film uit een diepe liefde voor comic books en klassieke horror komt.

Ook geinig om te zien dat veel van de visuele trucjes die Sam Raimi hier gebruikt om het een comic booky feel te geven ook te zien zijn in zijn Spider-Man films die hij 10 jaar later zou maken. Ik hoop dat die trucjes ook in Doctor Strange zullen zitten, maar dat zal wel niet.

4/5
Remind yourself that overconfidence is a slow and insidious killer

Gebruikersavatar
Oversoul
Lv6
Berichten: 1306
Lid geworden op:
20 jul 2017, 06:54

Re: Re:

03 jan 2022, 20:13

Limoenlichtje schreef:
03 jan 2022, 13:43
R-Type schreef:
03 jan 2022, 06:54
Ik had gehoopt op een lekker contained Matrix film, had niet eens met Neo en Trinity gehoeven.
Ik snap deze gedachte niet. Matrix Resurrections was specifiek aangekondigd als een direct vervolg op Revolutions. Dan vind ik de hoop op een "contained" Matrix film, mogelijk zonder Trinity en Neo vreemd. Als ze een direct vervolg aankondigen op, laten we zeggen, Toy Story 4 zou het ook raar zijn om te zeggen "Goh, ik hoop dat deze film lekker op zichzelf staat en weinig te maken heeft met de vorige films".

Also, nogal logisch dat de film zich hard focust op de connectie tussen Neo en Trinity, dat was zowat het belangrijkste element van de oorspronkelijke trilogie. Laten we niet vergeten dat hetgeen dat Neo activeert als "The One" is dat Trinity hem letterlijk weer tot leven zoent nadat Smith hem doodschiet. Als het niet werkt voor jullie, prima uiteraard, maar ik vind het kritiek "Het focust teveel op romantiek / love conquers all" vreemd aangezien dat ook zo ongeveer het core concept achter de originele drie films was.
Zoals ik zei, het had van mij full romance feel good mogen gaan zonder pew pew en machines.

Dat had ik meer gerespecteerd dan deze herhalingsoefening.

Tof voor Lara, maar een goede film levert het niet op.
Switch FC SW 7416-1174-5034

Gebruikersavatar
Limoenlichtje
Lv5
Berichten: 503
Lid geworden op:
28 jul 2017, 17:19

04 jan 2022, 00:18

Opinions, opinions. Ik vind het dus een hele goede film ;)
Remind yourself that overconfidence is a slow and insidious killer

Gebruikersavatar
R-Type
Lv7
Berichten: 3919
Lid geworden op:
18 jul 2017, 14:47

04 jan 2022, 23:21

The Net

Thriller van Irwin Winkler. Sandra Bullock speelt Angela Bennett, een (wel erg lekkere) software tester. Het is 1995, en ze bestelt een pizza online, damn. Ze komt in een conspiracy van cyber terroristen terecht, en haar hele bestaan wordt gewist. Dan moet ze on the run voor zowel de autoriteiten als de criminelen. Leuk premise, wel wat slapjes uitgevoerd. Het is nooit echt heel spannend en ik vond haar tegenspeler Jeremy Northam relatief matig. De finale is ook behoorlijk slap in elkaar gekunsteld en ze kan zich toch behoorlijk vrij bewegen voor iemand die op nationale TV wordt gezocht. Bullock maakt de film met haar goed acteerwerk en ontzettend knappe verschijning beter dan dat ie is. Eigenlijk was zij wel een beetje de Margot Robbie van die tijd.

Gebruikersavatar
Wapper
Lv6
Berichten: 1670
Lid geworden op:
13 jul 2017, 12:51

05 jan 2022, 09:51

Wat waren jullie favoriete films van het jaar? Over heel 2021? Als ik even kijk naar wat ik in de bios heb gezien, zou m'n top 5 zo zijn, in willekeurige volgorde:

Riders of Justice, Dune, Judas and the Black Messiah, Druk, The Hand of God.
Lang leve Mads Mikkelsen :7

Teleurstellingen zijn wat mij betreft Titane, Pig, The Green Knight, The French Dispatch en No Time to Die. Alhoewel ik die laatste twee niet slecht vind, maar had er meer van verwacht.

Had graag The Last Duel ook gezien maar die werd bijna nergens gedraaid. Zal t eens op een eh, alternatieve manier tevoorschijn toveren binnenkort. Licorice Pizza lijkt me ook cool.

-edit- The Father eruit gehaald want die was blijkbaar van 2020.
Laatst gewijzigd door Wapper op 05 jan 2022, 15:34, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
SmartTies
Master Cheese
Lv6
Berichten: 1966
Lid geworden op:
13 jul 2017, 17:57

05 jan 2022, 14:10

Dit is het lijstje van wat ik heb gezien uit 2021 en van goed naar matig gesorteerd;

Don't Look Up (@Limoenlichtje, haal je zand uit je vagijn ;) )
No Time to Die
The Dig
Free Guy
The Unforgivable
Bad Trip
Fear Street: 1994
The White Tiger
Biggie: I Got a Story to Tell (docu)
Ferry
Army of the Dead
Afbeelding

Gebruikersavatar
R-Type
Lv7
Berichten: 3919
Lid geworden op:
18 jul 2017, 14:47

05 jan 2022, 14:45

Beetje matig jaar of ik heb te weinig gezien.

Dune, No Time to Die, Justice League Snyder Cut, Last Duel (staat wel op Disney+).

Gebruikersavatar
Limoenlichtje
Lv5
Berichten: 503
Lid geworden op:
28 jul 2017, 17:19

Re:

05 jan 2022, 14:54

Ik had mijn Letterboxd lijstje hier al ergens gepost, maar nogmaals dan (en zonder de miniserie & de stand-up special erin):

- The Green Knight
- Pig
- Titane
- Spencer
- Benedetta
- Petite Maman

Special mention:

- Mitchells vs. the Machines
- The Power of the Dog
- The Matrix Resurrections
- Judas and the Black Messiah
- The Last Duel

Dat is wat mij betreft de absolute top van het afgelopen jaar, en natuurlijk zijn er nog wat 2021 films die nog moeten uitkomen hier, maar waarschijnlijk wel op dit lijstje zouden komen (Licorice Pizza, The Worst Person in the World & Red Rocket).

En nog wat subcategorieën:

Beste comic book film:
- Venom: Let There Be Carnage

Meest ondergewaardeerde film:
- Barb & Star Go to Vista Del Mar

Beste animatiefilm:
- Mitchells vs. the Machines

De "Dit was veel beter dan het had moeten zijn"-award
- Malignant

De "WTF did I just watch?"-award:
- Annette

De beste MCU film, want er komen zoveel van deze films uit per jaar dat het zijn eigen categorie is
- Eternals

De beste film waarin Adam Driver een kolossale asshole speelt die zijn eigen vrienden en familie naait
- The Last Duel


Wapper schreef:
05 jan 2022, 09:51
Had graag The Last Duel ook gezien maar die werd bijna nergens gedraaid. Zal t eens op een eh, alternatieve manier tevoorschijn toveren binnenkort.
Staat op Disney+, mocht je dat hebben.

Eeuwig zonde (en vrij verwarrend) dat die niet in de bios draaide.
Laatst gewijzigd door Limoenlichtje op 05 jan 2022, 14:59, 2 keer totaal gewijzigd.
Remind yourself that overconfidence is a slow and insidious killer

Gebruikersavatar
Wapper
Lv6
Berichten: 1670
Lid geworden op:
13 jul 2017, 12:51

05 jan 2022, 14:58

Oja, vond Spencer ook best sterk, bijna suspense horror zo nu en dan. Power of the Dog vond ik zwak beginnen, over the top en weinig overtuigend asshole gedrag. Werd gaandeweg subtieler en kwam de tweede helft veel beter uit de verf. Alleen beide net geen top 5. Benedetta vooral goed om kunnen lachen, kan die controverse wel waarderen. Paul Verhoeven is de ultieme troll. Never change, old man.

Gebruikersavatar
Limoenlichtje
Lv5
Berichten: 503
Lid geworden op:
28 jul 2017, 17:19

05 jan 2022, 15:09

Benedetta is een briljante film though, buiten de controverse. Het is classic Paul Verhoeven, prachtige satire waarin eigenlijk iedereen op zijn eigen manier heel kut is voor elkaar (en ook zeer funny, wat mij enigszins verraste).

Ohja, The Father was ook goed, maar die had ik eind 2020 al gezien dus telde ik hem niet mee :p
Remind yourself that overconfidence is a slow and insidious killer

Gebruikersavatar
R-Type
Lv7
Berichten: 3919
Lid geworden op:
18 jul 2017, 14:47

05 jan 2022, 15:28

Ik denk dat Eternals een soort cultstatus gaat krijgen. Ik heb eigenlijk zin om hem te gaan her kijken. Volgende week op Disney+ te zien. Hij was visueel en qua pacing on MCU like. Bijna alsof DC ook een zegje had. Als er iets is wat ik prefereer aan DC films dan is het hun wat vaak grimmiger visuele stijl. Venom 2 is bij mij ook iets gestegen, die echtelijke ruzies zijn bijna Bottom.

Gebruikersavatar
Wapper
Lv6
Berichten: 1670
Lid geworden op:
13 jul 2017, 12:51

Re: Re:

05 jan 2022, 15:40

Limoenlichtje schreef:
05 jan 2022, 14:54
De "WTF did I just watch?"-award:
- Annette
Nr.10 ook gezien? Van Alex van Warmerdam. Mag ook wel in deze categorie. Vond em best leuk ^_^'

Gebruikersavatar
Limoenlichtje
Lv5
Berichten: 503
Lid geworden op:
28 jul 2017, 17:19

05 jan 2022, 15:51

Jazeker, maar Nr. 10 was minder wtf dan Annette

Ook IMO een betere film dan Annette, maar meningen verschillen daarover.

EDIT: That said, de openingssong van Annette is een absoute banger:

Remind yourself that overconfidence is a slow and insidious killer

Gebruikersavatar
Limoenlichtje
Lv5
Berichten: 503
Lid geworden op:
28 jul 2017, 17:19

Re:

05 jan 2022, 16:45

R-Type schreef:
05 jan 2022, 15:28
Ik denk dat Eternals een soort cultstatus gaat krijgen. Ik heb eigenlijk zin om hem te gaan her kijken. Volgende week op Disney+ te zien. Hij was visueel en qua pacing on MCU like. Bijna alsof DC ook een zegje had. Als er iets is wat ik prefereer aan DC films dan is het hun wat vaak grimmiger visuele stijl. Venom 2 is bij mij ook iets gestegen, die echtelijke ruzies zijn bijna Bottom.
Het is niet zo dat ik Eternals een goede film vind (it's not, het is een vrij slechte film), maar het is zoveel interessanter dan Shang-Chi en Black Widow (en Spider-Man: No Way Home :beam: ) dat het per definitie de beste MCU-film van vorig jaar was.

Sowieso was dit jaar voor de MCU echt dramatisch IMO, ook al brachten ze een gazillion dingen uit (vier films en vier of vijf series?). Ik heb alleen What If... niet gezien, maar alle andere series en films waren voornamelijk echt enorm mediocre. Dit jaar wordt mogelijk wel weer goed met Dr. Strange 2 (Sam Raimi, come on...), Thor 4 en Black Panther 2. Hoewel de laatste berichten over Black Panther 2 mij niet echt gelukkig maken.
Remind yourself that overconfidence is a slow and insidious killer

Gebruikersavatar
Folk
Lv2
Berichten: 89
Lid geworden op:
29 jan 2018, 10:16

05 jan 2022, 17:37

The Last Duel en The Green Knight zijn voor mij de beste films van dit jaar. Special mention gaat naar Last Night in Soho. Fanatastische film met een teleurstellend slot.

Gebruikersavatar
R-Type
Lv7
Berichten: 3919
Lid geworden op:
18 jul 2017, 14:47

05 jan 2022, 17:51

No Way Home heb ik nog niet gezien maar tot nu toe bevalt die hele multiverse me niet, al vond ik Wandavision uitstekend. Hawkeye vorige week nog gebinged. Eerste 3 eps kun je bijna skippen, op het laatst wordt ie wel aardig. Vera Farmiga en spoiler Florence Pugh wel leuk.

no avatar
The Great Volunteer
Lv7
Berichten: 4764
Lid geworden op:
31 jul 2017, 10:59

05 jan 2022, 22:19

Film top 10 2021:
1. Kom Hier Dat Ik u Kus
2 .Shang Chi
3. Last Night in Soho
4. The French Dispatch
5. Candyman
6 . The Courier
7. The Dark and the Wicked
8. Druk
9. The Father
10. Judas and the Black Messiah

Gebruikersavatar
Gewoon Arno
Big Baller
Lv7
Berichten: 4566
Lid geworden op:
16 jul 2017, 00:04

06 jan 2022, 14:38

Heb je die eerste film zelf geregisseerd?

no avatar
The Great Volunteer
Lv7
Berichten: 4764
Lid geworden op:
31 jul 2017, 10:59

Re:

06 jan 2022, 16:22

Gewoon Arno schreef:
06 jan 2022, 14:38
Heb je die eerste film zelf geregisseerd?
Mocht ik willen. Maar is gebaseerd op boekje van Grieteke van de Acker ofzo. De titel is best mislijdend maar het is een steen goede film. Over mona wiens
Spoiler:
echte moeder vroeg overlijd en haar stiefmoeder
echt super onvoorspelbaar en super dramatisch is. Ze steelt echt letterlijk de scene in elke scene.

Gebruikersavatar
R-Type
Lv7
Berichten: 3919
Lid geworden op:
18 jul 2017, 14:47

15 jan 2022, 00:52

Unforgivable

Slecht.

Bullock speelt overtuigend maar deze film trekt echt op niks. Ten eerste de twist
Spoiler:
Denk je echt dat ze een 5 jarige gaan vervolgen? Is gewoon een ongeluk dan. Forensisch onderzoek faalt dan ook, geen kruit of brandplekken? Geen verhoor met kinderpsychologen? Nee, neem lekker de schuld op je en pak 20 jaar en flikker het zusje in een pleeggezin.
Maar ook alle chance encounters en dingen die haar op het spoor zetten trekken nergens op. Rollen van Bernthal en Onofrio zijn volledig nutteloos. Oh toevallig, er woont een advocaat in mijn voormalige woning. Precies wat ik nodig heb. Uiteindelijk wordt ze gewoon gebeld door een random girl die kennelijk andermans post leest. Dat subplot met die 2 broers sloeg nergens op, wat voegde dat overspel toe? Iets wat hij sowieso al wilde doen triggeren lol? Het einde is clicheville.

Deze film was zoveel beter geweest als het een sociaal drama was geweest over een vrouw die haar weg moet proberen te vinden als vrijgelaten cop killer. 1 keer krijgt ze een klap op haar werk omdat iemand het heeft doorgeluld. Maar verder lijkt het timmeren wel senang te gaan. Hier zit echt te weinig in, ook te weinig context omtrent de moord.

Red Notice

Ook slecht. The Rock en Reynolds spelen weer The Rock en Reynolds. Toch is dat wel komisch af en toe. Maar het trekt op niks en de twist is vrij dom. Dit is weer zo'n typische film die alles steeds moet uitleggen omdat het Netflix algoritme ongetwijfeld verwacht dat er veel zwakzinnigen kijken.

Gebruikersavatar
Oversoul
Lv6
Berichten: 1306
Lid geworden op:
20 jul 2017, 06:54

18 jan 2022, 05:27

"Dit is weer zo'n typische film die alles steeds moet uitleggen omdat het Netflix algoritme ongetwijfeld verwacht dat er veel zwakzinnigen kijken."

Weet niet waarom, maar ik moest lachen :lol:
Switch FC SW 7416-1174-5034

Gebruikersavatar
R-Type
Lv7
Berichten: 3919
Lid geworden op:
18 jul 2017, 14:47

12 feb 2022, 11:42

Spiderman: No Way Home

Matig.

Eerste helft nogal rommelig en vergezocht. De plot volgt meteen zijn voorganger op, waarin

Spoilers

Mysterio bekend maakt wie Spiderman is. Dit soort voor problemen, ook in zijn prive leven. Dus hij wil dat Dr Strange een spreuk uitspreekt waardoor iedereen hem is vergeten. Okay, leuk. Maar die spreuk botched, wordt half afgebroken en blijkbaar trekt dit mensen uit andere timelines aan die Parker kennen. Geheel toevallig, en niet helemaal duidelijk waarom, zijn die mensen louter de bad guys uit de Garfield en Maguire movies.

Wat ik jammer vind is dat er niet wordt gefocust op die bad guys. Ze stemmen in om gecured te worden. Ock wordt idd gecured, en is good guy. Dan krijgt Dafoe opeens een terugval, en besluiten de anderen zich ineens bij hem aan te sluiten. Dan heb je dus Spiderman vs Goblin, Electro (redeemed, Foxx is hier veel leuker), Sandman en Lizard. Wat ik mis, is wat gaan die gasten precies doen? Ze verdwijnen en komen bijna de hele film niet meer terug. Ze zijn blijkbaar on a rampage maar je ziet of merkt er niks van. Leukste moment komt dan wanneer dus de andere 2 komen om hem te helpen. Maar het eindgevecht is... weer zo'n beetje lastig te volgen iets. Set piece, weer zo'n construction site.

Er wordt veel te weinig met die bad guys gedaan. Terwijl Dafoe eigenlijk iedereen weg speelt in de paar scenes die hij heeft. De lekkerste Aunt May was ook goed, rip. En toch ook vrij weinig web swingen door de city heen.

Gebruikersavatar
Wapper
Lv6
Berichten: 1670
Lid geworden op:
13 jul 2017, 12:51

25 feb 2022, 10:15

Iemand Licorice Pizza al gezien? Twijfel om volgende week naar die of Belfast te gaan. Hoor mixed verhalen, recensenten zijn positief (meesterwerk aldus NRC) maar gaat tegelijkertijd helemaal nergens over als ik Reddit users comments lees.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 gasten