Gisteren pas uitslag gekeken. Zag het dit jaar echt niet aankomen. Wel even aan Jan gedacht, maar het leek zo vrij obvious dat Ruben het was, zeker met nog 4 kandidaten over. Het leek alsof iedereen het al door had, en Ruben zelf ook zoiets had van "shit iedereen heeft me al door"..
Heb wel echt een crush op Olcay ontwikkeld dat pakje tijdens de uitslaguitzending
Wie Is De Mol? [TV] - De Grote Art Show is weer begonnen!
Re:
23 mar 2018, 19:32
Ik zie Margriet van der Linden het nog wel eens doen. Zit al bij de AVROTROS, gaat ook die DWDD vervanger doen en heeft natuurlijk ervaring als Mol en doet Moltalk.
- Gewoon Arno
-
Big Baller
30 mar 2018, 10:13
Rik van de Westelaken it is!
Ik dacht in die promo eerst dat het Peter Jan Hagens was, omdat hij ook de studio van 1Vandaag inliep, waar PJH één van de anchors is. Ben benieuwd hoe Rik het er vanaf brengt, hij kan natuurlijk met zijn ervaring bij de NOS een goede pokerface opzetten.
Ik dacht in die promo eerst dat het Peter Jan Hagens was, omdat hij ook de studio van 1Vandaag inliep, waar PJH één van de anchors is. Ben benieuwd hoe Rik het er vanaf brengt, hij kan natuurlijk met zijn ervaring bij de NOS een goede pokerface opzetten.
As easy to stop as it is to comprehend.