Smart Devices Topic
- Gewoon Arno
-
Big Baller
Smart Devices Topic
31 jul 2017, 21:51
Discussieer hier over de nieuwste phones, phablets, tablets, watches etc.
- BrutalGamer
- Gewoon Arno
-
Big Baller
- BrutalGamer
- Gewoon Arno
-
Big Baller
- BrutalGamer
- BrutalGamer
- BrutalGamer
08 aug 2017, 17:25
Aaah, ja dat is wel makkelijk. In dat geval, elke browser heeft wel synchronisatie opties. Maar waarom dat gevraagd moet worden... zoek op Sync bookmark + browser
Firefox Sync https://www.mozilla.org/nl/firefox/features/sync/
Synchronisatie optie in Chrome.
https://support.google.com/chrome/answe ... ktop&hl=nl
Opera
http://www.opera.com/nl/computer/features/sync
etc.
Firefox Sync https://www.mozilla.org/nl/firefox/features/sync/
Synchronisatie optie in Chrome.
https://support.google.com/chrome/answe ... ktop&hl=nl
Opera
http://www.opera.com/nl/computer/features/sync
etc.
Babyforce Unite!
09 aug 2017, 07:57
Thanks. Ik had Chrome al gesynchroniseerd met mijn telefoon, maar gebruikte altijd de default browser van Samsung. Er is een Chrome-extensie 'Samsung internet', maar dan moet je de pagina's bookmarken om ze op je pc te kunnen zien. Ik denk dat het handigst voor mij is om voortaan de Chrome app te gebruiken en in chrome://history/ naar 'Tabbladen van andere apparaten' te gaan. Wel jammer dat er op Android niet een functie is als dit.
09 aug 2017, 17:56
Ik zit er aan te denken om wellicht een tablet te kopen i.v.m. handzaamheid tijdens m'n tripje naar de VS zodat ik niet constant m'n laptop overal voor moet pakken, ik heb alleen geen flauw idee of het uberhaupt nog een goed idee is om te doen en zoja, waar op te letten. Of doe ik er beter aan om een kleine laptop er nog bij te kopen ipv een tablet?
- BrutalGamer
Re:
09 aug 2017, 18:44
Ik denk dat Chrome dan wel het beste werkt ja. (of Firefox sync)Lucaboks schreef: ↑09 aug 2017, 07:57Thanks. Ik had Chrome al gesynchroniseerd met mijn telefoon, maar gebruikte altijd de default browser van Samsung. Er is een Chrome-extensie 'Samsung internet', maar dan moet je de pagina's bookmarken om ze op je pc te kunnen zien. Ik denk dat het handigst voor mij is om voortaan de Chrome app te gebruiken en in chrome://history/ naar 'Tabbladen van andere apparaten' te gaan. Wel jammer dat er op Android niet een functie is als dit.
Maar daarmee kan je niet syncen toch? Je slaat alle links op in je klembord en kan het dan weer ergens anders gebruiken.
Zie verder niet echt add-ons of apps die precies doen wat je wilt. Misschien dat de app Bookmark folder voldoet. Daarmee moet het gemakkelijk zijn om bookmarks te beheren voor verschillende browsers, en over te zetten naar een andere smartphone.
Wellicht kan je dat dan exporteren en dan weer importeren op je pc.
Jammer dat Chrome op Android nog steeds geen add-ons ondersteund.
Babyforce Unite!
Re: Re:
11 aug 2017, 18:13
Extensies in de mobiele Chrome app zou nice zijn idd.BrutalGamer schreef: ↑09 aug 2017, 18:44Ik denk dat Chrome dan wel het beste werkt ja. (of Firefox sync)Lucaboks schreef: ↑09 aug 2017, 07:57Thanks. Ik had Chrome al gesynchroniseerd met mijn telefoon, maar gebruikte altijd de default browser van Samsung. Er is een Chrome-extensie 'Samsung internet', maar dan moet je de pagina's bookmarken om ze op je pc te kunnen zien. Ik denk dat het handigst voor mij is om voortaan de Chrome app te gebruiken en in chrome://history/ naar 'Tabbladen van andere apparaten' te gaan. Wel jammer dat er op Android niet een functie is als dit.
Maar daarmee kan je niet syncen toch? Je slaat alle links op in je klembord en kan het dan weer ergens anders gebruiken.
Zie verder niet echt add-ons of apps die precies doen wat je wilt. Misschien dat de app Bookmark folder voldoet. Daarmee moet het gemakkelijk zijn om bookmarks te beheren voor verschillende browsers, en over te zetten naar een andere smartphone.
Wellicht kan je dat dan exporteren en dan weer importeren op je pc.
Jammer dat Chrome op Android nog steeds geen add-ons ondersteund.
Wat ik doe: ik spaar de tabbladen op mijn mobiel die ik wil bewaren gewoon op, ofwel ik sluit ze niet. Als ik zo'n vijftien tabbladen bereik, dan open ik Chrome op mijn laptop (die gesyncd is met mijn mobiel), waar ik onder Geschiedenis de betreffende tabbladen kan zien, openen en kopiëren met CopyAllUrls.
Re:
11 aug 2017, 19:31
Tablet is zeker draagbaarderder. Pluk er gewoon een van Marktplaats en dan gooi je hem er weer op na je vakantie. Heb je voor een 10tje een tablet gebruikt.Tampon schreef: ↑09 aug 2017, 17:56Ik zit er aan te denken om wellicht een tablet te kopen i.v.m. handzaamheid tijdens m'n tripje naar de VS zodat ik niet constant m'n laptop overal voor moet pakken, ik heb alleen geen flauw idee of het uberhaupt nog een goed idee is om te doen en zoja, waar op te letten. Of doe ik er beter aan om een kleine laptop er nog bij te kopen ipv een tablet?
12 aug 2017, 00:26
Zoiets was ik inderdaad van plan, heb je aanraders? Ik ben er echt niet meer in thuis en tegenwoordif heeft elk merk en z'n oma hun eigen tablets...Rano schreef: ↑11 aug 2017, 19:31Tampon schreef: ↑09 aug 2017, 17:56Ik zit er aan te denken om wellicht een tablet te kopen i.v.m. handzaamheid tijdens m'n tripje naar de VS zodat ik niet constant m'n laptop overal voor moet pakken, ik heb alleen geen flauw idee of het uberhaupt nog een goed idee is om te doen en zoja, waar op te letten. Of doe ik er beter aan om een kleine laptop er nog bij te kopen ipv een tablet?
Tablet is zeker draagbaarderder. Pluk er gewoon een van Marktplaats en dan gooi je hem er weer op na je vakantie. Heb je voor een 10tje een tablet gebruikt.
- BrutalGamer
- The Great Volunteer
15 aug 2017, 08:24
- The Great Volunteer