ARKit is wel echt Nice, het enige wat ik wel als een mooie innovatie zie.
Rano schreef: ↑13 sep 2017, 14:49
ARkit maakt AR zonder markers mogelijk. Zoals dit:
Dit is wel nice!
Rano schreef:
Maar het zat niet in een telefoon. Dus het is nieuw. Een tablet is een ander device type.
Wat een onzinnige reactie. Het is geen nieuwe feature, of iets innovatiefs. Dat was Truetone overigens nooit.
Rano schreef:
Nee, de Iris Scan uit de Samsung S8 kun je neppen door een foto van jezelf aan de S8 te laten zien. De iPhone X "projecteert" 30.000 infrarood stippen op je bakkes. En combineert dit met de input van 3 andere sensors om te bepalen of jij het wel echt bent. En je moet kijken. Als je niet kijkt, unlockt je telefoon niet.
Oh je bedoelt zoals Windows Hello dat al reeds is geïmplementeerd in Windows devices...
Rano schreef:
Nodig. Nodig. Laten we niet die discussie starten. Want heb je uberhaupt een smartphone nodig? Als je en 4K TV hebt en je wilt een extreem goede kwaliteit video dan heb je het nodig.
Dat kan de Galaxy S8 ook al, wederom niets nieuws.
Rano schreef:
Ze hadden hem nooit moeten ontslaan. Dat snap ik nog steeds niet.
Rano schreef: ↑13 sep 2017, 14:53
BrutalGamer schreef: ↑13 sep 2017, 14:47
Straks reageer ik uitgebreider zo sporten. Maar om alvast op het standaarden stuk te reageren. Ze kwamen wederom met een eigen standaard lightning, ipv de opkomende USB-C standaard. Die ze vervolgens wel weer op de MacBook gebruiken ipv lightning. Lekker consistent ook.
De USB Type-C standaard heeft Apple grotendeels ontworpen. En ze zetten er vol op in. Alleen niet op de iOS devices. Mijn gok is dat deze dusdanig veel verkocht zijn dat mensen boos worden als ze weer een andere kabel meeleveren. Of dat ze wachten op draadloos. Dat ze de laatste poort kunnen verwijderen.
Grotendeels? Ze hebben er aan bijgedragen, maar ook weer niet zo'n grote rol. Al blijft die discussie nog steeds een grijs gebeid omdat er te weinig bronnen zijn.
Verkochte accessoires zou inderdaad een reden kunnen zijn. Alleen blijft het nog steeds inconsequent gebruikt worden, het lijkt erop dat ze er zelf ook niet helemaal uit zijn welke kabelstandaard ze hanteren per device.
En bovendien, als ze zelf aan de wieg hebben gestaan van USB-C. waarom zouden ze dan in hetzelfde jaar dat USB-C is aangemeld ook nog eens met Lightning komen? Het klinkt als een verhaal dat deels uit de duim is gezogen.
Rano schreef: ↑13 sep 2017, 15:21
Oversoul schreef: ↑13 sep 2017, 15:16
Wat een hondslelijke telefoon die X en waarom is er een hapje uit het scherm genomen?
Dat hapje was geen probleem geweest als ze de stukken scherm links en rechts zwart hadden gemaakt. Maar nu is het 1) fucked up lelijk en 2) kut in de UI.
Ik vind de 8 wel erg mooi. Ik heb nu een SE (iPhone 5S design). En ben het helemaal met je eens wat betreft de looks. De 6 t/m 7 vind ik saai.
Weer terug naar glas van de 4S. Geen lijntjes meer. Die zwarte
Ik heb echt een hekel gekregen aan glas op de achterkant sinds de Xperia Z3 C.
Overigens vind ik de iPhone X zo op het oog wel een prachtig toestel. Ik heb niet heel veel problemen met die inkepingen. Al zal het voor de interface nog wel wennen kunnen zijn.