Slowchat 127: Lapdances en hete koala's

Gebruikersavatar
Wapper
Lv6
Berichten: 1670
Lid geworden op:
13 jul 2017, 12:51

17 okt 2020, 10:21

Shit ik herinner me opeens de tragische shows van MTV early 2000's

y'all rememba this?







date my mom was echt fucked up lol. Die introductie op 7:25 :lol:

no avatar
The Great Volunteer
Lv7
Berichten: 4764
Lid geworden op:
31 jul 2017, 10:59

17 okt 2020, 11:57

Room raiders en Dismissed herinner me nog wel ja, geweldige shows, _O_
Maar toch mis ik MTV toen het letterlijk nog MTV was Music Television Videos :'(

Gebruikersavatar
Zevenberge
Lv5
Berichten: 958
Lid geworden op:
13 jul 2017, 16:36

17 okt 2020, 12:10

Ik was niet stoer genoeg voor MTV.

Gebruikersavatar
Rolfgang
Lv7
Berichten: 2502
Lid geworden op:
13 jul 2017, 14:46
Locatie: Castricum
Contacteer:

Re:

17 okt 2020, 13:21

Wapper schreef:
17 okt 2020, 10:21
Shit ik herinner me opeens de tragische shows van MTV early 2000's

y'all rememba this?







date my mom was echt fucked up lol. Die introductie op 7:25 :lol:
Ik ken het ja, maar moest je mij hier echt aan herinneren?
As easy to stop as it is to comprehend.

Gebruikersavatar
Gewoon Arno
Big Baller
Lv7
Berichten: 4566
Lid geworden op:
16 jul 2017, 00:04

17 okt 2020, 20:45

Viva La Bam, Wildboyz. Good times

Gebruikersavatar
Wesley
Lv6
Berichten: 1245
Lid geworden op:
13 jul 2017, 14:37

18 okt 2020, 10:00

Viva La Bam was geweldig.

Jackass 4 september volgend jaar.
:huillie:

Gebruikersavatar
Gewoon Arno
Big Baller
Lv7
Berichten: 4566
Lid geworden op:
16 jul 2017, 00:04

18 okt 2020, 12:19

Jackass vond ik altijd minder leuk raar genoeg.

Gebruikersavatar
Wapper
Lv6
Berichten: 1670
Lid geworden op:
13 jul 2017, 12:51

18 okt 2020, 13:07

Op een gegeven moment had je ook Dirty Sanchez. Die gasten waren fucked up, maar niet leuk fucked up zoals Jackass/Wildboyz/etc

Gebruikersavatar
Wapper
Lv6
Berichten: 1670
Lid geworden op:
13 jul 2017, 12:51

18 okt 2020, 13:31

Also never forget Punk'd, MTV Cribs, Sweet Sixteen, The Real World, Teen Mom, True Life, Pimp My Ride, Wild'n Out

no avatar
The Great Volunteer
Lv7
Berichten: 4764
Lid geworden op:
31 jul 2017, 10:59

Re:

18 okt 2020, 14:27

Wapper schreef:
18 okt 2020, 13:31
Also never forgetPunk'd, MTV Cribs, Sweet Sixteen, The Real World, Teen Mom, True Life, Pimp My Ride, Wild'n Out
Liever wel

Gebruikersavatar
Wapper
Lv6
Berichten: 1670
Lid geworden op:
13 jul 2017, 12:51

19 okt 2020, 23:12

Een zware crackjunk crimineel wordt gedood door politie in de VS: de Dam staat vol met demonstranten.

Een docent wordt fucking ONTHOOFD door een islamitische terror vluchteling in Frankrijk: de Dam is leeg, niemand geeft een fuck hier.

Lang leve de dubbele standaard. Kots.

Gebruikersavatar
Yellow
Lv6
Berichten: 1806
Lid geworden op:
11 jul 2017, 13:07

19 okt 2020, 23:22

Verschil is dat het 2e is ook geen systemisch probleem hier is, wat ook nog eens persoonlijk is (het zijn vooral religie gekkies)

Gebruikersavatar
Wapper
Lv6
Berichten: 1670
Lid geworden op:
13 jul 2017, 12:51

20 okt 2020, 07:26

Mate, je hebt het mis.Terreurdreiging is hier wel degelijk een systematisch probleem. Het is dat de AIVD en NCTV puik werk leveren; zij hebben al talloze aanslagen voorkomen bij ons in de laatste jaren. Soms op het randje, zitten hele interessante cases tussen. In Rotterdam alleen al worden elk jaar invallen gedaan waar stapels munitie en granaten gevonden worden, jongens opgepakt die bvb een festival of ADE naar de tering wilden helpen. Opgespoord via infiltranten, het volgen van berichten, etc. Actuele terreur dreigingsniveau is mede daardoor nu dan ook op niveau 3 uit 5 (tijdens die golf van aanslagen in Europa in 2015-2017 lag het op 4 of 5 uit 5). En de vrijheid van meningsuiting wat betreft religie (lees: islam) is natuurlijk al jaren in het geding. Kritiek is gevaarlijk, zie beveiliging van bvb Wilders of het doden van Theo van Gogh.

Gebruikersavatar
Yellow
Lv6
Berichten: 1806
Lid geworden op:
11 jul 2017, 13:07

20 okt 2020, 11:04

Nederlandse terroristenbestrijding is zeker erg goed, je hebt hier altijd loze meldingen terwijl je in andere landen dan een aanslag hebt.

Maar heeft weinig zin om daarvoor op de dam te gaan staan lijkt me?

Gebruikersavatar
Rolfgang
Lv7
Berichten: 2502
Lid geworden op:
13 jul 2017, 14:46
Locatie: Castricum
Contacteer:

20 okt 2020, 13:08

Je kan bijvoorbeeld als overheid zijnde ook weinig tegen doorgedraaide gekkies iets doen, behalve zoveel mogelijk om het te voorkomen. Dat is met het ingebakken racisme in de Verenigde Staten wel anders.
As easy to stop as it is to comprehend.

Gebruikersavatar
Jalf
Lv4
Berichten: 494
Lid geworden op:
18 jul 2017, 09:25

Re: Slowchat 127: Lapdances en hete koala's

20 okt 2020, 14:17

Er zit echt een groot verschil in de berichtgeving van de media. Vooral bij het oh zo objectieve NOS cs.

Bij Floyd werd direct vermeld dat een 'zwarte man' vermoord was door een 'witte agent'. In het geval van Paty was 'een leraar' aangevallen met een mes door '18 jarige jongen'.
In het ene geval is de huidskleur enorm belangrijk, in het andere geval lezen we pas veel later dat de dader een moslim was en dat de leraar zelfs onthoofd was. En nog later horen we de aanleiding van het verhaal.
Je kan bijvoorbeeld als overheid zijnde ook weinig tegen doorgedraaide gekkies iets doen, behalve zoveel mogelijk om het te voorkomen. Dat is met het ingebakken racisme in de Verenigde Staten wel anders.
In Nederland kun je ook weinig doen aan ingebakken racisme in de VS hoor. Al zou tegenwoordig wel denken dat we hier invloed denken te hebben op het Amerikaanse beleid als je het dagelijks Trump bashen in de talkshows ziet.

Ik denk dat we allemaal dondersgoed weten waarom er voor Floyd duizenden op de dam stonden en voor Paty niemand. Kort door de bocht: omdat Floyd zwart was en omdat de dader op de moord van Paty een moslim. Er zijn tientallen subsidieclubjes die oproepen tot demonstraties en die busreizen naar de Dam (of naar Friesland) organiseren wanneer er sprake is van (vermeend) racisme tegen zwarte mensen. Als je subsidie aanvraagt voor een organisatie die kritisch is op de islam dan lachen ze je eerst uit en vervolgens zetten ze je op een AIVD lijst. Linkse politici branden hun vingers er al helemaal niet aan, die zien hun stemvee al weglopen naar NIDA, Bij1 en Denk.

no avatar
The Great Volunteer
Lv7
Berichten: 4764
Lid geworden op:
31 jul 2017, 10:59

Re:

20 okt 2020, 15:42

Rolfgang schreef:
20 okt 2020, 13:08
Je kan bijvoorbeeld als overheid zijnde ook weinig tegen doorgedraaide gekkies iets doen, behalve zoveel mogelijk om het te voorkomen. Dat is met het ingebakken racisme in de Verenigde Staten wel anders.
Check online fabeltjes fuik van ZML dan weet je gekkies voorkomen dwijlen met kraan open is, juist in Nederland.

Gebruikersavatar
Yellow
Lv6
Berichten: 1806
Lid geworden op:
11 jul 2017, 13:07

Re: Slowchat 127: Lapdances en hete koala's

20 okt 2020, 20:24

Jalf schreef:
20 okt 2020, 14:17
Er zit echt een groot verschil in de berichtgeving van de media. Vooral bij het oh zo objectieve NOS cs.
Dat klopt wel, de media en politiek liggen natuurlijk bij elkaar in bed, de vraag is ook in hoeverre vanwege veiligheid.

Fidan Ekiz in de vooravond benoemt wel dingen voor het eerst met betrekking tot bijv. het planmatig 'infiltreren' van de Westerse wereld door extremistische moslims.

Gebruikersavatar
Wapper
Lv6
Berichten: 1670
Lid geworden op:
13 jul 2017, 12:51

Re:

21 okt 2020, 10:16

Wapper schreef:
19 okt 2020, 23:12
Een zware crackjunk crimineel wordt gedood door politie in de VS: de Dam staat vol met demonstranten.

Een docent wordt fucking ONTHOOFD door een islamitische terror vluchteling in Frankrijk: de Dam is leeg, niemand geeft een fuck hier.

Lang leve de dubbele standaard. Kots.
Lol toevallig, volledig in lijn met mijn post plaatste Fidan Ekiz dit gisteravond:


Gebruikersavatar
Wapper
Lv6
Berichten: 1670
Lid geworden op:
13 jul 2017, 12:51

Re:

21 okt 2020, 10:21

Rolfgang schreef:
20 okt 2020, 13:08
Je kan bijvoorbeeld als overheid zijnde ook weinig tegen doorgedraaide gekkies iets doen, behalve zoveel mogelijk om het te voorkomen.
Grappige tegenstelling maak je hier. Je kan 'weinig' doen, behalve 'zoveel mogelijk om het te voorkomen'.. :P Dat laatste klopt, en dat is dus juist heel veel. Daarom benoemde ik ook het werk van de AIVD en de NCTV, die werken dag en nacht om aanslagen te voorkomen. Deden ze dat niet, dan waren hier al lang veel meer doden gevallen. Ook politici kunnen bijdragen, door de kop niet in het zand te steken en te kiezen voor een aanpak.
Macron bijvoorbeeld heeft in Frankrijk nu eindelijk een andere aanpak gekozen: https://www.volkskrant.nl/columns-opini ... ~b96d59ba/

Laat, dat zeker, maar beter laat dan nooit. Op een gegeven moment moet je als staat je tanden laten zien, want de zachte aanpak blijkt niet te werken. Tot hier en niet verder.

Gebruikersavatar
Rolfgang
Lv7
Berichten: 2502
Lid geworden op:
13 jul 2017, 14:46
Locatie: Castricum
Contacteer:

Re: Re:

21 okt 2020, 14:05

Wapper schreef:
21 okt 2020, 10:21
Rolfgang schreef:
20 okt 2020, 13:08
Je kan bijvoorbeeld als overheid zijnde ook weinig tegen doorgedraaide gekkies iets doen, behalve zoveel mogelijk om het te voorkomen.
Grappige tegenstelling maak je hier. Je kan 'weinig' doen, behalve 'zoveel mogelijk om het te voorkomen'.. :P Dat laatste klopt, en dat is dus juist heel veel. Daarom benoemde ik ook het werk van de AIVD en de NCTV, die werken dag en nacht om aanslagen te voorkomen. Deden ze dat niet, dan waren hier al lang veel meer doden gevallen. Ook politici kunnen bijdragen, door de kop niet in het zand te steken en te kiezen voor een aanpak.
Macron bijvoorbeeld heeft in Frankrijk nu eindelijk een andere aanpak gekozen: https://www.volkskrant.nl/columns-opini ... ~b96d59ba/

Laat, dat zeker, maar beter laat dan nooit. Op een gegeven moment moet je als staat je tanden laten zien, want de zachte aanpak blijkt niet te werken. Tot hier en niet verder.
Er wordt inderdaad al werk verricht, maar dat hoef je ook niet te zeggen tegen de overheid. Een protest op de Dam zal eerder gericht zijn tegen geradicaliseerde moslims. En wat zal dat bereiken? Fuck all. Mohammed die gelooft dat alle infidels opgeblazen moeten worden, zal niet van gedachten veranderen omdat Vlinder uit het Gooi dat heel stout vindt.
As easy to stop as it is to comprehend.

Gebruikersavatar
Wapper
Lv6
Berichten: 1670
Lid geworden op:
13 jul 2017, 12:51

21 okt 2020, 21:27

Begrijp me niet verkeerd ik vind ook niet dat de Dam vol moet staan hiervoor, is 9/10x nutteloos anyway. Ik vind het alleen schrijnend dat al die mensen die daar stonden voor George Floyd en BLM, dit geen reet interesseert. Om de reden die Jalf aan gaf: George Floyd was zwart, deze leraar blank. En de dader moslim. Terrein waar we ons niet eens aan wagen. Vlinder uit het Gooi is een hypocriete huppelkut, dat is m'n punt.
Ironisch genoeg is dat racistisch: je alleen druk maken om misdaden tegen een bepaalde huidskleur, of je druk maken om misdaden tegen bepaalde huidskleuren op eentje na.

Het zou overigens wel druk op politici kunnen zetten om, net als Macron, strenger te worden met de aanpak van de radicale islam. Maar uiteindelijk ligt de verantwoordelijkheid daarvoor inderdaad bij de overheid en niet bij ons.

Maar goed we hebben hier natuurlijk ondertussen wel wat belangrijkere zaken aan ons hoofd, zoals of de koning wel of niet ff naar Griekenland mag :') dat domineert het nieuws wel en heeft iedereen blijkbaar een mening over, zucht lol

Gebruikersavatar
Jalf
Lv4
Berichten: 494
Lid geworden op:
18 jul 2017, 09:25

Re: Slowchat 127: Lapdances en hete koala's

22 okt 2020, 09:51

Het heeft ook vooral met publieke opinie en politiek gewin te maken. Vooral dat laatste. Bij Floyd vallen onze lijsttrekkers en kamerleden over elkaar heen om er online schande van te spreken. Alle spindoctors en strategen zorgen ervoor dat de tijdlijn van Jetten, Klaver, Rutten, Asscher en Kaag vol komen te staan met afkeurende berichten en medeleven. Iedereen is natuurlijk regen racisme en het is een stok om rechts mee om de oren te slaan. Jullie schuld!!

Na zo'n aanslag door een moslim kijken ze eerst de kat uit de boom. Wat doet Wilders? Hoe reageert de rest van de wereld? Pakt de media het op? En dan wanneer Fidan Ekiz het op TV aankaart, komen een dag later ineens de reacties van datzelfde groepje online. Vakkundig de woorden 'islam' en 'moslim' mijdend. Als de dood dat ze in maart stemvee verliezen aan Denk of Bij1 of dat ze Wilders of Baudet in de kaart spelen.

Echt alles wat die gasten tweeten of zeggen heeft eerst drie keer op de weegschaal gelegen en is beoordeeld door mediadeskundigen. Er is helemaal niets menselijks of gemeend aan...

Gebruikersavatar
Wapper
Lv6
Berichten: 1670
Lid geworden op:
13 jul 2017, 12:51

22 okt 2020, 14:51



:lol:

Gebruikersavatar
Wapper
Lv6
Berichten: 1670
Lid geworden op:
13 jul 2017, 12:51

23 okt 2020, 08:56

https://www.volkskrant.nl/columns-opini ... ~b4b403f6/

Goeie column. Die laatste zin "Zij zijn bloedserieus, zij menen het bloedserieus. Hoog tijd dat wij dat ook eens proberen te doen.", yup.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 37 gasten