Slowchat 127: Lapdances en hete koala's
Slowchat 127: Lapdances en hete koala's
04 jan 2020, 23:46
Het beleid kan je zelf wel vinden.
As easy to stop as it is to comprehend.
- Gewoon Arno
-
Big Baller
- Gewoon Arno
-
Big Baller
- Lisamango0
- The Great Volunteer
- The Great Volunteer
- The Great Volunteer
06 jan 2020, 14:17
Goede actie, afschuwelijke vent met veel doden op zijn kerfstok. Hij heeft een hoop meer uitgevreten en was nog een stuk gevaarlijker (vooral vanwege zijn macht) dan pak em beet Osama Bin Laden ooit was.
In Irak vierde men feest op straat, hij terroriseerde de burgers in dat land al jaren. Ook in Iran is de bevolking blij dat dit duiveltje weg is, al kan dat daar niet zo opzichtig gevierd worden omdat je dan wordt opgepakt door die graf overheid.
In Irak vierde men feest op straat, hij terroriseerde de burgers in dat land al jaren. Ook in Iran is de bevolking blij dat dit duiveltje weg is, al kan dat daar niet zo opzichtig gevierd worden omdat je dan wordt opgepakt door die graf overheid.
06 jan 2020, 14:18
yea i knowThe Great Volunteer schreef: ↑06 jan 2020, 14:12Heb je helemaal gelezen? VS heeft ook hun generaal vermoordt oa.
06 jan 2020, 14:28
De revolutionary guard van Iran is pretty much de religieuze fanaten versie van de Gestapo, en die tak daarbinnen waarvan hij het hoofd was werkte nauw samen met Hezbollah en Hamas. Hebben vele aanslagen, burgerdoden, martelingen en arrestaties op hun geweten.
Zegt genoeg, opgeruimd staat netjes. Als Obama het gedaan had stond men te applaudisseren.
Zegt genoeg, opgeruimd staat netjes. Als Obama het gedaan had stond men te applaudisseren.
- The Great Volunteer
06 jan 2020, 16:25
Ik heb nog contact met twee Iraniers in Esfahan en die hebben me oa het een en ander verteld over hoe de reactie van gewone mensen is op dit hele gebeuren. Als je het over de revolutionary guard hebt, daar heb ik gewoon veel over gelezen. Toen ik er was heb ik gewoon lekker de toerist uitgehangen lol. Kijk wel uit
overigens wel aardig stuk: https://www.volkskrant.nl/nieuws-achter ... ~b19e0e46/
overigens wel aardig stuk: https://www.volkskrant.nl/nieuws-achter ... ~b19e0e46/
- The Great Volunteer
Re:
06 jan 2020, 16:58
Gaaf Wapper, bedankt. Binnenkort nog even t origineel lezen, maar fijn stuk. Overschatte man dus idd. Maar hij heeft iig niet stil gezeten al die jaren. Hij had plannen om van Iran groot macht te maken in Midden-Oosten en dat is wel gevaarlijk. Interessant ook dat daar tegenovergestelde van slecht niet goed is maar ''chaos''. Kan ik me wel wat bij voorstellen. Laatste alinea is helemaal zorgwekkend. Die klimaat rampen die daar gaan plaatsvinden zoals eerder in Syrie, gaan ook voor onrust zorgen in EuropaWapper schreef: ↑06 jan 2020, 16:25Ik heb nog contact met twee Iraniers in Esfahan en die hebben me oa het een en ander verteld over hoe de reactie van gewone mensen is op dit hele gebeuren. Als je het over de revolutionary guard hebt, daar heb ik gewoon veel over gelezen. Toen ik er was heb ik gewoon lekker de toerist uitgehangen lol. Kijk wel uit