Het 'Rust in Vrede' topic

Gebruikersavatar
Shadow
Lv6
Berichten: 1715
Lid geworden op:
13 jul 2017, 14:42

01 nov 2020, 20:46

Sean was niet te missen, maar van Margaret echt niks meegekregen, damn :(

Gebruikersavatar
SmartTies
Master Cheese
Lv6
Berichten: 1966
Lid geworden op:
13 jul 2017, 17:57

25 nov 2020, 16:32

Afbeelding

Gebruikersavatar
R-Type
Lv7
Berichten: 3919
Lid geworden op:
18 jul 2017, 14:47

25 nov 2020, 17:10

De beste aller tijden. Maar ik kom een beetje uit dat tijdperk.

Interessant is ook die docu, waarin hij als god aankomt in Napels en in 1990 als paria wordt weggejaagd omdat Italie is uitgeschakeld. Als je zo wordt geleefd als hij toen, dan kun je niet normaal blijven. Messi is daar niet mee te vergelijken, komt in een veilige omgeving in Barcelona terecht en groeit daar op.

Geen goed mens, maar wel een kleurrijk persoon die je moet koesteren.

no avatar
The Great Volunteer
Lv7
Berichten: 4764
Lid geworden op:
31 jul 2017, 10:59

25 nov 2020, 21:32

Die documentaire over hem was geweldig. Die vent heeft geen normaal leven daar gehad, kon gewoon echt niks doen zonder beveiliging. Beveiliging tegen ''normale/gekke'' Napoli fans en ook tegen de Maffia.Die Italianen zijn stel jankerds hij speelt voor Napoli maar je kan echt niet verwachten ie met Argentinie opzettelijjk gaat verliezen tegen Italie fucking kansloos :')

Gebruikersavatar
R-Type
Lv7
Berichten: 3919
Lid geworden op:
18 jul 2017, 14:47

26 nov 2020, 07:09

Daar lag meer aan ten grondslag.

Napoli komt uit het zuiden. Daar keek het noorden op neer, ze werden ook varkens genoemd. De fans in Napels waren al een beetje verdeeld daardoor, hadden een hekel aan het noorden. Diego heeft dat gebruikt en toen olie op het vuur gegooid. Hij heeft de streek weten te verdelen..En dan werd die halve finale ook nog eens in Napels gespeeld.

Hij gleed al af toen, was een makkelijk doelwit. Zat al veel te diep in de problemen. In 1994 kwam ie opeens terug, zag er best fit uit, scoort even een wereldgoal en rent als een gek naar de camera, wie kent hem niet? Wat een held. Bleek wel stijf te staan van de dope, maar schijt.

no avatar
The Great Volunteer
Lv7
Berichten: 4764
Lid geworden op:
31 jul 2017, 10:59

Re:

26 nov 2020, 08:29

R-Type schreef:
26 nov 2020, 07:09
Daar lag meer aan ten grondslag.

Napoli komt uit het zuiden. Daar keek het noorden op neer, ze werden ook varkens genoemd. De fans in Napels waren al een beetje verdeeld daardoor, hadden een hekel aan het noorden. Diego heeft dat gebruikt en toen olie op het vuur gegooid. Hij heeft de streek weten te verdelen..En dan werd die halve finale ook nog eens in Napels gespeeld.

Hij gleed al af toen, was een makkelijk doelwit. Zat al veel te diep in de problemen. In 1994 kwam ie opeens terug, zag er best fit uit, scoort even een wereldgoal en rent als een gek naar de camera, wie kent hem niet? Wat een held. Bleek wel stijf te staan van de dope, maar schijt.
Klopt lag meer aan ten grondslag. En idd in Napels werden ze door vrijwel heel Italie als Varkens en 2e rangs burgers gezien. Maar Napoli won nooit wat zonder pluisje en toen met hem 2 landstitels? En nu nog steeds geen titels anno 2020. Ik vind dat ze pluisje wel te kort doen. Hij heeft ze eigen handig groot gemaakt. Ik ben niet met je eens hij eigen handig de streek heeeft verdeeld maar hij was er wel onderdeel van. But still, het was niet normaal hoe veel honderden en duizenden mensen er ineens op straat waren uit het niets in Napels als Maradonna bij wijze van spreken pakje sigaretten ging kopen.....

Gebruikersavatar
R-Type
Lv7
Berichten: 3919
Lid geworden op:
18 jul 2017, 14:47

26 nov 2020, 10:11

Daarom is hij voor mij ook de beste. Napoli eindigde als 10e toen hij kwam ofzo? Wint gewoon 2 titels in de Serie A, UEFA cup en volgens mij nog bekers. Destijds de zwaarste en beste competitie ter wereld. Niks bescherming, aanvallers werden er kapot geschopt. Vraag Marco maar.

Je kunt je afvragen of een Messi dat kan. Die straalt nou niet veel inspiratie en vechtlust uit, ook niet in zijn topjaren. Ik denk dat hij eerder deelt in de malaise dan een team naar een hoger plan tilt. Hij kan het niet alleen wordt er gezegd, hij heeft nog wel wereldkampioenen als Griezmann, Busquets etc om zich heen. Echter geen Xavi en Iniesta meer. En zijn vriendje is weg.

Daarom vind ik Diego de beste. Cruijff kon dat natuurlijk ook, die had ook de drive, leiderschap en alles om een heel team boven zichzelf uit te doen stijgen (Barca was toen geen top). Jordan deed het bij de Bulls. Dat zijn de echt grote jongens in de sport.

Gebruikersavatar
Wapper
Lv6
Berichten: 1670
Lid geworden op:
13 jul 2017, 12:51

26 nov 2020, 19:58

Binnen die denkwijze moet Cristiano ook worden genoemd. Er was nog nooit een voetballer die zoveel moeite en energie stak in z'n spel en een team boven zichzelf te doen stijgen. Elk team waar ie gespeeld heeft, inclusief Portugal.

Zelfs in een lullig oefenduel gaat ie door het vuur. Verliezen mag niet. En tja, 3 CL's op rij. Dat krijg je met zo'n mentaliteit en doorzettingsvermogen. Messi wint het qua talent, maar dat is uiteindelijk toch minder doorslaggevend in de absolute top. En laatstgenoemde durft niet iets anders aan dan zijn comfort zone, het warme bad Barcelona (pakt nu duidelijk verkeerd uit though, over-extended his stay).
Er zijn genoeg meer skilled spelers dan Ronaldo die de juiste mentaliteit niet hadden (Quaresma om maar even wat te noemen). Zijn vergeten over 10, 20 jaar. Over Ronaldo lullen ze over 100 jaar nog.

no avatar
The Great Volunteer
Lv7
Berichten: 4764
Lid geworden op:
31 jul 2017, 10:59

Re:

27 nov 2020, 11:04

R-Type schreef:
26 nov 2020, 10:11
Daarom is hij voor mij ook de beste. Napoli eindigde als 10e toen hij kwam ofzo? Wint gewoon 2 titels in de Serie A, UEFA cup en volgens mij nog bekers. Destijds de zwaarste en beste competitie ter wereld. Niks bescherming, aanvallers werden er kapot geschopt. Vraag Marco maar.

Je kunt je afvragen of een Messi dat kan. Die straalt nou niet veel inspiratie en vechtlust uit, ook niet in zijn topjaren. Ik denk dat hij eerder deelt in de malaise dan een team naar een hoger plan tilt. Hij kan het niet alleen wordt er gezegd, hij heeft nog wel wereldkampioenen als Griezmann, Busquets etc om zich heen. Echter geen Xavi en Iniesta meer. En zijn vriendje is weg.

Daarom vind ik Diego de beste. Cruijff kon dat natuurlijk ook, die had ook de drive, leiderschap en alles om een heel team boven zichzelf uit te doen stijgen (Barca was toen geen top). Jordan deed het bij de Bulls. Dat zijn de echt grote jongens in de sport.
Ik vind je wel heel erg negatief en oneerljk tov Messi, alsof je hem haat ofzo. Messi heeft 634 goals all time voor Barcelona. Misschien geen uitstraling/vechtlust maar zonder Messi zijn 634 goals en 34 titels zou Barcelona niet meer dan ordinaire middenmotor zijn in Spanje (wat ze nu al zijn onder Koeman) en misschien in top tijd van Messi, zonder hem wel degradatie kandidaat.

Gebruikersavatar
R-Type
Lv7
Berichten: 3919
Lid geworden op:
18 jul 2017, 14:47

27 nov 2020, 18:11

Barca zou geen ordinaire middenmoter zijn, dat zijn ze nooit geweest. Ze staan nu veel te laag, want met spelers als Griezmann, Coutinho, Pedri, Frenkie, Ter Stegen behoort die ploeg eigenlijk in de top 3 te staan.

Er is momenteel veel onrust en er is totaal geen geld. Maar de ploeg is foutloos in de CL en won tegen Juventus. Ze presteren in de competitie zwaar ondermaats. Ze hadden Messi moeten laten gaan, scheelt enorm veel salaris en Koeman had in de aanval en verdediging kunnen investeren. Nu zit hij er nog, maar zoveel draagt hij dit seizoen niet bij en hij loopt nog minder meters.

Levante is een degradatie kandidaat. Je gaat toch niet zeggen dat Barcelona sans Messi kwalitatief gelijk is aan die ploeg?

Gebruikersavatar
Wapper
Lv6
Berichten: 1670
Lid geworden op:
13 jul 2017, 12:51

27 nov 2020, 18:47

Wat een kul van Karel alweer

no avatar
The Great Volunteer
Lv7
Berichten: 4764
Lid geworden op:
31 jul 2017, 10:59

Re:

27 nov 2020, 19:45

Wapper schreef:
27 nov 2020, 18:47
Wat een kul van Karel alweer
Nee dit is sterk zonder enkele vorm van argumentatie. Je reageert 0 inhoudelijk op wat ik zeg. Jouw post is juist kul en kut, niet de mijne :')
R-Type schreef:
27 nov 2020, 18:11
Barca zou geen ordinaire middenmoter zijn, dat zijn ze nooit geweest. Ze staan nu veel te laag, want met spelers als Griezmann, Coutinho, Pedri, Frenkie, Ter Stegen behoort die ploeg eigenlijk in de top 3 te staan.

Er is momenteel veel onrust en er is totaal geen geld. Maar de ploeg is foutloos in de CL en won tegen Juventus. Ze presteren in de competitie zwaar ondermaats. Ze hadden Messi moeten laten gaan, scheelt enorm veel salaris en Koeman had in de aanval en verdediging kunnen investeren. Nu zit hij er nog, maar zoveel draagt hij dit seizoen niet bij en hij loopt nog minder meters.

Levante is een degradatie kandidaat. Je gaat toch niet zeggen dat Barcelona sans Messi kwalitatief gelijk is aan die ploeg?


Pedri? Wie van ons of uberhaupt in Spanje had een jaar geleden hell 7 maanden geleden gehoord van Pedri uberhaupt? Nada, noppes. Coutinho? Die onder Setien, Valverde uberhaupt geen basisspeler was laat staan uberhaupt een kans krijgen. Griezmann? Ik schrijf hem nog niet af maar vrijwel IEDEREEN online is nu al klaar met hem en vindt hem niks bij Barcelona... Frenkie? Die zit er wat een jaar nu? Dan houd je Ter Stegen over, nou wat kwaliteit zeg die ploeg. Ik heb gewoon ranglijsten gezien als je puur en alleen zou kijken naar Spaanse doelpunten makers zou Barcelona er echt veel sllechter van afkomen itt Atletico Madrid toen ze bv nog Morata en Diego Costa hadden.

Gebruikersavatar
R-Type
Lv7
Berichten: 3919
Lid geworden op:
18 jul 2017, 14:47

27 nov 2020, 22:38

wat probeer je nou te zeggen, dat Barca totaal geen kwaliteit heeft omdat Pedri een half jaar geleden nog onbekend was? :lol:

Die jongen speelt heel goed en dan vergeet ik Fati trouwens, die nu geblesseerd is. Die kan ook wel wat.

Coutinho kan gewoon voetballen. Dat heeft ie meerdere jaren bij Liverpool op hoog niveau laten zien. Is teveel voor betaald en verkeerd gebruikt. Vond hem dit seizoen wel goed beginnen. Griezmann was jaren de ster van Atletico, en Frankrijk. Is een topspeler, maar meer voor een counterploeg die hem de diepte in stuurt.

Het ging erom dat jij ze een middenmoter noemt en zelfs degradatie zonder Messi. Zoals bekend heb ik niks met die club, in tegenstelling tot sommige gloryhunters die ze kortgeleden nog bewierookten omdat ze succesvol waren, maar de club is wel altijd een topclub geweest, met soms een subtop klassering. Ik denk dat jij Barca pas sinds Messi volgt, maar er was een tijd dat hij er nog niet was en toen wonnen ze ook wel prijzen.

no avatar
The Great Volunteer
Lv7
Berichten: 4764
Lid geworden op:
31 jul 2017, 10:59

28 nov 2020, 07:34

Dan is wat jij denkt fout, volgende keer beter. Ik volg Barcelona al ruim voor Messi er was. Hel we waren zelfs in stadion bij wedstrijd van Barcelona in 1999. Hebben we handtekeningen verzameld van Figo, Kluivert, Zenden en op foto met Frank en Ronald de Boer ;) Was tegen Bilbao wedstrijd. En in 2002 ook ruim voor Messi kwam wedstrijd in stadion tegen Málaga gekeken tijdens presidents verkiezingen.
Oke ik zit fout met degradatie kandidaat dan maar ik vind werkelijk echt bizar hoe je Messi afschrijft alsof of één of andere niets nut is, ik sta met open mond je posts te lezen. Messi heeft ook gewoon 115 goals in CL alleen CR heeft er 135.

Maar ik ben alleen nog fan van Arsenal en dat kijk ik altijd. En soms andere wedstrijden die me leuk lijken.
Ja uiteraard was Griezmann ster van Atleti. Maar ieder weldenkend mens had kunnen zien dat hij dat bij Barcelona niet zou zijn en worden maar gewoon één van de velen. Hij heeft Barcelona eerst ook gewoon afgewezen. Onder Valverde mocht ie pas in 90e minuut invallen tegen Atleti, ik herinner me gezicht vol ongeloof van Simeone nog. Coutinho doet nu goed en dat is mooi, maar werd verdomme wel eens tijd heeft 160 miljoen gekost.

Fati is geweldig ja. Die is heel erg goed idd ja.

no avatar
The Great Volunteer
Lv7
Berichten: 4764
Lid geworden op:
31 jul 2017, 10:59

28 nov 2020, 14:30

Laten hier maar mee stoppen. Ik zal hierna niet nog keer ingaan op Dural en of Wapper. Dit kunnen we wel keer in Voetbal topic doen. Rust zacht snuifje pluisje

Gebruikersavatar
SmartTies
Master Cheese
Lv6
Berichten: 1966
Lid geworden op:
13 jul 2017, 17:57

08 dec 2020, 18:44

't Is hier fantastisch.
Afbeelding

Gebruikersavatar
Gewoon Arno
Big Baller
Lv7
Berichten: 4566
Lid geworden op:
16 jul 2017, 00:04

19 dec 2020, 19:08

RIP Sinterklaas.

Gebruikersavatar
Yellow
Lv6
Berichten: 1806
Lid geworden op:
11 jul 2017, 13:07

20 dec 2020, 14:47

RIP Zwarte Piet

no avatar
The Great Volunteer
Lv7
Berichten: 4764
Lid geworden op:
31 jul 2017, 10:59

20 dec 2020, 16:23

Hoe kan iets Sterven, niet bestaat? Maar goed RIP

Gebruikersavatar
Gewoon Arno
Big Baller
Lv7
Berichten: 4566
Lid geworden op:
16 jul 2017, 00:04

20 dec 2020, 17:16

Correctie. Hulp-Sinterklaas

Gebruikersavatar
SmartTies
Master Cheese
Lv6
Berichten: 1966
Lid geworden op:
13 jul 2017, 17:57

09 apr 2021, 17:08

Afbeelding

Gebruikersavatar
Gewoon Arno
Big Baller
Lv7
Berichten: 4566
Lid geworden op:
16 jul 2017, 00:04

09 apr 2021, 17:47


no avatar
The Great Volunteer
Lv7
Berichten: 4764
Lid geworden op:
31 jul 2017, 10:59

09 apr 2021, 19:45

DMX zelfde dag gestorven als Prins Philip. 50 jaar pas, DMX damn

Gebruikersavatar
Laura Birdie
Lv5
Berichten: 936
Lid geworden op:
16 jul 2017, 19:27

20 mei 2021, 08:03

Publisher Hakusensha announced on Thursday that Berserk manga creator Kentarou Miura passed away on May 6 at 2:48 p.m. due to acute aortic dissection. He was 54. His family held a private service.
https://www.animenewsnetwork.com/news/2 ... 54/.172988

F#cking hell wat een trieste dag

Gebruikersavatar
Shadow
Lv6
Berichten: 1715
Lid geworden op:
13 jul 2017, 14:42

20 mei 2021, 09:10

54 maar, de tering...

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 24 gasten