Dit is een continu lichtset, beter dickvideos
Laatste Aankopen
Re:
17 sep 2017, 21:22
Nee het is prima ervoor, heeft wat restricties (een flitser wordt niet beinvloed door je sluitertijd bijvoorbeeld, continu licht wel) maar voor dingen is die wel geschikt.
Maar je kan ook meteen filmen. En film is beter dan fotos voor dicks.

18 sep 2017, 19:02
Fucking zeven en en half jaar na The Rocky Horror Picture Show, eindelijk de fucking sequel op blu-ray. Het duurde even

Spoiler:
En jammer genoeg, nog altijd niet de zelfde respect als Rocky. Gloednieuwe 4K remaster had wel welkom zijn geweest. Hebben niet eens het vuil verwijderd 

Re: Re:
22 sep 2017, 14:03
Het is gewoon een schone ketting en eigenlijk ook gewoon een sleutelhanger zoals je hier kan zienThe Great Volunteer schreef: ↑22 sep 2017, 13:49Maar waarom heb je die om je hand als je met zo'n kostbare comic bezig bent?

Maar ketting komt ook bijna niet in de buurt van de comic dus niks aan de hand. Zodra ik de comic ga lezen doe ik m'n ketting of course af.
- The Great Volunteer

22 sep 2017, 14:13
Ahh dat is best nice. Ik dacht dat je met een fiets ketting ketting bezig wasCoola schreef: ↑22 sep 2017, 14:03Het is gewoon een schone ketting en eigenlijk ook gewoon een sleutelhanger zoals je hier kan zienThe Great Volunteer schreef: ↑22 sep 2017, 13:49
Maar waarom heb je die om je hand als je met zo'n kostbare comic bezig bent?
Maar ketting komt ook bijna niet in de buurt van de comic dus niks aan de hand. Zodra ik de comic ga lezen doe ik m'n ketting of course af.

Tof ding hoor!
- Gewoon Arno
-
Big Baller
Re:
24 sep 2017, 19:34
- Gewoon Arno
-
Big Baller
30 sep 2017, 14:28
WooooooooooooooooooooooooooooooooowThe Great Volunteer schreef: ↑22 sep 2017, 14:13Ahh dat is best nice. Ik dacht dat je met een fiets ketting ketting bezig was
Tof ding hoor!

As easy to stop as it is to comprehend.
- Gewoon Arno
-
Big Baller
- Gewoon Arno
-
Big Baller
Re:
24 okt 2017, 21:57
Nee. Members van gamer.nl hebben op de site lopen roepen: wij willen dat Coola bij de redactie van gamer.nl Assassin's Creed Origins mag komen spelen. Gamer.nl heeft daar gehoor aan gegeven en tegelijkertijd tijd ook ubisoft gebeld met of zij dat ook goed vonden dat ik bij gamer.nl Assassin's Creed Origins zou komen spelen voor de release. Blijkbaar hebben ze iets laten doorschemeren dat ik een geel erg grote fan van Assassin's Creed ben

24 okt 2017, 23:09
Waaaaaaaaat!! Sinds wanneer?Coola schreef: ↑24 okt 2017, 21:57Nee. Members van gamer.nl hebben op de site lopen roepen: wij willen dat Coola bij de redactie van gamer.nl Assassin's Creed Origins mag komen spelen. Gamer.nl heeft daar gehoor aan gegeven en tegelijkertijd tijd ook ubisoft gebeld met of zij dat ook goed vonden dat ik bij gamer.nl Assassin's Creed Origins zou komen spelen voor de release. Blijkbaar hebben ze iets laten doorschemeren dat ik een geel erg grote fan van Assassin's Creed ben![]()
As easy to stop as it is to comprehend.
25 okt 2017, 15:58
Geel moet natuurlijk heel zijnRolfgang schreef: ↑24 okt 2017, 23:09Waaaaaaaaat!! Sinds wanneer?Coola schreef: ↑24 okt 2017, 21:57
Nee. Members van gamer.nl hebben op de site lopen roepen: wij willen dat Coola bij de redactie van gamer.nl Assassin's Creed Origins mag komen spelen. Gamer.nl heeft daar gehoor aan gegeven en tegelijkertijd tijd ook ubisoft gebeld met of zij dat ook goed vonden dat ik bij gamer.nl Assassin's Creed Origins zou komen spelen voor de release. Blijkbaar hebben ze iets laten doorschemeren dat ik een geel erg grote fan van Assassin's Creed ben![]()