Formule 1
14 mei 2019, 16:30
Max kan ook kampioen worden bij Ferrari. Die auto is niet minder dan Mercedes, maar Vettel choked steeds. En de strategie is daar momenteel niet geweldig. Ik denk dat Max meer uit die Ferrari haalt dan Vettel doet.
Lewis is gewoon de beste coureur. Hij weet precies wanneer hij wel en niet moet aanvallen en hoeft niet zo nodig alles te winnen. Max heeft die rust en ervaring nog niet hoewel hij goede stappen maakt.
Logistiek was Assen trouwens beter geweest, maar ik snap ondanks dat ik er vlakbij woon de sentimenten wel. Ik vind Zandvoort ook meer een F1 circuit en het heeft historie, TT is toch vooral MotoGP. Zandvoort heeft iets historisch. Maar het zal ondoenlijk worden voor fans om daar fatsoenlijk te komen.
Lewis is gewoon de beste coureur. Hij weet precies wanneer hij wel en niet moet aanvallen en hoeft niet zo nodig alles te winnen. Max heeft die rust en ervaring nog niet hoewel hij goede stappen maakt.
Logistiek was Assen trouwens beter geweest, maar ik snap ondanks dat ik er vlakbij woon de sentimenten wel. Ik vind Zandvoort ook meer een F1 circuit en het heeft historie, TT is toch vooral MotoGP. Zandvoort heeft iets historisch. Maar het zal ondoenlijk worden voor fans om daar fatsoenlijk te komen.
Re:
14 mei 2019, 21:49
Nou Ferrari heeft zeker dit seizoen nog niet laten zien dat ze het niveau van Mercedes aankunnen, alleen in Bahrain konden ze echt mee doen. Zelfs als je gelooft dat Max een veel betere coureur is dan Vettel/Leclerc, dan nog lijkt het me niet realistisch dat hij opeens 3 tot 5 tiende per ronde harder rijd dan Vettel/Leclerc.
- Lisamango0

Re:
21 mei 2019, 13:49
Gezeik met hem? Hij had af en toe een controversiële mening, maar veel minder dan Helmut Marko of Cyril Abiteboul. De meeste dingen die hij zei klopten in een zekere mate.Lisamango0 schreef: ↑21 mei 2019, 06:04Niki Lauda overleden.
Sure, hij was een legende, maar de laatste jaren was het ook gewoon een hoop gezeik met hem, en hij wilde hij graag laten zien hoe 'belangrijk' hij was voor de F1 in de jaren 70 en begin jaren 80.
As easy to stop as it is to comprehend.
- Lisamango0

20 nov 2019, 20:00
Persoonlijk vond ik Brazilië leuker. Duitsland staat voor mij op nummer twee. In Brazilië ging het namelijk naast chaos ook om echte gevechten, in plaats van proberen op de baan te blijven. De skating rink was leuk, maar nek-aan-nek gevechten voor de koppositie + totale chaos is nog net iets leuker.
20 mei 2021, 14:02
necro
F1 gaat per 2022 naar een streamingsdienst, Viaplay. Kost in zweden 40 euro per maand met sport er bij in. Ciao F1.
6 wedstrijden per jaar blijven uitgezonden worden. bububu Mediabox Next met 4K broadcast. Dit zal Ziggo ook gegijzelde leden gaan kosten.
Ze willen Eredivisie ook hebben. Dat keek ik toch al nooit meer.
F1 gaat per 2022 naar een streamingsdienst, Viaplay. Kost in zweden 40 euro per maand met sport er bij in. Ciao F1.
6 wedstrijden per jaar blijven uitgezonden worden. bububu Mediabox Next met 4K broadcast. Dit zal Ziggo ook gegijzelde leden gaan kosten.
Re:
29 mei 2021, 20:12
Dat gaat dus lekker F1 TV nemen vanaf 2022 - al confirmed dat die dienst gewoon in Nederland blijft bestaan.R-Type schreef: ↑20 mei 2021, 14:02necro
Seizoen is trouwens inderdaad goed begonnen, Mercedes voelt de druk en dit kan weer een klapper worden a la 2010 of 2012.