Voetbal | Seizoen 2018-19: Wedstrijd X =/= Wedstrijd Y

no avatar
The Great Volunteer
Lv7
Berichten: 4764
Lid geworden op:
31 jul 2017, 10:59

28 sep 2021, 12:02

Heerlijk dat Arsenal Spurs met 3-1 verslagen heeft :)

Gebruikersavatar
R-Type
Lv7
Berichten: 3919
Lid geworden op:
18 jul 2017, 14:47

28 sep 2021, 13:12

Dat Spurs loopt ook onder Santo niet echt. Begonnen nog goed.

Ajax zoals verwacht gewonnen. Maar toch vond ik ze relatief matig in de 2e helft. Hoefde ook niet meer echt maar ik weet niet of ik die 2-1 had afgekeurd, vond het niet enorm veel. Toch zou ik die hakjes achterwege laten. Dortmund tweeluik wordt een goede test.

Real verliest van Sheriff lol. Thuis nog wel. En hoewel Ajax het goed doet, vergeet Club niet. Die ploeg houdt PSG op 1-1 en wint bij Leipzig. Dat is eigenlijk nog knapper.

Gebruikersavatar
Wapper
Lv6
Berichten: 1670
Lid geworden op:
13 jul 2017, 12:51

29 sep 2021, 09:43

Die goal van Besiktas was volledig onterecht afgekeurd, doodnormaal contact wat in praktisch elk duel gangbaar is. Als Besiktas niet de gehele selectie mist kan Ajax het best lastig gaan krijgen in Istanbul. Verder gewoon degelijke overwinning tegen dit gehavende team zou ik zeggen, gedaan wat ze moesten doen en hebben nu een prima marge om later nog fouten te kunnen maken in deze poule. Brugge wordt inderdaad te weinig over gesproken, gaan erg lekker. Noa Lang staat in Qatar gewoon in de basis bij Oranje als ie zo doorgaat.

Real - Sheriff is een totale blamage. Al was het wel ontelbaar kansen verprutsen voor Real, meestal zou deze pot eindigen in 5-2 in plaats van 1-2. Maar alsnog, dit kan niet joh. Zou er een nationale feestdag van maken in Moldavië.

Vond verder City eigenlijk beter dan PSG, maar PSG was wat effectiever. Geen denderende pot verder, maar in ieder geval wel Messi z'n eerste zien maken. Uitgerekend tegen z'n oude coach.

Gebruikersavatar
R-Type
Lv7
Berichten: 3919
Lid geworden op:
18 jul 2017, 14:47

29 sep 2021, 10:27

Overigens was Milan trouwens veel beter dan Atleti. Tot de rode kaart en dan nog een merkwaardige penalty. Milan had recht op meer, ik denk winst zelfs.

Gebruikersavatar
R-Type
Lv7
Berichten: 3919
Lid geworden op:
18 jul 2017, 14:47

30 sep 2021, 07:58

lol dit Barcelona is echt een parodie. Luuk de Jong, jezus man, hoeveel kansen wil je om zeep helpen. Dit is wel een van de slechtste spitsen in de Barca historie. Braitwaithe lijkt een topspeler vergeleken met dit. Ik zag die Pique in de openingsfase, was veel te laat en pakt al een domme gele kaart. Die Eric Garcia kan er ook werkelijk waar niks van. Wat je Koeman kunt aanrekenen is dat hij tactisch keihard door de mand valt, ze kunnen ook wel een systeem spelen met alleen Depay als spits. Hij gaat niet vrijuit.

Denk dat Ajax in huidige vorm hier ook makkelijk overheen zou denderen eigenlijk. Barcelona heeft een bijzonder matige ploeg. Ze hebben weinig te zoeken in de CL, 0 voor en 6 tegen.

Gebruikersavatar
Wapper
Lv6
Berichten: 1670
Lid geworden op:
13 jul 2017, 12:51

07 okt 2021, 13:40

Newcastle United gaat een overname krijgen van de Saudische overheid. In principe is Bin Salman, die goeie ouwe moordenaar van Khashoggi, dan eigenaar van de club.

Wat een wereld.

no avatar
The Great Volunteer
Lv7
Berichten: 4764
Lid geworden op:
31 jul 2017, 10:59

Re:

08 okt 2021, 06:46

Wapper schreef:
07 okt 2021, 13:40
Newcastle United gaat een overname krijgen van de Saudische overheid. In principe is Bin Salman, die goeie ouwe moordenaar van Khashoggi, dan eigenaar van de club.

Wat een wereld.
Deze ouwe dibbes?

https://www.google.com/search?gs_ssp=eJ ... e&ie=UTF-8


Kroonprins van SA?

Gebruikersavatar
Chrono Trigger
Lv3
Berichten: 242
Lid geworden op:
17 jul 2017, 02:19

Re:

13 okt 2021, 10:31

Wapper schreef:
07 okt 2021, 13:40
Newcastle United gaat een overname krijgen van de Saudische overheid. In principe is Bin Salman, die goeie ouwe moordenaar van Khashoggi, dan eigenaar van de club.

Wat een wereld.
En in Newcastle wordt het gevierd als wereldvrede. Bruce als trash langs de zijlijn geknikkerd, all in favor van iets betere managers die meer diva in zich hebben en 5x salaris krijgen. Scenes wanneer de club keihard gedropt wordt vanwege structureel tegenvallende prestaties (lees geen CL).

Gebruikersavatar
R-Type
Lv7
Berichten: 3919
Lid geworden op:
18 jul 2017, 14:47

13 okt 2021, 13:50

Newcastle is wel een heel grote club, en een van de populairste in Engeland. De club voert al jaren slecht beleid maar er heeft gezien de achterban en alles veel meer ingezeten. Ze moeten dit seizoen eerst overleven. Maar normaliter lukt het deze clubs wel om hun doelen te halen. Chelsea heeft al 2x de CL gewonnen, City een finale en meerdere titels. De PL is gewoon een heel sterke competitie, en aantrekkelijk voor topspelers. City, Chelsea en Newcastle kunnen straks de vetste contracten aanbieden met in het kielzog Man United. Ben benieuwd wie de eerste grote naam wordt. Kind van de rekening worden Tottenham, Arsenal enzo. Die zakken alleen maar verder en krijgen steeds minder kans op topspelers.

Het schijnt dat ze bezig zijn met Luis Campos voor de functie sportief directeur. Dit zou een meesterzet zijn, deze man heeft echt gruwelijk goed werk verricht en alle topclubs vechten om zijn diensten. Verwacht dan wat Real Madrid aanwas, waar hij scout voor is geweest. Hij is ook de ontdekker van oa. Mbappe. En Chiesa van Juve schijnt gelinkt te worden. Matthijs de Ligt en Coutinho ook. Timo Werner, mja, daar win je oorlog dus niet mee.

Vergeet niet, dit is nu de rijkste club ter wereld. Ze hebben meer dan PSG.

no avatar
The Great Volunteer
Lv7
Berichten: 4764
Lid geworden op:
31 jul 2017, 10:59

13 okt 2021, 20:31

Één finale van City spreekt eerder je verhaal tegen dan dat het versterkt. Gezien hun middelen qua financiën is één verloren CL finale van City gewoon enorm mager en dikke onvoldoende na al die jaren :2,5/10

Gebruikersavatar
R-Type
Lv7
Berichten: 3919
Lid geworden op:
18 jul 2017, 14:47

15 okt 2021, 09:38

Ja maar 5 Premier League titels want to have a word with you. Dat maakt ze de meeste succesvolle club van het afgelopen decennium. Dat ze de CL niet winnen komt door Pep. Die wordt gewoon paranoia als hij ver in het toernooi komt. Gaat met zijn opstelling lopen kloten. Zoals ze doorgaans in de competitie spelen moeten ze een Chelsea gewoon oprollen in een finale.

no avatar
The Great Volunteer
Lv7
Berichten: 4764
Lid geworden op:
31 jul 2017, 10:59

18 okt 2021, 06:07

Toch vind ik ze matig. Spendeer je 500 miljoen aan backs /verdedigers sta je nog heel de tijd met rechtsback Cancelo op linksback 🤣🤣😂

Gebruikersavatar
Wapper
Lv6
Berichten: 1670
Lid geworden op:
13 jul 2017, 12:51

18 okt 2021, 13:45

Ik zou er nog één extra smiley bij doen, dat staat nog net iets beter.

no avatar
The Great Volunteer
Lv7
Berichten: 4764
Lid geworden op:
31 jul 2017, 10:59

Re:

18 okt 2021, 15:24

Wapper schreef:
18 okt 2021, 13:45
Ik zou er nog één extra smiley bij doen, dat staat nog net iets beter.
Nee!

Gebruikersavatar
R-Type
Lv7
Berichten: 3919
Lid geworden op:
18 jul 2017, 14:47

19 okt 2021, 20:33

Dortmund wordt geliquideerd. En dan komen ze nog goed weg. Lijkt er op dat ook zij geen echte test voor Ajax zijn.

Ben benieuwd waar het plafond ligt. Ze zijn nu thuis ook effectief. Voorheen speelde ze vooral uit heel goed. Dit soort veegpartijen maakt Dortmund niet vaak mee. De groep moet nu wel een zekerheidje zijn.

Gebruikersavatar
Wapper
Lv6
Berichten: 1670
Lid geworden op:
13 jul 2017, 12:51

20 okt 2021, 08:46

Dit was ongelooflijk. Wat een vertoon op het hoogste niveau. Ik voel me jaloers op het voetbal, wou dat Feyenoord zo kon ballen. Morgen een stugge Conference League pot tegen Union in de Kuip. Maar hoe kwalitatief matig dat ook zal zijn tegenover wat we net gezien hebben, ik zou het voor geen goud ruilen. M'n tenen trekken krom elke keer dat ik die halvegare trommels en megafoon hoor in de Arena. Wat een beunhazen joh.

Anyway vanavond eerst nog een ronde CL, iets mindere wedstrijden dan gisteravond lijkt me. Man United - Atalanta zet ik aan denk ik, al is t maar voor die goeie ouwe Ronald. Also: #OleOut

Gebruikersavatar
Chrono Trigger
Lv3
Berichten: 242
Lid geworden op:
17 jul 2017, 02:19

Re:

20 okt 2021, 13:34

Dortmund is een prachtige club en ik had meer van ze verwacht. Hopelijk wordt het in de Signal Iduna Park meer 50/50. Ajax solliciteert al een tijdje naar een status die ze niet kunnen krijgen omdat de onderlinge financiële verhoudingen zo hebben gemanifesteerd. Met het beleid van de afgelopen 10 jaar zou je in de EPL mogelijk City-level dominance hebben gehaald en gingen topspelers naar jou ipv een PSG. En dat zonder de financiële cheat codes. Anderzijds zou het sportief niet hetzelfde zijn uitgevallen als je niet meer 85% van je wedstrijden in de competitie wint. Who knows.
R-Type schreef:
13 okt 2021, 13:50
Vergeet niet, dit is nu de rijkste club ter wereld. Ze hebben meer dan PSG.
In potentie. Ze worden nog gebottlenecked door de financiele regulering van de FA dmv sponsorbeperkingen. Newcastle kan niet ineens 500M neerkwakken en 25M salaries gaan betalen. Je zou dan net als City gewoon CAS muppets kunnen omkopen, al zal dat wel heel brutaal zijn in je eerste jaar van overname.
Wapper schreef:
20 okt 2021, 08:46
Also: #OleOut
Ole aanhouden, maar LVG eruit knikkeren omdat je toen nog jaarlijks kon stoelendansen als shortcut to quick trophies. _O- Je zou zeggen dat Man Utd Ole verdient op dit moment.

no avatar
The Great Volunteer
Lv7
Berichten: 4764
Lid geworden op:
31 jul 2017, 10:59

20 okt 2021, 14:01

LvG werd 4 en 5e met United gemiddeld 4,5e OGS tot nu toe 6e, 3e en 2e dat is 3,6e gemiddeld...

Gebruikersavatar
Wapper
Lv6
Berichten: 1670
Lid geworden op:
13 jul 2017, 12:51

20 okt 2021, 14:55

Tja, Ole is veruit de slechtste coach in de PL van het linkerrijtje. Hij haalt er niks uit, terwijl er juist nu veel meer potentie in zit dan voorheen. Er zit 0 consistentie in hun spel. Belachelijke wissels ook met regelmaat. Komt vaak onzeker over. Geen idee waarom LVG erbij betrokken wordt als vergelijking, die deed het ook meh, maar dan met een stuk mindere selectie. Dus.. point being?

We zagen het ook bij Chelsea. Enorme potentie maar Frank Lampard bakte er niets van als coach. Tuchel nam het over en wint meteen de CL, momenteel 1e in de PL. Zoiets heeft United ook nodig, een gevestigde naam die past bij dit team. Ole heeft lang het voordeel van de twijfel gekregen als experiment maar het is geen succes. Tijd om door te gaan, deze selectie verdient beter.

Gebruikersavatar
R-Type
Lv7
Berichten: 3919
Lid geworden op:
18 jul 2017, 14:47

20 okt 2021, 16:33

LvG had een vrij matige selectie. Die moest het doen met Rojo, Blind (ja, gisteren was ie goed), Di Maria (niet happy), geblesseerde RvP, Schneiderlin, Fellaini, Januzaj etc. Deels zijn eigen schuld, hij stond in voor veel aankopen, maar later bleek dat hij wel degelijk achter betere spelers aanzat maar dat hij Woordward niet mee kreeg. Van Gaal moest, mede door blessures (Shaw met een enkelbreuk), vaak beroep doen op spelers als McNair en Smalling was zijn vaste CV.

Mourinho deed het uiteindelijk ook niet beter dan LvG. En die had inmiddels Pogba en nog wat versterkingen gekregen (waaronder Zlatan en Lukaku). Won wel de EL maar dat was niet het doel van de club.

Ole heeft het beste United sinds het pensioen van SAF denk ik. Hij heeft Rashford, Greenwood, Pogba, Fernandes, Ronaldo, Cavani, Maguire (ik vind het niks, maar hij is daar wel onomstreden), Sancho.. Ole bakt er gewoon heel weinig van.

Gebruikersavatar
Wapper
Lv6
Berichten: 1670
Lid geworden op:
13 jul 2017, 12:51

20 okt 2021, 22:38

Dit was weer randje :lol: wederom brengt koning Ronald de redding met een winnende goal, maar het spel is zo inconsistent. Uitstel van executie? In ieder geval was het beter dan de voetballes die ze kregen van Leicester. De volgende 4 wedstrijden zijn tegen Liverpool, Tottenham, wederom Atalanta en Man City..

Gebruikersavatar
Chrono Trigger
Lv3
Berichten: 242
Lid geworden op:
17 jul 2017, 02:19

21 okt 2021, 12:29

Voorspelling: Ronaldo scoort 6 goals, Utd pakt 1 punt.

Gebruikersavatar
Paus
Lv3
Berichten: 152
Lid geworden op:
25 dec 2017, 13:54

22 okt 2021, 13:04

Was een mooi potje van Vites _O_

no avatar
The Great Volunteer
Lv7
Berichten: 4764
Lid geworden op:
31 jul 2017, 10:59

23 okt 2021, 07:27

Was mooie pot van Arsenal _O_ :)
4 winst 2 gelijk 0 verlies, ik gok 11 mee en 4 tegen sinds Aaron Ramsdale basis staat! Heerlijk. En in de PL zijn er in feite geen ''kleintjes'' qua ploegen....

Gebruikersavatar
R-Type
Lv7
Berichten: 3919
Lid geworden op:
18 jul 2017, 14:47

24 okt 2021, 17:01

lol United.

Na een uur liepen er al veel fans naar huis. Blijkt wel weer hoe oppervlakkig de fanbase van dit soort clubs is. Ole wordt hierna ontslagen, dat kan niet anders.

Van Bommel is trouwens ook alweer ontslagen, lol.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 32 gasten