Voetbal | Seizoen 2018-19: Wedstrijd X =/= Wedstrijd Y

no avatar
The Great Volunteer
Lv7
Berichten: 4764
Lid geworden op:
31 jul 2017, 10:59

20 aug 2021, 18:54

Utrecht Ajax en PSV bedreigen :lol:
In welk paralel universum....?

Gebruikersavatar
R-Type
Lv7
Berichten: 3919
Lid geworden op:
18 jul 2017, 14:47

Re:

20 aug 2021, 23:11

The Great Volunteer schreef:
20 aug 2021, 18:54
Utrecht Ajax en PSV bedreigen :lol:
In welk paralel universum....?
Waarin Mike van der Hoorn de Messi, Ronaldo en Virgil in 1 is :lol:

Destijds is die gast door Ajax gehaald ipv Van Dijk trouwens lol.

no avatar
The Great Volunteer
Lv7
Berichten: 4764
Lid geworden op:
31 jul 2017, 10:59

24 aug 2021, 19:52

Hahahahaah hilarisch


Effe serieus ik snap oprecht (haat/kritiek) op Sangare niet. Speelt nu gewoon erg goed en vond ik in Portugal ook al... En zijn mensen serieus nu al vergeten eerst Hendrix en Rosario was,nee toch? Sangare is in mijn ogen uitstekene stofzuiger die gewoon lekker bal moet veroveren wat ie ook doet en met korte pasjes door spelen. Boscagli speelt ook heerlijk zeg. 

Gebruikersavatar
Wapper
Lv6
Berichten: 1670
Lid geworden op:
13 jul 2017, 12:51

25 aug 2021, 08:15

Ik heb gisteravond niet gekeken, maar als je Sangare "erg goed" vond spelen vorige week in Portugal heb je met een blinddoek op gekeken. Wat een totale ramp in balbezit, elke keer billenknijpen wanneer die aan de bal komt omdat de kans >80% is dat ie een ruk pass geeft wat resulteert in een tegenaanval. Dan zijn je standaarden wat "erg goed" betreft echt te laag. Ook een type stofzuiger moet op z'n minst redelijk balvast zijn en een pass kunnen geven om in de buurt van zo'n waardering te komen.

Heb wel even de samenvatting van gister zitten kijken en die rode kaart van Benfica ging nergens over. Wat dat betreft enigszins karma dat ze wel stand hebben kunnen houden.

Gebruikersavatar
Wapper
Lv6
Berichten: 1670
Lid geworden op:
13 jul 2017, 12:51

Re: Re:

25 aug 2021, 08:37

SmartTies schreef:
20 aug 2021, 11:37
Afbeelding
Godverdomme looolll :lol:

Gebruikersavatar
R-Type
Lv7
Berichten: 3919
Lid geworden op:
18 jul 2017, 14:47

25 aug 2021, 10:56

PSV was de bovenliggende partij, logisch ook want ze stonden een uur met een man meer. Maar ze hebben er totaal niet van geprofiteerd. Ze hebben 1 of 2 grote kansen gehad, thats it. Voor zo'n situatie missen ze een breekijzer, maar het is voorbarig om een Luuk de Jong ofzo terug te halen. Zo vaak gebeurt het niet dat PSV de tegenstander met de rug tegen de muur zet in Europa, dit was gewoon toevallig door een rode kaart en Benfica had een voorsprong te verdedigen. Ze zijn terecht door, ze hebben thuis vaker gescoord en uit niks weggegeven.

Ik blijf die Jesus een lul vinden trouwens. Maar hij heeft wel dat gogme. Haalt het tempo uit de wedstrijd met zijn wissels en theater. Deze plaatsing levert ze wel ontzettend veel op natuurlijk, al zal Benfica in de CL geen potten gaan breken.

no avatar
The Great Volunteer
Lv7
Berichten: 4764
Lid geworden op:
31 jul 2017, 10:59

Re:

25 aug 2021, 13:33

Wapper schreef:
25 aug 2021, 08:15
Ik heb gisteravond niet gekeken, maar als je Sangare "erg goed" vond spelen vorige week in Portugal heb je met een blinddoek op gekeken. Wat een totale ramp in balbezit, elke keer billenknijpen wanneer die aan de bal komt omdat de kans >80% is dat ie een ruk pass geeft wat resulteert in een tegenaanval. Dan zijn je standaarden wat "erg goed" betreft echt te laag. Ook een type stofzuiger moet op z'n minst redelijk balvast zijn en een pass kunnen geven om in de buurt van zo'n waardering te komen.

Heb wel even de samenvatting van gister zitten kijken en die rode kaart van Benfica ging nergens over. Wat dat betreft enigszins karma dat ze wel stand hebben kunnen houden.
Heb je PSV met je ogen dicht gekeken of gewoon helemaal niet toen Rosario en Hendrix er nog speelde... :beam: :roll:

Gebruikersavatar
R-Type
Lv7
Berichten: 3919
Lid geworden op:
18 jul 2017, 14:47

25 aug 2021, 15:36

Sangare verovert ballen die hij vervolgens zelf weer inlevert. Per saldo schiet je er niet zo veel mee op.

no avatar
The Great Volunteer
Lv7
Berichten: 4764
Lid geworden op:
31 jul 2017, 10:59

Re:

25 aug 2021, 16:10

R-Type schreef:
25 aug 2021, 15:36
Sangare verovert ballen die hij vervolgens zelf weer inlevert. Per saldo schiet je er niet zo veel mee op.
Onzin, totaal niet mee eens. Gisteren heeft ie alleen al vrijwel niks ingeleverd.

Gebruikersavatar
Wapper
Lv6
Berichten: 1670
Lid geworden op:
13 jul 2017, 12:51

Re: Re:

25 aug 2021, 21:14

The Great Volunteer schreef:
25 aug 2021, 13:33
Heb je PSV met je ogen dicht gekeken of gewoon helemaal niet toen Rosario en Hendrix er nog speelde... :beam: :roll:
Haal je weer dit 'argument' aan. In hoeverre andere spelers beter of slechter zijn dan de speler waar we het over hebben doet er niet toe, irrelevant. Je manier van discussiëren is echt fucking dom, sorry dat ik het zeg. Meer kan ik er niet mee.

no avatar
The Great Volunteer
Lv7
Berichten: 4764
Lid geworden op:
31 jul 2017, 10:59

Re: Re:

26 aug 2021, 10:51

Wapper schreef:
25 aug 2021, 21:14
The Great Volunteer schreef:
25 aug 2021, 13:33
Heb je PSV met je ogen dicht gekeken of gewoon helemaal niet toen Rosario en Hendrix er nog speelde... :beam: :roll:
Haal je weer dit 'argument' aan. In hoeverre andere spelers beter of slechter zijn dan de speler waar we het over hebben doet er niet toe, irrelevant. Je manier van discussiëren is echt fucking dom, sorry dat ik het zeg. Meer kan ik er niet mee.
Jouw mening prima, ik kan weinig met jouw manier van discussieren. Snel bot , arrogant en betweterig.
Dan doe en zeg ik het kraakhelder: Ik VInD SAngare wel goed!!!

Gebruikersavatar
Wapper
Lv6
Berichten: 1670
Lid geworden op:
13 jul 2017, 12:51

26 aug 2021, 22:45

Ik had het wat anders moeten verwoorden Karel. Er valt alleen soms geen touw aan vast te knopen.

Anyway, CL loting:
Groep A: Manchester City (Eng), Paris Saint-Germain (Fra), RB Leipzig (Dui) en Club Brugge (Bel)

Groep B: Atlético Madrid (Spa), Liverpool (Eng), FC Porto (Por) en AC Milan (Ita)

Groep C: Sporting Portugal (Por), Borussia Dortmund (Dui), Ajax (Ned) en Besiktas (Tur)

Groep D: Internazionale (Ita), Real Madrid (Spa), Shakhtar Donetsk (Oek) en Sheriff Tiraspol (Mol)

Groep E: Bayern München (Dui), Barcelona (Spa), Benfica (Por) en Dynamo Kiev (Oek)

Groep F: Villarreal (Spa), Manchester United (Spa), Atalanta (Ita) en Young Boys (Zwi)

Groep G: Lille OSC (Fra), Sevilla (Spa), Red Bull Salzburg (Oos) en VfL Wolfsburg (Dui)

Groep H: Chelsea (Eng), Juventus (Ita), Zenit Sint-Petersburg (Rus) en Malmö FF (Zwe)
Als Ronnie nou daadwerkelijk nog last minute naar City vertrekt krijgen we nog 1 allerlaatste keer Ronaldo vs Messi. Vind verder groep B eigenlijk de mooiste. En wat Ajax betreft, die hebben toch best een gunstige loting. De absolute top vermeden.

Gebruikersavatar
R-Type
Lv7
Berichten: 3919
Lid geworden op:
18 jul 2017, 14:47

27 aug 2021, 07:45

We kunnen toch concluderen dat het project Ronaldo volledig mislukt is bij Juventus. Voor die transfersom + salaris hadden ze 5 spelers kunnen halen om die stap te zetten. Het feit is dat Ronaldo het moest doen met Morata, Schezny, McKennie enzo. Maar Ronaldo gaat ook niet vrijuit. Hij is gewoon geen speler die een team beter maakt. Hij speelt voor zijn eigen statistieken. En toevallig levert dat een club wel veel goals op, maar als hij geen Benzema naast zich heeft en een Modric achter zich dan wint ook hij niet zoveel. Juventus is beter af zonder hem. Dybala mag weer aanleggen, en heeft nog veel jaren te gaan. Ze kunnen zich ook weer wat permitteren in het salarishuis. Denk dat ze beter gaan draaien, let maar op.

Ergens is het wel treurig dat er eigenlijk maar 1 club op hem zit te wachten. Hij is op te pikken voor 25 miljoen, en zijn salaris gaat naar verluid 10-15 miljoen. Er zijn matige spelers die meer krijgen, dit is ongetwijfeld marktwerking. Hij wil nog door in de top maar die clubs willen hem niet. Dus of akkoord of bij Juventus niks winnen. Bij City kan het wel werken, hij heeft natuurlijk wereldsterren om zich heen, kan in principe ontvangen en afmaken. Dat afmaken ontbreekt er bij City soms wel aan, Jesus is te licht.

no avatar
The Great Volunteer
Lv7
Berichten: 4764
Lid geworden op:
31 jul 2017, 10:59

27 aug 2021, 07:58

Hebt gelijk Wapper!! :)

no avatar
The Great Volunteer
Lv7
Berichten: 4764
Lid geworden op:
31 jul 2017, 10:59

Re:

27 aug 2021, 08:27

Wapper schreef:
26 aug 2021, 22:45
Ik had het wat anders moeten verwoorden Karel. Er valt alleen soms geen touw aan vast te knopen.

Anyway, CL loting:
Groep A: Manchester City (Eng), Paris Saint-Germain (Fra), RB Leipzig (Dui) en Club Brugge (Bel)

Groep B: Atlético Madrid (Spa), Liverpool (Eng), FC Porto (Por) en AC Milan (Ita)

Groep C: Sporting Portugal (Por), Borussia Dortmund (Dui), Ajax (Ned) en Besiktas (Tur)

Groep D: Internazionale (Ita), Real Madrid (Spa), Shakhtar Donetsk (Oek) en Sheriff Tiraspol (Mol)

Groep E: Bayern München (Dui), Barcelona (Spa), Benfica (Por) en Dynamo Kiev (Oek)

Groep F: Villarreal (Spa), Manchester United (Spa), Atalanta (Ita) en Young Boys (Zwi)

Groep G: Lille OSC (Fra), Sevilla (Spa), Red Bull Salzburg (Oos) en VfL Wolfsburg (Dui)

Groep H: Chelsea (Eng), Juventus (Ita), Zenit Sint-Petersburg (Rus) en Malmö FF (Zwe)
Als Ronnie nou daadwerkelijk nog last minute naar City vertrekt krijgen we nog 1 allerlaatste keer Ronaldo vs Messi. Vind verder groep B eigenlijk de mooiste. En wat Ajax betreft, die hebben toch best een gunstige loting. De absolute top vermeden.
C, D en G vind ik de makkelijkste poules
Poule A is heel sterk, B ook behoorlijk en de rest er tussen in :)
Ben benieuwd of Bayern Barcelona weer kontje gaat klaren ....

Gebruikersavatar
Wapper
Lv6
Berichten: 1670
Lid geworden op:
13 jul 2017, 12:51

27 aug 2021, 13:22

Feyenoord tegen Slavia Praag, Union Berlin en Maccabi Haifa. Best lastige potjes denk ik, maar vind het wel een leuke loting. Kijken of ik misschien een tripje naar Praag of Berlijn kan meepakken.

PSV tegen Monaco, Sociedad en Sturm Graz.

no avatar
The Great Volunteer
Lv7
Berichten: 4764
Lid geworden op:
31 jul 2017, 10:59

Re:

27 aug 2021, 14:20

Wapper schreef:
27 aug 2021, 13:22
Feyenoord tegen Slavia Praag, Union Berlin en Maccabi Haifa. Best lastige potjes denk ik, maar vind het wel een leuke loting. Kijken of ik misschien een tripje naar Praag of Berlijn kan meepakken.

PSV tegen Monaco, Sociedad en Sturm Graz.
Maakt Feyenoord meer kans dan PSV denk ik :) :'(

Gebruikersavatar
Wapper
Lv6
Berichten: 1670
Lid geworden op:
13 jul 2017, 12:51

27 aug 2021, 14:30

Man United probeert blijkbaar Ronaldo nu ook nog binnen te hengelen. Wat een soap lol. Ik zie dat liever gebeuren dan naar Man City hoor, maar wat schiet Ronaldo op met een transfer naar United? In de aanval wordt ie daar, net als bij Juve, omringd door redelijke spelers at best. Als ie nog een CL wilt pakken is City een logischere keuze, een stuk makkelijker. Maar zo'n slappe stap heeft Messi ook al gezet met PSG.

Wel dope om hem weer in een United shirt te zien eventueel. Sensatie gegarandeerd.

Gebruikersavatar
R-Type
Lv7
Berichten: 3919
Lid geworden op:
18 jul 2017, 14:47

27 aug 2021, 14:46

Het wordt waarschijnlijk wel United. Die hebben een bod neergelegd van 28 miljoen. City wil hem alleen transfervrij en moet Sterling er voor van de hand doen. Ik denk ook dat ze City de loef af willen steken.

Het is niet echt toekomst beleid, maar hij is natuurlijk wel veel beter dan die Martial waarvan nu wel duidelijk is dat ie geen topspeler gaat worden. United kan wel meedoen met Ronaldo in de punt, want die Martial is veel te licht. Dan hebben ze Sancho, Fernandes en Pogba ook nog. Op zich wel een aardig middenveld en voorhoede. De defensie en keeper ben ik minder fan van. De Gea en Maguire niet echt top, en Varane heb ik alleen goed zien spelen met Ramos naast hem.

En Juventus? Die willen Moise Kean terughalen. Zegt wel iets over de mogelijkheden en ambities van die club. Die glijden af.

Gebruikersavatar
Wapper
Lv6
Berichten: 1670
Lid geworden op:
13 jul 2017, 12:51

27 aug 2021, 15:07

MU is zo'n mix van top en middelmatigheid. Ja je hebt Pogba en Fernandes, maar daar komt dan altijd een McTominay, Matic of Fred naast te staan. Vervang twee van die gasten dan met een Sanches ofzoiets, die wilt toch vast niet nog een seizoen bij Lille spelen?

no avatar
The Great Volunteer
Lv7
Berichten: 4764
Lid geworden op:
31 jul 2017, 10:59

Re:

27 aug 2021, 15:29

Wapper schreef:
27 aug 2021, 14:30
Man United probeert blijkbaar Ronaldo nu ook nog binnen te hengelen. Wat een soap lol. Ik zie dat liever gebeuren dan naar Man City hoor, maar wat schiet Ronaldo op met een transfer naar United? In de aanval wordt ie daar, net als bij Juve, omringd door redelijke spelers at best. Als ie nog een CL wilt pakken is City een logischere keuze, een stuk makkelijker. Maar zo'n slappe stap heeft Messi ook al gezet met PSG.

Wel dope om hem weer in een United shirt te zien eventueel. Sensatie gegarandeerd.
Ben je lekker mee als Jadon Sancho.. 83 miljoen begin je steeds al op de bank, willen ze CR halen... :beam:

Gebruikersavatar
R-Type
Lv7
Berichten: 3919
Lid geworden op:
18 jul 2017, 14:47

27 aug 2021, 16:04

Ronaldo gaat in de punt denk ik. Kunnen ze Cavani op zich wel weg doen.

Juventus en United zijn rond trouwens.

Gebruikersavatar
SmartTies
Master Cheese
Lv6
Berichten: 1966
Lid geworden op:
13 jul 2017, 17:57

Re:

30 aug 2021, 09:39

SmartTies schreef:
20 aug 2021, 11:34
Volgende week zondag kan je zien waar ze staan. Althans, eerst even checken of FC Utrecht niet een heel zwak Sparta trof.
Al een tijd niet meer voorbij zien komen;
Afbeelding

En weer met beide beentjes op de grond...
Afbeelding

Gebruikersavatar
R-Type
Lv7
Berichten: 3919
Lid geworden op:
18 jul 2017, 14:47

01 sep 2021, 07:12

Luuk de Jong naar Barcelona. Dit moet een grap zijn. Ze hebben met Braitwaithe toch al een zeer beperkte spits in huis. Moet je daar 2 van hebben? En Griezmann laten ze gaan naar Atletico. Dat ze hem lozen snap ik wel, maar een huurconstructie zonder verplichte koopoptie. Een uiteindelijk transferbedrag van 40 miljoen. Dat is een derde van wat Barcelona 2 jaar geleden heeft betaald. En toch weer naar de concurrent he. In het systeem van Cholo presteert hij wel weer.

Gebruikersavatar
Wapper
Lv6
Berichten: 1670
Lid geworden op:
13 jul 2017, 12:51

01 sep 2021, 12:07

We hebben nu 3 Oranje spelers bij Barcelona. Een paar jaar terug zou dat heel indrukwekkend zijn geweest, maar nu... wat een club in verval, echt een afgang om te gaan van een aanval van Messi/Suarez/Neymar naar Depay/L. de Jong/Braithwaite. Al zullen Luuk en ongetwijfeld gaan banken wanneer Dembele en Aguero weer fit zijn. Maarja, zelfs die twee: Aguero is over the hill en Dembele tot zover een half mislukt talent.

Over Oranje gesproken: vanavond de eerste wedstrijd onder Louis. Zeer benieuwd.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 20 gasten