Voetbal | Seizoen 2018-19: Wedstrijd X =/= Wedstrijd Y

no avatar
The Great Volunteer
Lv7
Berichten: 4764
Lid geworden op:
31 jul 2017, 10:59

Re:

23 apr 2021, 16:31

Wapper schreef:
23 apr 2021, 15:50
Waarschijnlijk geniet je gewoon minder van voetbal. Want CL is in zijn huidige vorm nog altijd het allerbeste dat er te zien is qua voetbal.
Daar zit zeker kern van waarheid in! Maar ik speel wel flink wat Fifa, Football Manager(enorm veel) en OSM.

Gebruikersavatar
R-Type
Lv7
Berichten: 3919
Lid geworden op:
18 jul 2017, 14:47

05 mei 2021, 11:03

Gaat het Pep dan eindelijk lukken? Ze zaten wel even in een dip maar lijken op tijd weer in vorm te zijn.

Wat Gijp ook zei, het mag ook wel een keer. Dan heb je op de bank nog Aguero, Jesus en Ferran Torres. Dan haalt ie Bernardo Silva er af voor Raheem Sterling. Er is geen enkele andere club in de wereld met zoveel luxe.

Gebruikersavatar
Wapper
Lv6
Berichten: 1670
Lid geworden op:
13 jul 2017, 12:51

05 mei 2021, 13:55

Ik hoop het niet. Wie van Real of Chelsea vanavond ook een ticket voor de finale bemachtigt, heb ik beide liever dan City puur omwille dat het een oliesjeik speeltje is. Ja, Chelsea is ook in handen van een buitenlandse rijke eigenaar, maar Abramovich heeft wel oprecht hart voor de club. Geven bovendien ook niet zo achterlijk veel geld uit.

Denk wel dat City tegen beide favoriet zal zijn, vooral tegen Chelsea. Real is natuurlijk enorm ervaren, de halve basis heeft al 3 CL titels gewonnen.

no avatar
The Great Volunteer
Lv7
Berichten: 4764
Lid geworden op:
31 jul 2017, 10:59

05 mei 2021, 16:36

Ik geen fan van Pep, maar goed, surprise me motherfucker :snor: :'B

Gebruikersavatar
R-Type
Lv7
Berichten: 3919
Lid geworden op:
18 jul 2017, 14:47

06 mei 2021, 05:35

Chelsea door. Zat er ook wel in na de 1-1 uit waarin ik ze de betere vond. City moet dit met 2 vingers in de neus winnen. Maar een finale is nooit vanzelfsprekend. Wel knap hoe die Mount zich heeft ontwikkeld. Zou voor Tuchel wel zuur zijn, haalt 2 finales op rij met 2 verschillende clubs.

En die Hazard, dat is toch wel de grootste miskoop aller tijden lijkt me.

no avatar
The Great Volunteer
Lv7
Berichten: 4764
Lid geworden op:
31 jul 2017, 10:59

Re:

06 mei 2021, 22:24

R-Type schreef:
06 mei 2021, 05:35
Chelsea door. Zat er ook wel in na de 1-1 uit waarin ik ze de betere vond. City moet dit met 2 vingers in de neus winnen. Maar een finale is nooit vanzelfsprekend. Wel knap hoe die Mount zich heeft ontwikkeld. Zou voor Tuchel wel zuur zijn, haalt 2 finales op rij met 2 verschillende clubs.

En die Hazard, dat is toch wel de grootste miskoop aller tijden lijkt me.
Grootste weet ik niet, wat dacht je van Joa Felix bij Atletico? Is toch bizard Hazard nooit geblesseerd bij Chelsea .... En bij Real ALLEEn maar :lol: :lol: XD XD

Gebruikersavatar
R-Type
Lv7
Berichten: 3919
Lid geworden op:
18 jul 2017, 14:47

26 mei 2021, 21:57

De beste penalty serie die ik ooit heb gezien. Zijn ze niet te trainen? De meeste van Villarreal en Manchester United waren feilloos. Alle 11 van Villarreal hebben ze gescoord, incl goalie. De Gea mist gelukkig en zo wint Villarreal de Europa League. Ik hoopte sowieso op ze.

Gebruikersavatar
Wapper
Lv6
Berichten: 1670
Lid geworden op:
13 jul 2017, 12:51

Re: Re:

27 mei 2021, 12:39

The Great Volunteer schreef:
06 mei 2021, 22:24
Grootste weet ik niet, wat dacht je van Joa Felix bij Atletico? Is toch bizard Hazard nooit geblesseerd bij Chelsea .... En bij Real ALLEEn maar :lol: :lol: XD XD
Muah, Joao Felix is pas 21 jaar. En heeft alsnog al meer laten zien bij Atleti dan Hazard bij Real. Felix kan nog wel wat worden, maar Hazard is een bizarre flop.

Als we het hebben over ergste miskopen ooit moeten btw ook namen genoemd worden als Andy Carroll naar Liverpool (40 mil, 4 goals in 44 wedstrijden), Falcao / Torres naar Chelsea. Maar Hazard is definitely up there.

Gebruikersavatar
Wapper
Lv6
Berichten: 1670
Lid geworden op:
13 jul 2017, 12:51

Re:

27 mei 2021, 12:41

R-Type schreef:
26 mei 2021, 21:57
De beste penalty serie die ik ooit heb gezien. Zijn ze niet te trainen? De meeste van Villarreal en Manchester United waren feilloos. Alle 11 van Villarreal hebben ze gescoord, incl goalie. De Gea mist gelukkig en zo wint Villarreal de Europa League. Ik hoopte sowieso op ze.
Villarreal die ten koste van MU de finale wint maakt dat Super League fiasco van laatst ook weer extra grappig, aangezien MU daar vaste deelnemer in wilde zijn. Ik juichte gisteravond ook voor Villarreal. Maar de wedstrijd zelf was matig. Hoop op een betere CL finale wat dat betreft.

Gebruikersavatar
R-Type
Lv7
Berichten: 3919
Lid geworden op:
18 jul 2017, 14:47

27 mei 2021, 14:50

Hazard loopt volgens mij op naar 160 miljoen ofzo. Voor een speler zonder restwaarde en die nog nooit een clasico heeft gespeeld. Dit is voor mij de grootste miskoop aller tijden. Coutinho heeft nog wel wat laten zien, en daar kunnen ze komende zomer wel wat voor terug krijgen. Maken ze wel minstens de helft verlies op, maar Hazard is letterlijk 160 miljoen door de plee. Falcao was natuurlijk lang niet zo duur, die was gewoon gehuurd door beide clubs. Wel voor een heel hoog huur bedrag. Torres met inflatie zal up there zijn. Vergeet Shevchenko ook niet. En Werner is ook een redelijke miskoop so far. Blijkbaar is Chelsea een heel moeilijke club voor spitsen. Types als Drogba en Costa lukte het wel, smerige spelers. Echte winnaars.

Felix heeft briljante wedstrijden gespeeld en ook dit seizoen een paar beslist. Was in November zelfs speler van de maand in Spanje. Maar hij laat het nog te weinig zien. Inderdaad maar 21. Vergeet niet dat is 3 jaar jonger dan een pakweg Van de Beek die echt duidelijk niet goed genoeg is.

no avatar
The Great Volunteer
Lv7
Berichten: 4764
Lid geworden op:
31 jul 2017, 10:59

28 mei 2021, 10:33

Jullie hebben gelijk maar vergeet niet ie 113 miljoen gekost heeft
En dan heeft ie dit seizoen in La Liga maar!! 14x basis gestaan 17x ingevallen en tot 7 goals gekomen en 5 assists. Dat kan en moet gewoon beter voor iemand als Felix....
Maar goed types als Lemar komen ook niet uit de verf bij Atletico...

Gebruikersavatar
Wapper
Lv6
Berichten: 1670
Lid geworden op:
13 jul 2017, 12:51

28 mei 2021, 10:52

Joao Felix was dit seizoen gemiddeld bij elke 146 minuten direct betrokken bij een goal. Dus ofwel zelf scoren ofwel een assist. Als hij penalty's zou mogen nemen zou dat nog iets oplopen.

Geweldig is het niet, maar ook niet bagger. En dus het feit dat ie slechts 21 jaar is. Ok, hij was erg duur, maar om hem de grootste miskoop aller tijden te noemen obv average statistieken en zo'n jonge leeftijd is wel erg voorbarig.

Gebruikersavatar
R-Type
Lv7
Berichten: 3919
Lid geworden op:
18 jul 2017, 14:47

28 mei 2021, 14:32

Wat is dat Barcelona toch ook een smerige grafclub. Nou vind ik dat altijd al, maar nu is het hopelijk ook wel afgelopen met de verheerlijking bij onder meer Ziggo Sport. Koeman was de ideale bondscoach voor deze lichting spelers. Dat heeft die club ons ook vlak voor een WK kwalificatie en eindtoernooi ontnomen (mede door een clausule, omdat die Koeman helaas te verblind was) waardoor we met FdB zitten. Denk dat hij van die Barca droom wel genezen is.

Die Laporta is voor de Super League. En hij had een onderhoud met Koeman, waarin hij eigenlijk gezegd schijnt te hebben als ik niets beter kan vinden mag jij blijven. Vervolgens brengt ie een leugen naar buiten over een ziekenhuisbezoek van Koeman, waarschijnlijk om hem te beschadigen. Koeman's management heeft al officieel gereageerd op Laporta's streken dus het is wel degelijk allemaal aan de hand.

Ik hoop ten eerste dat Koeman niet zo gek is om zelf weg te gaan; laat ze die vette premie maar aftikken zodat ze verder in de stront komen. Ten tweede hoop ik dat de UEFA ze straft omtrent hun SL standpunt zodat ze ook nog eens een paar jaar CL missen. Dan gaan ze echt kapot. Ik had het niet verwacht maar ik heb nog meer symphathie voor clubs als PSG die openlijk tegen de SL zijn en niet zo smerig worden geleid als Barca. Ben ook blij dat Atletico kampioen is geworden (wel SL founding father maar snel officieel teruggetrokken itt Barcelona en Real).

Gebruikersavatar
Wapper
Lv6
Berichten: 1670
Lid geworden op:
13 jul 2017, 12:51

28 mei 2021, 15:17

Echt balen hoe het gelopen is. Vind het rot voor Koeman nu bij Barca, en natuurlijk rot voor heel voetbal-liefhebbend Nederland dat we met die lul van een FdB opgescheept zitten bij Oranje. Het had allemaal anders kunnen zijn.

Die situatie rondom de definitieve EK selectie afgelopen week ook.. Eerst die hele aparte keuzes, zoals oa die messentrekker van een Promes meenemen ipv een veel beter presterende El Ghazi. Daarna doodleuk liegen op de persconferentie dat ie iedereen persoonlijk af belt die niet mee mag. Ondertussen: El Ghazi ontvangt het per sms, St. Juste krijgt het te horen op de tv :') Dit is ook een van de meest schrijnende tekortkomingen van Frank de Boer: de gebrekkige communicatie. Hij is contactgestoord. Kon geloof ik mede daarom ook bij al zijn gefaalde avonturen bij buitenlandse clubs niets voor elkaar krijgen. Oh, en hij zei serieus dat Donny 4000 minuten gemaakt heeft dit seizoen. De werkelijkheid? 1400 minuten. Dan hou je het blijkbaar totaal niet in de gaten. Bergwijn viel af vanwege te weinig minuten aldus Frank. Maar hij speelde meer dan Donny.

Het was een leuk EK geworden met Koeman aan het roer, dat staat vast. Onder de Boer moeten we maar gewoon hopen op een mooie passeeractie van Depay of een sublieme pass van Frenkie de Jong, want goed teamspel zit er niet in met deze kapitein. Gelukkig hebben we in ieder geval een doodsimpele poule met Noord-Macedonie, Oekraine en Oostenrijk, die komen we vast nog wel door. In de KO fase zullen we al snel stranden vrees ik, tenzij we erg veel geluk hebben.

Gebruikersavatar
R-Type
Lv7
Berichten: 3919
Lid geworden op:
18 jul 2017, 14:47

28 mei 2021, 15:56

Ja hij is incompetent. Je bent zo goed als je laatste resultaten. Frank de Boer is de slechtste Premier League manager ooit. In Atlanta hebben de spelers een feestje gebouwen toen hij werd weggestuurd. Bij Inter hebben de spelers ook een feestje gebouwen.

En allemaal hadden ze dezelfde kritiek; hij drijft zijn eigen tactiek en Ajax school er door. Of dat nou in de Serie A is of bij een laagvlieger in de PL. Luistert naar niemand, kan totaal niet sociaal met zijn spelers omgaan. Het is een akelige kerel als je vrijwel iedere voormalige werkgever mag geloven. Ook bij Ajax trouwens, waar hij weliswaar kampioen werd maar het spel niet overhield en sommige spelers hem ook konden schieten.

Vond de reacties van de spelersgroep ook wel genoeg zeggen of ze blij met hem waren als bondscoach; Het is een besluit van de KNVB en daar staan we achter. Dat lees ik dus als helemaal niet blij mee.

Gebruikersavatar
Wapper
Lv6
Berichten: 1670
Lid geworden op:
13 jul 2017, 12:51

28 mei 2021, 16:22

Bij Ajax werd ie meermaals kampioen van de armoe. Eindigde met Ajax steevast tussen de 70-75 punten, wat gewoon weinig is voor een kampioen. Onder Ten Hag wordt Ajax kampioen met bijna 90 punten, een enorm verschil. Met het puntenaantal onder FdB word je nu 3e ofzo.

Maar al zou die reeks bij Ajax telkens 85-90 punten zijn geweest, dan nog is het 8-10 jaar geleden. Wat je al zegt: je bent zo goed als je laatste resultaten. En die zijn hilarisch slecht. Deze man is op basis van vriendjespolitiek bondscoach geworden, hij verdient het niet.

Gebruikersavatar
Wapper
Lv6
Berichten: 1670
Lid geworden op:
13 jul 2017, 12:51

28 mei 2021, 16:25

Anyway, ben Scorito aan het invullen. Dubbele punten voor middenvelder-topscorers in alleen de poulefase, mag er 4 kiezen. Twijfel tussen: Muller, Jorginho, Modric, Eriksen, Foden, De Bruyne, Wijnaldum.

Welke 4? :baby: Muller lijkt obvious maar die hebben wel een zware groep waarin ze minder kansen zullen krijgen. Denk daarom ook aan Gini, onze poule is zwak. Jorginho, Modric en Eriksen zijn penalty nemers. Foden en KdB hangen enorm veel rondom en in de 16.

Gebruikersavatar
Wapper
Lv6
Berichten: 1670
Lid geworden op:
13 jul 2017, 12:51

28 mei 2021, 16:37

Triple post: Alaba naar Real Madrid, transfervrij. Hele mooie aanwinst voor Real.
Spoiler:

no avatar
The Great Volunteer
Lv7
Berichten: 4764
Lid geworden op:
31 jul 2017, 10:59

Re:

28 mei 2021, 18:44

Wapper schreef:
28 mei 2021, 10:52
Joao Felix was dit seizoen gemiddeld bij elke 146 minuten direct betrokken bij een goal. Dus ofwel zelf scoren ofwel een assist. Als hij penalty's zou mogen nemen zou dat nog iets oplopen.

Geweldig is het niet, maar ook niet bagger. En dus het feit dat ie slechts 21 jaar is. Ok, hij was erg duur, maar om hem de grootste miskoop aller tijden te noemen obv average statistieken en zo'n jonge leeftijd is wel erg voorbarig.
Oke. Ik heb mensen op ander forum Pepe niks vinden. Maar is betrokken bij 21 goals in PL en EL samen en das iig geen spits. Maar vind Felix absoluut zeker niet grootste miskoop maar ik betwijfel of ie bij Atletico echt zal slagen team over algemeen weinig en moeilijk scoort. Denk ie beter in top 4 PL team zal passen. Ligt voor groot deel aan Atletico niet alleen Felix.
Laatst gewijzigd door The Great Volunteer op 28 mei 2021, 21:10, 2 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Wapper
Lv6
Berichten: 1670
Lid geworden op:
13 jul 2017, 12:51

28 mei 2021, 19:11

Iemand die volgens jou weinig en moeilijk scoort past in de top 4 van de PL. Right... wat een logica.
Het is maar goed dat je geen transfers regelt voor de PL top 4. Dan zijn ze al snel geen top 4 meer. Zie het al voor me lol. "Deze presteert niet al te best, de grootste miskoop aller tijden! Pep, ik zeg het je, deze moeten we binnenhalen!"

no avatar
The Great Volunteer
Lv7
Berichten: 4764
Lid geworden op:
31 jul 2017, 10:59

Re:

28 mei 2021, 20:59

Wapper schreef:
28 mei 2021, 19:11
Iemand die volgens jou weinig en moeilijk scoort past in de top 4 van de PL. Right... wat een logica.
Het is maar goed dat je geen transfers regelt voor de PL top 4. Dan zijn ze al snel geen top 4 meer. Zie het al voor me lol. "Deze presteert niet al te best, de grootste miskoop aller tijden! Pep, ik zeg het je, deze moeten we binnenhalen!"
Ik heb net gezegd totaal niet grootste miskoop allertijden vind, lees jij überhaupt wel? En dan nog, volgens jou is La Liga zelfde soort competitie als PL? :S
Atletico heeft dit seizoen 67x gescoord in La Liga seizoenen hiervoor 55 en 51x. Zelfs 5 PL teams hebben meer dit seizoen meer gescoord dan 67 en genoeg meer dan 55 en 51 laatste jaren. Zelfs in Serie A dit seizoen hebben zelfs 6 teams meer dan 67 goals gemaakt. Gezien hoe weinig Felix speelt en hoe weinig Atletico überhaupt al ieder jaar scoort zou Joa Félix genoeg andere teams aam bak komen.

Gebruikersavatar
R-Type
Lv7
Berichten: 3919
Lid geworden op:
18 jul 2017, 14:47

28 mei 2021, 22:29

Ja maar nu zeg je dus eigenlijk dat hij het best wel goed heeft gedaan? Of was hij nou een miskoop?

Je zegt ook dat La Liga en PL verschillend zijn maar je trekt conclusies op basis van gemaakte doelpunten in beide competities? Bijzonder. Ik denk niet dat teams zo scouten. Felix is soort van gehaald als een nieuwe Griezmann (ook schaduwspits) en zou meer beslissend moeten gaan worden, Griezmann maakte er gemiddeld 20 per seizoen. Atletico verwacht ongetwijfeld hetzelfde van Felix die immers 120 miljoen heeft gekost. Maakt niet uit dat Atletico in totaal maar 60 goals maakt. Griezmann besliste veel duels met 1-0 voor ze. Vergeet ook niet hun doelsaldo van +42 wat in de competitie de op 1 na beste is. Dat team staat als een huis.

Het zit allemaal niet zo binair in elkaar als jij denkt. Is Felix fysiek goed genoeg voor de PL? Zit er groeipotentieel in. Speelt hij goed in het systeem van een pakweg United, en kunnen de beschikbare medespelers hem complimenteren. Er komt meer bij kijken voordat ze zo'n transfer doen. Barca deed lukraak transfers, en haalde dus een Griezmann op die eigenlijk geschikt is als schaduwspits en wat een linkspoot is, ze hadden al zo eentje. En hij is beter bij een ploeg dat laag druk zet en goed in de omschakeling is (zoals Atletico en Frankrijk).

Gebruikersavatar
Wapper
Lv6
Berichten: 1670
Lid geworden op:
13 jul 2017, 12:51

28 mei 2021, 23:03

Fucking hell Karel

no avatar
The Great Volunteer
Lv7
Berichten: 4764
Lid geworden op:
31 jul 2017, 10:59

Re:

29 mei 2021, 06:16

R-Type schreef:
28 mei 2021, 22:29
Ja maar nu zeg je dus eigenlijk dat hij het best wel goed heeft gedaan? Of was hij nou een miskoop?

Je zegt ook dat La Liga en PL verschillend zijn maar je trekt conclusies op basis van gemaakte doelpunten in beide competities? Bijzonder. Ik denk niet dat teams zo scouten. Felix is soort van gehaald als een nieuwe Griezmann (ook schaduwspits) en zou meer beslissend moeten gaan worden, Griezmann maakte er gemiddeld 20 per seizoen. Atletico verwacht ongetwijfeld hetzelfde van Felix die immers 120 miljoen heeft gekost. Maakt niet uit dat Atletico in totaal maar 60 goals maakt. Griezmann besliste veel duels met 1-0 voor ze. Vergeet ook niet hun doelsaldo van +42 wat in de competitie de op 1 na beste is. Dat team staat als een huis.

Het zit allemaal niet zo binair in elkaar als jij denkt. Is Felix fysiek goed genoeg voor de PL? Zit er groeipotentieel in. Speelt hij goed in het systeem van een pakweg United, en kunnen de beschikbare medespelers hem complimenteren. Er komt meer bij kijken voordat ze zo'n transfer doen. Barca deed lukraak transfers, en haalde dus een Griezmann op die eigenlijk geschikt is als schaduwspits en wat een linkspoot is, ze hadden al zo eentje. En hij is beter bij een ploeg dat laag druk zet en goed in de omschakeling is (zoals Atletico en Frankrijk).
:) :) :) Hebt gelijk!!!
Wapper schreef:
28 mei 2021, 23:03
Fucking hell Karel
Sorry schat, kan ik je op biertje trakteren op Down the Rabbit Hole eind augustus :) ?


Ik zeg bij deze dan: Ik neem het terug alles wat zei over Felix en miskoop, heb over nagedacht is zeker geen miskoop laat staan de grootste. Ik hoop ie komende seizoenen meer basisplaatsen gaat krijgen bij Atletico. Zo beter vriendje Wapper :)?

Gebruikersavatar
Wapper
Lv6
Berichten: 1670
Lid geworden op:
13 jul 2017, 12:51

29 mei 2021, 10:39

Mate

Je hoeft het niet eens te zijn met wat ik of anderen zeggen. Dat is het niet. Je mag vinden wat je wilt. Het is alleen dat je van de hak op de tak springt qua logica, verkeerd quoten, verdraaien van woorden, noem maar op. Je edit je post ook nog een paar keer achteraf waardoor er nu iets anders staat. Vind het knap dat Dural nog met zo'n inhoudelijke reactie komt, ik trek dat niet meer op zulke warrige posts lol.

Als ik het even op een chronologisch rijtje probeer te zetten: - Joao Felix is de grootste miskoop aller tijden, oh nee toch niet, hij past eigenlijk wel in de top 4 van de Premier League, hij is helemaal geen miskoop, het ligt aan Atletico en niet aan Joao Felix -

Ik weet niet wat ik daarmee aan moet man. Een biertje zeg ik geen nee tegen though, denk alleen niet dat ik naar DTRH ga als het doorgaat

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 32 gasten