Voetbal | Seizoen 2018-19: Wedstrijd X =/= Wedstrijd Y

Gebruikersavatar
R-Type
Lv7
Berichten: 3919
Lid geworden op:
18 jul 2017, 14:47

25 mar 2021, 09:44

Nee. Qatar is heel ver weg. Noorwegen sla ik hoger aan. Die win je met deze spelopvatting ook niet. Dan wordt je 3e en is het een herhaling van Danny Blind. Sowieso vond ik het hele spel en inzet enzo daar op lijken. De bepaalde bravoure en schwung die je onder Koeman wel zag, is er uit.

Speelt ook mee dat we Van Dijk niet hebben, en last minute de keeper vervangen moest worden. Maar De Boer heeft in 8 interlands absoluut nog niet overtuigd en het gaat nu allemaal gebeuren. Dit gaat wederom niet goedkomen zo. En net als met de aanstelling van Blind, dit zie je gewoon aankomen. Dat is zo frustrerend.

Gebruikersavatar
Wapper
Lv6
Berichten: 1670
Lid geworden op:
13 jul 2017, 12:51

25 mar 2021, 11:07

2 wins uit 7 wedstrijden onder Di Burro.

Vind het knap van de KNVB hoe zij als enige dit niet zien aankomen. Letterlijk iedereen, behalve de KNVB, zei meteen al: dit is geen goed idee. Toch aanstellen. En dan zo'n verbaasde Pikachu face wanneer het mis gaat. Smh

Gebruikersavatar
R-Type
Lv7
Berichten: 3919
Lid geworden op:
18 jul 2017, 14:47

25 mar 2021, 11:40

Frank is simpelweg een slechte coach. Op basis van zijn CV hadden ze dit al niet moeten doen. Overal mislukt, en niet zo'n beetje he. Tactisch, speelwijze, people management. Keihard door het ijs. Mourinho zei, nadat Frank kritiek op zijn speelwijze had, 0 goals en 0 overwinningen. Slechtste coach ooit.

Kampioen geworden met Ajax, ja, is geen wereldprestatie en er was toen ook al enorme kritiek op zijn spel en over de omgang met sommige spelers.

Was er niemand beschikbaar? Op dit moment kun je nog beter een Ron Jans voor de groep gooien. Of een buitenlandse coach. Bosz wilde eerder volgens mij ook wel, maar was niet benaderd. Er zijn wel betere dan Frank de Boer, altijd geweest.

no avatar
The Great Volunteer
Lv7
Berichten: 4765
Lid geworden op:
31 jul 2017, 10:59

25 mar 2021, 21:41

Montenegro lijkt me met Frankie de Hoer, ook geen zekerheidje...

Gebruikersavatar
R-Type
Lv7
Berichten: 3919
Lid geworden op:
18 jul 2017, 14:47

27 mar 2021, 22:02

Godsamme zeg die KNVB.

Van de Looi nu, een geweldige lichting tot zijn beschikking en 2x flets gelijkspelen. Starten met Dani de Wit in de spits, Brobbey en Boadu op de bank houden. Kluivert eruit halen voor fucking Dilrosun. En die goal die ze net maken, gewoon door een blunder. Niks gecreëerd. Er zit helemaal niks in. Je MOET die 2e pot winnen en je begint zonder spitsen. Nu moet je hopen op geen salonremise en zelf winnen.

Wat een grafzooi is dat Nederlandse voetbal weer. En dit ligt gewoon aan de coaches. Het materiaal is er, jezus.

Ik huiver wie de opvolgers van deze miskleunen worden, want het selectieprocedure van de KNVB is volgens mij dat je 1 niet gewild moet zijn bij een club en 2 niks moet kosten.

Gebruikersavatar
Wapper
Lv6
Berichten: 1670
Lid geworden op:
13 jul 2017, 12:51

28 mar 2021, 17:05

Ipv typen over wat ik van De Boer vindt kan ik beter Piet het laten verwoorden:


no avatar
The Great Volunteer
Lv7
Berichten: 4765
Lid geworden op:
31 jul 2017, 10:59

Re:

28 mar 2021, 17:33

Wapper schreef:
28 mar 2021, 17:05
Ipv typen over wat ik van De Boer vindt kan ik beter Piet het laten verwoorden:

Wat een extremist zeg....

Gebruikersavatar
R-Type
Lv7
Berichten: 3919
Lid geworden op:
18 jul 2017, 14:47

29 mar 2021, 09:07

Tja je moet aan doelsaldo werken tegen dit soort landen. We staan nu op 0 goals. Gibraltar moet je echt wegvegen met 6 goals of meer. Dat kan ook gewoon, het zijn amateurs. Als we weer met maar 2-0 winnen dan lol.

Gebruikersavatar
Wapper
Lv6
Berichten: 1670
Lid geworden op:
13 jul 2017, 12:51

29 mar 2021, 10:11

30,000 inwoners ofzo heeft Gibraltar. Wel geinig dat die uberhaupt meedoen.

Gebruikersavatar
R-Type
Lv7
Berichten: 3919
Lid geworden op:
18 jul 2017, 14:47

30 mar 2021, 20:46

7-0 is goede uitslag. Beste doelsaldo in de groep. En Turkije gemorst tegen Letland, dus we hebben het initiatief eigenlijk weer terug. Noorwegen heeft ook al 3 verliespunten. Uiteindelijk maar 1 punt achter op Turkije met het uitduel achter de rug.

Frank heeft geluk gehad met die recente uitslagen. Maar ze moeten tegen Noorwegen wel direct goed voor de dag gaan komen.

no avatar
The Great Volunteer
Lv7
Berichten: 4765
Lid geworden op:
31 jul 2017, 10:59

31 mar 2021, 08:41

Gibraltar penalty door neus geboord toen Blind eraf ging. Lijkt me heerlijk in Gibraltar of San Marino heb je 0 talent voor voetbal en ben je international, :lol:

no avatar
The Great Volunteer
Lv7
Berichten: 4765
Lid geworden op:
31 jul 2017, 10:59

13 apr 2021, 18:55

PSG-Bayern. My body is ready. Heenduel was voetbal show

no avatar
The Great Volunteer
Lv7
Berichten: 4765
Lid geworden op:
31 jul 2017, 10:59

13 apr 2021, 19:50

Wat. Een. Voetbalshow. Dit is genieten. Niet normaal 😋😍😍😍

Di Maria _O_ _O_

Gebruikersavatar
R-Type
Lv7
Berichten: 3919
Lid geworden op:
18 jul 2017, 14:47

19 apr 2021, 16:34

https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=387262

Man City, Chelsea en Real worden mogelijk deze week nog uit de CL gezet :lol:

Gefeliciteerd PSG!

Denk ook dat ze favoriet waren trouwens. City is weer typisch Guardiola'd en Real heeft nauwelijks nog fitte spelers. Chelsea is sws de minste van de 4. PSG zag er zeer effectief uit met Gaymar, Di Maria, Mbappe en Paredes. En als zij inderdaad tegen die Super League zijn dan gun ik ze het ook wel het meest momenteel.

Overigens is Mourinho ook weer ontslagen. Schijnt ook te gaan om de Super League plannen, maar Spurs zeggen van niet. Afkoopsom van 23 miljoen euro. Hatseflats.

Gebruikersavatar
Jalf
Lv4
Berichten: 494
Lid geworden op:
18 jul 2017, 09:25

Re: Voetbal | Seizoen 2018-19: Wedstrijd X =/= Wedstrijd Y

20 apr 2021, 14:15

Dat kunnen ze toch niet zomaar maken? De Uefa heeft toch allerlei deals gesloten met sponsoren en TV zenders ect. Die zullen dan met een claim komen wanneer ze volgende week niet City - Real Madrid, maar Midtjylland - Grasshoppers voorgeschoteld krijgen.

Van mij part voeren ze het trouwens door die Super League. Ik kijk denk ik al een jaar of 10 tot de voorronde de CL en daarna hooguit als ik me verveel. Ik heb gewoon niks met die grote clubs en het zijn altijd dezelfde affiches. Ik vraag me alleen wel af hoe aantrekkelijk de premier league is zonder de grote clubs. Als fan van Liverpool of Arsenal wordt je toch niet eens voor West Ham of Leceister.

Gebruikersavatar
R-Type
Lv7
Berichten: 3919
Lid geworden op:
18 jul 2017, 14:47

20 apr 2021, 15:25

Die Super League is een resultaat van wanbeleid.

Die mensen als Perez, die hebben absurde transfersommen en contracten mogelijk gemaakt. Spelers en zaakwaarnemers vragen steeds meer omdat clubs er in mee gaan. Resultaat is dat ze de salarishuishouding alleen nog kunnen houden door de CL er in mee te begroten, en misschien een kampioenschap. En dat lukt ze niet altijd, Liverpool plaatst zich momenteel niet eens voor de CL bijvoorbeeld. Zij willen gewoon jaarlijkse zekerheid van inkomsten om hun idiote bubbel in stand te houden. Gaat alleen om geld.

Die Perez kan wel roepen dat alleen de Super League helpt, maar het zijn steeds dezelfde paar clubs die een gesloten toernooitje spelen. Krijg je enorm vaak de Clasico voor je kiezen, super vet. Wat echt helpt, is een salary cap. Breng de huishouding weer binnen de perken, spelers stoppen heus niet met voetbal als ze nog maar 4 miljoen kunnen verdienen ipv 20 miljoen. Of ze moeten lekker elders hard willen gaan werken voor een tientje per uur. Zaakwaarnemers, ook absurd dat ze soms 40 miljoen opstrijken voor wat eigenlijk? Met dat bedrag kun je 2 subtoppers in de Eredivisie volledig inrichten. Gaat toch nergens over dat een Barcelona 100 miljoen per jaar kwijt is aan een Messi alleen? Dat is niet vol te houden.

Die super league is hoe je het went of keer competitie vervalsing. Dus een Liverpool krijgt dan een gegarandeerde 300 miljoen per jaar. Clubs als Everton dus helemaal niet. De grote clubs krijgen simpelweg een nog grotere inkomsten en lopen nog verder weg in eigen competitie. Daarom zijn die andere clubs er op tegen. Wat gaat er gebeuren, salarissen gaan verder omhoog en transfersommen onderling ook. Dan zitten ze snel genoeg weer in dezelfde piepzak en moet er weer iets gevonden worden om nog meer te verdienen. Volgens mij is de rek al wel redelijk uit het voetbal, het is globaal bereikbaar en de TV gelden zijn al enorm. Kaartjes zijn ook enorm duur. Ze spelen met vuur.

Gebruikersavatar
R-Type
Lv7
Berichten: 3919
Lid geworden op:
18 jul 2017, 14:47

20 apr 2021, 16:49

UEFA buigt al en verhoogt het budget fors. Die denken natuurlijk, zonder die clubs hebben we geen kijkers meer.

Dit is wel interessant, want dat budget hadden ze dus wel. En er wordt allang beweerd dat zij geld achterover drukken en niet alles verdelen. Hebben de clubs blufpoker gespeeld en een coup gepleegd voor deze verhoging? wellicht. Het rommelt lekker. Het plan staat al op springen. Chelsea trekt zich terug, City en Atletico ook. Nog mooier, Woodward is al per direct exit bij United. De Glazers willen per direct van de club af. Agnelli ligt onder vuur bij Juventus en is ook al weg? Perez is ook niet meer zeker van zijn plek bij Real Madrid. Die clubs moeten natuurlijk iemand slachtofferen voor hun boze achterban.

Overigens lost meer geld niks op. Ze gaan ook meer vragen voor hun spelers en die zullen hoger salaris verlangen.

Die Perez is trouwens knettergek:



Hij wil voetbal staven naar het ADHD Amerikaanse model met korte periods, reclames en shit.

no avatar
The Great Volunteer
Lv7
Berichten: 4765
Lid geworden op:
31 jul 2017, 10:59

21 apr 2021, 07:59

@Dural je hebt goede punten, salary cap is een idee maar dat helpt niet per se in de VS:

https://www.wealthygenius.com/richest-a ... -all-time/


Van de 10 rijkste sporters zijn er ''maar'' 3 voetballers. En nummers 1,3,7,8,9 en 10 allemaal Amerikanen...

Gebruikersavatar
R-Type
Lv7
Berichten: 3919
Lid geworden op:
18 jul 2017, 14:47

21 apr 2021, 09:01

Ja maar die Amerikanen opereren in een bubbel dus. NBA kan niet degraderen enzo. Is alleen VS (en Canada). Wel is het zo dat de NBA goed functioneert, maar je kunt de VS ook niet vergeleken met Europa. In de NBA krijgen de zwakke teams de eerste draft. Dus die zijn het volgende seizoen kansrijker. En de NBA is nooit saai. Je hebt wel eens een 2 of 3 jaar durende dynastie maar de Raptors zijn kampioen geweest, en na een decennia de Lakers weer eens. De Nets zijn momenteel ijzersterk, zag dat team laatst; Harden, Durant, Irving, Griffin. Daar kun je wel een titel mee pakken.

no avatar
The Great Volunteer
Lv7
Berichten: 4765
Lid geworden op:
31 jul 2017, 10:59

Re:

21 apr 2021, 09:10

R-Type schreef:
21 apr 2021, 09:01
Ja maar die Amerikanen opereren in een bubbel dus. NBA kan niet degraderen enzo. Is alleen VS (en Canada). Wel is het zo dat de NBA goed functioneert, maar je kunt de VS ook niet vergeleken met Europa. In de NBA krijgen de zwakke teams de eerste draft. Dus die zijn het volgende seizoen kansrijker. En de NBA is nooit saai. Je hebt wel eens een 2 of 3 jaar durende dynastie maar de Raptors zijn kampioen geweest, en na een decennia de Lakers weer eens. De Nets zijn momenteel ijzersterk, zag dat team laatst; Harden, Durant, Irving, Griffin. Daar kun je wel een titel mee pakken.
Daar heb je helemaal gelijk in idd geen degradatie ja. En ik blijf grappig het ''World Series'' heet maar enige die er aan mee doen, Amerikaanse teams zijn haha. Maar dit alles van Super Liek ook al gaat niet door heeft heel veel Amerikanen tinten.

Gebruikersavatar
R-Type
Lv7
Berichten: 3919
Lid geworden op:
18 jul 2017, 14:47

21 apr 2021, 09:43

Klopt, NBA kampioen noemen ze geloof ik ook world champion. Dat neem ik altijd wel voor lief. Het is ook de sterkste basketbal competitie natuurlijk, by far.

De initiators van de super league zijn Perez, Agnelli maar ook die Amerikaanse investeerders die gewoon ordinair willen cashen. Perez en Agnelli ongetwijfeld omdat Spanje in Italie in zwaar weer zitten. Engelse clubs zijn er uit gestapt, voor hun is de noodzaak allicht minder al wilden boeven als de Glazers het natuurlijk wel graag. Zo'n Real en Juve moeten gewoon niet boven hun stand leven. Zij konden zo'n Ronaldo nooit betalen. Absurd dat ie 5x zoveel verdient als de nummer 2 op de lijst De Ligt.

Gebruikersavatar
Wapper
Lv6
Berichten: 1670
Lid geworden op:
13 jul 2017, 12:51

23 apr 2021, 10:46

Die nieuwe CL opzet vliegt nu onder de radar door de (terechte) heisa om de Super League maar wat denken jullie ervan? 36 teams, van 125 wedstrijden naar 225. Geen groepsfase meer, maar een competitie waarbij de top zoveel daarna KO wedstrijden gaat spelen.

Kans op verrassingen zal wel afnemen: in het geringe aantal wedstrijden van een groepsfase kunnen nog gekke dingen gebeuren maar in zo'n lange competitie kunnen kleinere teams waarschijnlijk niet hoog eindigen. Aan de andere kant wel meer kleinere teams die aan de CL kunnen beginnen door de uitbreiding van het aantal teams, maar ben bang dat ze met deze opzet slechts als kanonnenvoer zullen functioneren.

Gebruikersavatar
R-Type
Lv7
Berichten: 3919
Lid geworden op:
18 jul 2017, 14:47

23 apr 2021, 11:42

Die nieuwe CL is ook bagger. Maar clubs moeten zich tenminste nog wel kwalificeren door een goed seizoen te draaien. CL wedstrijden van Russische ploegen enzo keek ik al nooit.

Het is belasting van de spelers. Want ze worden geacht alle duels op hoog niveau te spelen. Gaat de kwaliteit echt niet op vooruit. Een Ronaldo en Messi bakten er vaak weinig van op eindtoernooien, dat zal nu met veel meer spelers gebeuren.

no avatar
The Great Volunteer
Lv7
Berichten: 4765
Lid geworden op:
31 jul 2017, 10:59

23 apr 2021, 15:49

Ik heb twee wedstrijden Bayern - PSG genoten en vorig seizoen of die ervoor van wat Atalanta potten. Maar ook al speelt Arsenal sinds 2016 geen CL meer. Geniet laatse jaren steeds minder en minder van CL. En 4 dagen per week voetbal kijken is me ook veels te veel van goede.

Gebruikersavatar
Wapper
Lv6
Berichten: 1670
Lid geworden op:
13 jul 2017, 12:51

23 apr 2021, 15:50

Waarschijnlijk geniet je gewoon minder van voetbal. Want CL is in zijn huidige vorm nog altijd het allerbeste dat er te zien is qua voetbal.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 21 gasten