Voetbal | Seizoen 2018-19: Wedstrijd X =/= Wedstrijd Y

no avatar
The Great Volunteer
Lv7
Berichten: 4765
Lid geworden op:
31 jul 2017, 10:59

Re:

29 mei 2021, 12:09

Wapper schreef:
29 mei 2021, 10:39
Mate

Je hoeft het niet eens te zijn met wat ik of anderen zeggen. Dat is het niet. Je mag vinden wat je wilt. Het is alleen dat je van de hak op de tak springt qua logica, verkeerd quoten, verdraaien van woorden, noem maar op. Je edit je post ook nog een paar keer achteraf waardoor er nu iets anders staat. Vind het knap dat Dural nog met zo'n inhoudelijke reactie komt, ik trek dat niet meer op zulke warrige posts lol.

Als ik het even op een chronologisch rijtje probeer te zetten: - Joao Felix is de grootste miskoop aller tijden, oh nee toch niet, hij past eigenlijk wel in de top 4 van de Premier League, hij is helemaal geen miskoop, het ligt aan Atletico en niet aan Joao Felix -

Ik weet niet wat ik daarmee aan moet man. Een biertje zeg ik geen nee tegen though, denk alleen niet dat ik naar DTRH ga als het doorgaat
Hebt gelijk weet zelf ook niet eigenlijk. Ga proberen komend seizoen meer Spaans voetbal te kijken. En als niet werk komende maand wat wedstrijden van Portugal kijken :)

Gebruikersavatar
R-Type
Lv7
Berichten: 3919
Lid geworden op:
18 jul 2017, 14:47

29 mei 2021, 21:40

haha, City has been Guardiola'd. Again. Had ook 1-0 voor Chelsea ingevuld trouwens.

no avatar
The Great Volunteer
Lv7
Berichten: 4765
Lid geworden op:
31 jul 2017, 10:59

30 mei 2021, 07:08

City was gisteren net als Arsenal heel vaak dit seizoen, futloos, inspiratieloos en geen urgentie in hun spel....

Gebruikersavatar
Wapper
Lv6
Berichten: 1670
Lid geworden op:
13 jul 2017, 12:51

30 mei 2021, 09:13

Guardiola jaagt nu al 10 jaar op de CL, sinds de winst met Barcelona in 2011. Het lukt hem maar niet, ondanks dat hij veruit het meest te spenderen heeft van alle trainers. Hij zal sjeik Mansour nu wel gaan smeken om Messi binnen te halen voor volgend seizoen. Maarja, ook Messi is allang geen garantie meer voor CL succes. Tuchel heeft Guardiola tactisch gewoon verslagen. City kreeg amper kansen. Pijnlijk einde voor Aguero wel na 10 jaar bij die club, hem had ik het wel gegund maar ben verder wel blij dat Chelsea won.

Up next.. EK! Word een spannend toernooi, er is geen absolute topfavoriet. Frankrijk, Engeland, Portugal, Duitsland, België, Spanje.. er zit niet zoveel kwaliteitsverschil tussen die teams.

Gebruikersavatar
R-Type
Lv7
Berichten: 3919
Lid geworden op:
18 jul 2017, 14:47

30 mei 2021, 09:19

Pep ging weer aanpassen. Zoals Van der Goot zei, hij gaat ten onder aan zijn eigen gekte. City verloor de laatste tijd alweer vaker, en juist al 2x tegen dit Chelsea. En niet onverdiend he, City had keer op keer geen antwoord op ze. Dat team is ongetwijfeld in zijn hoofd gekropen. Dan gaat hij gekke dingen doen, wijzigingen aanbrengen niet van eigen kracht uit. En verliest ie weer. Gezien het materiaal wat hij heeft, mag je echt meer verwachten hoor.

Bij Chelsea vond ik Kante weergaloos. Havertz heeft zijn transferbedrag eigenlijk goedgemaakt. Mason Mount is toch wel een van de beste spelers in Europa dit seizoen. En Tuchel, geen fan van. Vind het net als de mensen in de studio een vervelende Duitser, maar hij wint 3x op rij van Pep, speelt zijn 2e finale op rij en wint hem nu.

Chelsea won in 2012 hun eerste CL, en dat hun 2e finale al. City is volgens mij ook al 13 jaar bezig met dit olie geld project. Zij hebben pas hun eerste finale bereikt. Dat doen Chelsea en PSG toch echt beter.

no avatar
The Great Volunteer
Lv7
Berichten: 4765
Lid geworden op:
31 jul 2017, 10:59

Re:

30 mei 2021, 19:19

Wapper schreef:
28 mei 2021, 16:25
Anyway, ben Scorito aan het invullen. Dubbele punten voor middenvelder-topscorers in alleen de poulefase, mag er 4 kiezen. Twijfel tussen: Muller, Jorginho, Modric, Eriksen, Foden, De Bruyne, Wijnaldum.

Welke 4? :baby: Muller lijkt obvious maar die hebben wel een zware groep waarin ze minder kansen zullen krijgen. Denk daarom ook aan Gini, onze poule is zwak. Jorginho, Modric en Eriksen zijn penalty nemers. Foden en KdB hangen enorm veel rondom en in de 16.
Ja leuk extra punten maar zie ze niet zoveel scoren. Heb zelf gekozen voor Mbappe, Lukaku, Kane en CR

Gebruikersavatar
Wapper
Lv6
Berichten: 1670
Lid geworden op:
13 jul 2017, 12:51

30 mei 2021, 19:34

Mja, die heeft iedereen. Zo win ik niet van m'n vrienden, moet wat risico nemen.

no avatar
The Great Volunteer
Lv7
Berichten: 4765
Lid geworden op:
31 jul 2017, 10:59

Re:

31 mei 2021, 08:45

Wapper schreef:
30 mei 2021, 19:34
Mja, die heeft iedereen. Zo win ik niet van m'n vrienden, moet wat risico nemen.
Das waar niffo. Zou ik KDB, Foden en Gini nemen.

Gebruikersavatar
Wapper
Lv6
Berichten: 1670
Lid geworden op:
13 jul 2017, 12:51

31 mei 2021, 15:04

KdB heeft zn neus en oogkas gebroken.. maar hoop dat ie gewoon kan spelen met een masker oid. Zou een gemis voor het toernooi zijn.

no avatar
The Great Volunteer
Lv7
Berichten: 4765
Lid geworden op:
31 jul 2017, 10:59

Re:

31 mei 2021, 15:08

Wapper schreef:
31 mei 2021, 15:04
KdB heeft zn neus en oogkas gebroken.. maar hoop dat ie gewoon kan spelen met een masker oid. Zou een gemis voor het toernooi zijn.
Precies komt hopelijk vast goed. Zou zkr gemis zijn ja. Hoop het ook

Gebruikersavatar
R-Type
Lv7
Berichten: 3919
Lid geworden op:
18 jul 2017, 14:47

02 jun 2021, 20:19

Valt allemaal op zijn plaats tegen Schotland. Ziet er goed uit zo in de aanloop naar het EK.

Gebruikersavatar
Wapper
Lv6
Berichten: 1670
Lid geworden op:
13 jul 2017, 12:51

02 jun 2021, 20:52

Frank de Boer heeft het vaccin tegen de Oranjekoorts.

Gebruikersavatar
Wapper
Lv6
Berichten: 1670
Lid geworden op:
13 jul 2017, 12:51

02 jun 2021, 22:55

Nou hadden we het laatst over hoe contactgestoord FdB is. Dat blijkt ook maar weer omtrent de situatie Cilessen:

https://m.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=389229

Idiote beslissing ook overigens. Kan gewoon spelen, perhaps moet ie alleen de 1e wedstrijd missen maar wat boeit dat nou als het je 1e keeper is.

Gebruikersavatar
R-Type
Lv7
Berichten: 3919
Lid geworden op:
18 jul 2017, 14:47

03 jun 2021, 06:03

Die gast is niet wijs. Roept El Ghazi ineens na de publieke opinie op en laat hem ook meteen afvallen. Dit met Cilessen kan ook niet. Hij was eerste keeper. Nu moet hij naar die andere communiceren wie eerste keeper wordt. Dat kan hij niet. Hij pushed gewoon Stekelenburg volgens mij.

Hij noemde ook Queensy Menig van Twente, terwijl hij Promes bedoelde. Daarvoor al die minuten van Van de Beek. Die man is incapabel.

De 5-3-2 tegen Schotland viel ook niet goed bij de bepalende spelers. Ik snap zo'n formatie sowieso niet tegen B-landen. En De Ligt moet naast een back spelen, niet de uiterste verdediger zijn met opkomende backs. Denk dat wij beter een 4-3-3- kunnen spelen met dit materiaal, zeker tegen die mindere landen. De Jong naar voren, Malen en Depay als aanvaller. De Ligt gewoon centraal naast De Vrij.

no avatar
The Great Volunteer
Lv7
Berichten: 4765
Lid geworden op:
31 jul 2017, 10:59

03 jun 2021, 07:24

https://www.whoscored.com/Players/90811 ... -Cillessen


Vroeger wilde iedereen Cillesen terwijl ie nOOIT speelde voor Barcelona. En nu komt iedereen met hooivorken omdat ie er niet bij is terwijl ie zelfs nu voor Valencia maar 10! maar 10 competitie duels gespeeld heeft dit seizoen. Die Cillesen massa hysterie slaat echt nergens op!!

Gebruikersavatar
Wapper
Lv6
Berichten: 1670
Lid geworden op:
13 jul 2017, 12:51

03 jun 2021, 08:01

Dat is niet het punt Karel. Niemand vindt Cilessen geweldig, hij is een average keeper at best. Maar dat neemt niet weg dat het alsnog onze nr1 is, helaas het beste dat we hebben. Dat dump je niet om zo'n reden, en weer op zo'n rare manier zoals alleen FdB dat kan. Het gaat om hoe incapabel FdB dit weer aanpakt, het gaat niet om hoe goed of slecht Cilessen precies is.

Gebruikersavatar
R-Type
Lv7
Berichten: 3919
Lid geworden op:
18 jul 2017, 14:47

03 jun 2021, 08:18

Hij is gewoon eerste keeper. Of hij goed is of niet, dat is niet eens relevant. Hij heeft de laatste 5 competitieduels gewoon gespeeld en is fit. Of je moet Stekelenburg prefereren, kan ook. 4 jaar lang geen duel gespeeld en nu 12 in de Eredivisie. Tim Krul vind ik sowieso niks, maar maakt wrs wel het meest steady seizoen door. Zag er in een vorige interland niet goed uit, Turkije?

De manier waarop dit gecommuniceerd is kan simpelweg niet. Tot een week ofzo geleden nog eerste doelman en nu thuis. Het gaat erom dat FdB weer eens door het ijs zakt na eerder genoemde flaters en ook al de manier waarop de selectie is bekendgemaakt.

Zelfs van de Looi, die het EK bizar genoeg begon zonder spitsen, lijkt dan toch een team te hebben gesmeed. Maar vooral; hij heeft na die 2e groepsduel geluisterd. Hij startte onder meer met Boadu in de spits, en schakelt prompt Frankrijk uit wat de topfavoriet was. Er zat wel een idee achter en het leek ergens op.

no avatar
The Great Volunteer
Lv7
Berichten: 4765
Lid geworden op:
31 jul 2017, 10:59

05 jun 2021, 06:36

Jullie hebben gelijk, Frank de Hoer zuigt piemels

Gebruikersavatar
R-Type
Lv7
Berichten: 3919
Lid geworden op:
18 jul 2017, 14:47

06 jun 2021, 09:52

Wijnaldum gaat tekenen bij PSG omdat ze 2x zoveel geld bieden als Barcelona.

Kijk en hierom moet Wijnaldum gewoon zijn mond houden over mensenrechten. Hij wordt nu rechtstreeks betaald door Qatar.

no avatar
The Great Volunteer
Lv7
Berichten: 4765
Lid geworden op:
31 jul 2017, 10:59

Re:

06 jun 2021, 14:13

R-Type schreef:
06 jun 2021, 09:52
Wijnaldum gaat tekenen bij PSG omdat ze 2x zoveel geld bieden als Barcelona.

Kijk en hierom moet Wijnaldum gewoon zijn mond houden over mensenrechten. Hij wordt nu rechtstreeks betaald door Qatar.
Wat heeft ie te zoeken bij grafteam van Barcelona? Laten eerlijk wezen concurrentie bij PSG op middenveld is flink minder dan bij Barcelona. Vorig seizoen speelde PSG onder Tuchel nog met Marquinhos op middenveld, zegt genoeg :lol: Danilo zat aantal jaren geleden nog bij Roda nog, Verratti vaak g geblesseerd houd je Gana en Paredes over genoeg kans op speeltijd voor Wijnaldum...
Bij Barcelona heb je Frenkie, Bussie, Pedri, Pjanic etc veel meer en betere keuzes

Gebruikersavatar
Wapper
Lv6
Berichten: 1670
Lid geworden op:
13 jul 2017, 12:51

07 jun 2021, 05:51

Lol, Pjanic

Barca is een giftig wespennest though dus snap z'n keuze opzich wel. Dat z'n acties wederom tegenstrijdig zijn met z'n bewoordingen is ondertussen vaste prik voor een hele stapel voetballers.

Gebruikersavatar
R-Type
Lv7
Berichten: 3919
Lid geworden op:
18 jul 2017, 14:47

07 jun 2021, 07:19

Zei genoeg toen hij er eerder mee geconfronteerd werd. Werd direct witheet omdat ie geen antwoord kon hebben. Dat is wat anders zegt ie dan, dat is het dus niet. Slavernij is hier al lang verleden tijd en strafbaar, maar niet in de zandbak. If anything die shit is actueel.

Pjanic kun je zelfs niet eens een miskoop noemen. Die is gewoon uit een paniek actie geruild met Arthur omdat Bartomeu snel iets moest fixen met de boekhouding. Het belachelijke is, voor die jongen is eigenlijk 60 miljoen neergelegd. Maar voor Arthur kregen ze 72. Dan hadden ze Arthur beter gewoon kunnen verkopen en niks er voor terug halen. Pjanic komt nooit over de middenlijn, was gedoemd te falen daar.

Ik denk dat PSG momenteel aantrekkelijker is dan Barcelona hoor, CL finale en nu halve finale. En 2x zoveel geld pakken? Ik zou het ook doen. Dit is gezien zijn leeftijd zijn laatste transfer. Wijnaldum lijkt me ook beter passen in dat systeem dat meer behoefte heeft aan een loper dan Barcelona. Zodra Koeman daar weg is, en bij de minst geringe blunder gebeurt dat, is die NL enclave behalve Frenkie het eerst de lul. Die coach heeft niet het vertrouwen van de preses.

Gebruikersavatar
R-Type
Lv7
Berichten: 3919
Lid geworden op:
18 jul 2017, 14:47

09 jun 2021, 07:35

Oh god nou wil het slachtoffer Promes alsnog vervroegd aanklagen zodat hij het EK mist. Die neef is nu volop in het nieuws.

Echt, waarom is deze jongen door die sociaal gestoorde FdB opgeroepen. Je weet wat er aan hangt, je weet waarom Ajax snel zijn verlies heeft genomen. Dit EK kan haast alleen maar een farce worden, maar er gebeuren wel eens gekke dingen.

no avatar
The Great Volunteer
Lv7
Berichten: 4765
Lid geworden op:
31 jul 2017, 10:59

09 jun 2021, 15:10

Weghorst zit dus toch bij laatst speelde? Is wat lol. Slachtoffer schijnt niffo van hem te zijn.

Gebruikersavatar
Wapper
Lv6
Berichten: 1670
Lid geworden op:
13 jul 2017, 12:51

Re:

09 jun 2021, 17:36

The Great Volunteer schreef:
09 jun 2021, 15:10
Weghorst zit dus toch bij laatst speelde? Is wat lol. Slachtoffer schijnt niffo van hem te zijn.
???????????????

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 221 gasten