Voetbal | Seizoen 2018-19: Wedstrijd X =/= Wedstrijd Y

no avatar
The Great Volunteer
Lv7
Berichten: 4764
Lid geworden op:
31 jul 2017, 10:59

27 apr 2022, 17:52

Nou wat viespeuk die Johan Derksen... Kaars in vrouw d'r kont steken...

Gebruikersavatar
Paus
Lv3
Berichten: 152
Lid geworden op:
25 dec 2017, 13:54

Re:

29 apr 2022, 14:24

The Great Volunteer schreef:
27 apr 2022, 17:52
Nou wat viespeuk die Johan Derksen... Kaars in vrouw d'r kont steken...
Dat slachtofferrolletje van die vent _O-

Gebruikersavatar
Gewoon Arno
Big Baller
Lv7
Berichten: 4566
Lid geworden op:
16 jul 2017, 00:04

29 apr 2022, 16:20

Never go full retard

Gebruikersavatar
R-Type
Lv7
Berichten: 3919
Lid geworden op:
18 jul 2017, 14:47

Re:

02 mei 2022, 05:44

Hij stak hem ergens anders (en later zwakte hij het af). En 50 jaar geleden tijdens de flower power. Denk je dat die vrouwen met hun mee gingen om een potje te kaarten? Kom op, dit waren de 70's. Ik denk dat dit nog mee valt. Uiteindelijk wordt iemand gecanceld omdat ie zelf een anekdote verteld van 50 jaar geleden, waarvan niemand echt weet of het uberhaubt wel eens zo gegaan is. Zo absurd is de samenleving nu.

Ik denk dat jouw en mijn ouders ook wel nasty dingen hebben gedaan, maar die zeggen het niet. Dat is het punt wat Derksen wilde maken. En ik heb me zelf ook niet altijd gedragen, maar veel van die meiden ook niet. Ben blij dat ik in de jaren 90 ben opgegroeid. Toen kon je veel meer dan nu. En ze waren er niet vies van hoor.

En weet je, andersom gebeurde het ook he. Ik ken jongens die zo lam waren dat ze opeens ergens wakker werden met een half gekke meid die aan zijn leuter zat te zuigen. En die gast was daar echt niet blij mee.

Gebruikersavatar
SmartTies
Master Cheese
Lv6
Berichten: 1966
Lid geworden op:
13 jul 2017, 17:57

02 mei 2022, 08:34

Helemaal mee eens. Klaarblijkelijk neem je straks een TV abonnement voor de Meilandjes en Heel Holland bakt. Of troep waar je het hele ongezouten zeiksluitersrepertoire van "Ik hou van Holland" zal zien vertoeven. Waarin de één zich nog meer probeert uit te sloven dan de ander. Ik hoorde dat er straks een programma op TV verschijnt waarin bekende Nederlanders van ballonnen dieren gaan maken. Topvertier. Daar geef ik graag maandelijks geld aan uit...

Vandaag Inside was het enige waar ik nog weleens op wilde blijven hangen tijdens het zappen wanneer er geen voetbal was. Het was geen top TV ofzo, verre van. Simpel kroeggeouwehoer waar je het net zoveel mee eens was (of niet) als discussies met je maten in de kroeg. Nu het niet alleen meer over het voetbalwereldje ging (al was dat al vaak het geval toen het nog Voetbal- en Veronica Inside heette) en actuele zaken waar vaak politici heerlijk en terecht aan de schandpaal werden genageld waar de standaard meuk zich altijd inhield, was het toch wel leuk om eens meningen te horen van mensen die niet heel hun leven in een kakwijk hebben geleefd. Die vaak hetgeen zeiden wat jezelf altijd dacht, maar nergens anders hoorde. De wereldvreemde mensen die in al die andere dagelijkse meuk aanschuiven zijn 9 van de 10 keer ver van m'n bedshows waarin ik me constant aan loop te ergeren door het blad wat ze voor de mond houden.
Het gros van de TV wereld wilt al jaren VI van de buis. Dat hoorde je meteen nadat VI de Televizie-Ring had gewonnen door al die verontwaardigingen van dat nare BN-ers kliekje. En nu meteen allemaal erbovenop, maar het gros hoorde je niet wanneer Marco, Marc O. en Maroc zich hadden vergrepen. Radio DJ's die dan afgeven, maar wel weer Marco Borsato aan knallen. De vinkentering voor dat soort lui.

En ook dat OM wat dan nog energie gaat steken in zoiets wat zelfs wettelijk is verjaard. Kansloos.

Ze mogen ook weleens crowdfund acties starten om dit sponsoren die pleite gaan te compenseren. Het hypocriete TOTO en Stella mogen van mij aan het gas na zulke acties. Net als Gillette voorheen met dat Akwasi relletje.
Afbeelding

Gebruikersavatar
R-Type
Lv7
Berichten: 3919
Lid geworden op:
18 jul 2017, 14:47

02 mei 2022, 09:28

Ja kom op zeg. OM gaat hier tijd, geld en energie in steken. Man man. Help liever actuele en vooral feitelijke gevallen, zoals ik geloof Heleen van Royen ook zei.

En het is allemaal preventief handelen he. Direct de brave jongen uithangen door de samenwerking stop te zetten, nog voordat er uberhaubt een uitspraak is geweest. Ik heb wel te doen met zo'n Borsato, die in feite geen carriere meer heeft op basis van pure hearsay. Want daarop is tot nog toe alles op gebaseerd. Op basis van hearsay een carrière ruïneren. Dat is toch eigenlijk van de zotte? Iemand die jou uit het bedrijf wil hebben, hangt gewoon een kutverhaal op en presto. Dat is het gevaar aan deze ontwikkelingen. En heel toevallig, net als Johnny was ook Marco al aangeschoten wild met zijn relatie problemen. Want ja, dan moet het wel waar zijn.

Waar ik me aan erger is ook, je HOEFT VI niet te kijken he. Je hebt Netflix, Disney en nog een stuk of 100 zenders die allemaal wel iets bieden wat voor tere zieltjes bestemd is. Ga wat anders kijken. Ik kijk die RTL tjak ook niet.

En waar gaat het over, dan hoor ik; slachtoffers, psychologische hulp. Voor een dickpic? Really? Als je mensen maar genoeg voedt, dan gaan ze inderdaad geloven dat zoiets gelijk staat aan moord. Je zou haast denken dat Rai Vloet een kleiner misdrijf heeft begaan dan Overmars.

Gebruikersavatar
Gewoon Arno
Big Baller
Lv7
Berichten: 4566
Lid geworden op:
16 jul 2017, 00:04

06 mei 2022, 17:22

Leef je nog Ties

Gebruikersavatar
R-Type
Lv7
Berichten: 3919
Lid geworden op:
18 jul 2017, 14:47

06 mei 2022, 20:43

Wel netjes hoor, Feyenoord in Conference finale. Het is misschien de 3e competitie, maar de halve finalisten waren beter dan de ploegen die in de EL over bleven. En Gio staat met Rangers in de EL finale. 2 van de 3 finales dus met een NL trainer.

Vrees wel dat Roma gaat zuigen en een frustrerende zege gaat behalen, wat het handelsmerk van onze vriend Mourinho is. Al is Feyenoord niet kansloos want Roma imponeert absoluut niet. Feyenoord heeft Marseille ook aardig kunnen frustreren in de return, een vergelijkbare ploeg denk ik.

Rangers vind ik eigenlijk favoriet tegen Eintracht, die slechts 11e staat in Duitsland en Rangers won ook overtuigend van Borussia en Leipzig.

CL is denk ik een prooi voor Liverpool, die hebben nog iets goed te maken tegen Real Madrid. Die staan te schuimbekken.

Gebruikersavatar
SmartTies
Master Cheese
Lv6
Berichten: 1966
Lid geworden op:
13 jul 2017, 17:57

Re:

12 mei 2022, 12:16

Gewoon Arno schreef:
06 mei 2022, 17:22
Leef je nog Ties
Wintersport, Feyenoord door heel Europa volgen en werken in het buitenland; COVID heeft me uiteindelijk net als bij R-Type een weekje gamen gegund ;)
R-Type schreef:
06 mei 2022, 20:43
Wel netjes hoor, Feyenoord in Conference finale. Het is misschien de 3e competitie, maar de halve finalisten waren beter dan de ploegen die in de EL over bleven. En Gio staat met Rangers in de EL finale. 2 van de 3 finales dus met een NL trainer.
Mooie reisjes gemaakt dankzij de conference league. Al was Marseille uit echt een tyfuszooi. Kreeg 2 keer een lading traangas naar binnen, zowel tijdens de pre-party in het reservaat dat op een strand was, als in het stadion. Echt een fucking gajes de Franse politie/ME. Om nog maar te zwijgen over de kansloze Algerijnen waar de stad vol mee zit. Gelukkig zelf niks meegemaakt in dat opzicht, maar een aantal bekende waren geript. En dat waren geen hoolies.
Helaas geen kaarten kunnen fixen voor de finale. De UEFA had sporadisch de verkoop een kleine 2 uur vervroegd... UEFA Maffia.

Misschien dat we volgend jaar boven Frankrijk uitkomen op de coëfficiënten ranglijst. 3 CL tickets zou mooi zijn voor het Nederlandse voetbal. Zeker als het prijzengeld naar 60 tot 70 miljoen stijgt in de poulefase vanaf 2024. Het is nu nog iets van 30 miljoen.
Afbeelding

Gebruikersavatar
R-Type
Lv7
Berichten: 3919
Lid geworden op:
18 jul 2017, 14:47

12 mei 2022, 18:34

Marseille is imo wel de mooiste club van Frankrijk maar die aanhang zijn idd teringlijers. Die Algerijnen in Frankrijk sws. Ze zijn voor de EL ook hier in de stad geweest, die gasten begonnen meteen de binnenstad te verbouwen en met stoelen en tafels op random mensen te gooien.

Kaartverkoop is sowieso een crime. Veel te veel gaat naar mensen die geen affiniteit met de sport hebben.

Ajax kampioen. Groningen treed de laatste weken aan met het G-elftal en heeft nog tevergeefs proberen te degraderen denk ik.

Gebruikersavatar
SmartTies
Master Cheese
Lv6
Berichten: 1966
Lid geworden op:
13 jul 2017, 17:57

13 mei 2022, 21:07

Ik volg de Franse league totaal niet, maar had vooraf wel zoiets van ook een havenstad etc, maar ben daar nu wel op teruggekomen. Ik heb wel genoten van de ambiance in het Stade Vélodrome, maar eerlijk gezegd was het in de Kuip wel wat zieker. Ik heb sowieso niks met supporten dmv continu een carnavalsdansje doen en al helemaal niets met een dirigent met een megafoon.
Met de menigte de wedstrijd aanvoelen en support leveren wanneer dat nodig is laat je stadion spoken en is meer mijn cup of tea.
En sowieso de Kuip <3


Afbeelding

no avatar
Hou_van_jezelf
Lv2
Berichten: 119
Lid geworden op:
29 nov 2017, 23:04

Re: Re:

19 mei 2022, 08:39

SmartTies schreef:
12 mei 2022, 12:16
Gewoon Arno schreef:
06 mei 2022, 17:22
Leef je nog Ties
Wintersport, Feyenoord door heel Europa volgen en werken in het buitenland; COVID heeft me uiteindelijk net als bij R-Type een weekje gamen gegund ;)
R-Type schreef:
06 mei 2022, 20:43
Wel netjes hoor, Feyenoord in Conference finale. Het is misschien de 3e competitie, maar de halve finalisten waren beter dan de ploegen die in de EL over bleven. En Gio staat met Rangers in de EL finale. 2 van de 3 finales dus met een NL trainer.
Mooie reisjes gemaakt dankzij de conference league. Al was Marseille uit echt een tyfuszooi. Kreeg 2 keer een lading traangas naar binnen, zowel tijdens de pre-party in het reservaat dat op een strand was, als in het stadion. Echt een fucking gajes de Franse politie/ME. Om nog maar te zwijgen over de kansloze Algerijnen waar de stad vol mee zit. Gelukkig zelf niks meegemaakt in dat opzicht, maar een aantal bekende waren geript. En dat waren geen hoolies.
Helaas geen kaarten kunnen fixen voor de finale. De UEFA had sporadisch de verkoop een kleine 2 uur vervroegd... UEFA Maffia.

Misschien dat we volgend jaar boven Frankrijk uitkomen op de coëfficiënten ranglijst. 3 CL tickets zou mooi zijn voor het Nederlandse voetbal. Zeker als het prijzengeld naar 60 tot 70 miljoen stijgt in de poulefase vanaf 2024. Het is nu nog iets van 30 miljoen.
Het is (was) een verdomde goed Europees seizoen he :) ik heb het niet aangedurfd naar Marseille met de politie daar, het is toch een beetje eerst traangas en dan kijken wat er aan de hand is. Uiteindelijk de tweede halve finale gekeken op het Stadshuisplein, ook veel tuig daar aanwezig maar tijdens de wedstrijd was de sfeer prima. Die ochtend werd ik met al mijn kleren aan en mijn lenzen nog in wakker, geeft ook weer wat aan :D

Het is wel verdomde fijn dat we na twintig jaar kommer en kwel ineens weer in een finale staan, ook al is het maar de Conference League. Ook wel weer typisch Feyenoord, uit het niks een topseizoen draaien terwijl je normaal al blij mag zijn als we de poulefase van zo'n toernooi halen. Ook met echt goed voetbal. Roma is ook wel te pakken heb ik het idee, wel kloteploegje met Mourinho. Heb zelf enorm veel geluk gehad en ben er door gekomen met de kaartverkoop, dus dinsdagavond vliegen naar Albanië. Hoop dat dat allemaal goed gaat komen maar ja :D
:huillie:

Gebruikersavatar
Wapper
Lv6
Berichten: 1670
Lid geworden op:
13 jul 2017, 12:51

20 mei 2022, 08:47

Lekker man. Gaat wel een vervelende finale worden denk ik, zoals altijd met Mourinho's kutploegen, maar aangezien Roma verder totaal niet kan voetballen zullen ze waarschijnlijk niet of weinig scoren. Een 1-0 zit er best in. Heb er hoe dan ook al zin in.

Gebruikersavatar
SmartTies
Master Cheese
Lv6
Berichten: 1966
Lid geworden op:
13 jul 2017, 17:57

20 mei 2022, 08:50

Ja geweldig EU seizoen. Dat Slot het toch zo goed heeft weten te laten draaien is bizar in één seizoen. Ik dacht dat het een verloren jaar was, maar we doen gewoon nog aan iets mee en nog Europees ook.

Eigenwijs geweest en toch gegaan naar Marseille. De dikke strot die ik had door het traangas is eindelijk weg na 2 weken… Ook de tour naar het stadion door moerassen en bossen is iets dat ik nooit meer zal vergeten, maar dat was wel mooi.

Top man dat je een ticket hebt. Heb je een Silver-, Gold of Diamond card?
Ik had al wel een hotel geboekt voordat we uit hadden gespeeld tegen Marseille, maar die werd na die wedstrijd opeens gecanceld door ‘omstandigheden.’ Uiteraard toen ik daarna ging checken was er opeens bij hetzelfde schijthok dat ik had gereserveerd, een nummer aan de prijs toegevoegd. Dus ja, maar afgeblazen en nu op het Willemsplein maar checken. Ook in een uur uitverkocht :P In de Kuip op grote schermen heb ik nare herinneringen aan - Excelsior die we alleen nog hoefde te pakken voor het landskampioen – maar ook dat is binnen no-time uitverkocht. Stadhuisplein idem dito

Groeten aan Gozert btw als je ‘m nog eens ziet.
Afbeelding

Gebruikersavatar
R-Type
Lv7
Berichten: 3919
Lid geworden op:
18 jul 2017, 14:47

20 mei 2022, 14:12

Wel knap dat een club als Eintracht de EL wint. Dan kan een PSV, Feyenoord of AZ dat ook natuurlijk. Had het Gio wel gegund, en ik vond Rangers ook beter in de verlenging. Die kans vlak voor het einde had er echt in gemoeten. En dan mist juist die Ramsey een penalty.

Leuk voor Hrustic en Kostic dat ze een EL winnen, en beide scoren in de serie.

Gebruikersavatar
SmartTies
Master Cheese
Lv6
Berichten: 1966
Lid geworden op:
13 jul 2017, 17:57

20 mei 2022, 14:23

Ja ik had liever tegen een Eintracht of Rangers gestaan dan tegen AS Roma. Het was ook echt een saaie pot.
Afbeelding

Gebruikersavatar
R-Type
Lv7
Berichten: 3919
Lid geworden op:
18 jul 2017, 14:47

23 mei 2022, 17:01

Sinds ik Zlatan als een soort prankster zie vind ik hem wel tof, dit is ook weer zo'n bazen actie:



Die tafel :lol:

Gebruikersavatar
Wapper
Lv6
Berichten: 1670
Lid geworden op:
13 jul 2017, 12:51

24 mei 2022, 12:48

Roept Giroud nou "JA TOCH!!! JAAAA!!" @ 1:20? :'D

Gebruikersavatar
R-Type
Lv7
Berichten: 3919
Lid geworden op:
18 jul 2017, 14:47

24 mei 2022, 15:47

Klinkt wel zo. Goed seizoen gedraaid trouwens. Trapt er 11 in, en een paar hele belangrijke.

Milan heeft sowieso wel een leuke ploeg. Kessie gaat weg, maar Leao kan ook wel goed voetballen. Die keeper is goed, ze missen Donnarumma helemaal niet. Die Theo Hernandez was ook top, en Tonali is erg goed. Die Zlatan heeft echt wel een mentaliteit in die ploeg gekregen, denk dat hij slappelingen op hun bek slaat.

Knappe scudetto, want ik denk dat Inter wel een maatje groter is. Dat vind ik een geweldige ploeg, en wie had gedacht dat Dumfries Hakimi enigszins zou doen vergeten.

Gebruikersavatar
R-Type
Lv7
Berichten: 3919
Lid geworden op:
18 jul 2017, 14:47

28 mei 2022, 21:35

Een hele, hele knappe zege van Real Madrid.

Die ploeg heeft een loodzware route naar de finale gehad, steeds teruggekomen. Het is zeker niet het allerbeste Real, maar ze schakelen PSG, Chelsea en City uit en nu Liverpool. Lieten Liverpool een dik half uur het spel maken, maar scoren eigenlijk een legitieme goal die wordt afgekeurd. En in de 2e helft vond ik ze eigenlijk de betere partij. Ze hadden er nog wel 2 kunnen maken, oa Casemiro.

Toen Mane aan banden werd gelegd kwam Valverde in zijn spel. Vinicius en Benzema waren levensgevaarlijk. Courtois haalde er een handvol ballen uit.

Er zal wel weer over anti voetbal gezeurd worden maar wat deed Liverpool nou behalve een beetje pompen op goed geluk? Real had de gevaarlijkste kansen en legt er in feite 2 in.

Gebruikersavatar
Wapper
Lv6
Berichten: 1670
Lid geworden op:
13 jul 2017, 12:51

01 jun 2022, 17:19

Helemaal mee eens. Ja, Courtois keepte de wedstrijd van z'n leven, maar het voelde alsnog alsof Real gewoon de touwtjes in handen had en bepaalde hoe deze wedstrijd eruit ging zien. Bij Liverpool droop de frustratie ervan af dat het maar niet lukte ondanks aardige kansen in de 1e helft. In de 2e kwam Real bijna niet meer in de problemen en werd het zelf steeds gevaarlijker. Stond verdedigend als een huis, dekten kort op de bal en Liverpool was meteen vleugellam. Een van de uitblinkers was dan ook Carvajal in die situatie, zat overal tussen en bovenop.

Real blijft de koning. Modric, Benzema, Kroos oa nu 5 CL's op zak. Zelfs voor de beste spelers is 1x die CL winnen al een droom die voor velen niet eens uitkomt, laat staan 5 keer. En wellicht nog meer de komende jaren.

En dan wilt Mbappe blijven bij PSG, ik snap het niet. Ja je wordt absurd rijk, maar bij Real speel je ook niet voor een droge boterham. Rijkdom + een glorieuze carrière lijkt mij aantrekkelijker dan alleen rijkdom.

Gebruikersavatar
R-Type
Lv7
Berichten: 3919
Lid geworden op:
18 jul 2017, 14:47

03 jun 2022, 08:36

Die flanken van Real zitten wel goed als Vinicius zich zo blijft ontwikkelen. Rodrygo doet het ook niet slecht. Ze hebben meer een echte centrumspits nodig dan een Mbappe, omdat hoewel Benzema het beste seizoen van zijn carriere had (waarschijnlijk gouden bal) hij wel op leeftijd is. Ze moeten blij zijn dat hij niet is gekomen. Idioot salaris en tekengeld van 100 of zelfs 200 miljoen lol. Ja shirtjes, maar daarmee haal je dat niet terug.

Maar het wordt moeilijk om Benzema te vervangen omdat ie in principe alles kan. Ook het meevoetballen, assists, kaatsen. Het overzicht dat hij heeft, hij is een soort betere versie van Prime Kluivert.

En op zich, met jongens als Valverde, Rodrygo, Vinicius en Camavinga hebben ze nog wel wat jong spul in de gelederen. Tchouameni komt daar ook bij. Rudiger is geen slechte transfervrije overname, was de laatste jaren top en is 29. Kan nog wel even mee en eerlijk gezegd vind ik Militao vrij wisselvallig.

no avatar
Hou_van_jezelf
Lv2
Berichten: 119
Lid geworden op:
29 nov 2017, 23:04

Re:

13 jun 2022, 08:40

SmartTies schreef:
20 mei 2022, 08:50
Ja geweldig EU seizoen. Dat Slot het toch zo goed heeft weten te laten draaien is bizar in één seizoen. Ik dacht dat het een verloren jaar was, maar we doen gewoon nog aan iets mee en nog Europees ook.

Eigenwijs geweest en toch gegaan naar Marseille. De dikke strot die ik had door het traangas is eindelijk weg na 2 weken… Ook de tour naar het stadion door moerassen en bossen is iets dat ik nooit meer zal vergeten, maar dat was wel mooi.

Top man dat je een ticket hebt. Heb je een Silver-, Gold of Diamond card?
Ik had al wel een hotel geboekt voordat we uit hadden gespeeld tegen Marseille, maar die werd na die wedstrijd opeens gecanceld door ‘omstandigheden.’ Uiteraard toen ik daarna ging checken was er opeens bij hetzelfde schijthok dat ik had gereserveerd, een nummer aan de prijs toegevoegd. Dus ja, maar afgeblazen en nu op het Willemsplein maar checken. Ook in een uur uitverkocht :P In de Kuip op grote schermen heb ik nare herinneringen aan - Excelsior die we alleen nog hoefde te pakken voor het landskampioen – maar ook dat is binnen no-time uitverkocht. Stadhuisplein idem dito

Groeten aan Gozert btw als je ‘m nog eens ziet.
Tripje Albanië is mij uiteindelijk geweldig bevallen. Wat een heerlijk feest in Tirana. In zo'n rare balkanstad met subtropische temperaturen terwijl de hele stad in het teken staat van je cluppie. Overal Feyenoord-supporters, geweldige sfeer, Super Feyenoord uit de boxen van zo'n raar Balkancafé, het maakte mij zelfs wat emotioneel. Ik vond het feest in de fanzone zelfs heel tof terwijl ik echt niet veel heb met Hardstyle-feestjes. Overigens mij ook overal veilig gevoeld, ik wist wel een beetje dat al die verhalen over het 'Feyenoord-tuig' wat overdreven werden en uiteraard zit er veel snuifvolk tussen, maar de sfeer was echt overal top. Ik heb zelf een silvercard en dit was sowieso pas mijn eerste Europese uitpot (werk in het onderwijs dus mijn vakanties komen zelden uit, maar nu kwam het toevallig allemaal uit met Hemelvaart), maar dit smaakte naar meer.

De wedstrijd was ouderwets frustrerend en liet weer zien wat een tyfustrainer Mourinho is. Gadverdamme. Je wint er wel prijzen mee, maar goed met één van de rijkste ploegen in de Europese kneusjescup is dat ook geen mirakel. Helaas kwamen we pas de tweede helft erachter hoe we ze konden bestrijden, door de backs diep te laten gaan want toen stond Roma even op omvallen, maar die fase hielden we te kort vol. Jammer dat we zo voorzichtig waren gestart, nu liep je in het mes tegen een ploeg die het doodspeelt want counteren kon Roma eigenlijk niet.

Overigens zie ik Gozert helaas niet meer, geen idee hoe het met hem gaat ook, al onze tussenconnecties horen eigenlijk ook niets meer van hem helaas
:huillie:

Gebruikersavatar
SmartTies
Master Cheese
Lv6
Berichten: 1966
Lid geworden op:
13 jul 2017, 17:57

17 jun 2022, 12:03

Jammer, Steven was altijd een goeie gozert ;)

En met volle moed weer deze week mijn seizoenkaart verlengd. Al word ik niet vrolijk van de Feyenoord Transfermarkt twitter pagina en de geruchten waar ze mee bezig zijn binnen te halen. Bas Dost bijvoorbeeld? Pinch-hitter rol mag ik hopen.
Een goede ontwikkeling is de vele contracten die na dit Europese avontuur door de jongeren worden getekend. Slot heeft wat teweeggebracht.
Afbeelding

no avatar
The Great Volunteer
Lv7
Berichten: 4764
Lid geworden op:
31 jul 2017, 10:59

17 jun 2022, 20:32

Gozert komt er langzaam boven op. Maar Judo en is waarschijnlijk voorgoed voorbij.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 24 gasten