Voetbal | Seizoen 2018-19: Wedstrijd X =/= Wedstrijd Y

Gebruikersavatar
Wapper
Lv6
Berichten: 1670
Lid geworden op:
13 jul 2017, 12:51

17 nov 2021, 12:14

Cillessen hoefde letterlijk niks te doen :P Louis had in z'n rolstoel als keeper kunnen fungeren. Noren bakken er niets van zonder Haaland zoals verwacht.

Nou ja, we hebben het in ieder geval gelukkig gered, het hoeft niet altijd mooi te gaan. Nog een jaar om dit team wat scherper te slijpen en er zit best potentie in voor een leuk toernooi. We komen niet in de buurt van grotere landen dus denken in termen als winnen of zelfs outsider zijn moeten we ons niet aan wagen, maar misschien helpt het om zonder die druk een leuke verrassing te worden, a la Denemarken afgelopen EK ofzo.

Aandoenlijke foto wel met Louis, lol: https://pbs.twimg.com/media/FEWZ46pWUAc ... ame=medium

Net make a wish foundation

Gebruikersavatar
Chrono Trigger
Lv3
Berichten: 242
Lid geworden op:
17 jul 2017, 02:19

29 nov 2021, 23:03

Lewanrobbedski

Gebruikersavatar
R-Type
Lv7
Berichten: 3919
Lid geworden op:
18 jul 2017, 14:47

30 nov 2021, 10:57

Ja lachwekkend. En dan fanbois ook, MESSI IS GOAT DUS!

Gaat toch gewoon om 2021. Nou is het wel zo dat Messi na zijn muiterij in 2020 net begin dit jaar goed begon te ballen en ja hij won de Copa. Maar na Juli? Hij schijnt bij PSG te spelen, las ik.

Lewandowski kreeg hem vorig jaar niet, want geen uitreiking. En is gewoon doorgegaan met scoren en winnen. Dit jaar de beste, meest constante speler, maar vorig jaar ook al. Alleen daarom al kunnen ze niet om hem heen. Die nieuwe trofee is speciaal in het leven geroepen om hem tegemoet te komen zodat Messi de gouden bal mag hebben. Zegt genoeg toch?

Gebruikersavatar
SmartTies
Master Cheese
Lv6
Berichten: 1966
Lid geworden op:
13 jul 2017, 17:57

30 nov 2021, 12:44

Beste voetballer? Nee, maar een Oscar had wel op z'n plaats geweest;

Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
R-Type
Lv7
Berichten: 3919
Lid geworden op:
18 jul 2017, 14:47

30 nov 2021, 16:24

Ja ook zoiets. 2 dagen later wuiven in Parijs. Zo'n deal rondkrijgen duurt maanden. Zeker als ze de tekenbonus met de hand moeten tellen.

Treurig nieuws omtrent Christian Gyan trouwens, hij is uitbehandeld. Die ken ik zelfs. Echt een cultfiguur, speelde een wereldpot in de finale tegen BVB. Nooit klagen, altijd alles geven. Supporters lopen weg met zo'n kerel.

Gebruikersavatar
SmartTies
Master Cheese
Lv6
Berichten: 1966
Lid geworden op:
13 jul 2017, 17:57

30 nov 2021, 19:41

Ja man, triest. Daar zat nooit geen kwaad in. Ik heb nog een boek van 'm liggen, maar nooit aan toegekomen.
Afbeelding

Gebruikersavatar
Chrono Trigger
Lv3
Berichten: 242
Lid geworden op:
17 jul 2017, 02:19

Re: Voetbal | Seizoen 2018-19: Wedstrijd X =/= Wedstrijd Y

27 jan 2022, 10:52

Afbeelding

7e Balon d'Or is een mooi moment om met pensioen te gaan.

Gebruikersavatar
R-Type
Lv7
Berichten: 3919
Lid geworden op:
18 jul 2017, 14:47

07 feb 2022, 07:10

Overmars ook weg wegens 'grensoverschrijdend gedrag'. Ze doen allemaal virtue signalling en vertrekken bij voorbaat al zelf. Logisch ook want je wordt toch aan de schandpaal genageld als je bekend bent. Zelfs als de context ludiek was.

En, voor de slachtoffers is het 'devastating'. Ze hebben eens een whatsapp bericht gehad. Zou er ook therapie voor nemen. Dit is het zelfde als met BLM enzo, anderen bepalen de grens waarschijnlijk weer, met name de media die er een enorm heisa van maakt. De grens bepaal je per individu. En ja, sommige zullen het niet vinden kunnen en anderen hebben er wellicht schijt aan.

Als ik mijn app geschiedenis er bij haal kan ik beter ook vertrekken. Ik heb zulke ranzige apps naar een voormalig collega gestuurd, alleen vind zij het echt geen probleem en kan ze er zelf ook wat van. We spreken zo nu en dan af. Maar ja, zij zou mijn versie kunnen showen en context draaien, en ik zit aan de grond.

Gebruikersavatar
Chrono Trigger
Lv3
Berichten: 242
Lid geworden op:
17 jul 2017, 02:19

Re:

07 feb 2022, 09:36

Heel kut dat hij vertrekt, maar van alle redenen om Overmars te moeten zien vertrekken is dit toch wel de meest lachwekkende en passend bij de weird ass tijd waar we in leven. Thanks #me2 beweging. Valt perfect in lijn met:

https://www.google.com/amp/s/www.indepe ... html%3famp

Gebruikersavatar
Wapper
Lv6
Berichten: 1670
Lid geworden op:
13 jul 2017, 12:51

07 feb 2022, 11:20

Hij zit ook samen met twee anderen achter een schandalige crypto pump & dump scam (voor wie dat gemist heeft: https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=399017). Dus die Overmars kon wat mij betreft sowieso al de tering krijgen, gore oplichter. Opgeruimd staat netjes.

Gebruikersavatar
R-Type
Lv7
Berichten: 3919
Lid geworden op:
18 jul 2017, 14:47

07 feb 2022, 13:44

Die crypto scam is veel erger, als het daadwerkelijk mensen gedupeerd heeft. Dat maakt het zo scheef. Maar in de huidige realiteit kun je beter mensen voor tonnen oplichten dan een dickpic sturen.

En in hoeverre is er zelf iets uitgelokt? Ik kan me voorstellen, bijv. bij zo'n feestje van Ali B, dat die domme rap sletjes wel een stukje bekendheid willen en misschien zelf advances maken. Dit gebeurt ook overal immers. Bij het uitgaan is iedere gozer vast wel eens bij zijn zak gegrepen of stijf gereden door een of andere meid. Ik heb ook een beetje het idee dat het die types zijn die na afloop gaan klagen als het niet naar wens verloopt. Ik vind Ali B een lul, en hij kan van mij de tering krijgen maar ik vraag het me wel af. Zo ook Overmars, misschien opgegeild bij een feestje, stuurt wat apps. Je weet het niet en momenteel krijg je eigenlijk maar 1 kant van het verhaal te horen en word trial by media al toegepast.

Gebruikersavatar
Wapper
Lv6
Berichten: 1670
Lid geworden op:
13 jul 2017, 12:51

07 feb 2022, 17:15

Neemt, net als de Voice, Ajax nu ook haar verantwoordelijkheid en stoppen ze ermee? :blow:

Gebruikersavatar
Yellow
Lv6
Berichten: 1806
Lid geworden op:
11 jul 2017, 13:07

07 feb 2022, 17:32

Alle ballenjongens zijn ontslagen hoorde ik

Gebruikersavatar
R-Type
Lv7
Berichten: 3919
Lid geworden op:
18 jul 2017, 14:47

Re:

07 feb 2022, 17:41

Wapper schreef:
07 feb 2022, 17:15
Neemt, net als de Voice, Ajax nu ook haar verantwoordelijkheid en stoppen ze ermee? :blow:
Ook dubbele standaarden. The Voice en die artiesten zijn gecanceld. Blijven ze wel Ajax uitzenden?

Gebruikersavatar
Wesley
Lv6
Berichten: 1245
Lid geworden op:
13 jul 2017, 14:37

Re:

08 feb 2022, 00:09

R-Type schreef:
07 feb 2022, 13:44
Die crypto scam is veel erger, als het daadwerkelijk mensen gedupeerd heeft. Dat maakt het zo scheef. Maar in de huidige realiteit kun je beter mensen voor tonnen oplichten dan een dickpic sturen.
joh als je in een cryptoscam trapt verdien je het, had je maar wat beter moeten opletten.
:huillie:

Gebruikersavatar
R-Type
Lv7
Berichten: 3919
Lid geworden op:
18 jul 2017, 14:47

Re: Re:

08 feb 2022, 08:03

Wesley schreef:
08 feb 2022, 00:09
R-Type schreef:
07 feb 2022, 13:44
Die crypto scam is veel erger, als het daadwerkelijk mensen gedupeerd heeft. Dat maakt het zo scheef. Maar in de huidige realiteit kun je beter mensen voor tonnen oplichten dan een dickpic sturen.
joh als je in een cryptoscam trapt verdien je het, had je maar wat beter moeten opletten.
Ja, maar toch prey je in dat geval ook op de zwakkere of wanhopige. En je moet je als prominent daar niet mee inlaten.

Gebruikersavatar
Zevenberge
Lv5
Berichten: 958
Lid geworden op:
13 jul 2017, 16:36

08 feb 2022, 09:59

Is cryptoscam niet een pleonasme?

Gebruikersavatar
SmartTies
Master Cheese
Lv6
Berichten: 1966
Lid geworden op:
13 jul 2017, 17:57

08 feb 2022, 10:56

Als ik bij de raad van commissarissen van een miljoenenbedrijf zou zitten en je hebt een gast aan het roer van 48 jaar die dick pics rondstuurt naar z'n vrouwelijke collega's, dan wil je die niet meer op de troon zien zitten. Zeker bij zo’n social media horny voetbalclub als Ajax kan je dat echt niet hebben. Het verneukt de naam van de club.

Los van de gedupeerde, geniet ik hier natuurlijk wel van.
Het is een heerlijke nieuwsmaand zo met die schijnheilige “War Child” Voice meuk. Het begon natuurlijk al maanden geleden met Lil Kleine zijn losse handjes. Nu dan Overmars waar nog een beetje oud zeer bij zat na het kopen van Berghuis wat natuurlijk een beetje stangen van Ajax is geweest om eventjes voor een habbekrats de beste speler bij ons mooie Feyenoord weg te halen (achteraf blij dat die verongelijkte jankmuil weg is). Nu nog een Albert Verlinde en het hele zwikkie van "Ik hou van Holland" en we hebben het hele showbiz smegma gehad.

Ik ben overigens van mening dat het goed is dat het zo wordt aangepakt tegenwoordig. Er zijn anders teveel grijze gebieden en kan er dus nooit een lijn getrokken worden wanneer iemand te ver is gegaan. Ik ga ook niet vrijuit met opmerkingen naar vrouwelijke collega's in het verleden, maar ben ook geen werkgever. Bovendien wist ik wanneer ze gemaakt konden worden en bij wie en wie niet, maar niet iedereen kan dat. Bovendien doe je zoiets ook niet vanaf dag 1 als je ergens begint. Die band krijg je door de maanden/jaren heen. Maar ook ik doe het niet meer, want waar ligt de grens en waarom pikken ze het niet van die ene collega die denkt dat het dus kan omdat ze het mij zien doen, maar zijn ze er van hem niet van gediend?

Een jaar of 2 terug werd een collega op het matje geroepen, omdat een vrouwelijke collega een melding had gedaan omdat hij iedere keer opmerkingen over haar kleding deed met simpele domme oneliners als "zo sexy" etc.. Hij was stomverbaasd en nam mij tijdens de vrijdagmiddagborrel als voorbeeld wat ik allemaal wel niet zei tegen iedereen. Dus ik legde toen uit dat het 2 redenen had: 1, jij hebt een tyfuskop en 2, zie 1 ;) Maar uiteindelijk is het natuurlijk wel zo dat het lastig wordt wanneer er 1 is die het kan doen en de ander niet. Grijze gebieden met allemaal ongeschreven regels die voor de één gelden en de ander niet. Dit kan echt vervelend zijn als je er 40 uur per week mee te maken hebt en je ook bang bent voor represailles wanneer je er een melding van doet. Dit soort zaken moet je gewoon voorkomen.

En nu BLM hier ook weer aangekaart wordt en eigenlijk niet te vergelijken is, ben ik ook tegen etnische grappen op de werkvloer om dezelfde rede. En ook ik was schuldig aan kreeg ze ook vaak terug gezien mijn eigen gemixte afkomst. Die Indo in het magazijn weer een pinda noemen kan je namelijk ook verkeerd timen of kan ook door een snotneus van een stagiair overgenomen worden die niet die nuance kent wanneer het gezegd kan worden. Op een werkvloer moet je zulke zaken zien te vermijden. Helemaal gaat het niet weg, omdat collega’s vaak nog buiten het werk dingen doen, maar een werkgever mag dit gewoon nooit doen. Er zijn een hoop tyfuslijers van werkgevers die aan machtsmisbruik doen.
Overigens, de laatste pikante foto die ik stuurde naar een collega leverde 2 kinderen op. Je bent gewaarschuwd!
Afbeelding

Gebruikersavatar
R-Type
Lv7
Berichten: 3919
Lid geworden op:
18 jul 2017, 14:47

08 feb 2022, 13:28

Ik heb het zelfde als jouw eerste stuk Ties.

Ik haat die RTL kliek, ik hou van holland vind ik echt een gezwel van de televisie net als al die andere domme programma's die ze uitpoepen. Meestal kijk ik publieke omroep of ziggo sport, en VI uiteraard. En ik sloot me helemaal aan bij Van Roosmalen, die ze keihard afmaakte (zie gijpie ook genieten):



Ga ze maar na, Albert, Patty, Ettekoven, Coldewijer. Zijn allemaal vreselijke lui die eigenlijk niks op TV te zoeken hebben. Zo'n lil kleine, een blik op hem en je weet dat je die jongen geen podium moet geven. Knuffelkutmarokkaan Ali B idem, is een misselijke gast. Altijd al. Of die Famke Louise. Als die haar mond opendoet op TV, dan word ik depri en denk ik 'heeft zij echt miljoenen volgers?'. Dat kan toch nooit goed gaan. Dat mens is echt te dom om te poepen.

Wat betreft gedrag. Het is een feit dat vrouwen niet veilig over straat kunnen en wij dat eigenlijk normaal vinden. Dat vond ik wel een goed punt wat werd aangesneden. Je denkt al snel, die vrouwen moeten aangifte doen maar je zegt eigenlijk nooit die mannen moeten zich gewoon gedragen. Vaak breng ik eentje naar huis of ik loop mee naar de auto. Je doet dat toch omdat ze sneller een prooi zijn. Maar, voor ons is het ook niet veilig. Ik denk dat mannen vaker slachtoffer zijn van mishandeling en steekpartijen op straat. Ik loop in de nacht liever ook niet door bepaalde buurtjes, omdat een verkeerde blik je een mes kan opleveren. Dat is hier al zo, en dat zal in de randstad nog erger zijn.

Verder bepaalt het individu de grens. Die kan voor jou anders zijn dan van een ander. Maar ik vind vooral die white knights en simps dan irritant, die het wel even bepalen hoe ver jij mag gaan. Ook al ken je haar al lang en heb je zelf al vaak gevraagd of het mag en kan zij er ook wat van. En inderdaad, het ligt ook aan je voorkomen of uitstraling. Je moet het 'kunnen' doen. We zagen aan Balkenende met zijn Je Lacht zo Lief, dat hij het niet kon doen. Gewoon de kop niet voor. Wouter Bos was er mee weggekomen.

Gebruikersavatar
Wapper
Lv6
Berichten: 1670
Lid geworden op:
13 jul 2017, 12:51

08 feb 2022, 14:07

Sowieso zijn die beroeps-BNers toch wel de meest afgrijselijke groep mensen waarvan ik weet. Niet interessant, niet intelligent, geen uitzonderlijke vaardigheden, gewoon... bekend? Ook geen expertise maar zijn gek genoeg toch altijd opeens expert bij elke poep en scheet die er gebeurt in dit land en willen dan vervolgens hun s-t-r-o-n-t-mening verkondigen bij elk mogelijke talkshow, met zoveel mogelijk virtue signalling. Elke keer wanneer er een ten onder gaat kan ik een glimlach niet onderdrukken. Wat dat betreft is dit MeToo gebeuren welkom.

(overigens is bovenstaande rant unrelated met Overmars want die heeft had gewoon een serieuze baan naast semi-BNer zijn natuurlijk)

no avatar
The Great Volunteer
Lv7
Berichten: 4764
Lid geworden op:
31 jul 2017, 10:59

Re:

09 feb 2022, 07:56

R-Type schreef:
07 feb 2022, 13:44
Die crypto scam is veel erger, als het daadwerkelijk mensen gedupeerd heeft. Dat maakt het zo scheef. Maar in de huidige realiteit kun je beter mensen voor tonnen oplichten dan een dickpic sturen.

En in hoeverre is er zelf iets uitgelokt? Ik kan me voorstellen, bijv. bij zo'n feestje van Ali B, dat die domme rap sletjes wel een stukje bekendheid willen en misschien zelf advances maken. Dit gebeurt ook overal immers. Bij het uitgaan is iedere gozer vast wel eens bij zijn zak gegrepen of stijf gereden door een of andere meid. Ik heb ook een beetje het idee dat het die types zijn die na afloop gaan klagen als het niet naar wens verloopt. Ik vind Ali B een lul, en hij kan van mij de tering krijgen maar ik vraag het me wel af. Zo ook Overmars, misschien opgegeild bij een feestje, stuurt wat apps. Je weet het niet en momenteel krijg je eigenlijk maar 1 kant van het verhaal te horen en word trial by media al toegepast.
Crypto scam veel erger wablief?? Mensen überhaupt in crypto gaan weten dat ze risico lopen en kiezen zelf bewust voor.... Vrouwen werken of werkten bij Ajax kiezen niet voor om van Marc Overmars dick picks te krijgen... Lastig gevallen te worden op WhatsApp..
En seks te hebben met een speler... (staat ook in een artikel) en zo gaat daar al jaren. Misschien wel erger misbruik of meer....

Gebruikersavatar
SmartTies
Master Cheese
Lv6
Berichten: 1966
Lid geworden op:
13 jul 2017, 17:57

09 feb 2022, 10:46

Ik ben wel benieuwd of van der Sar blijft zitten. Die gaat ook niet vrijuit door het wegwuiven denk ik.
Afbeelding

no avatar
The Great Volunteer
Lv7
Berichten: 4764
Lid geworden op:
31 jul 2017, 10:59

09 feb 2022, 11:53

Ben het zeker wel met Mark en Dural eens trial by media en social media verschrikkelijk is. Beschadigd ook de kans op een daadwerkelijke rechtszaak. Iedereen denkt dat ze rechter, advocaat en jury zijn....
Stephen Fry heeft ook onwijs hekel aan social media en terecht.

Gebruikersavatar
R-Type
Lv7
Berichten: 3919
Lid geworden op:
18 jul 2017, 14:47

Re:

09 feb 2022, 11:58

SmartTies schreef:
09 feb 2022, 10:46
Ik ben wel benieuwd of van der Sar blijft zitten. Die gaat ook niet vrijuit door het wegwuiven denk ik.
Als je de balans opmaakt is hij gewoon niet goed genoeg. Inzake Nouri, Onana, dit en ga zo maar door.

Maar ja, de regering zit er ook weer ondanks aardbeving, kindertoeslag, corona beleid, energierekeningen en waarschijnlijk nog een dozijn zaken die ik vergeet. Het maakt in de top niet veel uit hoe je functioneert en in hoeverre je mensen dupeert. Je wordt pas onder de bus gegooid als je onzedelijk bent geweest. Rutte oa. hoeft alleen dat niet te doen.

Trump is daarom wel geniaal op een bepaalde manier, die is wel onzedelijk en komt er haast als enige in de wereld mee weg. Omdat het van hem wordt verwacht en op de koop toe genomen.

no avatar
The Great Volunteer
Lv7
Berichten: 4764
Lid geworden op:
31 jul 2017, 10:59

06 mar 2022, 12:07


Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 29 gasten