Voetbal | Seizoen 2018-19: Wedstrijd X =/= Wedstrijd Y

no avatar
The Great Volunteer
Lv7
Berichten: 4764
Lid geworden op:
31 jul 2017, 10:59

Re:

08 aug 2021, 15:05

Wapper schreef:
08 aug 2021, 11:48
Chrono Trigger schreef:
07 aug 2021, 16:29
Als hij naar PSG gaat is dat zakelijk gezien een vrije logische keus. In essentie zou het een vrij smaakloze move zijn waarmee hij veel van zn goat credits verspeelt. Een skidmark op zijn verder briljante carrière.
Eens. Een doodsaaie move. Leuk man, met Neymar-Messi-Mbappé die hele farmer's league aan gort schieten, elke wedstrijd reduceren tot een oefenpotje van 5-0. En mochten ze de CL winnen, heeft daar ook niemand echt respect voor lijkt me. Die is dan simpelweg gekocht.

Lukaku is terug naar Chelsea. Als Messi nou een beetje een vette uitdaging aan wilt gaan, zou Inter een geweldige move zijn. Maar ja, durft hij dat? Hij houdt van een warm bad. Het is geen Cristiano die in alle topcompetities wilt slagen.
Welke serieuze optie zou jij WEL wat vinden voor Messi dan? Weten allemaal City ook niks voor hem is. Meer smaken zijn er niet, tenzij ie zowat vrijwilligerswerk gaat doen...
City is net zo goed faal club in de CL...
En Juventus, Bayern München etc gaan Messi nooit kunnen betalen, simpel as fuck. Messi is een Legend en een GOAT als hij naar PSG gaat is dat 100% zijn goed recht.

Gebruikersavatar
R-Type
Lv7
Berichten: 3919
Lid geworden op:
18 jul 2017, 14:47

08 aug 2021, 17:19

Als je hem ziet janken bij de persconferentie dan kan hij toch gewoon akkoord gaan met een gage ofzo? Het is niet dat er echt geen mogelijkheid is. Amateurbasis zou gewoon kunnen, dat ze hem uitbetalen als ze weer in de zwarte cijfers zitten ofzo.

Dan heeft ie het over 50% inleveren, maar dan is zijn salaris nog steeds absurd, dat zal 50-70 miljoen bruto per jaar zijn. Hij zit zo ver boven het plafond, dat hij eigenlijk 80% moet inleveren en dan is ie nog steeds een grootverdiener.

Ik denk dat Laporta hier blij mee is hoor. Hij kan nu bezuinigen en overnieuw beginnen, en zal niet verantwoordelijk gehouden worden voor dit vertrek. Het is gestoord beleid als je een 34 jarige een dusdanig vet contract van 5 jaar aanbiedt. Ook al is het Messi. Ze moeten blij zijn dat het niet door gaat. Ze werden met Messi ook geen kampioen, en figureerden sowieso al in de CL. Ze gaan het niet zozeer slechter doen nu. Straks weer vol stadion, als ze nog wat van die opvreters zoals Pjanic en Griezmann dumpen zitten ze zo weer in een gezonde situatie. Sterker nog, ik denk dat ze er beter voor staan dan Real Madrid die hun hele centrum kwijt zijn en Modric en Benzema beginnen nu toch wel heel erg op leeftijd te geraken.

no avatar
The Great Volunteer
Lv7
Berichten: 4764
Lid geworden op:
31 jul 2017, 10:59

Re:

08 aug 2021, 18:48

R-Type schreef:
08 aug 2021, 17:19
Als je hem ziet janken bij de persconferentie dan kan hij toch gewoon akkoord gaan met een gage ofzo? Het is niet dat er echt geen mogelijkheid is. Amateurbasis zou gewoon kunnen, dat ze hem uitbetalen als ze weer in de zwarte cijfers zitten ofzo.

Dan heeft ie het over 50% inleveren, maar dan is zijn salaris nog steeds absurd, dat zal 50-70 miljoen bruto per jaar zijn. Hij zit zo ver boven het plafond, dat hij eigenlijk 80% moet inleveren en dan is ie nog steeds een grootverdiener.

Ik denk dat Laporta hier blij mee is hoor. Hij kan nu bezuinigen en overnieuw beginnen, en zal niet verantwoordelijk gehouden worden voor dit vertrek. Het is gestoord beleid als je een 34 jarige een dusdanig vet contract van 5 jaar aanbiedt. Ook al is het Messi. Ze moeten blij zijn dat het niet door gaat. Ze werden met Messi ook geen kampioen, en figureerden sowieso al in de CL. Ze gaan het niet zozeer slechter doen nu. Straks weer vol stadion, als ze nog wat van die opvreters zoals Pjanic en Griezmann dumpen zitten ze zo weer in een gezonde situatie. Sterker nog, ik denk dat ze er beter voor staan dan Real Madrid die hun hele centrum kwijt zijn en Modric en Benzema beginnen nu toch wel heel erg op leeftijd te geraken.
Lekker denigrerend en neerbuigend begin van je post. Ik jank zovaak om dingen dat achterlijke debiele idee van jouw en Ties jullie 80's en 90's wereldwijd beeld dat mannen geen emoties mogen tonen en niet mogen huilen is de grondslag van heel veel problemen. Zou jij wel op jouw werk als je hun al tigzoveel CL's, landstitels bekers en meer heb bezorgd 95% salaris inleveren? 99.9% van de mensen zouden dat niet. Wie zegt van wel, loopt te liegen...
Ja Barcelona betaald Messi veel geld maar zonder Messi zouden ze nooit ZOVEEL mercandise, ticket sale en sponsor inkomsten gehad hebbe en al die prijzen mislopen die ik net genoemd hebben. Alsof CR gratis voetbalt nu voor Juventus? natuurlijk moest Messi jankend hij zat daar meer dan 20 jaar en heeft professioneel voor geen andere club gespeeld.
Dus Messi moet 98% inleveren maar moet Tiger Woods, Le Bron James of wijlen Kobe Bryant dat ook ? nee..

Gebruikersavatar
SmartTies
Master Cheese
Lv6
Berichten: 1966
Lid geworden op:
13 jul 2017, 17:57

Re: Re:

08 aug 2021, 20:29

The Great Volunteer schreef:
08 aug 2021, 18:48
Ik jank zovaak om dingen dat achterlijke debiele idee van jouw en Ties jullie 80's en 90's wereldwijd beeld dat mannen geen emoties mogen tonen en niet mogen huilen is de grondslag van heel veel problemen.
Huh?! :lol:
Ik huil zo vaak. Aan het eind van m'n salaris terwijl ik nog zoveel maand over heb bijvoorbeeld ;)

Btw, ik had begrepen dat Messi zelfs gratis niet had kunnen blijven met de nieuwe regels van de La Liga. Je mag bij een club niet in 1 keer meer dan 50% in salaris dalen. Maar zelfs die konden ze niet meer betalen bij Barca. Althans, dat heb ik me vanmiddag door iemand wijs laten maken.
Afbeelding

Gebruikersavatar
R-Type
Lv7
Berichten: 3919
Lid geworden op:
18 jul 2017, 14:47

08 aug 2021, 20:36

Messi moet helemaal niks. Hij kan naar PSG of whatever en lekker binnen blijven lopen. Maar als je echt niet weg wilt en wilt blijven voetballen daar dan kan dat gewoon. Hij hoeft voor het geld nooit meer te voetballen, zijn vermogen wordt geschat op ca. 750 miljoen.

Ik zou geen 80% inleveren nee, omdat ik dan simpelweg niet rond kan komen. Maar als ik 750 miljoen waard ben? Als dat nodig is om te blijven doen wat ik het liefst doe, geen probleem. Steve Jobs stond ook allang niet meer op de loonlijst bij Apple, ja, voor een symbolisch bedrag van een dollar per jaar. Hij had genoeg kapitaal, en was aandeelhouder. Het bedrijf zat in de penarie en hij nam genoegen met aandelen, die toen geen reet waard waren trouwens.

Het komt op mij gewoon over als bububu ik ben zelfs bereid om voor maar 50 miljoen per jaar te gaan voetballen maar het mag niet van de competitie bazen. Ronaldo toucheert bij Juventus veel minder dan dat trouwens.

EDIT: Messi schijnt Pochettino donderdag al zelf te hebben benaderd dus dan liegt ie ook. Vandaag al medische keuring lol. Wat ik zeg, krokodillentranen.
SmartTies schreef:
08 aug 2021, 20:29
The Great Volunteer schreef:
08 aug 2021, 18:48
Ik jank zovaak om dingen dat achterlijke debiele idee van jouw en Ties jullie 80's en 90's wereldwijd beeld dat mannen geen emoties mogen tonen en niet mogen huilen is de grondslag van heel veel problemen.
Huh?! :lol:
Ik huil zo vaak. Aan het eind van m'n salaris terwijl ik nog zoveel maand over heb bijvoorbeeld ;)

Btw, ik had begrepen dat Messi zelfs gratis niet had kunnen blijven met de nieuwe regels van de La Liga. Je mag bij een club niet in 1 keer meer dan 50% in salaris dalen. Maar zelfs die konden ze niet meer betalen bij Barca. Althans, dat heb ik me vanmiddag door iemand wijs laten maken.
Dan jank ik ook. Heb je net salaris binnen en wilde plannen, moet je onverwachts een enorme uitgave doen.

Dat laatste lijkt me sterk want Messi is uit zijn contract en gewoon werkloos. Dus ze contracteren een nieuwe speler. Dat kan volgens mij op amateurbasis desnoods.

Gebruikersavatar
Wapper
Lv6
Berichten: 1670
Lid geworden op:
13 jul 2017, 12:51

Re: Re:

09 aug 2021, 09:54

The Great Volunteer schreef:
08 aug 2021, 15:05
Wapper schreef:
08 aug 2021, 11:48

Eens. Een doodsaaie move. Leuk man, met Neymar-Messi-Mbappé die hele farmer's league aan gort schieten, elke wedstrijd reduceren tot een oefenpotje van 5-0. En mochten ze de CL winnen, heeft daar ook niemand echt respect voor lijkt me. Die is dan simpelweg gekocht.

Lukaku is terug naar Chelsea. Als Messi nou een beetje een vette uitdaging aan wilt gaan, zou Inter een geweldige move zijn. Maar ja, durft hij dat? Hij houdt van een warm bad. Het is geen Cristiano die in alle topcompetities wilt slagen.
Welke serieuze optie zou jij WEL wat vinden voor Messi dan?
Dat heb ik letterlijk al aangegeven in de post die je quote, 2e alinea. Dafuq man.

Gebruikersavatar
R-Type
Lv7
Berichten: 3919
Lid geworden op:
18 jul 2017, 14:47

09 aug 2021, 11:04

Inter zou wel moeilijk zijn, die moeten eigenlijk al hun sterkhouders verkopen om gezond te blijven. Die halen Dzeko op dus zeg maar dag tegen titel aspiraties. De Vrij wordt door Raiola aangeboden in Engeland.

Nou Aguero er tot November uit. Die was alleen maar gehaald om Messi tevreden te houden. Ik zou zeggen, niet inschrijven voor de competitie en ook die transfer laten klappen. De jongen is de laatste jaren structureel geblesseerd, gekkenwerk.

no avatar
The Great Volunteer
Lv7
Berichten: 4764
Lid geworden op:
31 jul 2017, 10:59

Re: Re:

10 aug 2021, 16:04

Wapper schreef:
09 aug 2021, 09:54
The Great Volunteer schreef:
08 aug 2021, 15:05

Welke serieuze optie zou jij WEL wat vinden voor Messi dan?
Dat heb ik letterlijk al aangegeven in de post die je quote, 2e alinea. Dafuq man.
inter.... Aiii die hebben ZWARE GELD PROBLEMEn en schulden... En daar verdienen spelers als Lautaro Martinez al niet bijster veel. Maar jij denkt ze Messi kunnen betalen? :beam: :lol: :lol: :lol:

Gebruikersavatar
R-Type
Lv7
Berichten: 3919
Lid geworden op:
18 jul 2017, 14:47

10 aug 2021, 16:43

Dan komen we weer op wat de speler zelf wilt. Messi is blijkbaar een geldwolf en wil zijn absurde salaris koste wat kost in stand houden, alleen daarom kiest ie voor Parijs. Want naar een PSG van pakweg 10 jaar geleden was hij nooit vertrokken. Of hij wil graag in die kutcompetitie spelen en in zo'n stinkstad wonen, dat kan ook nog.

Hij had ook naar Atletico gekund, zo blijkt nu. Simeone heeft hem gevraagd en zijn buddy Suarez zit daar. Maar daar krijgt ie niet zo gestoord veel geld dus het antwoord was nee. Atleti speelt in een mooiere competitie dan de Franse en is pas kampioen geworden, dus sportief is die keuze niet eens zo gek. Stel dat het hem zou lukken om die club de CL te bezorgen. Dat is 100x prestigieuzer dan dit doen bij PSG. Ben geschokt en bla bla, een dag later staat ie te lachen in Parijs. Deze deal was dan toch al lang beklonken? Mensen laten zich veel te makkelijk piepelen. De vraag is alleen wie wilde van wie af. Hij wilde vorig jaar per se weg. En Barcelona wil koste wat kost bezuinigen. Wat ik op maak uit de houding van Laporta en Messi zelf is dat ze eigenlijk van elkaar af wilden, maar een showtje opvoeren.

Overigens verwacht ik niet ineens een dominantie van PSG in Europa. Mbappe speelt zijn eigen wedstrijd, Neymar speelt zijn eigen wedstrijd en Messi zal vooral Neymar gaan opzoeken. Hij maakt nauwelijks meters meer en de Franse competitie is niet veel aan maar wel heel hard.

Gebruikersavatar
Chrono Trigger
Lv3
Berichten: 242
Lid geworden op:
17 jul 2017, 02:19

Re:

11 aug 2021, 12:25

Wapper schreef:
08 aug 2021, 11:48
Chrono Trigger schreef:
07 aug 2021, 16:29
Als hij naar PSG gaat is dat zakelijk gezien een vrije logische keus. In essentie zou het een vrij smaakloze move zijn waarmee hij veel van zn goat credits verspeelt. Een skidmark op zijn verder briljante carrière.
Eens. Een doodsaaie move. Leuk man, met Neymar-Messi-Mbappé die hele farmer's league aan gort schieten, elke wedstrijd reduceren tot een oefenpotje van 5-0. En mochten ze de CL winnen, heeft daar ook niemand echt respect voor lijkt me. Die is dan simpelweg gekocht.

Lukaku is terug naar Chelsea. Als Messi nou een beetje een vette uitdaging aan wilt gaan, zou Inter een geweldige move zijn. Maar ja, durft hij dat? Hij houdt van een warm bad. Het is geen Cristiano die in alle topcompetities wilt slagen.
Niemand kijkt op als ze de CL winnen, maar als ze niet winnen zijn ze de laughing stock van de hele wereld. Je kiest voor easy money in ruil voor alle records aanscherpen en in een effort om Ronaldo's CL goaltally weer in te halen. Verder heb je niks te winnen. Denk dat warm/koud bad Messi niet zoveel uitmaakt, maar het bedje was al gespreid omdat PSG heeft voorgesorteerd door alle BFF's van Messi op voorhand te kopen.

@ Dural

La Liga heeft een salarisplafond die 70% van de omzet is. Aangezien die omzet door corona bijna gehalveerd is zaten ze op 115%. Spelers in Spanje mogen maar 50% inleveren per verlenging dus dan zaten ze bij Messi nog steeds op 90%. De enige manier hoe ze Messi konden houden is als ze Griezmann, Pjanic, Dembele en Sergi Roberto hadden verkocht. En dan konden ze Depay, Agüero en Garcia niet eens inschrijven. Dat is waarom Barcelona denk ik samen met Messi heeft besloten dat het niet kon, dat is teveel kapitaalverlies voor het aanhouden van een 34-jarige Messi.

no avatar
The Great Volunteer
Lv7
Berichten: 4764
Lid geworden op:
31 jul 2017, 10:59

12 aug 2021, 06:51






Geweldig filmpje snap alleen niet waarom de begroeting met navas zo uitgebreid is... Dat is Costaricaan die voor Real gevoetbald heeft... Vooral Ramos, Simons en neymar hilarisch :lol:

Gebruikersavatar
Wapper
Lv6
Berichten: 1670
Lid geworden op:
13 jul 2017, 12:51

13 aug 2021, 09:37

Gisteravond voor het eerst weer eens in de Kuip geweest sinds de coronacrisis. Feelsgoodman.
Prima pot ook, wie had nou gedacht dat we over 2 wedstrijden met 6-0 zouden winnen van Luzern na die struggles tegen het miniscule FC Drita? Jahanbaksh begint na Guus Til nu ook met scoren, prima. Voor nu hangt er in ieder geval een optimistische sfeer. Doorpakken tegen Willem II in de competitiestart dit weekend.

Gebruikersavatar
SmartTies
Master Cheese
Lv6
Berichten: 1966
Lid geworden op:
13 jul 2017, 17:57

13 aug 2021, 10:13

Aight, wist niet dat je een Feyenoorder bent :7

Ja het lijkt erop dat ze Slot zijn manier van spelen door beginnen te krijgen en z'n vruchten begint af te werpen. Bij het 'vriendschappelijke' partijtje tegen Atletico zag ik ook mooie dingen en jeugdspelers die hun mannetje stonden.
Uitblinkers zijn Sinistera, Malacia, Til, Bijlow en Jahanbakhsh en langzaamaan beginnen Toornstra en Senesi ook weer hun vorm terug te krijgen. Het belangrijkste is dat je het teamgevoel terugziet en voelt op het veld. Dat zag er altijd kunstmatig uit en dat blijkt maar achteraf ook. (Zie bijvoorbeeld Senesi's whatsapp reactie toen Bergrat uit de groepsapp ging)
Afbeelding

Gebruikersavatar
Wapper
Lv6
Berichten: 1670
Lid geworden op:
13 jul 2017, 12:51

13 aug 2021, 12:25

Ja niet zo die hard als jij hoor :P paar vrienden van me hebben altijd een seizoenskaart en die join ik wel eens. Heb altijd meer het internationale voetbal gevolgd maar ben het grote geld zo zat met die PSG's en City's dat ik wel een hernieuwde interesse in de Eredivisie heb. Ik probeer de meeste potjes tussen de top 6 dit seizoen te zien in ieder geval, en af en toe mee naar de Kuip wanneer dat kan.

Gebruikersavatar
R-Type
Lv7
Berichten: 3919
Lid geworden op:
18 jul 2017, 14:47

13 aug 2021, 14:46

Berghuis misselijk kereltje, past perfect bij Ajax. Feyenoord moet hem niet bedreigen maar juist blij zijn. Zijn rendement was hoog maar hij moet wel een stoorzender zijn geweest. Een beetje het gezag van Dickie ondermijnen, zijn eigen team eigenlijk afvallen. Die jongen had op zijn bek geslagen moeten worden, zo erg is dat niet, gewoon even laten merken tot hier en niet verder. Maar dat zie je tegenwoordig niet echt meer. Kan me voorstellen dat ze hem niet missen. Met Jahanbaksh hebben ze een speler die er ook 20 kan maken in de ED. Til was ook bij AZ een erg goede Eredivisie speler. Feyenoord is er niet op achteruit gegaan. Ze hoeven in principe niet meer terug te vallen op spelers als Diemers die tekort komen. Ze strijden gewoon om die 3e plaats met AZ, misschien Vitesse en Utrecht.

Schmidt lijkt bij PSV ook eindelijk iets neer te zetten. Hij heeft een prijs gewonnen en Galatasaray toch flink van de mat geveegd. Mydjilland of whatever is doorgaans een heel vervelende ploeg en zijn ook goed opzij geschoven.

Gebruikersavatar
Rolfgang
Lv7
Berichten: 2502
Lid geworden op:
13 jul 2017, 14:46
Locatie: Castricum
Contacteer:

Re:

13 aug 2021, 16:11

R-Type schreef:
13 aug 2021, 14:46
Berghuis misselijk kereltje, past perfect bij Ajax. Feyenoord moet hem niet bedreigen maar juist blij zijn. Zijn rendement was hoog maar hij moet wel een stoorzender zijn geweest. Een beetje het gezag van Dickie ondermijnen, zijn eigen team eigenlijk afvallen. Die jongen had op zijn bek geslagen moeten worden, zo erg is dat niet, gewoon even laten merken tot hier en niet verder. Maar dat zie je tegenwoordig niet echt meer. Kan me voorstellen dat ze hem niet missen.
Ik ben ook niet echt blij met de komst van Berghuis als Ajacied zijnde. Vind het echt een rotvent en veels te agressief als het niet meezit - wat wel het laatste is wat je nodig hebt tijdens een kutwedstrijd.
As easy to stop as it is to comprehend.

Gebruikersavatar
R-Type
Lv7
Berichten: 3919
Lid geworden op:
18 jul 2017, 14:47

14 aug 2021, 09:21

Hij zal bij Ajax vast wel een toontje lager zingen omdat hij daar niet de vedette is. Maar die idiote acties zijn vrees ik inherent aan zijn spel.

Gebruikersavatar
Wapper
Lv6
Berichten: 1670
Lid geworden op:
13 jul 2017, 12:51

14 aug 2021, 10:48

Tja Steven Achterhuis, good riddance. Ga hem ook niet missen, kwam ook altijd zo dom over. Er zit weinig tussen z'n oren. Zo snel mogelijk vergeten. Behalve dit fragmentje dan:

Gebruikersavatar
SmartTies
Master Cheese
Lv6
Berichten: 1966
Lid geworden op:
13 jul 2017, 17:57

Re:

14 aug 2021, 22:42

R-Type schreef:
13 aug 2021, 14:46
Die jongen had op zijn bek geslagen moeten worden, zo erg is dat niet, gewoon even laten merken tot hier en niet verder. Maar dat zie je tegenwoordig niet echt meer.
Kökcü heeft m een keer op z'n muil geslagen. Alleen niet hard genoeg. Die irritante zeikstem alsof je naar een verongelijkt jongetje zit te luisteren. Toegegeven, ik was wel zwaar naar de klote toen ik het hoorde. Alsof ik werd genaaid door een goede bekende. Het beste bij Feyenoord de afgelopen 2 seizoenen. Toen het in de lucht hing tijdens het EK dacht ik echt wat is dit voor fucking onzin alsof tie naar hunnie gaat... Kwam ook omdat hij eerder had gezegd om nooit aan een binnenlandse transfer meer te beginnen. Eerlijk is eerlijk, hij gaat er natuurlijk vet op vooruit, maar ik zou niet in zijn schoenen willen staan. Dit blijft 'm de rest van zijn leven achtervolgen.
Afbeelding

no avatar
The Great Volunteer
Lv7
Berichten: 4764
Lid geworden op:
31 jul 2017, 10:59

15 aug 2021, 13:03

Jullie hebben last van geheugen verlies. Wat is de big deal? Hij was KLAAR bij Feyenoord en bij 40% van de goals betrokken laatste 2 seizoenen. Zijn/waren Cruyf en Koeman dan ook zogenaamde ''Judassen''? Koeman heeft zelfs godverdomme voor Feyenoord, Ajax en PSV zowel gespeeld als manager geweest maar bij Berghuis maakt het wel uit :lol:

Gebruikersavatar
R-Type
Lv7
Berichten: 3919
Lid geworden op:
18 jul 2017, 14:47

15 aug 2021, 17:39

Daar zitten wel wat verschillen in he.

Cruijff werd afgedankt door Ajax zelf, ging uit rancune naar Feyenoord. Dat hij kampioen werd konden ze weten, zulke spelers doen dat. Koeman ging pas via omwegen langs PSV en Barcelona naar Feyenoord, toen hij wilde afbouwen. Dat was geen directe overstap in zijn prime. Berghuis maakt een directe overstap na zijn beste seizoen. Die voorbeelden zijn er niet eens. Vermeer, Charisteas etc waren allemaal afdankers. Scholten was een modale speler. Dat van Berghuis is best uniek te noemen hoor.

Goaltje van Strand Larsen bij Cambuur lol.

Gebruikersavatar
Chrono Trigger
Lv3
Berichten: 242
Lid geworden op:
17 jul 2017, 02:19

Re:

15 aug 2021, 18:19

Wapper schreef:
14 aug 2021, 10:48
Tja Steven Achterhuis, good riddance. Ga hem ook niet missen, kwam ook altijd zo dom over. Er zit weinig tussen z'n oren. Zo snel mogelijk vergeten. Behalve dit fragmentje dan:
:lol: Love it

Gebruikersavatar
SmartTies
Master Cheese
Lv6
Berichten: 1966
Lid geworden op:
13 jul 2017, 17:57

Re:

16 aug 2021, 15:41

R-Type schreef:
15 aug 2021, 17:39
Daar zitten wel wat verschillen in he.

Cruijff werd afgedankt door Ajax zelf, ging uit rancune naar Feyenoord. Dat hij kampioen werd konden ze weten, zulke spelers doen dat. Koeman ging pas via omwegen langs PSV en Barcelona naar Feyenoord, toen hij wilde afbouwen. Dat was geen directe overstap in zijn prime. Berghuis maakt een directe overstap na zijn beste seizoen. Die voorbeelden zijn er niet eens. Vermeer, Charisteas etc waren allemaal afdankers. Scholten was een modale speler. Dat van Berghuis is best uniek te noemen hoor.
En niet te vergeten dat het om de aanvoerder van Feyenoord gaat die aangaf nooit een binnenlandse transfer te willen maken, maar Karel had zelf niet echt het geheugen daarvoor of matig zijn huiswerk gedaan.
Afbeelding

no avatar
The Great Volunteer
Lv7
Berichten: 4764
Lid geworden op:
31 jul 2017, 10:59

16 aug 2021, 16:04

Overstap is overstap toch? Wat doet er toe of het wel of niet dragende speler is of dat het indirect is....? irreleva nt mij betreft ,niks i n mij n oge n. Hij is ook alweer 29.... Hij had niks te bereike n meer bi Feye noord wete n allemaal zij n Watford avo ntuur niks was...

Dus waar i n buite nla nd had ie hee n gemoete n da n? nu verdie nd Feye noord er iig nog mooi 5,5(mogelijk 6 miljoe n aa n).
Sol Campbell is ook rechtstreeks va n Spurs vroeger naar Arse nal gegaa n e n Va n Persie naar U nited va nuit Arse nal , hoort erbij lol

Gebruikersavatar
R-Type
Lv7
Berichten: 3919
Lid geworden op:
18 jul 2017, 14:47

16 aug 2021, 16:23

moving goalposts? Dit ging om Ajax en Feyenoord. Maar goed, het is RvP en Campbell niet bepaald in dank afgenomen ook. Die zijn bedreigd, en flink ook.

Maar goed Feyenoord is beter af zonder hem. Het is nog het begin maar er lijkt wel meer eenheid in de groep te zitten. Er loopt geen stoorzender rond.

Voor Ajax is hij wel een aanwinst, denk ik. Hij zal daar niet als de vedette rondlopen (getuige aan de vrije trap die hij aan Labyad overlaat), en ik vind hem voetballend meer brengen dan die 2 Brazillianen die er eigenlijk niet zo veel van bakken.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 34 gasten