Korte verhalen andere member geschreven content

no avatar
The Great Volunteer
Lv7
Berichten: 4764
Lid geworden op:
31 jul 2017, 10:59

Korte verhalen andere member geschreven content

28 aug 2018, 08:58

Post hier je (korte) verhalen of ander schrijfsel dat je wilt delen. Opbouwende feedback is altijd welkom. Gaarne liefst serieus mogelijk te reageren
Het Gesprek:.
Spoiler:
Het gesprek

Bob is een jonge man die al jaren lang veel traumatiserende dingen heeft meegemaakt.
Er waren ook leuke periode's maar bovenal veel onplezierige periodes en dat is nog zacht uitgedrukt.
Het gesprek is dat tussen Bob en Annemarie een psychiater. Op basis van dit gesprek bepaald Bob of hij wel of niet euthanasie wilt en gaat plegen.

BOB

Ik weet niet zo goed waar ik moet beginnen. Ik zit hier al een tijdje mee...

ANNEMARIE

Begin maar met het deel waar jij je het meest op je gemak voelt om over te vertellen..

BOB

Dit gaat moeilijk worden. Maar ik zal mijn best doen...

BOB

Dank u wel. Ik ben Bob maar dat wist u al. En ik heb een heel moeilijk leven gehad

ANNEMARIE

Wat vervelend..

BOB

Het lijd vaak tot ruzie en verdriet. Ik heb het er gewoon heel moeilijk mee.

ANNEMARIE

Hoe voel je daaronder, als het tot ruzie en verdriet tot gevolg heeft?

BOB

Ja lastig. Ik geef wel om ze. Voel mij dan toch soort van schuldig. Maar ik lijd gewoon echt al jaren. FUCK.
BOB SCHREEUWT KEIHARD IK HAAT HET LEVEN, IK WEET HET GEWOON EVEN NIET MEER.
ANNEMARIE(geschrokken en bezorgd)
Gooi het eruit, je mag je hier helemaal laten gaan. Er is helemaal niks mis met emoties uitten en soms te schreeuwen of te huilen.
Dat is ongetwijfeld lastig ja. Het is heel menselijk om je schuldig te voelen ten opzichte van anderen. Het is jouw leven. Maar mensen geven natuurlijk om je en houden van je.
Zoiets als dit doe je natuurlijk niet zomaar
BOB

Dat klopt inderdaad. Ik ben hier al heellang over na aan het denken. Ik zie ook gewoon steeds minder keuzes om uit te kiezen
Annemarie
Wat vervelend zeg. Hoe voel je je daaronder?

BOB
Soort van raadeloos en machteloos. Ene kant wel balen voor het grootste gedeelte. Aan de andere kant klein deel in mij boeit het gewoon niet meer. Dan maar gewoon dingen alleen gaan doen, alleen naar een pretpark of een festival etc. Nou ja dat is nu tijdje geleden maar dat deed ik vroeger wel.
En dat was af en toe wel heel erg fijn en leuk

ANNEMARIE

Wat fijn. Knap hoor dat het je niet meer boeit, zijn niet veel mensen die ook zo dapper zijn.
BOB
En godverdomme zeg mijn MIGRAINES. Bij vlagen voelde het ook als cluster/zelfmoord hoofdpijnen. Ik heb er nu al bijna 10 jaar lang last van, niet normaal meer. Sinds 2 jaar heb ik ze vrijwel iedere dag.

BOB staat op en gooit een vaas kapot
GOVER DE KANKER ik word er zo boos van. Ik word helemaal gek van die migraines en de eenzaamheid. JE KAN op niemand bouwen.
BOB begint in huilen uit te barsten

Annemarie legt een doos met tissues voor BOB neer
BOB
Bedankt voor dit alles. Maar ik wil mijn leven beeindigen. Ik ben nu 4 maanden lid van de Cooporatie laatste wil. Over 2 maanden krijg ik een levens beeindigd poeder.
Annemarie
Ik zie je vandaag pas voor het eerst maar je hebt op mij zeker indruk gemaakt. Ik zie door je verhaal en hoe je nu overkomt en gedraagd je bent een dappere jongen man. Die gewoon decennia lang veel lijden heeft meegemaakt met weinig vooruitzichten.

Gebruikersavatar
Wapper
Lv6
Berichten: 1670
Lid geworden op:
13 jul 2017, 12:51

Re: Korte verhalen andere member geschreven content

28 aug 2018, 10:05

The Great Volunteer schreef:
28 aug 2018, 08:58
BOB staat op en gooit een vaas kapot
GOVER DE KANKER
netjes

no avatar
The Great Volunteer
Lv7
Berichten: 4764
Lid geworden op:
31 jul 2017, 10:59

Re: Korte verhalen andere member geschreven content

28 aug 2018, 10:29

Wapper schreef:
28 aug 2018, 10:05
The Great Volunteer schreef:
28 aug 2018, 08:58
BOB staat op en gooit een vaas kapot
GOVER DE KANKER
netjes
Thnx! Misschien beetje grof... Moet begrijpen Bob echt onwijs zwaar k*'t leven gehad heeft en als 27 jarige ongeveer al serieus aan Euthanasie denkt en plannen ervoor maakt

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 24 gasten