Pagina 6 van 99

Re: Slowchat 123.5: Pixelcake will never die!

Geplaatst: 14 jul 2017, 13:10
door Zevenberge
Vandaag: Eindhoven en Heythuysen.
Morgen Frankfurt en Osaka.
Overmorgen Kyoto en bijbehorende futon.

Vooral die reis van overmorgen is leuk. Die van morgen is vooral lang.

Re: Slowchat 123.5: Pixelcake will never die!

Geplaatst: 14 jul 2017, 13:29
door Wesley
zo, ook mijn donatie gedaan naar Yellow.

#SupportJePeoples

Re: Slowchat 123.5: Pixelcake will never die!

Geplaatst: 14 jul 2017, 14:25
door ageQned
Ziet er goed uit hoor.
Hoe doe je die donatie of heb ik iets over het hoofd gelezen?

Re: Slowchat 123.5: Pixelcake will never die!

Geplaatst: 14 jul 2017, 14:32
door Rolfgang
ageQned schreef:
14 jul 2017, 14:25
Ziet er goed uit hoor.
Hoe doe je die donatie of heb ik iets over het hoofd gelezen?
Je kan Yellow (Zhero) daarover een PM sturen.

Re: Slowchat 123.5: Pixelcake will never die!

Geplaatst: 14 jul 2017, 15:26
door BrutalGamer
Is een donatieknop niet een idee?

Re: Slowchat 123.5: Pixelcake will never die!

Geplaatst: 14 jul 2017, 15:36
door LittleBigrik
De nieuwe e-sporter van PSV :P

Afbeelding
Afbeelding

Re: Slowchat 123.5: Pixelcake will never die!

Geplaatst: 14 jul 2017, 15:45
door Shenmue3
Ik zie nog geen bone topic?


Afbeelding

Re: Slowchat 123.5: Pixelcake will never die!

Geplaatst: 14 jul 2017, 16:52
door Henky-VII
HahahHha

Re: Slowchat 123.5: Pixelcake will never die!

Geplaatst: 14 jul 2017, 17:08
door BrutalGamer
LittleBigrik schreef:
14 jul 2017, 15:36
De nieuwe e-sporter van PSV :P

Afbeelding
Afbeelding
:lol:

Re: Slowchat 123.5: Pixelcake will never die!

Geplaatst: 14 jul 2017, 17:10
door Rolfgang
Shenmue3 schreef:
14 jul 2017, 15:45
Ik zie nog geen bone topic?


Afbeelding
Evenveel posts als dat er games voor uitkomen.

Re: Slowchat 123.5: Pixelcake will never die!

Geplaatst: 14 jul 2017, 17:17
door LittleC
Yellow schreef:
14 jul 2017, 11:15
LittleC schreef:
14 jul 2017, 09:16
Omdat we een kleine community zijn en zullen blijven (waarschijnlijk eerder krimpen dan groeien) zou ik het zo minimalistisch mogelijk houden, en daar dus over nadenken om met richtlijnen te komen. Zelf ben ik dus voorstander van twee topics per serie: een lopend topic voor de nieuwste game uit de serie, en een franchise-topic waar alle voorgaande games besproken worden. Maar als het merendeel wat anders vindt, is dat ook prima.
Ik ben persoonlijk ook voor een algemeen serie topic (bijv. Pokemon) en voor een nieuwe game ook een nieuw topic (Pokemon Go). Dan zie ik ook niet echt een reden om die later te mergen (dat lijkt me juist verwarrend en onoverzichtelijk).

Dat je alles maar in 1 topic wilt gaan doen, lijkt me juist een reden waardoor je klein blijft. Mensen hebben de natuurlijke neiging om dingen op te vullen ;)

En ik denk ook dat ik die tussentitels eruit sloop (in elk bericht).
Ik denk niet dat het de reden is dat je klein blijft. Zoals R-Type onlangs terecht opmerkte, was het forum van Pixelcake de laatste tijd een aanfluiting als gameforum. Er werd in sommige topics van grote releases of aankondigingen amper wat gepost, en soms zelfs niet eens een topic gemaakt voor een game. Ik kan me natuurlijk vergissen, maar ik gok dat het beter is om minder topics te hebben die leven, dan meerdere topics te hebben waar de reacties versplinterd liggen maar waar - op enkele reacties na - nooit een kat in te bespeuren valt. Dat oogt gewoon een stuk actiever, zelfs al komt het aantal reacties op hetzelfde neer.

Ze 'mergen' zal in het begin inderdaad wat verwarrend zijn mocht een topic ineens verdwijnen, maar gezien we een kleine community zijn en volgens mij dus zullen blijven, zeker zonder frontpage, zal iedereen dit systeem na een tijdje wel oppikken. Ook de onoverzichtelijkheid zal vast meevallen (mits je ze kopjes meegeeft) want meestal lopen topics als FIFA 14 en 15 toch chronologisch. Eens de nieuwe FIFA aangekondigd is, zijn we een jaar verder en wordt er sowieso minder gepost in 14.

Een algemene gameserie-topic zal ook enkel zin hebben als je het of gebruikt voor álle games van de serie, inclusief nieuwe releases, of om oude topics te mergen. Er werd nu al amper in topics van sommige nieuwe releases gepost; laat staan dat je daarnaast nog een algemeen topic hebt voor eerdere games...

Ik durf niet met zekerheid te zeggen dat het systeem dat ik beschrijf hier zal werken, maar ik weet dat het op een ander (veel groter) forum wel zonder problemen werkt. In ieder geval zou ik voor zo minimalistisch mogelijk gaan, dus anders voor het alternatief dat Ralph en Wapper beschreven.

Re: Slowchat 123.5: Pixelcake will never die!

Geplaatst: 14 jul 2017, 17:27
door Jasper
Hallo,

Ik ben er ook weer bij.
Was eerst Krimekiller en nu mijn gewone naam.
Kan ik eindelijk ook eens afkomen van die gebruikersnaam die ik verzinde rond mij 12e :lol:

Re: Slowchat 123.5: Pixelcake will never die!

Geplaatst: 14 jul 2017, 17:34
door Jasper
Ik ben nog bezig met een avatar, zo stay tuned.

Hoe kan ik trouwens direct naar het laatste bericht in een topic gaan?

Re: Slowchat 123.5: Pixelcake will never die!

Geplaatst: 14 jul 2017, 17:37
door Rolfgang
Jasper schreef:
14 jul 2017, 17:34
Ik ben nog bezig met een avatar, zo stay tuned.

Hoe kan ik trouwens direct naar het laatste bericht in een topic gaan?
Druk op de gekleurde knop naast de naam van de degene die als laatste heeft gepost. Deze functie is er momenteel helaas alleen op desktop en niet op mobile, ik heb daar al feedback over geplaatst ;)

Re: Slowchat 123.5: Pixelcake will never die!

Geplaatst: 14 jul 2017, 17:38
door BrutalGamer
En stel geen grijs of zwart in want dan lijkt die knop niet op te lichten. (waarschijnlijk door de achtergrond)

Re: Slowchat 123.5: Pixelcake will never die!

Geplaatst: 14 jul 2017, 17:40
door Rolfgang
BrutalGamer schreef:
14 jul 2017, 17:38
En stel geen grijs of zwart in want dan lijkt die knop niet op te lichten. (waarschijnlijk door de achtergrond)
Ligt dat er niet aan welke kleur je hebt ingesteld voor knoppen en links?

Re: Slowchat 123.5: Pixelcake will never die!

Geplaatst: 14 jul 2017, 17:41
door BrutalGamer
Rolfgang schreef:
14 jul 2017, 17:40
BrutalGamer schreef:
14 jul 2017, 17:38
En stel geen grijs of zwart in want dan lijkt die knop niet op te lichten. (waarschijnlijk door de achtergrond)
Ligt dat er niet aan welke kleur je hebt ingesteld voor knoppen en links?
Ja het zal vast de combinatie zijn. Net had ik beide donker en dan zie je geen verschil of er nou wel of geen nieuwe post is. Nu op (Pixelcake) paars en dat valt wel op! :P (de balk aan de zijkant nog wel donker)

Re: Slowchat 123.5: Pixelcake will never die!

Geplaatst: 14 jul 2017, 17:42
door Rolfgang
Ik rock gewoon fel oranje. Niks is meer onzichtbaar!

Re: Slowchat 123.5: Pixelcake will never die!

Geplaatst: 14 jul 2017, 17:43
door Yellow
lichtzwart + feloranje alles <3

Re: Slowchat 123.5: Pixelcake will never die!

Geplaatst: 14 jul 2017, 17:45
door BrutalGamer
Rolfgang schreef:
14 jul 2017, 17:42
Ik rock gewoon fel oranje. Niks is meer onzichtbaar!
Dat is ook wel een mooie felle kleur haha.

Re: Slowchat 123.5: Pixelcake will never die!

Geplaatst: 14 jul 2017, 17:46
door Jasper
Blauw Wit all the way!

Ik moet mijn complimenten geven aan iedereen die hier aan heeft bij gedragen. Erg vet om te zien hoe snel zo iets tot stand komt.

Re: Slowchat 123.5: Pixelcake will never die!

Geplaatst: 14 jul 2017, 17:47
door Jasper
Overigens moeten we ook even kijken hoe het willen doen met de meetings topics van Pixelcake. In principe kunnen we nog steeds naar Awesome space gaan. Lijkt me vet!

Re: Slowchat 123.5: Pixelcake will never die!

Geplaatst: 14 jul 2017, 17:47
door BrutalGamer
En dan worden we over een jaar overgenomen door IG omdat dit forum wel beter draait.

Re: Slowchat 123.5: Pixelcake will never die!

Geplaatst: 14 jul 2017, 18:10
door Rolfgang
Laten we dat maar niet doen :lol:

Re: Slowchat 123.5: Pixelcake will never die!

Geplaatst: 14 jul 2017, 18:16
door Shenmue3
PS3&Xbox360 is nog steeds mod op ig. Ik hoop dat ze die lui toch tenminste een tiental games per jaar geven voor de moeite. :lol:

Mole28 moet je ook naar dit forum halen, die is daar blijven plakken op die kleuterfrontpage.