Mocht je verder nog problemen hebben shoot me a pm.Tampon schreef: ↑15 jul 2017, 19:40Een paar jaar terug kreeg ik wel altijd limburgers aan de lijn, ze hebben tegenwoordig hun klantenservice team iets meer afgestemd op de rest van Nederland.James schreef: ↑15 jul 2017, 19:38Tampon schreef: ↑15 jul 2017, 17:23
Yup, onze huidige vindt het leuk om elke dag te crashen en een volledige reboot te moeten hebben. Kreeg eerst een kansloos humax doosje opgestuurd met minder functies. Toen direct weer contact opgenomen en we zouden de goede box opgestuurd krijgen dit maal. Alleen is er schijnbaar iets met de orderverwerking fout gegaan waardoor het ook nog niet verzonden is, na een week. Kansloosheid.
Toevallig iemand met een Limburgs accent gesproken?
Een tech swap van een media box xl is niet echt moeilijk.![]()
![Knipoog ;)](./images/smilies/knipoog.gif)