Voetbal | Seizoen 2018-19: Wedstrijd X =/= Wedstrijd Y

no avatar
The Great Volunteer
Lv7

07 aug 2022, 09:41

Bumper de bumper klever, ik kijk Viaplay via Google Chrome...
Ik kijk PL wedstrijden...
Maar ik wil Engels commentaar.... Enige nu kan is NL of stadion geluiden...
En ik heb Viaplay zelfs erover gemaild maar geen inhoudelijke reactie gehad. Ik kijk dus op Chrome en sluit mijn laptop op de tv. Kan iemand me hierbij helpen aub? Terwijl Dortmund-Leverkusen was gewoon standaard Engels commentaar of Duitsers die Engels spreken...
Maar bij PL kan dus alleen Nederlands of stadion geluiden, heel erg jammer...
Ze zeggen op hun website dat je navigatie menu moet hebben , waarin je taal kan kiezen, maar dat heb ik niet, zowel niet met Chrome als Edge....

R-Type
Lv7

14 aug 2022, 11:47

Ik heb geen Viaplay want ik vind het een shit service. Beste wat je kunt doen is opzeggen, hopen dat de dienst flopt. Maar Viaplay heeft toch wel een smart tv app, of anders via een chromecast? PL heb ik jarenlang in NL gekeken, op Sport 1 en Ziggo Sport.

Voor F1 trouwens, mocht je dat kijken, raad ik F1 TV Pro aan. Is geloof ik 69 per jaar, 4k, veel camera opties en 100x beter dan Viaplay. Het is echter alleen F1.

Heb van Ziggo wel ESPN totaal gekregen omdat F1 en PL weg zijn. Eredivisie is natuurlijk lomp, maar ze hebben ook NBA enzo.

no avatar
The Great Volunteer
Lv7

14 aug 2022, 12:42

Ik heb niks met F1 en mijn ouders betalen Viaplay en KPN, vind prima! En op werk ''moet'' ik 16 uur per week dingen testen voor Ziggo en films, serie's en sport evenementen kijken haha
Dus thuis Viaplay en op werk Ziggo :)

Plaats reactie