VR experiences

no avatar
SLIPPER
Lv0
Berichten: 3
Lid geworden op:
03 jul 2020, 14:50

VR experiences

03 jul 2020, 15:19

Hi,

Ik ben nieuw hier, maar wilde graag jullie mening en wat ervaringen van mezelf delen.

Ik ben tot nu toe twee keer met een groep vrienden gaan 'free roam vr-gamen' en zijn van plan dat vaker te doen. maar vind dat er echt een groot verschil in zit per gamehal.

De eerste keer ben ik met 3 vrienden naar Zero Latency in Rotterdam geweest, buiten dat het personeel vriendelijk was was voor ons de game ervaring echt een zware tegenvaller! de Graphics vielen tegen en er was best wat lag, wat je voor de prijs die je betaald dus niet mag verwachten. We hebben de zombie game gespeeld, maar echt spanning hebben we niet gevoeld. Daarbij komt ook nog dat ik erg misselijk werd, een van mijn vrienden ook.

Afgelopen week ben ik met 4 vrienden naar VR Arcade in Delft geweest, hier was de ervaring totaal anders, het personeel was er ook erg vriendelijk maar als we het over gamen hebben is het echt een ziekelijk betere ervaring.
De zombie game die zij aanbieden is qua graphics echt een stuk beter. Ook leek het of hun FPS een stuk hoger lag al weet ik dat dus niet zeker. Het grootste verschil was dat geen van ons misselijk werd dus lijkt het toch echt om de FPS of graphics te gaan qua misselijkheid. De uitleg over de games die ze nog meer hebben en van de game die we speelden werden ook echt duidelijk en enthousiast uitgelegd in tegenstelling tot bij Zero Latency.

Ik ben erg benieuwd naar jullie ervaringen en of jullie aanraders hebben?, ik ben in ieder geval van plan met mijn vrienden de andere games van Vr Arcade ook te gaan uitproberen.

Ik drop hier voor de geïnteresseerden een linkje: www.vrarcade.nl/

Gebruikersavatar
Wesley
Lv6
Berichten: 1245
Lid geworden op:
13 jul 2017, 14:37

03 jul 2020, 17:07

Dit riekt naar reclame.
:huillie:

no avatar
SLIPPER
Lv0
Berichten: 3
Lid geworden op:
03 jul 2020, 14:50

03 jul 2020, 17:23

Misschien dat mijn enthousiasme over de laatste ervaring overkomt als 'reclame', maar ik ben oprecht benieuwd naar de ervaring van anderen, ik ben dit topic begonnen omdat er letterlijk nergens anders over een soortgelijke ervaring wordt gedeeld.

Als mijn toegevoegde link niet volgens de regels zijn kan die gewoon door een mod worden verwijderd hoor.

Mijn intenties worden hier wat verkeerd opgevat ben ik bang.

Gebruikersavatar
Wesley
Lv6
Berichten: 1245
Lid geworden op:
13 jul 2017, 14:37

03 jul 2020, 18:23

Het is altijd even afvragen als iemand met 1 post binnen komt en iets promoot. Ik geef je het voordeel van de twijfel en laat het open voorlopig.
:huillie:

no avatar
SLIPPER
Lv0
Berichten: 3
Lid geworden op:
03 jul 2020, 14:50

03 jul 2020, 19:25

Ik begrijp het, maar er is onderling onwijs prijsverschil, maar nu merk ik dus ook het verschil in de ervaring die ze bieden. Bekabeld freeroam spelen, niet bekabeld etc etc , VR is echt de toekomst en ik ben onwijs enthousiast.

Ik hoop op wat reacties van anderen die ervaringen hebben opgedaan.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 31 gasten