The Last of Us | Franchise

no avatar
The Great Volunteer
Lv7
Berichten: 4764
Lid geworden op:
31 jul 2017, 10:59

14 jul 2020, 21:17

Abby zou toch
Spoiler:
Dood geweest zijn in deel 2 als niet aan Joel en die ander lag?

Gebruikersavatar
Gewoon Arno
Big Baller
Lv7
Berichten: 4566
Lid geworden op:
16 jul 2017, 00:04

15 jul 2020, 02:49

Je bent in de war met Ellie.

Gebruikersavatar
R-Type
Lv7
Berichten: 3919
Lid geworden op:
18 jul 2017, 14:47

15 jul 2020, 06:37

Klopt wel, in het begin is zij gered inderdaad.
Spoiler:
Joel wordt daarna of een laffe manier overmeesterd en vrij bruut gekilled.

Haar motieven waren wel te begrijpen. Maar de manier waarop was weinig eervol. Echter zie je ook dat zij en de groep er niet echt gelukkiger op zijn geworden. Ze hadden niet de intentie om de anderen ook te doden. Eentje dacht dat het beter was van wel, en die had gelijk. Uiteindelijk gaan ze allemaal dood omdat ze Tommy en Ellie gespaard hebben.
Vind het als sequel trouwens wel geslaagd ondanks mijn scepsis. De wereld die we nu zien is het resultaat van de ending van 1. Humanity is doomed en Joel is vogelvrij. De kans op een happy ending was weg toen Joel de operatie stopte.

Dan nu mijn ergernis:

-Asian
-Lesbian (eentje zwanger, jodin en asian zaaddonor!)
-neger
-jood
-trans
-Mexicaan

+10 oppression points!

Allemaal op 1 plek van een paar duizend mensen in een vergane wereld. Zijn er nog meer tropes gespot? Het is net als Cyberpunk die zo'n beetje al representatie erin gaat gooien om iedereen tevreden te houden. Resultaat: Outcries over verkeerde representatie (want, in die jungles mag hun niks overkomen) en Druckmann wordt trouwens ook met de dood bedreigd. Kap er gewoon mee, sjw zijn gestoord.

Gebruikersavatar
Gewoon Arno
Big Baller
Lv7
Berichten: 4566
Lid geworden op:
16 jul 2017, 00:04

15 jul 2020, 10:37

Ja op die manier. Ergerde me ook wel aan de forced diversiteit. Negro please! Heb je de concept art van Deena gezien. Hoe Joods wil je zijn lol.

Gebruikersavatar
Legendary
Lv4
Berichten: 488
Lid geworden op:
30 jul 2017, 20:56

15 jul 2020, 11:13

Heb je daar nou echt zo'n problemen mee. Afhankelijk van hoe migratiestromen zijn na het ontploffen van de wereld is het niet zo heel gek. Volgens mij is trouwens het overgrote deel van de mensen wit. Alleen belangrijke members maken ze dan een minority. Dat kun je wat geforceerd vinden (en viel mij ook zeker op), maar ik had daar nou niet echt last van. Het ging daar namelijk amper over. Wat details hier en daar.

En het woord neger kan wel echt niet meer. Dat is echt wel voorbij snowflake aanstellerij imo.

Gebruikersavatar
R-Type
Lv7
Berichten: 3919
Lid geworden op:
18 jul 2017, 14:47

15 jul 2020, 11:26

Ik heb daar problemen mee zodra het geforceerd aanvoelt. Met de representaties an sich niet. Ik accepteer iedereen voor wie ie is. Maar ik heb het idee dat het momenteel punten scoren is, zoveel mogelijk minderheden in iedere game stoppen ook al is het in sommige gevallen totaal onlogisch. Het kan in TLoU wel, maar het is wel redneck gebied waar het zich afspeelt en ik vind het apart dat er zoveel diversiteit is in zo'n kleine commune in die regio. En als dank krijgt Druckmann doodsbedreigingen want hij positioneert ze verkeerd.

Waar je mee moet uitkijken, is dat straks niks meer mag. Gaan we de VS achterna, mag je totaal niet meer over onze historie praten. Waar is de grens vraag ik me af, het lijkt erop dat er een vocale groep nooit tevreden zal zijn en die worden teveel gevoed.

Interessant stukje: https://www.bariweiss.com/resignation-letter

Die concept art is alpha jew lol.

Gebruikersavatar
Gewoon Arno
Big Baller
Lv7
Berichten: 4566
Lid geworden op:
16 jul 2017, 00:04

15 jul 2020, 11:57

Ik heb er ook niks op tegen maar het valt gewoon op. Helemaal omdat de main cast wel white trash is. En ik voel me trouwens beledigd want ik heb geen enkele ginger gezien. Zijn we over 25 jaar toch uitgestorven dus.

Gebruikersavatar
R-Type
Lv7
Berichten: 3919
Lid geworden op:
18 jul 2017, 14:47

15 jul 2020, 13:25

Die bigot in de bar is ook white trash. Dat soort dingen valt tegenwoordig op.

Gebruikersavatar
Legendary
Lv4
Berichten: 488
Lid geworden op:
30 jul 2017, 20:56

Re:

15 jul 2020, 14:29

R-Type schreef:
15 jul 2020, 11:26
Ik heb daar problemen mee zodra het geforceerd aanvoelt. Met de representaties an sich niet. Ik accepteer iedereen voor wie ie is. Maar ik heb het idee dat het momenteel punten scoren is, zoveel mogelijk minderheden in iedere game stoppen ook al is het in sommige gevallen totaal onlogisch. Het kan in TLoU wel, maar het is wel redneck gebied waar het zich afspeelt en ik vind het apart dat er zoveel diversiteit is in zo'n kleine commune in die regio. En als dank krijgt Druckmann doodsbedreigingen want hij positioneert ze verkeerd.

Waar je mee moet uitkijken, is dat straks niks meer mag. Gaan we de VS achterna, mag je totaal niet meer over onze historie praten. Waar is de grens vraag ik me af, het lijkt erop dat er een vocale groep nooit tevreden zal zijn en die worden teveel gevoed.

Interessant stukje: https://www.bariweiss.com/resignation-letter

Die concept art is alpha jew lol.
Ja zijn ook veel mensen die echt veel te ver doordraaien hierin. En hoewel in institutioneel racisme wel een thema vind dat de nodige aandacht verdiend zijn er nu wel een hele hoop issues die imo even belangrijk of nog belangrijker zijn die compleet worden overschaduwt. En geloof dus graag dat je aan de ene kant mensen hebt die twee zoenende vrouwen al het einde der tijden vinden en dat voor andere mensen het nog steeds niet genoeg is.

Maar in de game zelf had ik er gewoon niet zoveel last van, omdat het niet de hele tijd in your face was qua topics of dialogen.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 45 gasten