Dit gaat ook om hoeveel dollars dus het opbrengt een record uit 2014 dat is gebroken. Dit was tijdens de Xbox One wel anders.
Hardware- en Softwaresales | Algemeen
- The Great Volunteer
29 apr 2022, 18:51
Als MS succes verdient is het deze gen wel. Ze doen niet veel fout. Series zijn goede consoles die betrouwbaar overkomen, niet overpriced zijn en goede features bieden. En ze zijn muisstil. Het is echt beter dan die trailer trash launch 360 Core. Een 250 ish Series S met GPU is best wel een bargain.
Nu ik Elden Ring op PS5 uit heb, probeer ik GT7 weer op te pakken maar op Xbox is onlangs Guardians toegevoegd aan GP, en Lightning Returns ook, een game die met geen mogelijkheid op PS5 te spelen is laat staan geupgraded. En het is de console waar ik pak em beet Ninja Gaiden 2, Sonic Generations, Dead Space 2 ofzo op kan spelen. Normaal vond ik BC nooit zo boeiend, maar ik moet zeggen dat die PS360 gen, wanneer geboost, echt nog heel goed mee kan. Zo'n Dead space 2 zou een PS4 launch titel kunnen zijn geweest.
Tussen games wisselen is chiller op de Xbox, op PS5 sluit je de app af en die cards vergeet ik eigenlijk altijd. Het is een relaxte console om bijv. een Windjammers even op te spelen en weer te schakelen naar een Hades ofzo.
Nu ik Elden Ring op PS5 uit heb, probeer ik GT7 weer op te pakken maar op Xbox is onlangs Guardians toegevoegd aan GP, en Lightning Returns ook, een game die met geen mogelijkheid op PS5 te spelen is laat staan geupgraded. En het is de console waar ik pak em beet Ninja Gaiden 2, Sonic Generations, Dead Space 2 ofzo op kan spelen. Normaal vond ik BC nooit zo boeiend, maar ik moet zeggen dat die PS360 gen, wanneer geboost, echt nog heel goed mee kan. Zo'n Dead space 2 zou een PS4 launch titel kunnen zijn geweest.
Tussen games wisselen is chiller op de Xbox, op PS5 sluit je de app af en die cards vergeet ik eigenlijk altijd. Het is een relaxte console om bijv. een Windjammers even op te spelen en weer te schakelen naar een Hades ofzo.
- The Great Volunteer
- Gewoon Arno
-
Big Baller
- The Great Volunteer
Re:
30 apr 2022, 09:05
Yep dat was mijn eerste IG/PXC/Gamingforum nickname ooit hahaa. Ik had net voor eerst ooit Band of Brothers gezien als pikkie van 14 of 15 en besloot 101ste Aiborne als nickname te nemen
- Gewoon Arno
-
Big Baller
- koekiemonster
Re: Re:
09 mei 2022, 12:35
Het is ook de enige van de twee grote powerhouses die te halen is. Ik vraag me af of de PS5 het beter zou doen als die ook te krijgen was.