Laatst Gespeelde Game

Gebruikersavatar
SmartTies
Master Cheese
Lv6
Berichten: 1966
Lid geworden op:
13 jul 2017, 17:57

31 mar 2021, 14:31

Ik vrees toch echt dat de prostitueesessies verleden tijd gaan zijn. Zeker het erna nog door de kop heen knallen om je knaken terug te pakken is zo bruut en zo 2010.
Afbeelding

Gebruikersavatar
Wapper
Lv6
Berichten: 1670
Lid geworden op:
13 jul 2017, 12:51

31 mar 2021, 14:46

GTA verkoopt toch wel, hoeveel woke figuurtjes ook zullen janken. Hoop daarom dat ze gewoon trouw aan zichzelf zullen blijven en de Amerikaanse maatschappij weer maximaal op de hak nemen. In principe kan het potentieel de beste ooit worden qua materiaal. Sinds V uitkwam (2013 alweer?!) is dat land in een stroomversnelling knettergek geworden. Net als met South Park valt er genoeg op in te spelen. Als ze zich zouden inhouden om bepaalde mensen niet te 'beledigen' (whatever dat woord nog waard is) zou dat eeuwig zonde zijn.

Gebruikersavatar
SmartTies
Master Cheese
Lv6
Berichten: 1966
Lid geworden op:
13 jul 2017, 17:57

31 mar 2021, 15:00

Dat is inderdaad zo. South Park blijft gewoon op dezelfde voet verder gaan. Al heb ik het idee dat videogames altijd weer onder een vergrootglas worden gelegd.

Overigens zei Dan Houser het volgende in 2018;
"It’s really unclear what we would even do with [GTA 6], let alone how upset people would get with whatever we did. Both intense liberal progression and intense conservatism are both very militant, and very angry. It is scary but it’s also strange, and yet both of them seem occasionally to veer towards the absurd.

"It’s hard to satirise for those reasons. Some of the stuff you see is straightforwardly beyond satire. It would be out of date within two minutes, everything is changing so fast."
Afbeelding

Gebruikersavatar
Wapper
Lv6
Berichten: 1670
Lid geworden op:
13 jul 2017, 12:51

31 mar 2021, 15:06

Lol ja, het is soms inderdaad al een real life South Park episode daar. Ik zou er m'n voordeel mee doen, dat absurde. Het is een goudmijn waar ze uit kunnen tappen, meer dan ooit.

Gebruikersavatar
R-Type
Lv7
Berichten: 3919
Lid geworden op:
18 jul 2017, 14:47

Re: Re:

31 mar 2021, 15:38

SmartTies schreef:
31 mar 2021, 14:16
R-Type schreef:
20 mar 2021, 23:35


Limiet valt wel mee. Gewoon regelmatig junk loot recyclen. Dat neemt geen spots in. Je kunt tevens inventory space upgraden.

Het looten van bodies en kastjes vind ik in tactische games als Dishonored, Bioshock, Deus Ex en Prey niet erg. Wel vind ik het misplaatst in een snelle gung ho shooter als Wolfenstein. Prey is min of meer een RPG. Kan niet wachten op System Shock. Er zitten ook zo lekkere referenties in Prey; keycode 0451, en Looking Glass server.
Ben van het weekend weer opnieuw begonnen na een onherstelbare vastlopert en nu inmiddels weer een uur of 10 in de game. Het wordt inderdaad een stuk leuker als je verder bent en eigenlijk met de learning curve achter de rug bij de eerste poging, is de tweede run wel een stuk leuker. Ik krijg er een Fallout meets Dead Space gevoel bij. Fallout door het niet gepolijste randje en Dead Space door de setting. De items zijn inderdaad minder tergend dan in een Bioshock.

Ik heb ook de shotgun gemaxed en dat speelt een stuk fijner. De shotgun zelf vond ik al vrij gauw door mezelf via een sluwe manier in een kamer te loodsen, maar heb heel lang zonder fabrication plan gelopen, dus had ik minimale ammo hiervoor. Bleek dat deze in de kluis vlakbij de shotgun lag... Toen ik het uiteindelijk uren later tijdens wat backtracken uit de kluis had gehaald liep ik even later een kamer binnen waar weer een shotgun lag en een fabrication plan -_- Had me een hoop deads gescheeld als ik de fp eerder had gevonden.

Tot dusver alleen maar human build met ook snelheid maxed en weaponsmith. Er zitten overigens wel een hoop bugs in. Soms als ik direct naar het item scherm ga en meteen druk op "LB" om naar de plattegrond te gaan, dan blijft het scherm zwart. Soms opent het helemaal niet en moet ik blijven drukken. Heb ook al een keer of 3 een crash gehad waaronder die ene waardoor ik opnieuw moest beginnen.
Het surround geluid is ook matig afgestemd in dit spel. Bijvoorbeeld het geluid dat de beam maakt tijdens het recyclen hoor ik door mijn achter speakers terwijl ik ervoor sta. En zo nog wat zaken die teveel herrie maken dan natuurlijk aanvoelt. De diepte is heel

Mortal Kombat 11 - met next gen upgrade
Als Rambo liefhebber eigenlijk gekocht om met Rambo in een MK game te kunnen spelen, maar blijkt dat deze alleen speelbaar is door het Kombat Pack 2 dlc aan te schaffen. Die is dezelfde prijs als wat ik voor de game heb betaald...
Tutorial doorlopen en de eerste 3 torens gehaald met Scorpion. 11 is wel veel beter dan 10 zeg. Het speelt lekker weg en brengt naar mijn idee een hoop vernieuwing. Productiewaarde lijkt ook veel hoger te liggen. Het ziet er ziek mooi uit en het geluid is prachtig en genuanceerd gebracht in Dolby Surround.
Ik blijf het klote vinden dat de spear throw niet meer <-, <-, lp is en nu zo moet <-, -> lp, though...
Prey is belachelijk simpel met een maxed shotgun, firearms, combat focus en sneak attack. Tegen het einde, toen ik Sneak attack en stealth gemaxed had, schoot ik Nightmare in 4 shots dood. Door combat focus 3 kon hij niet eens iets doen. De stun gun is ook lol. Die had ik op duration en reload gemaxed, en voor de lolz de range. 10 seconden tijd om een enemy te killen die binnen 2 seconden dood is. Als je echt all out wilt gaan, kun je recycler charges gooien nadat je sentry bots (ook in 1 sneak attack stun shot dood trouwens) etc piled voor bizar veel loot. Je vindt zoveel, ik heb nooit nades gemaakt en had er 15-20 per soort ofzo. Die Psi packs ook, had er 40 van. En combat focus kost maar 20 psi. Medkits ook niet maken, gewoon die food bonus doen. En 150 health is meer dan zat.

Plans liggen ook op meerdere plekken. Je kunt bijv. een early Q-Beam plan krijgen als je repair 2 hebt, maar later vind je hem ook wel.

Misschien een replay doen met Typhon powers. Was wel in NG+ bezig maar dat is zo makkelijk, je hebt alles weer terug (alleen je wapens zijn gereset). Rende binnen een uur alweer de GUTS in. Wrench build kan ook, heb je geen ammo nodig. Of Leverage, gooi je ze dood met kasten of als ze nog weer op staan sla je ze dood. Ammo was tijdens de endgame toch wel een licht probleem, omdat ik alles killde.

Gebruikersavatar
SmartTies
Master Cheese
Lv6
Berichten: 1966
Lid geworden op:
13 jul 2017, 17:57

01 apr 2021, 13:03

Ik heb nog geen combat focus upgrades. Daar zal je wel die Psi voor nodig hebben wat nu alleen maar spce inneemt, niet? Of kan ik het recyclen?
Afbeelding

Gebruikersavatar
R-Type
Lv7
Berichten: 3919
Lid geworden op:
18 jul 2017, 14:47

01 apr 2021, 17:43

Psi neemt geen space in. Dat is net als medkits enzo, 1 vakje en je kunt er weet ik niet hoeveel hebben. Je kunt ze quick selecten in het Y menu met LB of LT (die andere repaired je suit).

Als je geen combat focus of geen typhon powers gebruikt heb je niks aan Psi. En combat focus is toch easy mode, vooral de 3e. Die vertraagt alles behalve jezelf lol. En duurt naar mijn gevoel ook nog eens een half uur. En je krijgt ook nog damage bonus. Veel te makkelijk.

Gebruikersavatar
ageQned
Lv4
Berichten: 364
Lid geworden op:
13 jul 2017, 18:51
Locatie: Friesland

04 apr 2021, 12:34

Druk bezig met Monster Hunter Rise op de Switch. Echt een goede game en Capcom heeft het toch voor elkaar gekregen om ook op de Switch best goede graphics eruit te persen.

Gebruikersavatar
Zevenberge
Lv5
Berichten: 958
Lid geworden op:
13 jul 2017, 16:36

05 apr 2021, 19:52

Ring Fit Adventure. Eindelijk de storymode uitgespeeld. Die laatste battle was een beste trouwens. Ik was 1 uur en 20 minuten bezig en ik was toch echt niet aan het rekken.
Spoiler:
Vooral de drie special attacks achter elkaar waren moordend. Eerst 60 seconden een overhead press vasthouden, vervolgens een leg raise (J pauze) en tenslotte een overhead squat. Om vervolgens doodleuk met deel 2 van de battle verder te gaan.
Belangrijkste les van vandaag:
Je gebruikt opvallend veel spieren bij het zetten van een kopje thee :brak:

no avatar
Conscius
Lv3
Berichten: 199
Lid geworden op:
14 jul 2017, 15:26

06 apr 2021, 20:04

Bezig met days gone.

Ik vind de game niet slecht maar ook niet heel goed. De game mist karakter. Dialoog en personages zijn een beetje flauw. Gameplay is ok en vlot maar wel heel basis en niet origineel.

Gebruikersavatar
R-Type
Lv7
Berichten: 3919
Lid geworden op:
18 jul 2017, 14:47

06 apr 2021, 21:19

Stick with it. Days Gone vond ik van redelijk naar top tier gaan na een uur of 3. Ik weet niet, ik vond echt alles tof. Er zijn alleen iets te veel filler missies tussendoor. Je hoeft geloof ik niet alles te doen, maar ik deed het wel. Vond het verhaal ook interessant, wilde wel weten wat er precies met zijn vrouw was gebeurd enzo. De game drip feed die info goed, alleen zit daar dus soms net iets teveel filler missies tussen en de game had wat eerder mogen eindigen. De missies zijn nooit meer dan 2 km ver, en duren ook nooit zo lang. Camps hebben gemiddeld 10 enemies (soms minder als je alles stealth). Die heb je zo gecleared. En je kunt ook freakers op ze af sturen. Dialogen worden beter, met good ol Crispin Freeman en die gast die Skizzo voiced is ook epic. Was ook erg onder de indruk van de graphics op de PS5, een van de mooiste games out there.

Hordes zijn fenomenaal, en kun je ook nog niet aan totdat je jezelf en de wapens redelijk geupgrade hebt. Ik heb in het begin alle survivors naar Copeland gestuurd, want bike upgrades. Vind het rond crossen echt goddelijk, en helemaal als je de suspension, snelheid en fuel tank hebt geupgrade. Er zitten ook secrets op de map die je alleen met een ramp en nitro boost kunt bereiken, tof. Ik houd van Days Gone, op de PS5 althans. Beter dan TLOU, Spidey en alles behalve Tsushima. Start het nog regelmatig op om de challenges te proberen te golden (was gewoon gratis DLC ook).

en die OST:



Ditzelfde kan ik ook zeggen over Oddworld Soulstorm.

Het begin is nogal slecht. Heel scripted en vooral rennen en springen. En heel veel vuur doven met water flesjes wat fucking vervelend is. Totaal niet zoals zijn voorgangers. Maar zodra je bent ontsnapt is het classic Abe en is het gebruik van items en craften tot zover minimaal. Ben toch wel hooked, veel gespeeld vandaag.

no avatar
Conscius
Lv3
Berichten: 199
Lid geworden op:
14 jul 2017, 15:26

06 apr 2021, 22:34

Goed te horen. Ik zit idd ook nog aan't begin van de game. Hordes heb ik nog niet meegemaakt etc.

Ik ga zeker op mijn gemak verder spelen.

Gebruikersavatar
Wapper
Lv6
Berichten: 1670
Lid geworden op:
13 jul 2017, 12:51

07 apr 2021, 14:09

The Last of Us Part II net uitgespeeld. Goddamn, dem feels. 10/10 voor mij, dit is de volwassenwording van storytelling in games. Het op safe spelen had dat niet bereikt. Weet nog niet precies hoe ik het kan verwoorden, het moet even bezinken, maar deze video legt het erg goed uit, het kijken waard voor iedereen die hem uitgespeeld heeft:


En daarnaast die sweet, sweet gameplay evenals de sfeer die vanalles kon omvatten. Happy times, angry times, scary times, sad times.. Mijn 2 favoriete stukken waren zeer tegenovergesteld:
Spoiler:
De flashback van Ellie en Joel samen in het museum waar ze uiteindelijk samen in een spaceshuttle zitten, en het hotel/ziekenhuis gedeelte van Abby met al die stalkers en the Rat King. Top notch survival horror.
Laatst gewijzigd door Wapper op 07 apr 2021, 14:14, 2 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Wesley
Lv6
Berichten: 1245
Lid geworden op:
13 jul 2017, 14:37

Re:

07 apr 2021, 14:13

Wapper schreef:
07 apr 2021, 14:09
The Last of Us Part II net uitgespeeld. Goddamn, dem feels. 10/10 voor mij, dit is de volwassenwording van storytelling in games. Het op safe spelen had dat niet bereikt. Weet nog niet precies hoe ik het kan verwoorden, het moet even bezinken, maar deze video legt het erg goed uit:


En daarnaast die sweet, sweet gameplay evenals de sfeer die vanalles kom omvatten. Happy times, angry times, scary times, sad times.. Mijn 2 favoriete stukken waren zeer tegenovergesteld:
Spoiler:
De flashback van Ellie en Joel samen in het museum waar ze uiteindelijk samen in een spaceshuttle zitten, en het hotel/ziekenhuis gedeelte van Abby met al die stalkers en the Rat King. Top notch survival horror.
Die game was inderdaad speciaal. Naughty Dog is echt een meester in verhalen vertellen.
:huillie:

Gebruikersavatar
Needakill
Lv6
Berichten: 1007
Lid geworden op:
13 jul 2017, 13:19

07 apr 2021, 14:40

Final Fantasy 7 Remake

Net iets meer dan een maand over gedaan om het te platten. 106 uur, maar wat een game. Heb het origineel nooit gespeeld ,maar dit smaakt naar meer. Combat is goed, graphics gewoon subliem en story is zeer tof. Hard mode zet je aan het nadenken om anders te spelen. Nadeel is alleen die verplichte buk scenes. Zal wel een sneaky manier zijn om de volgende stuk in te laden.

Gebruikersavatar
SmartTies
Master Cheese
Lv6
Berichten: 1966
Lid geworden op:
13 jul 2017, 17:57

Re:

09 apr 2021, 16:55

Wapper schreef:
07 apr 2021, 14:09
Mijn 2 favoriete stukken waren zeer tegenovergesteld:
Spoiler:
De flashback van Ellie en Joel samen in het museum waar ze uiteindelijk samen in een spaceshuttle zitten, en het hotel/ziekenhuis gedeelte van Abby met al die stalkers en the Rat King. Top notch survival horror.
Spoiler:
Voor mij was het stuk waarbij ze een andere draai geeft aan a-ha's klassieker Take On Me op d'r gitaar wel een speciaal moment. En uiteraard zo Joel afmaken, dan is de toon meteen wel gezet. (Zou mijn Joel collector's edition van de eerste nu meteen meer waard zijn? :P)

Het mooiste vind ik aan de game hoe ze je emotie op verschillende wijze te grazen nemen. Het ene moment heb je alleen maar afschuw voor Abby en even later trek je Ellie weer niet, omdat je spelend met Abby haar beweegredenen kan waarderen. Ik had het dus serieus zwaar met haar te doen aan het eind zo gekruisigd. Ik wilde haar niet neerhoeken met dat daaropvolgende gevecht in het water. Ik wil zeggen 'helaas' had je daar geen andere optie in, maar voor het spel het beste zo.
Afbeelding

Gebruikersavatar
Wapper
Lv6
Berichten: 1670
Lid geworden op:
13 jul 2017, 12:51

09 apr 2021, 18:03

Spoiler:
Ja, dat op het eind wilde ik eigenlijk ook niet doen. Omdat wij inderdaad het perspectief van Abby ook gezien hebben, anders hadden we bloeddorstig op haar lopen jagen in dat California/kust gedeelte. Maar Ellie was natuurlijk totaal obsessed met Abby, veroorzaakt door het trauma van Joel. Eenzelfde soort trauma en obsessie had Abby natuurlijk ook met haar vader, maar dan veroorzaakt door Joel.

Het is een cyclus van wraak en geweld. Het toont het zinloze ervan. Ellie heeft op het laatste moment die cyclus nog net weten te doorbreken. Al had dat opzich ook wel wat eerder gekund nadat Abby haar tot tweemaal toe had gespaard.

no avatar
The Great Volunteer
Lv7
Berichten: 4764
Lid geworden op:
31 jul 2017, 10:59

09 apr 2021, 18:33

Ik heb met Abby geprobeerd begin van game ravijn in te springen, kon helaas niet

Gebruikersavatar
Wesley
Lv6
Berichten: 1245
Lid geworden op:
13 jul 2017, 14:37

Re:

09 apr 2021, 19:19

Wapper schreef:
09 apr 2021, 18:03
Spoiler:
Ja, dat op het eind wilde ik eigenlijk ook niet doen. Omdat wij inderdaad het perspectief van Abby ook gezien hebben, anders hadden we bloeddorstig op haar lopen jagen in dat California/kust gedeelte. Maar Ellie was natuurlijk totaal obsessed met Abby, veroorzaakt door het trauma van Joel. Eenzelfde soort trauma en obsessie had Abby natuurlijk ook met haar vader, maar dan veroorzaakt door Joel.

Het is een cyclus van wraak en geweld. Het toont het zinloze ervan. Ellie heeft op het laatste moment die cyclus nog net weten te doorbreken. Al had dat opzich ook wel wat eerder gekund nadat Abby haar tot tweemaal toe had gespaard.
Spoiler:
en hoewel ze de wraak cyclus doorbreekt, is het wel te laat voor haar. Ze raakt alsnog alles kwijt op het einde. Haar liefde, het kind, zelfs het gitaar kunnen spelen, dat ene ding wat haar nog met Joel connectde, kan ze niet meer.
:huillie:

Gebruikersavatar
Wapper
Lv6
Berichten: 1670
Lid geworden op:
13 jul 2017, 12:51

Re: Re:

10 apr 2021, 10:18

Wesley schreef:
09 apr 2021, 19:19
Wapper schreef:
09 apr 2021, 18:03
Spoiler:
Ja, dat op het eind wilde ik eigenlijk ook niet doen. Omdat wij inderdaad het perspectief van Abby ook gezien hebben, anders hadden we bloeddorstig op haar lopen jagen in dat California/kust gedeelte. Maar Ellie was natuurlijk totaal obsessed met Abby, veroorzaakt door het trauma van Joel. Eenzelfde soort trauma en obsessie had Abby natuurlijk ook met haar vader, maar dan veroorzaakt door Joel.

Het is een cyclus van wraak en geweld. Het toont het zinloze ervan. Ellie heeft op het laatste moment die cyclus nog net weten te doorbreken. Al had dat opzich ook wel wat eerder gekund nadat Abby haar tot tweemaal toe had gespaard.
Spoiler:
en hoewel ze de wraak cyclus doorbreekt, is het wel te laat voor haar. Ze raakt alsnog alles kwijt op het einde. Haar liefde, het kind, zelfs het gitaar kunnen spelen, dat ene ding wat haar nog met Joel connectde, kan ze niet meer.
Spoiler:
Ja, dat lijkt zeker zo, maar er zijn ook aanwijzingen dat het een toch iets meer happy end is. Ze komt terug bij dat farmhouse zonder haar rugzak/wapens. Die heeft ze dus onderweg ergens gedropt. Bij Dina thuis in Jackson bijvoorbeeld? Waarschijnlijk, aangezien ze ook weer Dina's armbandje om heeft (die had ze niet om tijdens haar jacht op Abby in California). Dan heeft ze het wellicht goedgemaakt bij hen en is daar ingetrokken. Er lag ook een brief van Dina's familie op de keukentafel waarin stond dat ze beide altijd een plekje zullen hebben in Jackson.

En dan wat het gitaarspelen betreft: je kan het ook zien als dat ze door het verlies van haar vingers, en dus het niet meer kunnen gitaarspelen, nu eindelijk Joel kan gaan loslaten. De gitaar voedde haar trauma/herinnering met Joel toch wel tot een bepaalde mate.
Het is maar hoe je er naar kijkt I guess. The Last of Us III zal ongetwijfeld zekerheid hierover bieden, maar dat duurt vast nog wel even :beam:

Gebruikersavatar
Gewoon Arno
Big Baller
Lv7
Berichten: 4566
Lid geworden op:
16 jul 2017, 00:04

10 apr 2021, 10:24

Laat deel twee de laatste zijn aub.

Gebruikersavatar
SmartTies
Master Cheese
Lv6
Berichten: 1966
Lid geworden op:
13 jul 2017, 17:57

10 apr 2021, 10:38

Eerst schijnt er een remake van de eerste te komen voor de PS5. Ik ben nooit zo lovend over het eerste deel geweest, dus wie weet dat deze een Resident Evil remake krijgt ipv een Shadow of the Colossus.

Ik zie niet echt vervolg materiaal voor een deel 3. Misschien een verhaal in hetzelfde universum of over de periode tussen 1 en 2, maar 2 was een goede afsluiter. Ze hadden ook aangegeven dat ze voorlopig niet aan 3 zouden gaan werken meen ik ergens gelezen te hebben.

Ik herhaal mezelf misschien teveel, maar ik hoop dat ze eens een ander filmgenre met dezelfde engine en controls een game om verzinnen. Indiana Jones en apocalypse hebben ze nu gehad. Jurassic Park zou ik gers vinden of een gooi op het al verzadigde Star Wars genre.
Afbeelding

Gebruikersavatar
Wesley
Lv6
Berichten: 1245
Lid geworden op:
13 jul 2017, 14:37

Re: Re:

10 apr 2021, 11:13

Wapper schreef:
10 apr 2021, 10:18
Wesley schreef:
09 apr 2021, 19:19

Spoiler:
en hoewel ze de wraak cyclus doorbreekt, is het wel te laat voor haar. Ze raakt alsnog alles kwijt op het einde. Haar liefde, het kind, zelfs het gitaar kunnen spelen, dat ene ding wat haar nog met Joel connectde, kan ze niet meer.
Spoiler:
Ja, dat lijkt zeker zo, maar er zijn ook aanwijzingen dat het een toch iets meer happy end is. Ze komt terug bij dat farmhouse zonder haar rugzak/wapens. Die heeft ze dus onderweg ergens gedropt. Bij Dina thuis in Jackson bijvoorbeeld? Waarschijnlijk, aangezien ze ook weer Dina's armbandje om heeft (die had ze niet om tijdens haar jacht op Abby in California). Dan heeft ze het wellicht goedgemaakt bij hen en is daar ingetrokken. Er lag ook een brief van Dina's familie op de keukentafel waarin stond dat ze beide altijd een plekje zullen hebben in Jackson.

En dan wat het gitaarspelen betreft: je kan het ook zien als dat ze door het verlies van haar vingers, en dus het niet meer kunnen gitaarspelen, nu eindelijk Joel kan gaan loslaten. De gitaar voedde haar trauma/herinnering met Joel toch wel tot een bepaalde mate.
Het is maar hoe je er naar kijkt I guess. The Last of Us III zal ongetwijfeld zekerheid hierover bieden, maar dat duurt vast nog wel even :beam:
Spoiler:
Oeh dat armbandje was me niet opgevallen.

Maar dat is juist ook het mooie aan het einde. Je kan het opvatten zoals je wilt. Duidelijk ben ik een stuk depressiever dan dat jij bent :lol:
:huillie:

Gebruikersavatar
R-Type
Lv7
Berichten: 3919
Lid geworden op:
18 jul 2017, 14:47

10 apr 2021, 11:41

Creatieve armoede als 1 een remake krijgt. Het origineel was een van de laatste PS3 titels, de remaster was er nog op PS4. Als het klopt, schreier geloof ik nooit, dan is het zwak dat ze Days Gone 2 axen voor een remake van TLOU1. Kom op zeg.

no avatar
Conscius
Lv3
Berichten: 199
Lid geworden op:
14 jul 2017, 15:26

10 apr 2021, 19:24

Vind de laatste berichten over sony wel vreemd.. ze lijken niet de sony van 4 jaar terug... Ik weet ook nog steeds niet wat ik moet denken van jim ryan. Volgens mij heeft hij weinig verstand van games.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 37 gasten