Laatst Gespeelde Game

Gebruikersavatar
SmartTies
Master Cheese
Lv6
Berichten: 1966
Lid geworden op:
13 jul 2017, 17:57

30 nov 2021, 08:40

Sonic Generations
Leuk die boost, maar de game zelf is niet veel. De gameplay is nog net zo instabiel zoals de eerste Adventure game. Alle levels zijn gemaakt voor mensen met veel tijd en weinig games. Met de snelheid loop je het gros van de ringen en andere items mis en is het leuk als je de moeite wilt nemen om het te onthouden voor een tweede keer. Of wanneer je door de standaard buggy gameplay weer eens naar beneden flikkert. Ook het switchen tussen de oldskool Sonic en het beesie met stembanden levert irritatie op. Met name omdat de oude ook pseudo 3D is en je je vaak vergist met de lock aanval op vijanden die alleen de "groene geoogde" Sonic kan. En andersom weer het missen van de spin bij de 'nieuwe' Sonic.
Dus ja, na Mania geen echt leuke Sonic game meer gespeeld.
Afbeelding

Gebruikersavatar
R-Type
Lv7
Berichten: 3919
Lid geworden op:
18 jul 2017, 14:47

03 dec 2021, 16:26

Metal Gear Rising

Was 4,99 in de MS store tot vanochtend. Gisteren toch maar gekocht.

Ja, heb er nog steeds fun mee. Het was al een 60fps game en daardoor loopt ie nog erg chill. Gebrek aan enhancement is dus niet heel storend. Maar het is wel een overschatte game. De camera is veel te close, jezus. Evade systeem is brak (die moet je kopen, maar werkt niet echt lekker). Combat systeem is sowieso niet echt robuust. Je kunt het beste gewoon blocken en dan zandatsu doen. Levels en hun indeling zijn ontzettend basic en zien er saai uit. Stealth is verschrikkelijk, niet nodig maar wel als je civs wilt redden voor ranks en dat is bijna niet te doen.

OG NG2 en DMC V (Special) vegen hier sowieso de vloer mee aan. Bayonetta Remaster ook. Maar MGR heeft zeker zijn momenten wel en het choppen is cool. Heel jammer dat er geen Rising 2 is gekomen want de potentie is er wel, deze game is in een half jaar ofzo in elkaar getaped.

Dead Space 2

Dit is een must play. Wilde liever 1 weer spelen, maar die is niet geboost. 2 en 3 wel. DS2 lijkt haast op een PS4/One game. De game ziet er waanzinnig uit voor een game van 10 jaar oud en speelt nu ook als een tiet. Helemaal niks mis mee, vanwege het slicke design van de menus en de goede mechanics is het een game die nog helemaal mee kan. Deze moet je niet skippen.

Gebruikersavatar
Gewoon Arno
Big Baller
Lv7
Berichten: 4566
Lid geworden op:
16 jul 2017, 00:04

03 dec 2021, 16:58

Nanomachines son! Game is cool maar zwaar overrated idd net als PG zelf.

Gebruikersavatar
Shadow
Lv6
Berichten: 1715
Lid geworden op:
13 jul 2017, 14:42

Re:

03 dec 2021, 20:17

Gewoon Arno schreef:
03 dec 2021, 16:58
Nanomachines son! Game is cool maar zwaar overrated idd net als PG zelf.
Afbeelding

Gebruikersavatar
R-Type
Lv7
Berichten: 3919
Lid geworden op:
18 jul 2017, 14:47

06 dec 2021, 10:08

PG is hit en miss.

Bayonetta, Vanquish en Nier Automata vind ik topgames. Transformers is vermakelijke budgetbak of Plus game. Maar ze hebben ook kutgames, zoals Korra, TMNT, Anarchy Reigns. MG Rising vind ik eigenlijk van Transformers tier.

En ze zijn wel een beetje gimmicky, allemaal gebruiken ze het slow mo trucje. Dat wordt wel een beetje oud. Maar goed, zij maken games voor het midden segment, en gelukkig is daar nog ruimte voor.



<3

Gebruikersavatar
Gewoon Arno
Big Baller
Lv7
Berichten: 4566
Lid geworden op:
16 jul 2017, 00:04

09 dec 2021, 17:26

Fear 360 done. Straight blassic. Game is nog net zo tof als ik mij herinnerde. Mss wel mijn favo shooter uit die era. De wapens/gunplay en slowmo combat zijn heerlijk. Geluid en sfeer ook, pacing is on point. AI is niet zo geweldig als men doet laten denken tho. Ziet er ook nog prima uit door de clean look. Enige irritatie puntje is de manier waarop je loopt en head bobt. FEAR 3 toch maar een keer checken om het verhaal lol. De sequel vond ik net als Condemned 2 een stuk minder.

Gebruikersavatar
Legendary
Lv4
Berichten: 488
Lid geworden op:
30 jul 2017, 20:56

10 dec 2021, 14:32

Final Fantasy XIV Endwalker

Het sluitstuk van een verhaal waar 7 jaar lang over 5 expansions naar toe is gewerkt. En wat een einde. Een bijna perfecte uitwerking van het heroes journey concept en een game die in mijn top 10 beste games aller tijden gaat komen. Ik dacht na FFX dat Final Fantasy over zijn hoogtepunt heen was, maar FFXIV bewijst gelukkig het omgekeerde. Alleen maar hulde voor Yoshi P en zijn team en dat ze maar alle ruimte blijven houden van Square Enix (want tegenwoordig zijn alle grote game companies extreem goed in het kapot maken van hun franchises).

Gebruikersavatar
Laura Birdie
Lv5
Berichten: 936
Lid geworden op:
16 jul 2017, 19:27

10 dec 2021, 21:20

Kena - Bridge of Spirits (PS5)

Wat een prachtige game. De boss fights zijn onverwachts pittig :O

Gebruikersavatar
SmartTies
Master Cheese
Lv6
Berichten: 1966
Lid geworden op:
13 jul 2017, 17:57

16 dec 2021, 13:15

Halo Infinite - Campaign

Eergisteren de campaign op Heroic geklaard en ben zeer gecharmeerd van het geheel. Ik denk dat het door de speelbaarheid moeilijk wordt om weer terug te gaan naar de oude delen na het spelen van Infinite.
Maar Infinite is wel geven en nemen. De Halo campaigns duurde voorheen ongeveer 8 uur. Dat zat dan vol met epische battles, waaraan meestal een fijne opbouw aan voorafging met juist getimede rustige sightseeing momenten. De developer gaf je de vrijheid maar het bleef een gorte gecamoufleerde tunnel. Hierdoor konden ze de opbouw goed dirigeren en afstemmen. Iets waarin ze in deel 4 en 5 zwaar mee over de schreef gingen en waar het speelveld vaak niet veel groter was dan een gemiddeld level in COD en vol met gestremde shit als “je moet nu een stuk op een Ghost” en “nu ga je meerijden op een suffe grote tank.” Hierdoor oogde het allemaal veel mooier, maar je leverde een hoop van de dynamische gameplay in.
Infinite met zijn open wereld is veel meer exploring geworden en minder een goed opgebouwde epische kruistocht zoals zijn voorgangers. In het begin moest ik daar wel aan wennen en weet ook niet waar mijn voorkeur uiteindelijk naartoe gaat. Alles moet nog even verjaren.
Dat heb ik overigens met alle games die de switch maken naar een open wereld. Bij Breath of the Wild had ik precies hetzelfde. Het duurde dik 20 uur voordat ik echt zin kreeg in de regels van deze nieuwe microkosmos. En inmiddels met 250 uur op de teller ben ik er nog niet over uit wat een betere Zelda is. Ik hoop wel dat we ooit nog een lineaire Zelda krijgen, maar met de verkoopcijfers van BotW zie ik dat niet gauw gebeuren. Wel moet ik erbij zeggen dat ik liever de wereld trotseer met de gameplay van Halo dan die van Zelda. Want wat is de gameplay top! Gelukkig duurt het bij Halo Infinite geen 20 uur, want dan zit je tegen het einde aan, maar na het fantastische begin wat eigenlijk oldskool Halo was, kakte het wel even in. Toch stond ik de andere dag weer te trappelen om verder te gaan en langzaamaan werd ik erin opgenomen.

Nu Halo een open wereld is, heeft 343 de encounters en aanpakken ervan nog meer uit handen gegeven. Meer zelfs dan in de Bungie games. De scenario’s die je kan creëren waarmee je een missie trotseert, lijken wel oneindig en worden nu nog meer door de speler zelf bepaald. Hierdoor haalt niet iedereen die Infinite speelt het onderste uit de kan. Zelf kies ik bijvoorbeeld niet de makkelijkste benadering, maar de meest vette/gerse manier om die route af te leggen. En wanneer het dan wat langer misgaat, schaaf ik iets bij en dan nog probeer ik het nog op de leukste manier te trotseren.
Het gevoel dat je bijvoorbeeld krijgt als je ergens boven op de rand van een fort start en je binnen een minuut 4 snipers afmaakt met een long range weapon, de juiste Grunt een sticky grenade toewerpt waardoor er 5 sneuvelen en de lucht in ziet gaan, dan je grapple hook in een Elite prikt en bij aankomst midden in de arena naar de grond hoekt en meteen je long range weapon ruilt voor zijn energie sword en naar je secondairy weapon schakelt -battle rifle- en twee Brutes de helmen eraf schiet gevolgd door een headshot, dan een granaat werpt naar de 3 laatste Brutes in een andere hoek, schakelt naar je energie sword en meteen één grapplehooked, waarop ze bij aankomst zwaar gehavend zijn door de granaat en makkelijk uitschakelt met je energie sword, dat zijn de adrenaline-rushes en climaxen die me de afgelopen week met gemiddeld 4 uurtjes slaap per nacht toch klaar wakker hielden. Je voelt je een Leonidas in een 300 (toevallig ook een Spartaan) die in stijl een zooi Perzen afmaakt. Het is echter ook mogelijk om het iets cheaper te trotseren door een langdurig proces aan te gaan door op een afstandje met dekking een paar headshots te geven en weer gauw weg te rennen naar een nieuwe locatie en daar weer een zooi vijanden af te maken en dit te herhalen. Zo kan je ver komen op Heroic want 343 is vrijgevig wat wapens betreft. In bepaalde missies, en met name de latere missies, stremmen ze je keuze enigszins en zal je ook close range moeten gaan. Ik heb dat 1 keer toegepast bij een missie van een taaie gast die op die wanted lijst staat die je af ‘kan’ werken.

Het verhaal vind ik wel een verbetering tov 4 en 5, maar niet zo goed als de eerste 3 delen. Tevens hebben de interviews van Steve Downes de Master Chief gedowngrade. Ik zie hem nu continu in het pak ipv de minder bespraakte infinite killing machine uit Eric Nylund boeken. Dat niet weten hoe hij er uitziet gooit roet in het eten zodra je wat interviews hebt gezien van die radio dj. Die gebroken super soldier die je constant hoort mist gewoon de diepgang van een Solid Snake en komt vaak awkward over in Infinite. Misschien dat de Pablo Schreiber TV serie straks dat beeld laat verdwijnen.
Wat verhaal betreft; vernietig niet meteen de Brutes propagandatorens. Die zitten ook vol met grappige dialogen en knipogen naar andere delen.

Zoals ik al eerder vermelde is het geluid één van de beste dat ik ingame heb gehoord. Dolby Atmos wordt hier optimaal benut. Je hoort echt of je van achter wordt gesniped vanaf de grond of ergens in een berg. Phantoms die overkomen vliegen, de mindfuck voices die in 360 graden door de kamer vliegen en de lasers die overal vandaan komen; het voelt echt highend!
De muziek zelf is een mixed bag. Er is niets nieuws wat in de buurt komt van de klassieke remastered en gepimpte Halo tunes die je voorbij komen. Waar ik in zowel 4 als 5 wel het één en ander kan neuriën is er hier niets nieuws bijgekomen. Het klinkt allemaal fantastisch en sfeervol met de ambient indoor sounds die in de buurt komen van Halo 2’s fines, maar een Halo 2 had ook een Unforgotten die ook nooit vergeten wordt en ze zelfs zouden mogen draaien als het houten jasje aangaat.

Graphics zijn prachtig. Ik kan uren turen naar de texturen van de indoor stukken. Daar is een hoop aandacht aan besteed en een hoop futuristische ornament in verwerkt. Outdoor zie je nog wel wat popup en een hele hoop vreemde overgangen gebeuren. Van donker naar licht of vice versa gaat ook niet zonder slag of stoot. Dat hebben ze niet helemaal onder de knie. Overigens is de nacht niet de nacht die je in Combat Evolved kreeg. Dat is gewoon wat donkerdere texturen, maar alles is gewoon zichtbaar. Verder is het een fantastische overworld met heel veel easter egss en upgrades verstopt. Het wordt nog gekker wanneer je de Wasp krijgt of een Banshee steelt. Iets dat ik me afvroeg of ze dat erin hadden gestopt en of het wel mogelijk zou zijn met deze engine, krijg je halverwege de game antwoord op. Je kan dus gewoon overal heen vliegen. Het is zoals ik Destiny voor de launch voor ogen had.

Ondanks dat ik veel verbeterpunten zie, is Halo Infinite voor mij een 10. Ik heb ongeveer iets van 22 uur in de campaign zitten en moet nog iets van 5 audiologen en 4 skulls zien te vinden om het 100% te krijgen (met de online game erbij zit ik over de 80 uur). Ik snap de 10en, maar snap ook de 7s van de recensenten. Bijvoorbeeld een strafpunt geven omdat het geen complete game lijkt zonder de o zo belangrijke co-op. Als je het gaat vergelijken met de totaalpakketten die je in het verleden kreeg met launch, dan lijkt een strafpunt terecht. Je mist een belangrijk element wat inmiddels bij vele fans een traditiegetrouw evenement is geworden bij het starten van een nieuwe Halo. Echter krijg je daar direct een veel ambitieuzere game voor in de plaats. Hoe heeft de recensent dat benaderd en meegenomen in zijn score? Een op een ander vlak ambitieus project als The Last of Us 2 geeft wat een ieder verwacht na het eerste deel; een perfect afgewerkte game en een ervaring waarbij een ieder zijn pad hetzelfde is. Als je dan de reviews leest, dan lees je bijna overal ervaring.
Bij Infinite hang jezelf de slingers op, of niet. Jij bepaalt je eigen ervaring.

Nu nog op Legendary.
Afbeelding

Gebruikersavatar
Gewoon Arno
Big Baller
Lv7
Berichten: 4566
Lid geworden op:
16 jul 2017, 00:04

16 dec 2021, 16:20

Afbeelding

no avatar
The Great Volunteer
Lv7
Berichten: 4764
Lid geworden op:
31 jul 2017, 10:59

16 dec 2021, 17:00

Shenmue3 is vandaag nog gratis in de Epic game store. Ben hem aan downloaden/installeren

Gebruikersavatar
R-Type
Lv7
Berichten: 3919
Lid geworden op:
18 jul 2017, 14:47

16 dec 2021, 17:18

Ja het is een heel goede game, met nagenoeg perfecte controls. Hierdoor kun je als een ninja door het landschap zippen terwijl je efficient bad guys neerhaalt. Ik denk dat ik halverwege ben ofzo. Het is heel duidelijk dat 343 naar Sony heeft gekeken. Ze hebben die AAA games van Sony er bijgepakt, want de schaal, map, side missions zijn bijna gelijk aan dat van een Horizon. Het is ook weer niet de onfocused Ubi checklist, maar echt zoals de gestroomlijnde Sony open worlds. Vette gameplay en animaties gecombineerd met open world dus.

Wel is te zien dat dit hun eerste attempt is. De side missions zijn niet bepaald afwisselend. Het zijn FOB's, Squads, bases en HVT's. De bases hebben nog wel een soort afwisseling, bij de een moet je alle gates openen. Bij een ander alle hostages bevrijden. De manier waarop je ze tackled is aan jou. Je kunt een tank spawnen bij de FOB en er heen rijden, de gate openen en alles kapot schieten. Je kunt ook een sniper pakken en helemaal op een mountain zitten, en de enemies stuk voor stuk uitschakelen. Of je gaat close combat met alle tools die je hebt.

De nades en tools zijn wat lastig te selecten tijdens gameplay, maar ze zijn allemaal nuttig. Ik gooi vaak een paar radars, en zet een shield neer als ik snipers zie. De double dash is heel handig tegen chargers, elites en hunters. De hookshot is altijd goed, ook als getaway tool. Je kunt praktisch overal komen, dat is wel tof. Dus ja, die ontzettend hoge en stijle berg of muur kun je beklimmen. Je hebt geen restricties, dus binnen een paar seconden zit je op het dak van een construct.

Wat wat goedkoop oogt, is de manier waarop je naar een main missie gaat. In feite wordt je in een laadscherm gedropt en ze zijn zo te zien niet connected met de open world. Ik weet wel zeker dat ik het de beste Halo ga vinden. Ik vind ze niet allemaal even goed. CE was goed, nu gedateerd. 2 trok op MP. 3 Remaster is erg leuk. ODST vind ik de meest krachtige game, maar is wel kort. Reach was okay. 4 en 5 zijn zaad. Infnite heeft de beste mechanics van allemaal. De meeste vrijheid ook, al gaat open world wel ten koste van vistas. Het mist natuurlijk een jungle en snow, desert, stad en dat soort tjak. In de MP maps zit dat wel.

Gebruikersavatar
Gewoon Arno
Big Baller
Lv7
Berichten: 4566
Lid geworden op:
16 jul 2017, 00:04

Re:

16 dec 2021, 17:41

The Great Volunteer schreef:
16 dec 2021, 17:00
Shenmue3 is vandaag nog gratis in de Epic game store. Ben hem aan downloaden/installeren
Leeft Shenmue3 nog?

Gebruikersavatar
SmartTies
Master Cheese
Lv6
Berichten: 1966
Lid geworden op:
13 jul 2017, 17:57

Re:

17 dec 2021, 11:07

R-Type schreef:
16 dec 2021, 17:18
Ja het is een heel goede game, met nagenoeg perfecte controls. Hierdoor kun je als een ninja door het landschap zippen terwijl je efficient bad guys neerhaalt. Ik denk dat ik halverwege ben ofzo. Het is heel duidelijk dat 343 naar Sony heeft gekeken. Ze hebben die AAA games van Sony er bijgepakt, want de schaal, map, side missions zijn bijna gelijk aan dat van een Horizon. Het is ook weer niet de onfocused Ubi checklist, maar echt zoals de gestroomlijnde Sony open worlds. Vette gameplay en animaties gecombineerd met open world dus.

Wel is te zien dat dit hun eerste attempt is. De side missions zijn niet bepaald afwisselend. Het zijn FOB's, Squads, bases en HVT's. De bases hebben nog wel een soort afwisseling, bij de een moet je alle gates openen. Bij een ander alle hostages bevrijden. De manier waarop je ze tackled is aan jou. Je kunt een tank spawnen bij de FOB en er heen rijden, de gate openen en alles kapot schieten. Je kunt ook een sniper pakken en helemaal op een mountain zitten, en de enemies stuk voor stuk uitschakelen. Of je gaat close combat met alle tools die je hebt.

De nades en tools zijn wat lastig te selecten tijdens gameplay, maar ze zijn allemaal nuttig. Ik gooi vaak een paar radars, en zet een shield neer als ik snipers zie. De double dash is heel handig tegen chargers, elites en hunters. De hookshot is altijd goed, ook als getaway tool. Je kunt praktisch overal komen, dat is wel tof. Dus ja, die ontzettend hoge en stijle berg of muur kun je beklimmen. Je hebt geen restricties, dus binnen een paar seconden zit je op het dak van een construct.

Wat wat goedkoop oogt, is de manier waarop je naar een main missie gaat. In feite wordt je in een laadscherm gedropt en ze zijn zo te zien niet connected met de open world. Ik weet wel zeker dat ik het de beste Halo ga vinden. Ik vind ze niet allemaal even goed. CE was goed, nu gedateerd. 2 trok op MP. 3 Remaster is erg leuk. ODST vind ik de meest krachtige game, maar is wel kort. Reach was okay. 4 en 5 zijn zaad. Infnite heeft de beste mechanics van allemaal. De meeste vrijheid ook, al gaat open world wel ten koste van vistas. Het mist natuurlijk een jungle en snow, desert, stad en dat soort tjak. In de MP maps zit dat wel.
Wellicht nog een wall run zoals in Titanfall en de ninja had compleet geweest. Ik ben daar alleen geen fan van in PvP.

Van de tools heb ik de Thrust zeer weinig gebruikt. Pas tegen het einde aan met hordes vijanden en de thrust volledig geüpgrade, waardoor je het 2 keer kan gebruiken en een kleine 2 seconde active cammo krijgt, was het wel fijn.

Het duurt wel even voordat je dat switchen van de ene naar de andere tool zonder te kijken doorhebt. Zou je deze kunnen mappen bij een Elite controller naar een eigen button? Dan zou ik er meteen één aanschaffen voor op legendary. Sowieso voor online play zou het wel fijn zijn met aimen als je de rechter duim op de analogstick te houden zonder de facebuttons te hoeven gebruiken.

Ik zou ze nu als volgt indelen, maar zou 3 nu nog eens moeten spelen;
1 - Halo 3
2 - Halo Infinite
3 - Halo: Combat Evolved
4 - Halo: Reach
5 - Halo 2 <-> ODST
7 - Halo 4
8 - Halo 5
9 - Halo Beyonce

Overigens kreeg ik gister een shitload aan achievements binnen die niet direct binnenkwamen bij het behalen van. Dat kwam door dat quick resume gezeik van vorige week. Dat is nu opgelost.
Ik mis nog wel een Mjolnir Armor op de kaart waardoor 100% er niet inzit, tenzij ik de kaart ga grasmaaien. Fuck that.

Er zitten overigens wel wat bugs in;
Afbeelding

Gebruikersavatar
R-Type
Lv7
Berichten: 3919
Lid geworden op:
18 jul 2017, 14:47

17 dec 2021, 17:01

Ik heb hem nu ook uitgespeeld en die bug uit de video had ik ook op die plek. Soldiers blijven er op schieten.

De finale was een beetje een letdown eigenlijk. De combat blijft constant solide, maar je merkt wel dat iedere story mission dezelfde rooms en textures heeft. Steeds weer diezelfde hallways, bruggen en activaties. Op een gegeven moment krijg je een paar keer dezelfde skirmish, in die training facility voordat je tegen die elite spartan killer moet. Er is heel veel gecopypaste en dat merk je vooral in de final mission. Van sequel bait ben ik ook niet zo'n fan. Uiteindelijk had ik niet verwacht al bij het einde te zijn. Er is nog wel post-game. Je kunt doordat je niet meer in de open world wordt gegooid ook de speciale wapens niet gebruiken in de finale.

De open world is niet overdone, ik heb eigenlijk alles gedaan, hoewel, ik heb wel flink wat upgrade points gemist. Het voelde niet aan als werk. Je cleared het allemaal snel. Het switchen is wel eens een probleem. Dan ben ik te snel en gooi ik een shield terwijl ik een clutch dash of grapple wilde doen.

Maar Infinite is wel een van de leukste FPS om te spelen. Toch breekt het gebrek aan variatie in locaties, wat de OG trilogy wel had, de game wel een beetje op. Allicht had de game je tijdens de laatste chapter nog tussendoor weer terug moeten gooien in de open world. Uiteindelijk is de game natuurlijk wel work in progress nog, onlangs fors delay. Maar dit is helaas vrij common vandaag de dag.

Gebruikersavatar
SmartTies
Master Cheese
Lv6
Berichten: 1966
Lid geworden op:
13 jul 2017, 17:57

20 dec 2021, 09:17

Toch voor een game dat zolang in ontwikkeling is, is het wel echt een studio die niet heel veel kan. 6 jaar... Zo'n Bungie heeft nooit zoveel tijd gehad voor een Halo. Gisteren nog een paar van die Xbox episodes zitten kijken en dan zie je toch dat zij veel meer hadden gekund met de gegeven tijd en ze niet voor niks die legacy vanaf de Mac al hebben. Zij hadden wel een veel bizarder product afgeleverd met deze investering denk ik.

Wat ik ook een groot gemis vind is de Flood. Er zijn gamers die de Flood niks vonden, maar ik heb het altijd een leuke derde vijand gevonden. Zelfs de library vind ik gers! De “Skimmers” in Halo Infinite werden aangekondigd door ‘Weapon’ en MC alsof ze de nieuwe Flood waren en misschien nog wel erger, althans zo werd dat gebracht. Het was uiteindelijk van een lachwekkend laag niveau hoe zij hun mannetje stonden en wat zij voor afwisseling brachten. Ik had af en toe het idee dat ze helemaal geen AI hadden.

Ik ben ook zeer benieuwd hoe ze co-op gaan brengen straks. Of iedereen door de wereld kan hollen of dat je weer net als bij de oude delen toch gestremd wordt tot een deel van de kaart. In principe kunnen ze ook nog een battle royal erin stoppen om wat Fortnite liefhebbers aan te trekken.
Afbeelding

Gebruikersavatar
Yellow
Lv6
Berichten: 1806
Lid geworden op:
11 jul 2017, 13:07

20 dec 2021, 12:59

Rayman Legends (Wii U)
In tijden niet zoveel fun met een game gehad. Met de multiplayer vooral dan. 2D platforming op z'n best. Elk level is wel origineel, dus het verveelt niet snel. De muziek en soundeffecten zijn ook top. Enige minpuntje is soms die Murphy sequences, want het is veel leuker om met z'n tweeën een leven door te springen. Dat draaien is nog wel leuk, maar in sommige levels heeft de andere speler weinig te doen.

Gebruikersavatar
Gewoon Arno
Big Baller
Lv7
Berichten: 4566
Lid geworden op:
16 jul 2017, 00:04

20 dec 2021, 14:15

Origins is een classic. Legends boeide me niet echt om één of andere reden.

Gebruikersavatar
Yellow
Lv6
Berichten: 1806
Lid geworden op:
11 jul 2017, 13:07

20 dec 2021, 14:23

Misschien more of the same? Origins niet gespeeld.

Gebruikersavatar
Gewoon Arno
Big Baller
Lv7
Berichten: 4566
Lid geworden op:
16 jul 2017, 00:04

20 dec 2021, 14:47

You're in luck. Origins zit bij Legends inbegrepen.

Gebruikersavatar
SmartTies
Master Cheese
Lv6
Berichten: 1966
Lid geworden op:
13 jul 2017, 17:57

22 dec 2021, 13:45

Origins vond ik ook leuker dan deze Wii U 'exclusive.' De tablet delen waren wel een leuke afwisseling met die Wii U pad.
Afbeelding

Gebruikersavatar
R-Type
Lv7
Berichten: 3919
Lid geworden op:
18 jul 2017, 14:47

27 dec 2021, 13:59

Returnal

Van de week weer opgepakt en nu uitgespeeld. Mijn build was niet super geweldig, en ik ben eigenlijk vanaf level 4 naar 6 gegaan. Maar toch simpel gehaald, de final boss is de makkelijkste van allemaal. Er zitten ook echt OP wapen rolls in. Nu de hidden ending nog halen.

no avatar
Newgamessuck
Lv5
Berichten: 769
Lid geworden op:
13 jul 2017, 21:27

Re: Laatst Gespeelde Game

27 dec 2021, 21:21

Wat games die ik afgelopen dagen heb gespeeld door gamepass

Halo infinite campaigne:
Ben niet zo van de shooters maar merk wel dat dit een s tier shooter is. Mooi botw moment als je ineens buiten bent in de open wereld en overal heen kan.

Forza 5:
Ziet er leuk uit. Maar. Nee racers nog steeds niet mijn ding.

It takes two:
Jaaaa!!! Dit is wel mijn ding. Top spel. Deze ga ik nog zeker uitspelen met mijn zoontje.

Gebruikersavatar
R-Type
Lv7
Berichten: 3919
Lid geworden op:
18 jul 2017, 14:47

23 jan 2022, 11:44

Rainbow Six: Extraction

Ik vind hem leuk. Het is geen hersenloze horde mode co-op shooter. Extraction is vrijwel direct moeilijk. Je haalt het niet zonder goed teamwork en het is ook wel handig om de omgeving de scannen of te barricaderen. Ik speel met randoms en dat is qua succes uiteraard een mixed bag, heb de 3e objective nog niet gehaald. Voor je het weet is je team down.

Zou hem niet hebben gekocht maar voor GP is dit echt een ideale release.

Inmiddels al wel een paar keer alles gehaald, het is de manier om operators snel te levelen. Heb een aantal op level 4. Maar ze raken injured of MIA en dan kun je ze tijdelijk niet gebruiken dus je moet ze allemaal gebruiken. NYC studies op 87% ish.

Mass Effect Trilogy

Deze werkt gelukkig vanaf externe HDD en je kunt ze per game installeren. Blijkt wel weer dat men vaak onterecht zit te klagen over remasters. Ik heb ME1 kort gespeeld op de XSS; het ziet er goed uit, de 1440/60fps mode is zeer lekker en prefereer ik boven de 4k mode. De laadtijden zijn foetsie. De gameplay is wat gemoderniseerd. Ga dan lekker de original op de 360 of PS3 spelen ofzo. Deze is toch veel beter?

Nog wat uren achtereen gespeeld, zat er weer helemaal in. Wat een geweldige game is dit. Blijft klote met die wapens en equipment, ook wat untrained is kun je wel equippen en de AI doet dat dan ook. Je kunt maar 1 biotic onder hotkey zetten. De combat is een stuk beter in de sequels. Maar het maakt niet veel uit, dit is meer een RPG en behalve de combat is alles beter in ME1. En de exploration is fantastisch. Boarden op uncharted planets, beetje rondrijden en dan side missies doen. Ook al zijn deze vaak copy paste, het is tof en totaal optioneel. De OST is ook fucking flawless. ME1 is de ultieme space game.

Gebruikersavatar
Zevenberge
Lv5
Berichten: 958
Lid geworden op:
13 jul 2017, 16:36

30 jan 2022, 20:08

Pokemon Legends: Arceus

Hij is best vet. Graphics zijn ok, het verhaal is tot nu toe niet al te bijzonder. Maar het is zowaar een moderne Pokémon-game. Aan de ene kant is het battle systeem versimpeld, aan de andere kant is het ook gemoderniseerd. Zo zijn er geen abilities en worden attack en special attack volgens mij op een hoopje gegooid. Daarentegen heb je nu een attack order, die je kunt beïnvloeden door snellere of langzamere moves te kiezen. Wat ook een groot pluspunt is, is de moeilijkheidsgraad. Het komt vaak voor dat één wilde Pokémon mijn halve team afslacht. Ik heb toch aardig wat keren moeten rennen voor mijn leven als er weer eens uit het niets een boss opduikt.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 34 gasten