Laatst Gespeelde Game

Gebruikersavatar
Shadow
Lv6
Berichten: 1718
Lid geworden op:
13 jul 2017, 14:42

13 nov 2023, 16:34

Ah, originele game dus, ja daar heb je het. Pixel Remasters heeft wat extra opties, origineel heeft wel echt zo zijn 'problemen'.

Gebruikersavatar
R-Type
Lv7
Berichten: 3919
Lid geworden op:
18 jul 2017, 14:47

Re: Re:

13 nov 2023, 21:43

Wapper schreef:
10 nov 2023, 15:04
R-Type schreef:
06 nov 2023, 08:08
Star Ocean 2 R

GOTY kandidaat. En de beste PSX remaster/remake tot nu toe. Square moet Gamedrops meer reins geven, laat ze ook FFIX en Vagrant Story doen. Zeker na dat Chrono Cross debacle.

Dit is zoals je een PSX RPG oppoetst. De game is nagenoeg perfect. Hij blaast Sea of Stars volledig weg.
Moet je een andere SO gespeeld hebben om er iets van te begrijpen? Of kan je er zo in hoppen
Ik heb de eerste volgens mij nooit uitgespeeld, die was nogal saai (maar is wel te halen binnen 20 uur volgens mij). Je kunt er zo inhoppen.

Gebruikersavatar
Oversoul
Lv6
Berichten: 1306
Lid geworden op:
20 jul 2017, 06:54

16 nov 2023, 11:43

De Super Mario RPG remake.

https://www.n1up.nl/review/super-mario- ... en-remake/

Fantastische remake IMO.
Switch FC SW 7416-1174-5034

Gebruikersavatar
Paus
Lv3
Berichten: 152
Lid geworden op:
25 dec 2017, 13:54

27 nov 2023, 13:22

Va-11 Hall-A

Kleinschaligheid van deze visual novel was een positieve verrassing. Je speelt Jill, een barvrouw in een dystopische cyberpunkstad. In de bar kom je de meest bizarre persoonlijkheden tegen. Heel jammer dat de sequel er waarschijnlijk nooit meer van gaat komen.

Gebruikersavatar
R-Type
Lv7
Berichten: 3919
Lid geworden op:
18 jul 2017, 14:47

03 dec 2023, 15:33

Star Ocean 2

Helemaal uitgespeeld including superbosses. Heel eenvoudig deze keer, je kunt zo makkelijk levelen en de beste gear krijgen/maken. Ik was level 255 na 35 uur. Fast travel helpt ook, zeker omdat het een seconde duurt.

Like a Dragon: Gaiden

Ook alles gehaald. Een vrij korte entry, maar wel relatief veel side content nog. Heb Amon verslagen en toen was het voor mij wel genoeg, er is niks meer te behalen behalve trophies.

Heb tevens uren gestoken in Daytona 2 met het resultaat dat ik de 3 circuits heb gemasterd in manual controls. Ik kan ze op een goede dag allemaal winnen. Sega moet deze stuff gewoon in een compilatie flikkeren, dan kan ik Gaiden deleten.

Killer Instinct: Anniversary

Hij is eindelijk enhanced voor next-gen. Hoge resolutie (1440p op XSS), gereduceerde laadtijden etc. Wat je verwacht. Vind wel de HDR minder nu, de Auto HDR van de enhanced games is beter. Had ook een fiks aantal crashes, oa Quck Resume borked vaak weer. Ik begin toch te denken dat die mode nutteloos is, zeker voor persistent online games. Zo lang duurt het ook weer niet eer een game opstart tegenwoordig.

Ik speel vooral Shadow Lords, het is wel geinig. En af en toe wat online, lag vrije netcode ondanks wifi en geen Gold nodig, yadda. Een van de top tier fighters out there dus.

Gebruikersavatar
Yellow
Lv6
Berichten: 1811
Lid geworden op:
11 jul 2017, 13:07

12 dec 2023, 00:23

Mario Kart 8 (Wii U)
Same old, same old. Zelfde fun als de oude Mario Kart games. Verticale rijden voegt niet heel veel toe verder helaas. Had graag meer banen gezien als dat ski level, andere levels voelen heel random.

Gebruikersavatar
Oversoul
Lv6
Berichten: 1306
Lid geworden op:
20 jul 2017, 06:54

13 dec 2023, 09:16

Jet Force Gemini

Beter dan in mijn herrinnering. De controls zijn ff wennen, maar daarna is het genieten. Rare gaf echt geen fuck, de insectenkoppen rollen over de grond en Vela heeft boob jiggle lol.

De exploration is geweldig en overal ligt wel rewarding stuff waar je ook echt wat aan hebt. De locaties zijn gevarieerd, lichte Metroidvania vibes en de muziek is episch.

Character designs en animaties zijn obviously gedateerd en de manual aiming is een bitch, maar verder is dit een van de best verouderde N64 games. De AI zoekt dekking en flanked je zelfs.

Een heerlijke tijdcapsule naar eind vorige eeuw.
Switch FC SW 7416-1174-5034

Gebruikersavatar
mari-chan
Lv0
Berichten: 3
Lid geworden op:
28 nov 2022, 13:16

20 dec 2023, 13:42

Ghostwire: Tokyo

Eigenlijk veel leuker dan verwacht. Vind vooral het sfeertje heel tof, combat-gewijs beetje matig, maar overall toffe game :)

Gebruikersavatar
Gewoon Arno
Big Baller
Lv7
Berichten: 4570
Lid geworden op:
16 jul 2017, 00:04

20 dec 2023, 17:14

Elden Ring gekocht voor de Xbox. Gelijk weer hooked, wat een meesterwerk is het toch. Heb nu een Guts/Berserk build en ben al aardig OP.

Gebruikersavatar
Oversoul
Lv6
Berichten: 1306
Lid geworden op:
20 jul 2017, 06:54

23 dec 2023, 10:58

Zelda: Phantom Hourglass;

Beter dan Windwaker. Uitdagender, creatiever slimmer. Ja, muziek sucks en graphics zijn chunky, maar game's good. Fuck de haters.

Wario Ware: Touched.

Nog steeds de beste WarioWare en de geboorte van mn boy Wari Oman. Een classic.

Pokémon Black version

Hey, eindelijk weer een Pokémon game die niet sucked. Ik ben pas aan het begin, maar wat een verademing nu al na de gammele """moderne""" delen.
Switch FC SW 7416-1174-5034

Gebruikersavatar
R-Type
Lv7
Berichten: 3919
Lid geworden op:
18 jul 2017, 14:47

28 jan 2024, 19:52

Tekken 8

De koning is terug. En hoe. Tekken 8 is de beste in de franchise, en waarschijnlijk de beste 3D fighter ooit. T7 is traag en houterig vergeleken met zijn opvolger, terwijl die game al ontzettend goed was.

Veel speelmodi, ook single player. Robuuste training mode, en een toffe replay mode die je wijst op momenten die je had kunnen ontwijken of straffen. Zo kun je leren van je fouten en beter worden. Je kunt tevens vechten tegen je eigen ghost, die leert middels AI naarmate je speelt en ik vond mijn eigen ghost best al een pain the ass om te verslaan lol. En de Arcade quest is ook wel leuk maar verwacht geen VF4 Quest mode. Ook hier leer je echter wel wat nuttige dingen. Story is lame zoals verwacht, maar er zitten wel leuke dingetjes en fan service in.

Ik heb eigenlijk 1 minpunt. De roster. Ik mis wat T7 mains (Fahkumram en Lidia), maar goed dat gebeurt met iedere release en de basisversie is al extreem goed. Voor nu main ik Azucena en Zafina (die laatste is nu gaaf, met Azazel moves).

Wat een periode voor fighters eigenlijk. SF6 was al de beste SF game imo, en nu de beste Tekken. MK1 laat ik buiten beschouwing, niet gespeeld en volgens mij is ie kut.

Gebruikersavatar
Gewoon Arno
Big Baller
Lv7
Berichten: 4570
Lid geworden op:
16 jul 2017, 00:04

04 feb 2024, 12:54

Toch gekocht ook al speel ik nauwelijks online. Tekken 7 vond ik tof en 8 is nog beter. Als deze game net zolang wordt ondersteund dan is dit handsdown de beste fighter ooit. MK1 is een drol en SF6 heb ik amper gespeeld om te kunnen beoordelen.

Gebruikersavatar
Shadow
Lv6
Berichten: 1718
Lid geworden op:
13 jul 2017, 14:42

04 feb 2024, 15:24

Tot nu toe maar één iemand gehoord wie Tekken 8 momenteel speelt, maar de beste jongen is super slecht in fighters, dus ben benieuwd om het zelf te proberen, want zijn mening neem ik niet al te series als hij online speelt :lol:

Gebruikersavatar
Chrono Trigger
Lv3
Berichten: 243
Lid geworden op:
17 jul 2017, 02:19

10 feb 2024, 10:12

Portal 2 weer eens gespeeld. Waar is Valve gebleven????????

Gebruikersavatar
R-Type
Lv7
Berichten: 3919
Lid geworden op:
18 jul 2017, 14:47

23 feb 2024, 15:39

FFVII Rebirth demo

Wel leuk. Klein stukje open world waarin je wat hunts kunt doen, en wat VR uitdagingen. En de Under Junon boss. Gameplay is goed, combat van Rebirth is weer top (hetzelfde met wat uitbreidingen) en veel beter dan dat van XVI.

Waar Remake een vrij matige, lineaire game was met een goed combat systeem lijkt Rebirth wel een echt avontuur in een open wereld met veel minigames en secrets te zijn.

Japan:

Afbeelding

Westen:

Afbeelding

En als bonus:

Afbeelding

Gebruikersavatar
Shadow
Lv6
Berichten: 1718
Lid geworden op:
13 jul 2017, 14:42

23 feb 2024, 20:04

Maar wanneer het mannelijke Resident Evil nude mod is, dan zijn ze helemaal:

Afbeelding

Gebruikersavatar
R-Type
Lv7
Berichten: 3919
Lid geworden op:
18 jul 2017, 14:47

25 feb 2024, 14:31

Afbeelding

Ja hoor, dude loopt naar 'vrouwen die hij kent' om FFVII bikinis te laten zien. En gaat vervolgens van pre order naar niet spelen.

Ik bedoel 1 ik geloof het niet en 2 die gast gaat gewoon spelen maar houd zijn bek in die sekte. Dit zijn hatelijke, gefrustreerde mensen die sociaal te awkward zijn om pussy te kunnen krijgen. Dus dan ga je dit soort dingen ventileren.

Gebruikersavatar
Gewoon Arno
Big Baller
Lv7
Berichten: 4570
Lid geworden op:
16 jul 2017, 00:04

25 feb 2024, 16:13

Geen retardera posts aub

Gebruikersavatar
R-Type
Lv7
Berichten: 3919
Lid geworden op:
18 jul 2017, 14:47

03 mar 2024, 20:14

Ik had niet verwacht dat Rebirth zo goed zou zijn maar here we are.

Vergeet Remake. Dit is de game die het had moeten zijn. Grote open gebieden om te exploren en je herkent ze terug. De minigames zijn stuk voor stuk tof en dan ben ik nog niet eens in Gold Saucer.

Ik denk dat ik al zo'n 20 uur op de klok heb en ik ben net in Corel region. Ik moet gewoon iedereen uitdagen voor een cardgame. Queens Blood is super leuk zodra je het soort van snapt, de beste sinds Triple Triad.

Het is eigenlijk maf hoe deze game in praktisch alles over XVI heen walst. Die game haalde alle exploratie en RPG elementen weg en Rebirth heeft ze tot de nok toe gevuld en dan ook nog in een echte open world. Remake had wel -iets- meer uitdaging op Normal mode. Je kunt het soort van fixen door dynamic difficulty te doen (dit kun je vrijuit veranderen).

Gebruikersavatar
Chrono Trigger
Lv3
Berichten: 243
Lid geworden op:
17 jul 2017, 02:19

08 mar 2024, 09:59

Afbeelding

Ben deze game weer aan het spelen. Een niche pareltje van Enix die cultstatus heeft bereikt. Basically een platformer met RPG elementen waarmee je een creature evolueert en progressed through the eons. Allemaal uiteraard met de gebruikelijke quirky japanse thema's. Iemand hier bekend mee? Baal ervan dat ik nooit CIB had gekocht, maar cart only is het ook een goeie collectable.

Gebruikersavatar
SmartTies
Master Cheese
Lv6
Berichten: 1969
Lid geworden op:
13 jul 2017, 17:57

30 mar 2024, 13:12

Stellar Blade demo
Bayonetta zonder crappy Switch performance/graphics meets NieR. Ook een lekkere soundtrack. Deze game gaat wel gers worden denk ik.

@Chrono Trigger
Ik heb het weleens gespeeld middels m'n Pro Fighter box, maar kon er echt niet inkomen.
Afbeelding

Gebruikersavatar
Shadow
Lv6
Berichten: 1718
Lid geworden op:
13 jul 2017, 14:42

30 mar 2024, 17:03

No More Heroes 2: Desperate Struggle

Bij nu bij de finale, echt deze game na het origineel is zo'n gigantische stap terug. Die mini games, de gevechten, de overworld (of gebrek daar aan), echt alles is zo'n gigantische stap terug tot het punt het de game legit gewoon stront is. Hopelijk is 3 een stuk beter :')

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 199 gasten