Laatst Gespeelde Game

Gebruikersavatar
Gewoon Arno
Big Baller
Lv7
Berichten: 4570
Lid geworden op:
16 jul 2017, 00:04

15 mei 2021, 08:52

Ik stap pas in als ie goedkoper wordt

Gebruikersavatar
Wapper
Lv6
Berichten: 1670
Lid geworden op:
13 jul 2017, 12:51

26 mei 2021, 10:57

Mass Effect 1 in een ruk uitgespeeld en geplatinumd (wel erg makkelijk, geen trophies voor insanity difficulty) in de Legendary Edition. Heerlijk om hier weer in te duiken. Nou voelt ME1 alsnog best verouderd, maar ME2 en ME3 worden straks echt een treat. Ondanks de verouderde gameplay (wel iets verbeterd) van ME1 is het alsnog genieten. Die sci-fi wereld en lore blijven tot de beste behoren. Grafisch prima opgepoetst en een hogere framerate. Enige dat kut is, is dat Paragon/Renegade systeem. De illusie van keuze, want je moet één pad bewandelen om jezelf niet te naaien in bepaalde uitkomsten. Zou leuker zijn als je de vrijheid had om soms een moraalridder en soms een schoft te zijn. Maar goed, full Renegade is fucking hilarisch anyway dus heb dat gedaan, 10/10 vermaak. Heb als infiltrator gespeeld in ME1, denk dat ik als Vanguard ga spelen in ME2. Biotic charge baby, heerlijk.

Gebruikersavatar
R-Type
Lv7
Berichten: 3919
Lid geworden op:
18 jul 2017, 14:47

26 mei 2021, 12:35

ik had hem alleen gekocht als de S versie ook 120hz zou hebben. Nu wacht ik op een sale. Want mijn andere optie is PS5 en het is gewoon een PS4 app. En ja die keuzes, je wilt geen grijs gebied nee. Dan kun je niks. Het is zo arbitrair wat dat betreft.

Gebruikersavatar
Wapper
Lv6
Berichten: 1670
Lid geworden op:
13 jul 2017, 12:51

27 mei 2021, 10:47

Het is wel cool dat zelfs de sidequests een ripple effect hebben op ME2 en zelfs ME3 though. Jammer eigenlijk dat sindsdien niet meer games de functie geven om je character te importeren naar de volgende game, dat werkt opzich best goed in ME.

Gebruikersavatar
Zevenberge
Lv5
Berichten: 958
Lid geworden op:
13 jul 2017, 16:36

29 mei 2021, 22:35

Famicom Detective Club: The Girl Who Stands Behind.

Uitgespeeld. Dat wordt niet slapen de komende week :/

Verder een prima game. Het verhaal is goed. Het grootste minpunt is dat je soms al weet wat je wil doen (een bepaalde vraag stellen of naar de volgende locatie gaan) en dan moet je een combinatie van dialoogopties brute-forcen om die optie ook te unlocken.

Gebruikersavatar
Shadow
Lv6
Berichten: 1718
Lid geworden op:
13 jul 2017, 14:42

30 mei 2021, 18:25

Ik wil die twee games graag spelen, maar alleen digitaal? :/

Gebruikersavatar
R-Type
Lv7
Berichten: 3919
Lid geworden op:
18 jul 2017, 14:47

24 jun 2021, 14:21

Legend of Mana Remastered

Het begint blijft geweldig, de Mana Tree is volledig afgefikt en de wereld is hiermee vernietigd.

Remember me! Need me! I can provide you with everything! I am love. Find me, and walk beside me.

Het is aan jou om zelf de wereld op te bouwen, en in te richten door middel van artifacts die veranderen in towns en dungeons als je ze plaatst.

Wat mij betreft de beste game in de franchise. Eindelijk is er weer een manier om hem te spelen. Vond hem wel wat duurder dan ik had verwacht, maar het is zeker geen verkeerde remaster. De backgrounds zijn volledig redone en widescreen. Zien er ontzettend goed uit. De characters iets minder. De OST was al min of meer Shimomura's beste, maar de arrange klinkt nog beter. Nadeel, het is een game uit 2000. Dus veel stuff is zonder guide bijna niet te doen.

Gebruikersavatar
R-Type
Lv7
Berichten: 3919
Lid geworden op:
18 jul 2017, 14:47

06 jul 2021, 08:18

Na LoM te hebben uitgespeeld ben ik Doom Eternal gaan spelen op 120hz. Ik kan alleen maar zeggen, dit roeleert.

Het speelt zo ontzettend goed. Geen vertraging of niks. De 60fps mode voelt lang niet zo goed, en 30fps gaan we al helemaal niet meer aan beginnen. 1080p maakt ook weinig uit, de game ziet er hartstikke goed uit. Je hebt geen nauwelijks tot geen laadtijden, en dan 120hz gameplay dat zo snel gaat dat je gek word. Deze speelervaring krijg je niet op de oude systemen.

Ik vind hem nog steeds minder dan 2016. Wel is de pacing beter. De shootouts zijn wat korter, de game gooit iets minder enemies op je af en nooit dual Barons ofzo. Door die oneindig respawnende fodder, die fungeren als ammo en health packs, lijkt het meer dan dat het is. Eternal is makkelijker, op Normal wel. Op hard is ie te frustrerend.

De ammo limiet is zaad. Dit is ook evident in de final boss battle, waar je 10 seconden sprayed, en weer fodder loopt te zoeken om doormidden te zagen zodat je door kunt vechten. Vond de boss battles heel slecht, die spider en cyberdemon van 2016 waren beter. Wat ik ook minder vind zijn de vele gimmicks, zoals Totems, goo waarin je niet kunt springen, floor is lava, en die vervelende summoners. Springen en klimmen is ook overdone, het lijkt wel uncharted. Wat wel tof is, is dat het loont om constant te wisselen tussen je wapens en ook alt fires. Heb ook niet dat ik zoals in 2016 de levels opnieuw wil spelen om alle secrets te vinden, er zit teveel bullshit in.

Gebruikersavatar
Wesley
Lv6
Berichten: 1248
Lid geworden op:
13 jul 2017, 14:37

06 jul 2021, 11:31

Eén van mijn grootste ergernissen aan Eternal tegenover Doom 2016 was de manier hoe je nieuwe wapens leerde kennen. Doom 2016 had een perfect systeem waar ze meteen bruikbaar waren in context. Eternal heeft van die vage kut-intermissions die je in een of ander void alles laten uitproberen.

Still fucking awesome tho.
:huillie:

Gebruikersavatar
R-Type
Lv7
Berichten: 3919
Lid geworden op:
18 jul 2017, 14:47

10 jul 2021, 22:55

Evil Within 2

Deze game heb ik dus nooit gespeeld. Voordeel is dat ie tegenwoordig enhanced is. De game speelt ook erg goed, veel fijner dan het origineel op de PS4. Maar ik weet niet of ik hem beter vind. De levels hier zijn open gebieden met zijmissies en alles, en de gameplay en enemies doet denken aan een B-versie van Last of Us.

Ik mis de pure horror en focus van de eerste game. Dat vond ik wel een classic ondanks de janky gameplay.

Gebruikersavatar
Gewoon Arno
Big Baller
Lv7
Berichten: 4570
Lid geworden op:
16 jul 2017, 00:04

11 jul 2021, 10:09

Meh 1 had onwijs veel irritante stukken. De black bars en en matige framerate hielpen ook niet mee. Wel sfeervol maar vind 2 toch echt leuker om te spelen. Check ook alle sidequests.

Gebruikersavatar
R-Type
Lv7
Berichten: 3919
Lid geworden op:
18 jul 2017, 14:47

11 jul 2021, 13:05

De black bars van 1 waren wat later opgelost met een update en de framerate weet ik niet, maar de eerste game was veel mooier qua contrast, art direction, enemy design en eigenlijk alles.

TEW2 ziet er heel basic uit, Union is echt een standaard suburb met niks bijzonders. Het is ook wel een glitchy game. Soms klim ik vanzelf op een auto of blijf ik vast zitten. Of een cutscene begint en ik kan nog niet lopen en de enemies swarmen me al en raken me daarna ook. Het doet soms nogal clunky aan, Net als autosaves die me respawnen naast zo'n huge multiheaded enemy die ik net al gekilled had, wtf. Mis de zieke horror, en eigenlijk ook de traps die je zelf ook kon gebruiken. In de eerste kon je om iedere hoek wel de lul zijn. En bodies verbranden, wat uit REmake kwam, vond ik ook tof. Je kon het tactisch gebruiken, eentje trippen en dan de hele groep in de fik zetten.

Die opvolger is teveel gefocustest. De enemies zijn gewoon runners uit Last of Us, ze zijn vrijwel identiek qua gedrag. Je kunt gewoon wegrennen. Heb stealth wat geupgrade en kan hele groepen uitschakelen door ze om een hoekje te killen nadat ze me gezien hebben, dit is wel broken. Hij is wel leuk verder, maar totaal niet origineel. Mikami heeft hier niet aan gewerkt.

Gebruikersavatar
Oversoul
Lv6
Berichten: 1306
Lid geworden op:
20 jul 2017, 06:54

16 jul 2021, 09:22

Ys IX: Monstrum Nox

Vette traversal, vette combat, toffe characters, leuk verhaal. Verslavend AF. Graphics zijn karig en performance is op Switch niet altijd up to par, maar daar kijk je na een tijdje zo doorheen.

Sidequests zijn ook fantastisch, sluiten allemaal ontzettende goed aan bij personages en het hoofdverhaal. Voelen vaak ook gewoon alsof ze main story hadden kunnen zijn. Vanaf chapter 3 heb ik ze allemaal gedaan en ze zijn stuk voor stuk quality. Er zit misschien één fetch quest in de game. Dat is anno 2021 bizar zeldzaam.

Tot slot verspilt de game ook geen moment je tijd. Fast travel is vanaf het begin unlocked, er is een chick in je basis die je laat shoppen bij iedere winkel in de game, alles gaat supervlot, de kaart werkt als een tiet etc etc.

Geniaal spel.
Switch FC SW 7416-1174-5034

Gebruikersavatar
R-Type
Lv7
Berichten: 3919
Lid geworden op:
18 jul 2017, 14:47

17 jul 2021, 18:44

Yeah The Evil Within 2 is generic checkbox horror shit. En hij is niet eens creepy. Geen moment. Nou ja, misschien de Anima scenes omdat ze 1 een beetje benaderen. Die zijn grotendeels optioneel. Heb haar nooit in de open segments gekregen trouwens.

Open world met side quests en loot; check. De enemies hebben een radius van een paar meter dus je kunt altijd een stukje weglopen als ze je zien. Je hoeft niet te vechten. Je kunt geen traps zetten (tonnetjes opblazen of omgooien), er zit geen enkele tactiek in. Bottles gooien werkt nauwelijks, nee het beste is die bottles aanhouden omdat ze een grab escape zijn (de beste perk in de game, imo). Gewoon een debieltje stealthen, en dan een paar meter weglopen en hiden. Die sukkels komen stuk voor stuk op je af en je kunt ze vanuit cover stabben (ok, dit is de beste perk in de game). De meest useless perk in de game? Die push kick lol. Doet geen damage en je kunt ze daarna niet stompen.

Schieten zuigt, had ik geen punten aan moeten spenderen. Gemaxte combat tree en gemaxte pistol en shotgun maakt geen reet uit. Doet zelfde damage (2 headshots). Nee, alles in stealth pompen en gewoon lekker stabben. Maar na die fotograaf is het level design echt fucking slecht. Paar TLOU lite gebieden met 3 of 4 enemies op een rij. Dan een lineaire corridor waarin niets gebeurt, etc. Vond het hoogtepunt die religieuze gast, omdat dit boss battles tegen enemies uit de eerste game zijn.

Bijzonder flauw en forgettable. Blij dat ik hem destijds niet heb gekocht.

Gebruikersavatar
Gewoon Arno
Big Baller
Lv7
Berichten: 4570
Lid geworden op:
16 jul 2017, 00:04

17 jul 2021, 19:23

Afbeelding

Gebruikersavatar
R-Type
Lv7
Berichten: 3919
Lid geworden op:
18 jul 2017, 14:47

19 jul 2021, 08:40

Hier een positievere:

Death of the Outsider

Zoals bekend is Xkist de place to be voor janky Arkane games. Ook Death of the Outsider is geboost (en deel 2 niet, wel apart). Is een heerlijke game, heb ook wat powers, maar zie de mogelijkheden nog niet helemaal. Het is anders dan 2, en dat is al even geleden. Fijn stukje DLC, al vind ik op basis van de eerste chapters Dishonored 2 beter.

Gebruikersavatar
Legendary
Lv4
Berichten: 488
Lid geworden op:
30 jul 2017, 20:56

Re:

19 jul 2021, 12:32

Oversoul schreef:
16 jul 2021, 09:22
Ys IX: Monstrum Nox

Vette traversal, vette combat, toffe characters, leuk verhaal. Verslavend AF. Graphics zijn karig en performance is op Switch niet altijd up to par, maar daar kijk je na een tijdje zo doorheen.

Sidequests zijn ook fantastisch, sluiten allemaal ontzettende goed aan bij personages en het hoofdverhaal. Voelen vaak ook gewoon alsof ze main story hadden kunnen zijn. Vanaf chapter 3 heb ik ze allemaal gedaan en ze zijn stuk voor stuk quality. Er zit misschien één fetch quest in de game. Dat is anno 2021 bizar zeldzaam.

Tot slot verspilt de game ook geen moment je tijd. Fast travel is vanaf het begin unlocked, er is een chick in je basis die je laat shoppen bij iedere winkel in de game, alles gaat supervlot, de kaart werkt als een tiet etc etc.

Geniaal spel.
Ah nice. Goed om te horen. Zat nog een beetje te twijfelen of ik deze zou oppakken. Had wel veel plezier aan Ys VIII. Mooie game in de gortdroge game zomer eens op te pakken.

Gebruikersavatar
Oversoul
Lv6
Berichten: 1306
Lid geworden op:
20 jul 2017, 06:54

Re: Re:

23 jul 2021, 08:02

Legendary schreef:
19 jul 2021, 12:32
Oversoul schreef:
16 jul 2021, 09:22
Ys IX: Monstrum Nox

Vette traversal, vette combat, toffe characters, leuk verhaal. Verslavend AF. Graphics zijn karig en performance is op Switch niet altijd up to par, maar daar kijk je na een tijdje zo doorheen.

Sidequests zijn ook fantastisch, sluiten allemaal ontzettende goed aan bij personages en het hoofdverhaal. Voelen vaak ook gewoon alsof ze main story hadden kunnen zijn. Vanaf chapter 3 heb ik ze allemaal gedaan en ze zijn stuk voor stuk quality. Er zit misschien één fetch quest in de game. Dat is anno 2021 bizar zeldzaam.

Tot slot verspilt de game ook geen moment je tijd. Fast travel is vanaf het begin unlocked, er is een chick in je basis die je laat shoppen bij iedere winkel in de game, alles gaat supervlot, de kaart werkt als een tiet etc etc.

Geniaal spel.
Ah nice. Goed om te horen. Zat nog een beetje te twijfelen of ik deze zou oppakken. Had wel veel plezier aan Ys VIII. Mooie game in de gortdroge game zomer eens op te pakken.
Ga je zeker geen spijt van krijgen dan.

Heb er ook nog een review over geschreven:

https://www.n1up.nl/review/ys-ix-monstr ... kwaliteit/
Switch FC SW 7416-1174-5034

Gebruikersavatar
SmartTies
Master Cheese
Lv6
Berichten: 1969
Lid geworden op:
13 jul 2017, 17:57

23 jul 2021, 14:10

Demon's Souls uitgespeeld. Dit ging me een stuk makkelijker af, dan een jaar of 9 terug. Ik had in deze run bijna alleen Dexterity, Endurance en Strength geupgrade. Op de PS3 deed ik dat in het begin gelijkmatig verdelen en dus heel veel onzinnige stats geüpgrade. Aan het einde wel wat Fait voor de Second Change miracle, maar uiteindelijk nooit gebruikt omdat ik daar weer Magic voor moest upgraden voor de Talisman die je daarbij nodig hebt.

Van de week zat ik even te spelen met een biertje op en werd zonder dat ik het in de gaten had een paar levels omlaag gezogen door Old King Allant. Nasty motherfucker. Wat overigens wel in één van de mooiste settings van de game plaatsvind. Heb daar wel even de foto-modus een poos gebruikt en afbeeldingen geschoten waar ik ws nooit meer naar omkijk :P

Meest irritante stuk uit de game blijf ik wereld 5 vinden en dan vooral 5-1 met Valley of Defilementvinden. Saaie setting en irritante suffe Alf-lookalike vijanden.

Dark Souls blijft wel mijn favoriet met al die huge Knights, uitgebreide wereld en die prachtige settings aan het einde (dat verlichte kasteel etc.). Er hangt een iets wat meer mysterieuze sfeer in die ik dig. Ook de eindbazen zijn daar net iets meer hit dan in deze.

Helaas niks gedaan met het Tendency gebeuren. Dat was me op de PS3 ook altijd een raadsel en dat resulteerde in dat ik plots zomaar ergens naar binnen kon waar het voorheen een dichte deur was. Hier is me dat geen enkele keer overkomen en ik heb me er ook niet in verdiept.
R-Type schreef:
10 dec 2020, 17:16
Er zit geen zwak level in, wel een paar cheape (4-2, 5-1, maar ik vind ze wel tof). Of zoals Old Monk, dat je zelf als eindbaas wordt gesummoned. wtf. Nog steeds is dat bruut.
4-2 tot aan het einde van de wereld is wel the place to be om te farmen als je nog niet zover bent dat je de Penetrator Boss hebt gehad. Ik begon meteen met de Bow en knalde die stingrays uit de lucht en kocht meteen weer nieuwe pijlen bij die merchant die onder de archstone in de tunnel staat. Een stuk verder laat je je meteen droppen op die reaper en dan staan die skelet achtige gasten op het menu die ook aardig wat tellen.
Afbeelding

Gebruikersavatar
R-Type
Lv7
Berichten: 3919
Lid geworden op:
18 jul 2017, 14:47

23 jul 2021, 14:43

Wereld 5 is heerlijk. Het is eigenlijk letterlijk de drek van de wereld op 1 plaats. 5-1 blijft moeilijk vanwege de vele pitfalls en grote enemy getallen. Die giant depraved zijn daar gewoon lastig, maar volledig om de tuin te leiden. Maar ik houd van 5-2. Die Swamp is een struggle, maar je kunt praktisch iedereen vermijden. De shanty town is ogen in je rug hebben en heel defensief spelen, je wordt van alle kanten belaagd. En, als je de PS5 exclusieve Sodden Ring hebt is de Swamp een leuke area om te invaden, maar je komt ermee ook op equal levels met je enemies daar dus de optie is er op PS5. Maiden Astraea is een van mijn favoriete bosses in de game.

Maar ik heb niets in de Souls saga gespeeld dat ook maar in de buurt komt van de Tower of Latria. Het level design daar is akelig perfect. En dan ook nog die horror sfeer. Deze world is ronduit genieten met headset.

Volgens mij is het effectiever om de Reaper gewoon met een Bow (Lava Bow als je melee build hebt, of White Bow met Dex build.. of gewoon compound long bow) te killen. Want je kunt terug rennen naar de archstone, dat is sneller dan evacuate.

Tendency heb ik allemaal gedaan en is eigenlijk heel makkelijk. Pure White krijg je simpelweg door 2 bosses in een world te killen. Wat je wel moet doen is steeds suiciden in de nexus zodat je geen human bent want als je dan sterft zakt je tendency. Als je dus Phalanx killed, suicide in de Nexus, Tower Knight doet zul je pure white hebben en is die deur in het begin open. Pure black is nog makkelijker, je moet gewoon een paar keer achter elkaar in human form suiciden en naar de nexus teruggaan om een pikzwarte archstone te zien. Als je een boss hebt over gelaten, dan kun je insta van pure black naar pure white gaan, dan moet je de Primeval Demons zoeken en killen, de Black Phantom NPC killen en een boss killen. Dan zit je op pure white. Je kunt ook pure white worden als je goed in PvP bent en gewoon invaders blijft verslaan, maar dit is niet voor iedereen weggelegd. Er zit lore achter die tendencies verstopt (Selen Vinland in 5, Mephistopheles als je pure black character tendency hebt). En ik ben een sucker voor Souls lore.

Gebruikersavatar
SmartTies
Master Cheese
Lv6
Berichten: 1969
Lid geworden op:
13 jul 2017, 17:57

23 jul 2021, 15:11

Maiden Astraea had ik op afstand gekilled met pijlen. Ik had niets waardoor ik weerstand tegen de plaag had. Ja alleen een pak van die gast (Yurt?) die gevangen zit in de Tower of Latria, maar zelfs met de resistance ring was mijn build dan nog steeds niet opgewassen tegen de plaag. Daar heb ik dus alle items niet kunnen pakken.

Voor mij zijn de eerste en de vierde wereld favoriet.

Ik vond het overigens wel klote dat je na het verslaan van Old King Allant jezelf niet meer kan upgraden. Die sticky white stuff in haar gezicht chick gaat dan meteen met je naar de eindbaas.
Tendency heb ik allemaal gedaan en is eigenlijk heel makkelijk. Pure White krijg je simpelweg door 2 bosses in een world te killen. Wat je wel moet doen is steeds suiciden in de nexus zodat je geen human bent want als je dan sterft zakt je tendency. Als je dus Phalanx killed, suicide in de Nexus, Tower Knight doet zul je pure white hebben en is die deur in het begin open. Pure black is nog makkelijker, je moet gewoon een paar keer achter elkaar in human form suiciden en naar de nexus teruggaan om een pikzwarte archstone te zien. Als je een boss hebt over gelaten, dan kun je insta van pure black naar pure white gaan, dan moet je de Primeval Demons zoeken en killen, de Black Phantom NPC killen en een boss killen. Dan zit je op pure white. Je kunt ook pure white worden als je goed in PvP bent en gewoon invaders blijft verslaan, maar dit is niet voor iedereen weggelegd. Er zit lore achter die tendencies verstopt (Selen Vinland in 5, Mephistopheles als je pure black character tendency hebt). En ik ben een sucker voor Souls lore.
Rede om het in NG+ nog even te proberen, maar dat kan je dus maar eenmalig voor elkaar krijgen als er bosses voor nodig zijn? Of kan je die ook op een manier weer reviven?
Ik weet dat het in de eerste wereld door die port helemaal in het begin wat lastige Phantom bitches opleverde in het origineel.
Afbeelding

Gebruikersavatar
R-Type
Lv7
Berichten: 3919
Lid geworden op:
18 jul 2017, 14:47

23 jul 2021, 15:21

Nee is eenmalig. als je geen boss meer over hebt dan moet je het in NG+ doen. Maar NG+ is best wel fucking lastig in DeS, je moest er vroeger wel level 100+ zijn eigenlijk en eigenlijk heb je magic nodig.

Als je Garl killed heb je niet veel last van plague geloof ik. Je hoeft dan alleen maar een paar zinnen met haar te praten. Misschien 1x zo'n Lotus item chucken. Heb die babies ook voor het eerst allemaal gekilled met Wrath of God. Het zijn er niet zo heel veel trouwens, stuk of 7 denk ik. Er liggen best goede items.

De game trapt je meteen in new game plus net zoals Bloodborne dat doet. Ik heb voor King Allant nog Mephistopheles gedaan, daarmee gimp je jezelf dus echt enorm, maar vond het wel leuk om te doen. En Allant is ook niet zo moeilijk, hij is qua moves meer als latere Souls bosses. Ik vind de Demon's souls bosses trouwens beter dan die van Dark 1. Die laatste had echt lame boss battles, eigenlijk allemaal op Quelaag en Smough en Ornstein na. Veel van die Stray Demon variaties, de butterfly, die retarded gaping dragon, centipede, Pinwheel, Nito etc. Ze sucken bijna allemaal. Dan vind ik Tower Knight, die je op de hakken moet slaan zodat ie struikelt, Fools Idol, Flamelurker, Spider, Allant, Old Monk etc allemaal veel toffere bosses. Je zou ook kunnen zeggen dat de Dragon King toffer is dan Ceaseless Discharge als gimmick boss.

Gebruikersavatar
SmartTies
Master Cheese
Lv6
Berichten: 1969
Lid geworden op:
13 jul 2017, 17:57

26 jul 2021, 18:52

Ik zal er vast nog eens aan gaan zitten. Het is een blijft een fantastische game. En dan wel een keer voorbereid.

Overigens vind ik het jammer dat ze vrij weinig met de haptics doen. Dat bij een pijl en boog is zeer gering. Alleen van de speaker in de controller maken ze erg goed gebruik.

Ik heb ook Ratchet & Clank nog een half uur gespeeld, maar die serie is niet voor mij weggelegd. Het zag er wel heel mooi uit.
Binnenkort eens Spiderman proberen. Morgen eerst eens over Rotterdam heen vliegen in Flight Simulator :)
Afbeelding

Gebruikersavatar
Gewoon Arno
Big Baller
Lv7
Berichten: 4570
Lid geworden op:
16 jul 2017, 00:04

28 jul 2021, 16:33

Is maar goed dat er geen bommenwerpers inzitten

Gebruikersavatar
SmartTies
Master Cheese
Lv6
Berichten: 1969
Lid geworden op:
13 jul 2017, 17:57

28 jul 2021, 18:57

Dat is niet nodig want het is grotendeels al plat in de game. Nederland moet nog wel de nodige updates krijgen. Maar wat een heerlijke rustgevende game en zeker bij steden als New York is het alsof je er echt boven vliegt.
Afbeelding

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten