Laatst Gespeelde Game

Gebruikersavatar
SmartTies
Master Cheese
Lv6
Berichten: 1966
Lid geworden op:
13 jul 2017, 17:57

06 okt 2021, 11:18

Aaero (dankzij Arno)
Vette rythm action game dat op het kind van Rez en Amplitude lijkt. De muziek is een mixed bag met veel dubstep waar ik geen fan van ben, maar ook wel een paar ambient knallers.

Het doel van de game is op de maat van de muziek zoveel mogelijk op de neon rails die je op een Tempest/Rez wijze toekomt te grinden en vijanden af te schieten. Het shooting mechanisme is wel wennen. Je gaat net als in Rez met een cursor over je vijanden heen en wanneer locked kun je een salvo aan homing schoten lossen met bonuspunten wanneer je, net als in Rez, max 8 gelocked hebt. Echter wordt deze cursor alleen zichtbaar wanneer je je rechter analoge stick beweegt, wat het vaak irritant maakt wanneer vijanden recht voor je vliegen en je de cursor dus in principe centraal zou moeten houden wat niet gaat. Je moet dan je spaceship verplaatsen met de linker analoog en je cursor uitwijken met de rechter. Het locken zelf geeft ook niet dezelfde fijne feedback die je bij Rez gewend bent, waardoor ik dus vaak niet in de gaten had of ik daadwerkelijk objecten gelocked had die op me afkwamen. Maar op een gegeven moment leg je de regels van Rez naast je neer en wordt dit ook second nature.

Gold game deze maand, dus ook even proberen R-type.
Afbeelding

Gebruikersavatar
R-Type
Lv7
Berichten: 3919
Lid geworden op:
18 jul 2017, 14:47

06 okt 2021, 11:51

Ik zal even kijken. Wel tof dat Scarlet Nexus ook op GP staat. Vond de demo geen aankoop waard, budget bak materiaal. Maar hoor toch wel links en rechts dat de game erg tof is als je Tales of Arise kunt diggen.

Gebruikersavatar
R-Type
Lv7
Berichten: 3919
Lid geworden op:
18 jul 2017, 14:47

06 okt 2021, 21:55

Lost Judgment

Uitgespeeld. Tot zover mijn goty. Moet nog een paar rivals in VR verslaan, en dan Amon proberen.

Fantastische game van A tot Z. De story is geweldig. Geen whodunit, de zaak is bekend; een man heeft een vrouw aangerand en claimt na zijn conviction dat er een lijk in een warenhuis in een andere stad ligt en identificeert hem zelfs voordat skotoe iets weet. Justitie am fail, deze dude is zojuist veroordeeld voor groping. Double jeopardy yadda dadda.

De vraag is vooral, hoe en waarom precies. Wat is het motief en wat is de connectie tussen beide casus? Dat vraag je je af terwijl je speelt. De school, toen ik er over las dacht ik bah. School drama in een Judgment game? Maar de school is geweldig. Het is een game op zich, en daar zit wel een whodunit story in. En ook tof dat de Keihin Gang, die irritante jobbers uit deel 1, hier een cruciale backstory hebben en als een rode draad door de school cases lopen. De minigames zijn wel hit and miss. Robotics is een van de grootste school stories, en vond ik miss. Vond het vooral vervelend en is de 2e helft erg lastig, moest er voor grinden (de practice match drops zijn nu wel geboost). Boxen is heel tof. Motor minigame is ook tof, op een paar races na (de laatste is fucking irritant). Toch hadden ze gewoon Motor Raid kunnen rippen, die is leuker. Skateboard park is grappig, wel heel shallow. eSports ook cool, dan speel je VF5 tegen scholieren. Maar te kort. Photography club was irritant, gelukkig heel kort. Dance minigame kun je ontzettend simpel maken wat ik wel een goede mogelijkheid vind (maar andere zoals motor en robotics weer niet). Romance is best meaty hier, maar er zit maar 1 in de game als je geen DLC hebt.

Nadeel is wel dat de meeste side content in de school zit. Want post game is er heel weinig te doen, behalve dan een dozijn arcade games (de meeste in een yakuza ooit), een handvol Master System games, golf, baseball, wat card games, darts en nog wat. Poker is wel heel cool. Ik maakte van 2k chips iets van 150k chips, zonder cheat item en met een paar reloads maar. Dan kun je zoveel platinum plates kopen dat je set bent. Drone racen is fucking onmogelijk na Beginner, of ik doe iets fout.

Combat is improved, de nieuwe snake style is vet omdat je enemies kunt disarmen. Crane style kan nu jumps etc. Sommige extracts zijn ook tof. Vind de vernieuwingen in de gameplay ook wel leuk. Het parkour stelt weinig voor maar biedt toch wat afwisseling, in sommige levels moet je een gebouw van buiten beklimmen en wall runnen om hogerop te komen. Ik kon het wel diggen, behalve dan het steeds moeten scannen van de omgeving voor de juiste route. Dat had weg gemogen. Stealth is heel harmless, het stelt niks voor en gebeurt nauwelijks een handvol keren in de main story, maar het irriteerde me niet. Vond tailen ook een stuk minder vervelend hier. Chases zijn slechter, snap niet waarom. Je moet steeds dezelfde rondes rennen totdat de stamina leeg is, boring.

Wat ik ook niet snap is dat je in de story en side cases dus nooit de drone nodig hebt. Waarom zit die er nog in? Voor foto's maken van de omgeving dan zeker. De detective dog is wel super cool.

Gebruikersavatar
Legendary
Lv4
Berichten: 488
Lid geworden op:
30 jul 2017, 20:56

07 okt 2021, 10:55

Ik ben nog niet helemaal klaar, maar wel al een redelijk eind.

Grappig genoeg vond ik de Robots juist de leukste minigame tot nu toe. Het was een beetje een mini rpg met upgrades, maar ook zelf werd ik spelenderwijs beter in het spel. Wel was het soms idd heel frustrerend. Bij Boxing had ik juist dat ik maar wat deed. Vooral op knoppen rammen en soms wat dodgen. Maar ben misschien dit soort games ook totaal niet gewend. Heb nog maar 1 race gedaan met die biker gang, maar das ook niet echt mijn ding en dansen was gewoon rythm game.VF5 tegen scholieren was hilarisch. Ik ben extreem slecht in fighting games, maar ik deed hier gewoon de hele tijd dezelfde attack en versloeg ze er allemaal mee. Ze moesten het wrs wel zo makkelijk maken, maar het sloeg nergens op.

Wat betreft die drone. Misschien dat daar upgraden ook erg helpt? Je kunt ook her en der schematics kopen. Dat het niet meer in de story zit vond ik ook wel raar. Was best een ding in de eerste game. Maar blijkbaar beviel het niet, idk. Chases zijn idd erg saai, maar ook zo makkelijk. Als je nog maar 1 of 2 fouten mag maken dan is het nog wel interessant. Maar als je maar niet teveel upfucked haal je het al tijd. Iemand volgens blijft ook vrij saai.

Gebruikersavatar
R-Type
Lv7
Berichten: 3919
Lid geworden op:
18 jul 2017, 14:47

07 okt 2021, 19:32

ik zal wel schematics missen ofzo. Kan tot en met 175 CP bodies maken, met de beste upgrades die ik heb kom ik tot 145.

Robot is eigenlijk heel dom. Volgens mij zit er weinig anders op dan een speed unit gebruiken, blocks kapen en AI chips op je helpers zetten zodat zij enemies blocken en doden. Ik won de finale in 1 go met speed en 2x balanced met shotguns. Boxing is heel cool, speelt precies als Ready 2 Rumble destijds. Maar je hebt teveel stamina, je kunt ongegeneerd rammen. Helaas, want het counter en evade systeem enzo is best tof. Motorcycle races daarentegen weer cheap zijn. Daar moet je wel blocken anders ben je zo dood, en boost managen tegen de bosses (zijn dikke rubber bands, gewoon alle boosts in de laatste paar 100 meter gebruiken). Motor Raid is zoals gezegd veel leuker, die vind ik heel gaaf om te doen. Waarom voegen ze niet alle arcade games toe aan het main menu als je ze eenmaal gedaan hebt? Ik hoop dat Desert Tank een keer verschijnt in een Yakuza game. Motor Raid zag ik ook nooit aankomen dus wie weet. Waverunner mag ook. Of Dynamite Cop, holy shit, vette beat em up in een vette beat em up!

Volgen vind ik dus wel okay, en ik ben het ook eens met de producers. Zij hebben daar wel discussies over gehad of het er wel of niet in moest blijven maar uiteindelijk het er weer ingedaan omdat het hoort bij een P.I. En dat is ook zo. En het is wel verbeterd, overal kun je je achter verstoppen nu, en je hebt die triangle knop als de suspect iets in de gaten heeft.

no avatar
Newgamessuck
Lv5
Berichten: 769
Lid geworden op:
13 jul 2017, 21:27

Re: Laatst Gespeelde Game

08 okt 2021, 11:09

Metroid dread:

Ben vast niet de enige hier. Tot nu toe. I love it.

Ben nu bij kraid (was in de trailer, dus niet echt een spoiler I guess).

Tot nu toe geeft het een open gevoel, maar is het stiekem best lineair. Ben te ongeduldig en heb te weinig tijd om verdwaald te zijn dus vind het heerlijk.
Het voelt als een metroid en geniet ervan. Mooie tijden!

Gebruikersavatar
Shadow
Lv6
Berichten: 1715
Lid geworden op:
13 jul 2017, 14:42

08 okt 2021, 21:35

Tot nu toe erg fijne game, ben ook net voorbij hem en game is redelijk linear ja, maar je kan wel heen en weer gaan zoals je wilt en je kan zelf uit de weg gaan om dingen te vinden (heb zooi missles gevonden die (nog) niet nodig zijn). Net geforceerd naar de direct daaropvolgende locatie gegaan en opgeslagen, morgen gaan we wel weer verder. Maar eerste indruk is echt heel positief en kijk uit naar de rest.

Gebruikersavatar
Legendary
Lv4
Berichten: 488
Lid geworden op:
30 jul 2017, 20:56

Re:

09 okt 2021, 01:10

R-Type schreef:
07 okt 2021, 19:32
ik zal wel schematics missen ofzo. Kan tot en met 175 CP bodies maken, met de beste upgrades die ik heb kom ik tot 145.

Robot is eigenlijk heel dom. Volgens mij zit er weinig anders op dan een speed unit gebruiken, blocks kapen en AI chips op je helpers zetten zodat zij enemies blocken en doden. Ik won de finale in 1 go met speed en 2x balanced met shotguns. Boxing is heel cool, speelt precies als Ready 2 Rumble destijds. Maar je hebt teveel stamina, je kunt ongegeneerd rammen. Helaas, want het counter en evade systeem enzo is best tof. Motorcycle races daarentegen weer cheap zijn. Daar moet je wel blocken anders ben je zo dood, en boost managen tegen de bosses (zijn dikke rubber bands, gewoon alle boosts in de laatste paar 100 meter gebruiken). Motor Raid is zoals gezegd veel leuker, die vind ik heel gaaf om te doen. Waarom voegen ze niet alle arcade games toe aan het main menu als je ze eenmaal gedaan hebt? Ik hoop dat Desert Tank een keer verschijnt in een Yakuza game. Motor Raid zag ik ook nooit aankomen dus wie weet. Waverunner mag ook. Of Dynamite Cop, holy shit, vette beat em up in een vette beat em up!

Volgen vind ik dus wel okay, en ik ben het ook eens met de producers. Zij hebben daar wel discussies over gehad of het er wel of niet in moest blijven maar uiteindelijk het er weer ingedaan omdat het hoort bij een P.I. En dat is ook zo. En het is wel verbeterd, overal kun je je achter verstoppen nu, en je hebt die triangle knop als de suspect iets in de gaten heeft.
Ik merkte per match wel dat ze soms andere tactieken hadden. Sommige jaagden echt op stukjes en hadden hulpjes die iedereen afknalde. Maar je had ook team die echt op jou gingen jagen. Uiteindelijk moet je idd wel speed hebben. Dat defense een optie was snapte ik ook niet helemaal. Maar goed vond het iig wel vermakelijk.

En ja dat volgen geloof ik wel. Vind het ook niet echt kut ofzo, maar echt heel boeiend is het niet. Maar past wel bij je werk idd.

Gebruikersavatar
Legendary
Lv4
Berichten: 488
Lid geworden op:
30 jul 2017, 20:56

09 okt 2021, 01:13

Metroid Dread

Merk idd dat de game je vaak verplicht een kant op stuurt dan kun je ook niet echt meer terug totdat je een bepaalde ability hebt of teleport hebt gevonden oid. Soms vind ik dat wel irritant want dat wil ik terug om te kijken of ik al bij wat upgrades kan. Maar op zich wel fijn dat je niet een hele map hoeft af te zoeken waar je nog niet geweest bent. Alhoewel ik toch ook al wel een paar keer vast heb gezeten.

Gebruikersavatar
R-Type
Lv7
Berichten: 3919
Lid geworden op:
18 jul 2017, 14:47

10 okt 2021, 21:40

Returnal

Van de week eindelijk gekocht. De game moet even klikken. In het begin snapte ik nog niet veel, krijg je allerlei resources en shit, je wapens lijken niet te levelen etc. Maar gewoon even een uurtje spelen, wat wapens proberen en doodgaan. Tutorials lezen. Dan klikt ie. En hij is echt -mega- verslavend. Het is identiek aan Hades, met het verschil dat Returnal een snelle arcade third person shooter is en ook mijn voorkeur geniet. Dus als je in het begin wat goede stuff krijgt, denk je, ach, ik ga wel effe door, want dit wordt een goede run. En dan ben je weer 2 of 3 uur verder.

Doodgaan in Returnal is wel heel punishing. Het enige wat je behoudt zijn je reeds unlockte weapon perks als je een wapen vindt. En je behoudt je melee attack en lasso. En Ether, wat een currency is die jou wel kan kickstarten als RNG gunstig is. Wat de game wel goed doet, is dat als je een Biome hebt gehaald, dan is er een shortcut naar toe en kun je meestal direct weer naar die 2e Biome als je doodgaat (hij lijkt na het clearen zo te randomizen dat die warp rooms altijd dichtbij je ship zitten). Je vindt dan ook een item die je wapen level on par maakt met dat level (level 5 voor Biome 2 geloof ik). Ik ben zelf in Biome 3. De eerste kostte me heel veel deaths, maar de 2e Biome haalde ik vrijwel in 1 go. Het is wel nuttig om na doodgaan toch wat te farmen in Biome 1 (en 2 er achteraan als je echt stacked wilt zijn, 2 is relatief simpel). Wat health upgrades, wat goede bonuses en parasites voordat je Biome 3 weer ingaat. En aangezien de rooms steeds anders zijn voelt dat ook niet herhalend. Je kunt de bosses toch skippen en zo warpen naar de ingang van de volgende wereld. De eerste run van een Biome is niet randomized, heb nu steeds hetzelfde in Biome 3. Dus ik haal het tzt toch wel.

Het nadeel is dat er geen save states zijn. Dit houdt in, als je een update krijgt of wellicht een andere game start, dan is je build weg. Maar aan de andere kant is het ook heel lekker hoor. Want dood = dood en je hebt dus niet die optie om toch sneaky een save state te maken. Dus als je voor je gevoel een fijne build hebt, ga je die boss nu doen of probeer je toch nog even ergens wat beters te scoren (misschien een revive artefact)? Zie dit is als een pakweg Gradius ofzo, als je doodgaat verlies je je OP loadout en moet je gewoon overnieuw.

Gebruikersavatar
SmartTies
Master Cheese
Lv6
Berichten: 1966
Lid geworden op:
13 jul 2017, 17:57

17 okt 2021, 21:05

Metroid Dread
Net het einde en de credits gezien met alle items 100%. Voor mij is dit verre weg de beste game die ik heb gespeeld dit jaar. Dit is kaliber Breath of the Wild en Mario Odyssey. De Switch heb ik bijna niet gebruikt dit jaar, maar vind het best zo. Als ze ieder jaar 1 game uitbrengen die mij dit gevoel geeft, dan is deze console geslaagd.

De eerste 2 uur pakte het spel me niet zo. De controls voelde awkward en je wordt in het begin veel in een bepaalde richting geduwd. Daarna sloeg het klassieke Metroid gevoel in. 
De overvloed aan upgrades en items dat je krijgt blijven je aan de controller geklampt houden. Dat in een bepaalde richting geduwd worden houdt wel lichtjes aan, maar ik ben toch wel een paar keer vast komen te zitten. En de controls worden je uiteindelijk ook gewoon.

Als je alle missiles en extra bommen upgrades wilt hebben zijn de developers heel innovatief met de gevestigde Metroid movesset all out gegaan. Bepaalde upgrades kennen veel meer mogelijkheden waar je niet van op de hoogte wordt gebracht. Gelijk aan de walljump in Super Metroid die je ook vanaf het begin al had. Ik heb soms uren zitten kloten om upgrades te kunnen bemachtigen. Vaak tegen al m'n verwachtingen in iets uiteindelijk wat diepgaat geprobeerd en er dan achter gekomen dat het daadwerkelijk zo bedoeld was om te slagen. En die manoeuvres gaan iets verder dan de 16 bit gedachtengang die ik vaak in eerste instantie hanteerde. Om niet teveel te spoilen; de Speed Booster kan nu veel meer dan in voorgaande delen.

Een minpunt is de muziek. Goeie atmosfeer, maar niets wat maar in de buurt komt van de top 5 uit Super en het eerste deel van de Primeserie. Er is niets blijven hangen na de 16 uur die ik er net achter heb gezeten. 
Verder had er aan het einde ook wel een teleportstation mogen zitten die je de keuze had gegeven om naar alle andere teleportstations te kunnen warpen. Je bent dan immers vlak voor het einde en het zou niet de game kunnen bederven. Ik hoefde nog maar 15% in een enkel gebied, dus viel het voor mij wel mee, maar moest wel door 2 gebieden heen hollen om er te komen. Ik kan me voorstellen als je er wat doorheen gerushed bent dat je zoiets wel zou missen als je alsnog terug wilt gaan om gebieden op 100% te clearen.

Met alle Metroidvania's die er de afgelopen jaren zijn verschenen ging ik er eigenlijk vanuit dat deze een beetje tegen zou vallen, maar het is een masterpiece! Halo Infinite moet straks wel erg goed zijn om deze van het GOTY troon te stoten.
Afbeelding

no avatar
The Great Volunteer
Lv7
Berichten: 4764
Lid geworden op:
31 jul 2017, 10:59

20 okt 2021, 12:33

Is Disco Elysium een aanrader op de ps5 en waarom wel of niet?

Gebruikersavatar
Rick Raptor
Lv4
Berichten: 401
Lid geworden op:
28 jul 2017, 12:56

31 okt 2021, 01:22

A Hat in Time

Ben de game gaan herspelen na hem jaren geleden uitgespeeld te hebben (en ik had de DLC nooit aangeraakt), en damn, het is nog net zo charmant en kleurrijk als ik het me herinner. Wat een pure lol straalt deze game toch uit. Hat Kid beweegt heerlijk, de missies en het schrijfwerk zijn geinig en de game weet ondanks diens hevige inspiratie bij Super Mario Sunshine nog steeds een sterke eigen smoel te hebben. De soundtrack is ook briljant en de game bruist van de creativiteit. Echt een van de sterkste indie 3D-platformers, en mijlen beter dan dat halfgare Yooka-Laylee.

Goede game om er even tussendoor te gooien voor ik in SMT V duik over twee weken.

Gebruikersavatar
Gewoon Arno
Big Baller
Lv7
Berichten: 4566
Lid geworden op:
16 jul 2017, 00:04

31 okt 2021, 09:45

Game heeft mij nooit weten te grijpen, vond het maar een rommelig geheel. Over soundtracks gesproken


Gebruikersavatar
SmartTies
Master Cheese
Lv6
Berichten: 1966
Lid geworden op:
13 jul 2017, 17:57

02 nov 2021, 15:33

Super Mario 3D World
Met de Switch weer in gebruik, dankzij Metroid, heb ik deze er meteen achteraan geslingerd. Al eerder op de Wii U gespeeld, maar met de extra loopsnelheid is deze toch wel een veel betere game. Het wat gestremde 3D waar iedereen over viel destijds is en blijft een heel leuk sub-Mariogenre. Het voelt alsof je in een kijkdoos speelt doordat het veel compacter is en de levels kleiner. Dit in tegenstelling tot de grote werelden van de Galaxy’s en Odyssey. Het is een soort van “Bug!” op de Saturn, maar dan wel goed gedaan.

Tot het einde van de main game is het teveel ontwikkeld met multiplay als hoofdnoot, waardoor het te makkelijk is. Gelukkig zijn alle levels heel innovatief, is het leuk om alle groene sterren te zoeken en zijn de power ups geweldig. Met de tijdelijke Cherry power-up die je per ontvangen cherry een keer kloont voor mij als uitblinker. Net iets onderbenut, maar wanneer het in een level zit altijd fun. Tanooki maakt het wel wat makkelijk, maar is bij het lastigste Mario level ooit “Champion’s Road” geen overbodige luxe. Ik wist nog dat het op de Wii U flink wat uren duurde om te halen, maar heb er nu weer in totaal zo’n 4 uur aangezeten.

Bowser’s Fury
Heel vet leveldesigns, maar ik vind het telkens opduiken van Bowser een irritant element. Zeker in het laatste uur van de game is het schering en inslag. Ook is de camera hier vaak irritant en lijkt het of het weer terug is naar Mario Sunshine niveau. Tevens is de camera veel te traag met draaien. Zeker tijdens de Bowser battles wordt je vaak geraakt omdat de camera te traag naar de actie draait. Leuke toevoeging aan 3D World, maar aub nooit een volledige game op bouwen.
Afbeelding

Gebruikersavatar
R-Type
Lv7
Berichten: 3919
Lid geworden op:
18 jul 2017, 14:47

02 nov 2021, 21:05

Scarlet Nexus

Hij is wel tof! Begreep op basis van de demo de goede scores niet zo, maar het is een game met leuke gameplay, grappige stijl, relaxte muziek en een chill vechtsysteem. Goedkope still cutscenes en de dialogen zijn niet echt boeiend, maar de gameplay loop is wel goed. Staat op gamepass maar is ook een goede budget bak aankoop.

Gebruikersavatar
Jalf
Lv4
Berichten: 494
Lid geworden op:
18 jul 2017, 09:25

Re: Laatst Gespeelde Game

04 nov 2021, 10:21

The Great Ace Attorney: Chronicles

Gister hier eindelijk maar eens aan begonnen. Had 'm al een paar weken thuis liggen, maar ik heb me een beetje vergist in de populariteit van de OLED en na de verkoop van mijn launchmodel dus een paar weken zonder Switch gezeten :)

Dit is mijn eerste Ace Attorney game zonder Phoenix Wright en de bekende personages uit de eerste trilogie (Gumshoe, Maya, Judge, Edgeworth) en ik moet zeggen dat het me nog niet meevalt dat ik nu ineens met compleet andere personages speel met ook nog eens allemaal Japanse namen. De gameplay is gelukkig wel redelijk vertrouwd. Ben ook nog niet zo ver, als ik de reviews mag geloven is het gewoon een hele goeie game..

Animal Crossing Ook weer opgepikt met de update in het achterhoofd. Moest helaas wel helemaal opnieuw beginnen, want blijkbaar is je Micro-SD gekoppeld aan je Switch systeem en dus niet gebruiken op een andere. Stiekem vind ik dat helemaal niet erg want het is gewoon heel leuk om alles opnieuw in te richten. Alleen wel vermoeiend om in het begin dat hout voor die winkel te verzamelen en al die verplichte Nookmiles te verdienen...

no avatar
1979isa
Lv0
Berichten: 1
Lid geworden op:
10 nov 2021, 03:34

Re: Laatst Gespeelde Game

10 nov 2021, 04:03

Minecraft 1.16 Speedrun [1:12] (WORLD RECORD) https://oke.io/9BMf :locke:

Gebruikersavatar
Legendary
Lv4
Berichten: 488
Lid geworden op:
30 jul 2017, 20:56

Re: Laatst Gespeelde Game

10 nov 2021, 14:12

Jalf schreef:
04 nov 2021, 10:21
The Great Ace Attorney: Chronicles

Gister hier eindelijk maar eens aan begonnen. Had 'm al een paar weken thuis liggen, maar ik heb me een beetje vergist in de populariteit van de OLED en na de verkoop van mijn launchmodel dus een paar weken zonder Switch gezeten :)

Dit is mijn eerste Ace Attorney game zonder Phoenix Wright en de bekende personages uit de eerste trilogie (Gumshoe, Maya, Judge, Edgeworth) en ik moet zeggen dat het me nog niet meevalt dat ik nu ineens met compleet andere personages speel met ook nog eens allemaal Japanse namen. De gameplay is gelukkig wel redelijk vertrouwd. Ben ook nog niet zo ver, als ik de reviews mag geloven is het gewoon een hele goeie game..

Animal Crossing Ook weer opgepikt met de update in het achterhoofd. Moest helaas wel helemaal opnieuw beginnen, want blijkbaar is je Micro-SD gekoppeld aan je Switch systeem en dus niet gebruiken op een andere. Stiekem vind ik dat helemaal niet erg want het is gewoon heel leuk om alles opnieuw in te richten. Alleen wel vermoeiend om in het begin dat hout voor die winkel te verzamelen en al die verplichte Nookmiles te verdienen...
Heb great Ace Attorney (beide games) uitgespeeld en kan beamen dat het weer goede ace attorney games zijn. Maar het is wel even wennen misschien ja.

Mijn persoonlijke volgorde is nu denk ik 5>3>great>=6>1>2>4

Gebruikersavatar
Paus
Lv3
Berichten: 152
Lid geworden op:
25 dec 2017, 13:54

Re: Laatst Gespeelde Game

25 nov 2021, 15:32

Legendary schreef:
10 nov 2021, 14:12

The Great Ace Attorney: Chronicles

Mijn persoonlijke volgorde is nu denk ik 5>3>great>=6>1>2>4
3>1>4>5>2 voor mij. 6 en Great nog niet gespeeld.

Gebruikersavatar
Legendary
Lv4
Berichten: 488
Lid geworden op:
30 jul 2017, 20:56

Re: Laatst Gespeelde Game

25 nov 2021, 15:43

Paus schreef:
25 nov 2021, 15:32
Legendary schreef:
10 nov 2021, 14:12

The Great Ace Attorney: Chronicles

Mijn persoonlijke volgorde is nu denk ik 5>3>great>=6>1>2>4
3>1>4>5>2 voor mij. 6 en Great nog niet gespeeld.
Ja smaken verschillen. alhoewel bijna iedereen het erover eens is dat 3 erg goed is. 5 was mijn eerste en maakte erg veel indruk dus vandaar mijn nummer 1.

2 en 4 vond ik wel echt saai eigenlijk relatief t.o.v. de rest.

Gebruikersavatar
Paus
Lv3
Berichten: 152
Lid geworden op:
25 dec 2017, 13:54

26 nov 2021, 18:08

3 was in alles geweldig. 5 vond ik best leuk, maar het was teleurstellend dat ze deel 4 vrijwel negeerde. Ontwikkeling die Phoenix had doorgemaakt werd even in één case aan de kant geschoven. Eerste twee cases waren saai. Athena's gimmick vond ik niks aan. DLC-case was geweldig though.

2 introduceerde hele leuke characters maar de inhoud van de cases vond ik nogal standaard. Laatste case was wel echt top, misschien zelfs mijn favoriet. 4 vond ik geweldig. Turnabout Serenade was dan wel heel slecht, maar misschien wel de beste openingscase van de serie, leuke plottwists, geweldige villains en prosecutors én Trucy's panties _O-

Gebruikersavatar
Legendary
Lv4
Berichten: 488
Lid geworden op:
30 jul 2017, 20:56

27 nov 2021, 00:22

Beste procescutor vind ik nog steeds Simon Blackquill gevolgd door Godot. Die van Great Ace attorney is ook erg goed (en daarmee nummer 3 vd top 3). Van 4 kan ik niet eens meer herinneren. Weet niet wat het is. het is voor Great ook de laatste ace attorney die ik gespeeld had.

Gebruikersavatar
Paus
Lv3
Berichten: 152
Lid geworden op:
25 dec 2017, 13:54

Re:

27 nov 2021, 14:15

Legendary schreef:
27 nov 2021, 00:22
Beste procescutor vind ik nog steeds Simon Blackquill gevolgd door Godot. Die van Great Ace attorney is ook erg goed (en daarmee nummer 3 vd top 3).
Simon & Aura Blackquill, Professor Means, Fulbright/Foolbright en alles uit de DLC waren awesome, de rest meh.
Van 4 kan ik niet eens meer herinneren. Weet niet wat het is. het is voor Great ook de laatste ace attorney die ik gespeeld had.
You amuse me Herr Forehead.

Ik moet eens beginnen met 6.

Gebruikersavatar
Legendary
Lv4
Berichten: 488
Lid geworden op:
30 jul 2017, 20:56

28 nov 2021, 23:34

Oh was het toch Gavin? Ik dacht gewoon dat hij meer een side character was toen en misschien af en toe procescutor.

Anyway veel plezier met deel 6.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 gasten