Death Stranding OT - Spoilers inside!

Gebruikersavatar
R-Type
Lv7
Berichten: 3919
Lid geworden op:
18 jul 2017, 14:47

06 feb 2020, 14:56

Ben 1x gepakt. Maar dan lag mijn eigen stuff gewoon naast me en de deliveries kon ik uit de mailboxen van hun kamp halen. Je kunt ze vrij makkelijk uitschakelen, helemaal met de bola gun.

no avatar
The Great Volunteer
Lv7
Berichten: 4764
Lid geworden op:
31 jul 2017, 10:59

Re:

06 feb 2020, 15:29

R-Type schreef:
06 feb 2020, 14:56
Ben 1x gepakt. Maar dan lag mijn eigen stuff gewoon naast me en de deliveries kon ik uit de mailboxen van hun kamp halen. Je kunt ze vrij makkelijk uitschakelen, helemaal met de bola gun.
Bola gun heb ik nog niet. Moet 't doen met een streng. En die met stroomstokken kan ik niet neerhalen met melee

Gebruikersavatar
R-Type
Lv7
Berichten: 3919
Lid geworden op:
18 jul 2017, 14:47

06 feb 2020, 19:20

Wat missies doen voor de Engineer in 3, en voor Hermen Hulst. Dan krijg je die shit. Er zijn volledige wegen aangelegd in mijn game waar het gisteren nog een niet toegangbare bende was. Die world building is echt tof.

no avatar
The Great Volunteer
Lv7
Berichten: 4764
Lid geworden op:
31 jul 2017, 10:59

06 feb 2020, 21:08

Jaa heb hem nu ook ja, fijn! Toolbox delivered bij Craftsman. Als dit op BT s kan gaan werken, geweldig.

Gebruikersavatar
R-Type
Lv7
Berichten: 3919
Lid geworden op:
18 jul 2017, 14:47

07 feb 2020, 15:59

Bola werkt op BT's. Het geeft ze een tijdelijke stun. Die Bola's zijn ook Sam's blood induced dus logisch dat ze werken. Waar je wel op moet letten met de Bola gun, als je geen headshot maakt staan mules na een tijdje weer op. De oplossing is er heen lopen en ze een trap op hun muil geven.

Maar BT's zijn geen enorm probleem, de scanner wijst in hun richting dus tegendraads lopen en als je stil staat kun je ze zien (en raken met nades of de Bola of whatever... Pissen werkt ook geloof ik, het is Kojima dus natuurlijk werkt het). Als je genoeg hematic grenades hebt kun je je ook laten pakken, die minibosses geven heel veel crystals.

En waarom zit ik Low Roar te luisteren lol.
Laatst gewijzigd door R-Type op 07 feb 2020, 19:05, 1 keer totaal gewijzigd.

no avatar
The Great Volunteer
Lv7
Berichten: 4764
Lid geworden op:
31 jul 2017, 10:59

07 feb 2020, 19:00

Bola gun scheelt wel slok op borrel zeg. Bijna stuk of 10 mule s tegelijk op me af gekregen en uitgeschakeld.

Gebruikersavatar
R-Type
Lv7
Berichten: 3919
Lid geworden op:
18 jul 2017, 14:47

08 feb 2020, 12:45

Episode 4 is legit. Zag het niet aankomen maar was een welcome change of pace. Kojima flikt het weer, had het ook kunnen weten dat dit volledig mijn jam zou zijn.

Heb in Episode 6 een goed netwerk aan Ziplines aangelegd, serieus, doe het in de mountains. Plaats ook eentje bij de Elder en op de grond. Het scheelt zoveel irritatie. Giant BT gevechten zijn nu ook wel tof, met meer weaponry. Je ziet BT's van andere spelers wapens en bloodbags toegooien dus je zit nooit zonder. Als je weinig crystals hebt, neem nades, en anti BT rifles mee en laat je grijpen. De game geeft ook een handy tip, gooi eerst een hematic grenade en schiet lethal bullets door de blood mist en op de rode plekken. Dit doet meer schade dan blood bullets en kost geen bloed.

Gebruikersavatar
R-Type
Lv7
Berichten: 3919
Lid geworden op:
18 jul 2017, 14:47

10 feb 2020, 22:19

Game gaat nu in stroomversnelling, Episode 9. Goodbye open world. Vond de mountains overall wel iets minder, je merkt al dat de mogelijkheden en orders daar afnemen. De game pushed je iets sneller naar de goal toe vanaf daar. Vond Episode 3 het best eigenlijk, opeens een vol wegennetwerk samen met andere spelers realiseren in een eerst verlaten landschap is golden. Maar ik snap dat het doel het connecten van America is (go west, letterlijk), en er moeten afwisselingen in het landschap zijn. Wat dat betreft is de pacing heel goed voor een open world game. Mijn favoriete missies zijn eigenlijk waar je materials uit BT infested gebieden moet zien te halen. Maar mule camps hebben ook wel wat, vooral als je er met een nuke op je rug doorheen moet. Dan wil je niet engagen, hun Ping cancellen is dan cruciaal.

DS was waarschijnlijk mijn GOTY 2019 geweest, strijdend met Sekiro.

no avatar
The Great Volunteer
Lv7
Berichten: 4764
Lid geworden op:
31 jul 2017, 10:59

11 feb 2020, 18:27

Damn je bent er lekker door heen geramd Dural :'D :7

Gebruikersavatar
R-Type
Lv7
Berichten: 3919
Lid geworden op:
18 jul 2017, 14:47

11 feb 2020, 21:18

Zo groot is ie niet als je niet te lang in 3 blijft hangen. Heb er nog geen 30 uur ingestoken en deed in het begin nog best veel side activities. De game is vanaf nu vrij lineair dus denk dat ik het op 30-35 uur kan afronden.

no avatar
The Great Volunteer
Lv7
Berichten: 4764
Lid geworden op:
31 jul 2017, 10:59

12 feb 2020, 07:21

My bad bro, dan heb ik niks gezegd. Ga ik tijdens mijn komende vrije dagen maar ook lekker door knallen ermee.

Gebruikersavatar
R-Type
Lv7
Berichten: 3919
Lid geworden op:
18 jul 2017, 14:47

13 feb 2020, 14:38

Einde was vet, maar de boss battles zijn wel heel erg matig. Hideo heeft ze wel eens beter gedaan.

Leuke conclusie in tegenstelling tot een zekere andere game van zijn hand. Verhaal technisch was het goed, niet te weinig exposure maar ook niet overdone hoewel er in het einde sommige dingen wel even 2x herhaald worden. Lekker sfeertje en toffe universe.

Vond de characters ijzersterk. Cringe was wel 'i'm fragile but not that fragile'. Vond Higgs eigenlijk het minst. Troy doet het heel goed, maar zijn personage was een beetje eh. Had wel een stukje backstory willen zien van zijn personage in zijn chapter (het zit wel in logs enzo maar toch). Van Mads, Die Hardman etc zien we dat wel. En waarom was hij recruited als Sam zijn ding eigenlijk moest doen? Typische game trope.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 41 gasten