Algemeen Gaming Nieuws

Gebruikersavatar
Legendary
Lv4
Berichten: 488
Lid geworden op:
30 jul 2017, 20:56

Re: Re:

17 mar 2020, 11:25

R-Type schreef:
16 mar 2020, 19:05
Legendary schreef:
16 mar 2020, 13:51
Ik nu 5 jaar bij DUO (rijksoverheid). Maar vind mijn baan nu gewoon leuk, dus geen behoefte om weg te gaan.

Maar waarom ik ook midlife crisis zeg is omdat hij op patreon zegt dat hij dit wel leuk vind om te doen, maar het ziet als elke dag friet eten. Hij wil dus iets doen met wat meer zingeving denk ik.
Personeelsfeestje gaat niet door.
Spoiler:
13 jaar bij DUO
Moet je ook tot 6 April thuis zitten?
Ja helaas wordt alles afgelast. Ik zou er ook heengaan. En ja vooralsnog is dat wel wat mijn manager heeft voorgeschreven ja. Gelukkig kan ik vrij makkelijk thuiswerken. Maar op een gegeven moment ga je het sociale contact wel missen denk ik.

Maar tis veel erger voor mensen die hun baan kwijtraken en ook ben ik behoorlijk bezorgt over de lange termijn effecten op de economie. Ik hoop alleen wel dat de huizenmarkt nu in elkaar klapt, want ik wil graag een nieuw huis kopen.

Gebruikersavatar
Legendary
Lv4
Berichten: 488
Lid geworden op:
30 jul 2017, 20:56

Re:

17 mar 2020, 11:31

Laura Birdie schreef:
16 mar 2020, 21:36
Waar het bij Kyle een beetje op neerkomt is denk ik: "when you gotta go, you gotta go".

De leukste streams hebben altijd iets te maken met Kyle. Ik heb echt het idee dat hij de grote creatieve kracht is. Denk aan iets als Box Peek, totaal geen kijkcijfer kannon maar 1 van de meest creatieve dingen op hun kanaal. Maar denk ook aan vaste onderdelen en highlights zoals Bosman v Wozniak, Betting Specials, the Trial of Kyle Bosman, Dumb Game Monday (inclusief de legendarische Beastly stream), Brandon Plays Pokemon en Silver Squad, iedere stream met Kyle en Huber is een pareltje, en mijn favoriete stream is Amateur Gundam Construction, waarin een groepje van 3 gewoon vijf uur Gundam kits bouwt en gewoon praat over....dingen.

De podcasts die werden gepresenteerd door Jones bewijzen dat Kyle echt enorm goed is als podcast moderator, en hij voegt altijd gekke dingetjes toe die de podcast uniek maken. De EZA Podcast is een vaste prik van hun kanaal, ik denk dat Ben de beste is om op die stoel te gaan zitten maar hij heeft al zijn eigen podcast.

Ik denk dat Kyle er wel komt, ook al weet hij nog niet wat ie gaat doen. Het zou leuk zijn als dat iets is wat we als kijker kunnen volgen.

Maar ik denk dat dit echt wel een klap is voor de Allies. Aan hun enthousiasme twijfel ik niet, en met de komst van next gen gaan we ongetwijfeld toffe reacties en streams zien. Maar het gemis van de presentator van hun belangrijkste podcast en een onderdeel van deze vriendengroep ga je ongetwijfeld merken. De tweet die Huber poste nadat dit nieuws bekend maakte brak mijn hart. :(
Keek eigenlijk alleen maar de betting specials en hun reviews af en toe. Maar keek vroeger bij Gametrailers altijd zijn show. Dat was meestal erg goed. Kan me wel voorstellen dat het een groot gemis is idd.

Gebruikersavatar
R-Type
Lv7
Berichten: 3919
Lid geworden op:
18 jul 2017, 14:47

Re: Re:

17 mar 2020, 14:06

Legendary schreef:
17 mar 2020, 11:25
R-Type schreef:
16 mar 2020, 19:05


Personeelsfeestje gaat niet door.
Spoiler:
13 jaar bij DUO
Moet je ook tot 6 April thuis zitten?
Ja helaas wordt alles afgelast. Ik zou er ook heengaan. En ja vooralsnog is dat wel wat mijn manager heeft voorgeschreven ja. Gelukkig kan ik vrij makkelijk thuiswerken. Maar op een gegeven moment ga je het sociale contact wel missen denk ik.

Maar tis veel erger voor mensen die hun baan kwijtraken en ook ben ik behoorlijk bezorgt over de lange termijn effecten op de economie. Ik hoop alleen wel dat de huizenmarkt nu in elkaar klapt, want ik wil graag een nieuw huis kopen.
Ik werk ook thuis, maar het vereist wel een andere indeling. Neem een uur pauze en wandel dan een paar kilometer. Anders kun je me om deze tijd oprapen. Maar de servers zijn duidelijk niet gebouwd voor deze capaciteit aan thuiswerkers. Heb wel veel problemen.

De economie is inderdaad zorgwekkend. Al denk ik dat je, als alles weer toegankelijk is, een inhaalslag gaat zien.

Gebruikersavatar
Legendary
Lv4
Berichten: 488
Lid geworden op:
30 jul 2017, 20:56

Re: Re:

17 mar 2020, 15:15

R-Type schreef:
17 mar 2020, 14:06
Legendary schreef:
17 mar 2020, 11:25


Ja helaas wordt alles afgelast. Ik zou er ook heengaan. En ja vooralsnog is dat wel wat mijn manager heeft voorgeschreven ja. Gelukkig kan ik vrij makkelijk thuiswerken. Maar op een gegeven moment ga je het sociale contact wel missen denk ik.

Maar tis veel erger voor mensen die hun baan kwijtraken en ook ben ik behoorlijk bezorgt over de lange termijn effecten op de economie. Ik hoop alleen wel dat de huizenmarkt nu in elkaar klapt, want ik wil graag een nieuw huis kopen.
Ik werk ook thuis, maar het vereist wel een andere indeling. Neem een uur pauze en wandel dan een paar kilometer. Anders kun je me om deze tijd oprapen. Maar de servers zijn duidelijk niet gebouwd voor deze capaciteit aan thuiswerkers. Heb wel veel problemen.

De economie is inderdaad zorgwekkend. Al denk ik dat je, als alles weer toegankelijk is, een inhaalslag gaat zien.
Ja ik kan al niet meer sinds de middag inloggen. Dus nu echt Corona vrij zeg maar. En een uurtje wandelen is zeker niet verkeerd. Weer is nu ook erg goed (hiero in Leiden in ieder geval), dus dat komt mooi uit.

Belastingsdienst doet het ook niet. Dacht als ik dan niet kan werken, maar braaf mijn belasting invullen. Maar bv Nederland heeft het er even moeilijk mee.

En ja economie zal er ook wel weer bovenop komen. Maar op bepaalde vlakken verwacht ik enorme schaarste ontstaan of dingen zullen vertraagd worden. Erg benieuwd of de nieuwe xbox en ps5 het dit jaar nog gaan redden.

Gebruikersavatar
R-Type
Lv7
Berichten: 3919
Lid geworden op:
18 jul 2017, 14:47

17 mar 2020, 15:55

Ze gaan UAG's uitbreiden, hopelijk is er morgen minder ellende. PS5 en Xbox verwacht ik dit jaar niet, om eerlijk te zijn. De hype machine moet dan nu ongeveer wel gaan lopen. Dan zit je nog met onderdelen, shipping etc. Ik zie het somber in wat dat betreft.

EDIT: Die hype machine gaat dus morgen om 17:00 lopen. Cerny zal de PS5 uit de doeken gaan doen.

Overigens:

Afbeelding

Veel straight 10's. Ik ga eerst Doom spelen, maar misschien geen slecht plan om lekker voor Persona 5 te gaan zitten. Het is al even geleden en de improvements zijn flink.

Gebruikersavatar
Legendary
Lv4
Berichten: 488
Lid geworden op:
30 jul 2017, 20:56

17 mar 2020, 18:01

Xbox specs zagen er echt heel goed uit. Alhoewel het nog even afwachten wordt hoe duur de console gaat zijn. Ik reken minstens op 600 euro en dan nog maken ze wrs verlies.

Verwacht van de ps5 iets vergelijkbaars. Zeker dat ze nu zo snel komen na de xbox geeft wel redelijk wat vertrouwen.

Persona 5 Royal zou ik ergens heel graag spelen, maar eigenlijk alleen met een new game + safe. Die game duurt anders weer meer dan 100 uur.

Gebruikersavatar
Rick Raptor
Lv4
Berichten: 401
Lid geworden op:
28 jul 2017, 12:56

17 mar 2020, 22:57

Wachten tot een console de eerste pricedrop krijgt is sowieso het handigste om te doen, want de meeste launch-titels zijn vaak ook ruk. Op de PS4 duurde het ook een jaar voordat games als Bloodborne verschenen, tot die tijd moest je het doen met fucking The Order 1886 en dat soort troep.

Werk zelf ook thuis, overigens. Het normale thuiswerksysteem was gelijk al overbelast, dus ik kon vandaag op de werk-laptop werken. Wat een kutding is dat voor geen meter werkt. Wat een lol. Maar goed, ik kan tenminste uitslapen nu...

Gebruikersavatar
R-Type
Lv7
Berichten: 3919
Lid geworden op:
18 jul 2017, 14:47

18 mar 2020, 15:32

Trials of Mana demo even gechecked.

Beter dan de vorige Mana remasters, maar ik denk toch dat ik de 16 bit versie leuker vind (daar moet ik de SNES Mini voor hooken). De combat is in deze remake nogal braindead. Wil de game desondanks wel hebben.

Gebruikersavatar
R-Type
Lv7
Berichten: 3919
Lid geworden op:
18 jul 2017, 14:47

19 mar 2020, 15:43



Bosman was net hiermee begonnen. SF Rush 2049 is baas.

Gebruikersavatar
SmartTies
Master Cheese
Lv6
Berichten: 1966
Lid geworden op:
13 jul 2017, 17:57

Re: Algemeen Gaming Nieuws

19 mar 2020, 20:30

Zeker! Ik speel nog liever dit (en Hydro Thunder) dan de nieuwste Forza of GT. Er is helaas geen versie op de PS4 of Xbox One. Midway Arcade Treasures 3 is niet BC helaas.
Afbeelding

Gebruikersavatar
Laura Birdie
Lv5
Berichten: 936
Lid geworden op:
16 jul 2017, 19:27

02 apr 2020, 19:49

Last of Us Part 2 is uitgesteld voor onbepaalde tijd. Tja, het zal niet de laatste game zijn die wordt uitgesteld. Release van Next Gen zou me ook niets verbazen als het de kerst niet meer haalt...

Gebruikersavatar
Shadow
Lv6
Berichten: 1715
Lid geworden op:
13 jul 2017, 14:42

03 apr 2020, 06:46

Ik durf geld neer te leggen dat de game uitgesteld word tot kerst. Zeker als de pandemie nog even blijft hangen.

Gebruikersavatar
Zevenberge
Lv5
Berichten: 958
Lid geworden op:
13 jul 2017, 16:36

08 apr 2020, 07:19

Nou, CERO is gesloten. Games kunnen niet gerate worden voor Japan. Benieuwd wat dit gaat betekenen voor de games later dit jaar. Aan de ene kant zou het me niets verbazen als er een boel games uitgesteld worden of enkel een Westerse release krijgen. Aan de andere kant hebben de Japanners als geen ander de vaardigheid om tegen alle verhoudingen in alles op hun pootjes te doen landen, somehow.

Gebruikersavatar
Shadow
Lv6
Berichten: 1715
Lid geworden op:
13 jul 2017, 14:42

08 apr 2020, 10:52

Denk dat alles vanaf ~juni/juli uitgesteld moet worden met minimaal een maand en dat vanaf daar het langzaam minder en minder word zolang CERO kan bijkomen van de maand stil liggen. Zo ongelovelijk blij dat Xenoblade hier niet onder zal lijden...

Gebruikersavatar
Gewoon Arno
Big Baller
Lv7
Berichten: 4566
Lid geworden op:
16 jul 2017, 00:04

06 mei 2020, 15:41


Gebruikersavatar
R-Type
Lv7
Berichten: 3919
Lid geworden op:
18 jul 2017, 14:47

12 mei 2020, 16:22



Tony hawk 1 en 2 van Vicarious Visions (Crash Bandicoot remakes). Lijkt trouw te zijn aan het origineel. Originele Soundtrack.

Day one als het niet verkloot wordt.

Gebruikersavatar
Gewoon Arno
Big Baller
Lv7
Berichten: 4566
Lid geworden op:
16 jul 2017, 00:04

12 mei 2020, 17:52

Leuk. Ik heb THPS4 en U2 laatst nog op een PS2 gespeeld. Is echt niet meer mijn ding.

Gebruikersavatar
Jalf
Lv4
Berichten: 494
Lid geworden op:
18 jul 2017, 09:25

Re: Algemeen Gaming Nieuws

13 mei 2020, 08:24

Ik ben destijds pas ingestapt bij THPS3 op de GameCube. Ik dacht dat dat ook het deel was dat door velen als beste uit de serie wordt gezien? Ik ga het vast wel eens opstarten als ie op gamepass staat.

Gebruikersavatar
R-Type
Lv7
Berichten: 3919
Lid geworden op:
18 jul 2017, 14:47

13 mei 2020, 08:38

2 en 3 eigenlijk. Vind ze allebei even goed. 2 op Dreamcast was grandioos. 3 op de Xbox ook.

Denk dat ze 3 en 4 hierna oppakken als deze game een succes wordt. Ik heb 4 destijds laten refunden en een used 3 meegenomen, beste deal ooit.

Gebruikersavatar
Rolfgang
Lv7
Berichten: 2502
Lid geworden op:
13 jul 2017, 14:46
Locatie: Castricum
Contacteer:

13 mei 2020, 13:31

THPS2 is de GOAT in de franchise en heeft tegelijkertijd de beste game soundtrack ooit.
As easy to stop as it is to comprehend.

Gebruikersavatar
Gewoon Arno
Big Baller
Lv7
Berichten: 4566
Lid geworden op:
16 jul 2017, 00:04

13 mei 2020, 13:51

Blood brothers keep it real to the end!

Gebruikersavatar
R-Type
Lv7
Berichten: 3919
Lid geworden op:
18 jul 2017, 14:47

Re:

13 mei 2020, 15:25

Rolfgang schreef:
13 mei 2020, 13:31
THPS2 is de GOAT in de franchise en heeft tegelijkertijd de beste game soundtrack ooit.
THPS2 had alleen geen Revert die je combo's kon verlengen. Maar 2X en deze remake wel. THPS 2 school level was heerlijk.

Toch vond ik 3 ook heel dik. Xzibit Paparazzi klonk lekker. Had de game eerst op PC, maar op de Xbox was het echt feest.

Gebruikersavatar
Rolfgang
Lv7
Berichten: 2502
Lid geworden op:
13 jul 2017, 14:46
Locatie: Castricum
Contacteer:

15 mei 2020, 07:36

Ik speelde THPS2 op de PC, maar initieel op een super crappy PC van mijn broer. Ik was er alleen best goed in en kon makkelijk al die high scores halen die als challenge stonden bij elk level.

Toen kreeg ik een nieuwe PC en was de game ineens veel moeilijker. Wat bleek: de game draaide op de oude PC als een slak en was het beeld letterlijk vertraagd, maar de score liep ondertussen wel gewoon op normale snelheid door :lol:
As easy to stop as it is to comprehend.

no avatar
The Great Volunteer
Lv7
Berichten: 4764
Lid geworden op:
31 jul 2017, 10:59

15 mei 2020, 08:07

GTA 5 is gratis bij Epic tot 21 mei. Gisteravond was hun website overloaded. Vanochtend heb ik hem kunnen binnen halen. Nu aan installeren :7

Gebruikersavatar
Rolfgang
Lv7
Berichten: 2502
Lid geworden op:
13 jul 2017, 14:46
Locatie: Castricum
Contacteer:

16 mei 2020, 11:41

Ik heb hem al drie keer :lol:
As easy to stop as it is to comprehend.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 25 gasten