De vos die de laatste TikTok-ADHD-Mario film een beetje heeft gered, moest natuurlijk wel weer eens van stal gehaald worden, en ben daar echt blij mee. Na al die teleurstellende vervolgen -ja, fuck Dinosaur Planet ook- lijken de SNES-of 64/3DS-games de enige te zijn die na al die jaren nog steeds leuk zijn. (Al kan ik Zero ook zeker waarderen, maar goed, ik ben een StarFox nut)
Ik moest even wennen aan het uiterlijk van de beesies, dat weer lijkt terug te gaan naar de SNES-boxart puppets, maar na drie keer de trailerT te hebben gekeken, vind ik het wel nice. Had misschien toch liever een wat Han Solo Fox gehad als in de film, maar goed, it is what it is. Ik had ooit al eens gezegd dat een Fantastic Mr. Fox-stijl de StarFox-games zou kunnen redden, and here we are!
