Algemeen Gaming Nieuws

Gebruikersavatar
R-Type
Lv7
Berichten: 3919
Lid geworden op:
18 jul 2017, 14:47

02 feb 2022, 10:50

Dat is het business model van Destiny al jaren.

Je kunt oude content niet eens meer spelen, dat is een van de grootste kritiek punten. Volgens mij de Red War campaign niet meer (D2 base campaign), en Osiris en Forsaken niet. Die laatste 2 waren paid DLC.

Destiny 2 is een fucking maze. Als je begint krijg je die D1 tutorial in de cosmodrome en dan opeens ben je in de director met 1023 fetch quests en andere shitzooi waar ik niets meer van begreep. Ik hoop dat ze die hele game axen, overnieuw beginnen en dan beter afkijken bij MMO zoals FFXIV bijvoorbeeld.

Gebruikersavatar
SmartTies
Master Cheese
Lv6
Berichten: 1966
Lid geworden op:
13 jul 2017, 17:57

02 feb 2022, 12:37

Dat is wel nasty betaalde DLC weghalen. Toch heb ik me wel zo'n 80 a 100 uur vermaakt met de eerste. Het duurde alleen verrot lang dat er nieuwe DLC uitkwam destijds en dus haakte ik af wat toen ook wel als een soort last van mijn schouder was.

Maar wanneer ze dit wel goed op de rails krijgen dan heb je een puike game. Daarom is het fijn dat een Sony ze heeft gekocht.
Afbeelding

Gebruikersavatar
R-Type
Lv7
Berichten: 3919
Lid geworden op:
18 jul 2017, 14:47

02 feb 2022, 13:45

Die DLC was verschrikkelijk. Dark Below. Zo'n cut'n paste story op de bestaande maps, met gewoon weer dezelfde tower defense missies enzo. Die raid was ook beroerd (het enige goede eraan was dat je hem solo kon halen, is me gelukt). Ik vond TDB een van de grootste miskopen.

Daarna gestopt en House of Wolves eens in de sale gekocht, die had ook een kut mode met die prison of elders, maar wel toffe PvP maps. Ik kocht hem louter voor PvP. Qua PvP was Destiny toen op zijn best. Taken King was ook goed, eigenlijk een relaunch. Maar toch was ik daar binnen een week of 3 klaar mee. Sindsdien nooit meer gespeeld.

Destiny 2 was vreselijk. De gameplay, de PvP (4 v 4 ineens), de super charge etc etc. Matches werden allemaal beslist door time out en het enige viable om te doen was team shooting van afstand. Wat een kutgame. Die SP was lol worthy, die was ZO slecht, maar omdat het tenminste wat filmpjes en context had ging de fanbase er gek op. Want ik denk dat qua script Destiny 1 legit de slechtste game aller tijden is, dat moet wel als je met een zin komt als 'i dont have time to explain why i don't have time to explain. Dan doe je iets heel fout. Of that wizard came from the moon, ook zo'n klassieker. Dinklage was de meest boring VA ooit.

Gebruikersavatar
SmartTies
Master Cheese
Lv6
Berichten: 1966
Lid geworden op:
13 jul 2017, 17:57

02 feb 2022, 15:00

Was Dinklage er niet uitgehaald? Ik heb nog zo'n gare special edition Ghost liggen met z'n stem erin.
Afbeelding

Gebruikersavatar
R-Type
Lv7
Berichten: 3919
Lid geworden op:
18 jul 2017, 14:47

02 feb 2022, 17:21

Ja, voor Nolan North. Was wel een verbetering.

Gebruikersavatar
SmartTies
Master Cheese
Lv6
Berichten: 1966
Lid geworden op:
13 jul 2017, 17:57

21 feb 2022, 09:46



Shame on me, maar V nooit gespeeld door de negatieve berichten. Toch wel een klein beetje hyped voor deze.
Afbeelding

Gebruikersavatar
R-Type
Lv7
Berichten: 3919
Lid geworden op:
18 jul 2017, 14:47

21 feb 2022, 09:53

Ik vond V niks. Die launch was verschrikkelijk. En ik vind het gewoon geen leuke fighter. SFIV ook niet, maar was destijds wel een stuk leuker en had meer charme.

Heb 3 gisteren nog veel gespeeld, is nog steeds een topper die zalig speelt maar wel wat obscuur qua personages. Teveel freaks. Geef mij maar 2 wat dat betreft. En het zal wel niet, maar ik hoop dat VI weer sprites heeft. En na Strive en naar het schijnt KOF komen ze niet meer weg met een kut netcode.

In other news:

Afbeelding

Red Earth voor het eerst naar de consoles. Maar ik koop deze pack voor Vampire Savior. Met rollback ook nog.

Gebruikersavatar
SmartTies
Master Cheese
Lv6
Berichten: 1966
Lid geworden op:
13 jul 2017, 17:57

Re:

21 feb 2022, 11:17

Ik vond IV geweldig. Die tweede van 3 heb ik ook wel veel gespeeld op de Dreamcast, maar blijf nog altijd het meest terugkomen naar 2 Turbo/Hyper Fighting.
R-Type schreef:
21 feb 2022, 09:53


Afbeelding
Red Earth voor het eerst naar de consoles. Maar ik koop deze pack voor Vampire Savior. Met rollback ook nog.
Buiten Darkstalkers, Puzzle Fighter 2 en SF2 heb ik ze niet gespeeld, dus zeker een interessante collectie.
Afbeelding

Gebruikersavatar
R-Type
Lv7
Berichten: 3919
Lid geworden op:
18 jul 2017, 14:47

21 feb 2022, 11:23

Red Earth is wel interessant omdat het een nooit eerder overgebrachte game is, de eerste CPS3 game. Maar de game zelf is niet heel bijzonder.

Savior, en Hunter (Nightwarriors) zijn belachelijk goed. Ik speelde ze kapot op de Saturn. Die versie van Savior is nog steeds de beste die er is uitgebracht denk ik, want combineert VS 1 en 2 en was beter dan de DC, PS2 ports etc. VS vond ik uberhaubt de beste console port van Capcom op de Saturn. Heb Hunter en Savior geloof ik nog ergens liggen, zonder Saturn lol.

Cyberbots is ook heel tof. HSF en Pocket Fighter had ik wat minder mee.

Gebruikersavatar
R-Type
Lv7
Berichten: 3919
Lid geworden op:
18 jul 2017, 14:47

10 mar 2022, 19:16

Nieuwe Valkyrie Profile:

https://www.gematsu.com/2022/03/square- ... ps4-and-pc

Nieuwe TMNT collection, met zover ik kan zien alle games:



Die ga ik kopen. TMNT Arcade eindelijk terug. In Time er bij. En Radical Rescue altijd eens willen spelen..

Gebruikersavatar
R-Type
Lv7
Berichten: 3919
Lid geworden op:
18 jul 2017, 14:47

01 jun 2022, 17:22



Dat zou leuk zijn, is over 2 weken.

Gebruikersavatar
SmartTies
Master Cheese
Lv6
Berichten: 1966
Lid geworden op:
13 jul 2017, 17:57

02 jun 2022, 08:34

Day one! Wellicht komt het direct op Game pass als zoethoudertje van de vele delays.
Afbeelding

Gebruikersavatar
SmartTies
Master Cheese
Lv6
Berichten: 1966
Lid geworden op:
13 jul 2017, 17:57

03 jun 2022, 12:25

Sega has announced a Mega Drive Mini 2, including Mega CD games
THE NEW MINI CONSOLE WILL BE BASED ON THE REDESIGNED MEGA DRIVE / GENESIS AND WILL ALSO HAVE CD GAMES
Afbeelding

Sega has announced its next mini console, which will be based on the Mega Drive 2.

The Mega Drive Mini 2 will include 50 Mega Drive and Mega CD titles, including arcade ports and what Sega describes as a “mysterious new work”.

The console was announced during a Japanese Sega live stream, which at the time of writing is still ongoing.
The list of games confirmed for the console so far is as follows:
  • Silpheed (Mega CD)
  • Shining Force CD (Mega CD)
  • Sonic CD (Mega CD)
  • Mansion of Hidden Souls (Mega CD)
  • Popful Mail (Mega CD)
  • Virtua Racing (Mega Drive)
  • Bonanza Bros (Mega Drive)
  • Shining in the Darkness (Mega Drive)
  • Thunder Force IV (Mega Drive)
  • Magical Taruruto (Mega Drive)
  • Fantasy Zone (new Mega Drive port)
The Mega Drive Mini 2 will be released on October 27 in Japan and will cost ¥9,980 ($75). Sega has yet to confirm a western release.

The original Fantasy Zone was never released on the Mega Drive. The version on the Mega Drive 2 Mini is a new Mega Drive port based on its sequel, Super Fantasy Zone.

The Mega Drive Mini 2 will be released on October 27 in Japan and will cost ¥9,980 ($75). Sega has yet to confirm a western release.

The first Mega Drive Mini was released in 2019 and included 42 games, with the libraries differing per region. It included new ports of Darius and Tetris, which had never been released before.

Sega teased the announcement last week with a photo of a chocolate cake shaped like a Mega Drive / Genesis controller.

Yosuke Okunari, who co-hosted the Mega Drive Mini 2 announcement, suggested in October 2020 that Sega’s next mini console could have been based on the Sega Dreamcast.

In an interview with Famitsu magazine following the Japan-only release of the Game Gear Mini, Okunari said he wanted the next project to deliver hardware that had stronger global potential.

“I think for the next one, we may go with a concept close to the Mega Drive Mini,” he said. “If I have to say some names, it could be an SG-1000 Mini or a Dreamcast Mini.”

- bron

De eerste was top emulator. Deze ga ik ook wel aanschaffen. Ik hoop nog op een Snatcher.
Afbeelding

Gebruikersavatar
Shadow
Lv6
Berichten: 1715
Lid geworden op:
13 jul 2017, 14:42

03 jun 2022, 20:50

Eerste niet gekocht en toen ik eindelijk wilde kopen was die al foetsie, dus tja... Even wachten op deze :P

Gebruikersavatar
R-Type
Lv7
Berichten: 3919
Lid geworden op:
18 jul 2017, 14:47

05 jun 2022, 11:02

De Mini 2 zou ik om 1 reden interessant vinden; storage. De Mini 1 heeft 512mb en heb ik een stuk of 60 MD games en nog een dozijn 32x games op staan. Je kunt er geloof ik zo'n 120 op kwijt maar dan cripple je het UI. Voor CD isos is geen ruimte, die zijn al gauw 400mb+ per stuk. Maar volgens mij werkt een usb flashdrive ook gewoon (dan kun je niet met 2 personen spelen, maar... wie doet dat nog?).

Bepaalde CD games zijn wel leuke novelty (al spelen de latere Sonic CD remasters veel beter), maar ik vind het te weinig om weer zo'n ding voor in huis te halen.

Gebruikersavatar
SmartTies
Master Cheese
Lv6
Berichten: 1966
Lid geworden op:
13 jul 2017, 17:57

09 jun 2022, 20:59



En ook day one op Game pass;
Link
Afbeelding

Gebruikersavatar
R-Type
Lv7
Berichten: 3919
Lid geworden op:
18 jul 2017, 14:47

09 jun 2022, 21:17

Leuk dat ie op GP komt, al had ik hier ook wel geld voor over gehad. Goeie release window, leuke game om af en toe in de zomer te spelen.

no avatar
sophiaabigail
Lv0
Berichten: 1
Lid geworden op:
11 jul 2022, 12:08

11 jul 2022, 12:12

The Verge's gaming section brings the latest video game news, reviews of the most exciting releases, and interviews with the industry's biggest names. 192.168.l.254 We cover everything from PlayStation and Xbox blockbusters, to quirky Nintendo games, to the cool indie gems on PC and Android that you might otherwise miss.
A forecast from Ampere Analysis predicts the global games content and services market will see a decline of 1.2% this year to $188 billion. That's a mild decline, of course, but it follows several solid years of growth

Gebruikersavatar
SmartTies
Master Cheese
Lv6
Berichten: 1966
Lid geworden op:
13 jul 2017, 17:57

13 sep 2022, 07:36

Een State of Play en een Nintendo Direct. Wat een dag!



Kom maar op met The Wind Waker HD, BotW2 trailer en PSVR 2!

Bayonetta 3 zal ook wel wat tijd krijgen. Ik heb de Trinity Masquerade Edition al besteld.
Afbeelding

Gebruikersavatar
Jalf
Lv4
Berichten: 494
Lid geworden op:
18 jul 2017, 09:25

Re: Algemeen Gaming Nieuws

13 sep 2022, 13:44

Ja, super benieuwd of we eindelijk iets van Metroid Prime 4 gaan zien. Die beide Zelda HD remakes lijken nu wel een zekerheidje. En daarmee een naam-reveal + logo van BotW 2 ook.

Maar dat is niet genoeg om 40 minuten vol te lullen, lijkt me. Verder kan ik me alleen Advance Wars 1 + 2 en die nieuwe Rabids game bedenken die ze kunnen tonen. Er gaan ook geruchten over een Metroid Prime HD, maar dan wordt het wel heel erg een ouwe wijn in nieuwe zakken show.

Er zal ook wel weer iets aan NSO toegevoegd worden. Misschien een Kirby 99 ofzo...

Gebruikersavatar
SmartTies
Master Cheese
Lv6
Berichten: 1966
Lid geworden op:
13 jul 2017, 17:57

13 sep 2022, 14:50

Was wel een redelijke Direct. The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom (okayish qua naam) zag er nice uit en Pikmin 4 voor volgend jaar is ook leuk. Goldeneye ook leuk, maar ook naar Game Pass dus met achievements en waar het hoogstwaarschijnlijk stukken beter op zal lopen.
Voor RPG's is de Switch wel de console to be.

Helaas geen Wind Waker HD, dus zal ik toch de Wii U moeten gaan aansluiten.

Afbeelding

Gebruikersavatar
Jalf
Lv4
Berichten: 494
Lid geworden op:
18 jul 2017, 09:25

13 sep 2022, 15:22

Niks van die voorspellingen van zogenaamde insiders uitgekomen. Geen Game Boy naar NSO, geen Wind Waker of Twilight Princess HD, geen Metroid Prime HD..

Ook geen Metroid Prime 4, Advance Wars 1 + 2...

Beetje vreemde Direct. Teringveel games, maar wel allemaal of port/remaster of heel Japans. Vaak allebei.

Tears of the Kingdom.. Ik vind het een gare naam, sorry. Lag er zo dik bovenop dat het een ... of the ... zou worden. Het klinkt..random. Zag er wel heel vet uit trouwens.. En we hebben een releasedatum voor de Switch 2! :7

Pikmin 4.. wat een troll-actie van Miyamoto (goed om hem weer eens te zien trouwens) Eerst drie minuten vol lullen over die gare mobile Pikmin. En dan deel 4 aankondigen (waar volgens geruchten al 10 jaar aan gewerkt wordt) maar gewoon geen gameplay kunnen tonen.. Wtf :D

Die Spike Chunsoft game lijkt me ook heel vet. Master Detective Archives (over random namen gesproken). En ik ben wel blij met Octopath Traveler II en de remaster van Tales of Symphonia (al zag die er uit als een rechtstreekse port van de PS3 versie). Ohja Fire Emblem is ook wel mijn cup of tea. Als er maar niet al teveel waifu/relatie bullshit in zit.

Gebruikersavatar
R-Type
Lv7
Berichten: 3919
Lid geworden op:
18 jul 2017, 14:47

13 sep 2022, 22:42

State of Play was vet.

Tekken 8
Yakuza Ishin komt gewoon naar het westen, waarom weet ik niet, maar i'll take it.
Project EVE heet Stellar Blade en ziet er goed uit, komt volgend jaar.
Team Ninja komt met Rise of Ronin. En het ziet er veel beter uit dan Nioh.

Ragnarok ziet er ook goed uit, maar dat is niet verrassend.

Gebruikersavatar
Gewoon Arno
Big Baller
Lv7
Berichten: 4566
Lid geworden op:
16 jul 2017, 00:04

14 sep 2022, 06:32

Leuke shit maar Zelda doet mij nog steeds weinig. Hebben we daar zes jaar op moeten wachten?! Dan wacht ik ook wel ff tot de Switch 2 in de winkel ligt zodat we de game hopelijk @1080/60 kunnen spelen.

Gebruikersavatar
Oversoul
Lv6
Berichten: 1306
Lid geworden op:
20 jul 2017, 06:54

14 sep 2022, 11:28

De nieuwe Bayonetta 3 gameplay op YouTube is dope. Zeven minuten aan goodness.

Dat had 7 minuten minder farming simulators kunnen zijn, maar ach.
Switch FC SW 7416-1174-5034

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 gasten