Xbox Algemeen

Gebruikersavatar
Gewoon Arno
Big Baller
Lv7
Berichten: 4566
Lid geworden op:
16 jul 2017, 00:04

18 jan 2022, 14:16

Lol what

Gebruikersavatar
SmartTies
Master Cheese
Lv6
Berichten: 1966
Lid geworden op:
13 jul 2017, 17:57

18 jan 2022, 14:28

Sick of nie? Maar voor bijna 70 miljard vind ik echt bizar. Bij Bethesda was dat een nulletje minder en daar zit naar mijn idee wat meer interessante content tussen. Dit stond natuurlijk al klaar om strategisch aangekondigd te worden
Afbeelding

Gebruikersavatar
Rolfgang
Lv7
Berichten: 2502
Lid geworden op:
13 jul 2017, 14:46
Locatie: Castricum
Contacteer:

Re:

18 jan 2022, 14:35

SmartTies schreef:
18 jan 2022, 14:28
Sick of nie? Maar voor bijna 70 miljard vind ik echt bizar. Bij Bethesda was dat een nulletje minder en daar zit naar mijn idee wat meer interessante content tussen. Dit stond natuurlijk al klaar om strategisch aangekondigd te worden
Je moet niet vergeten dat Activision Call of Duty en Candy Crush heeft. Voor gamers onder ons is een titel als The Elder Scrolls of Deathloop interessanter, maar voor de massa totaal niet.
As easy to stop as it is to comprehend.

Gebruikersavatar
Shadow
Lv6
Berichten: 1715
Lid geworden op:
13 jul 2017, 14:42

Re:

18 jan 2022, 14:38

SmartTies schreef:
18 jan 2022, 14:28
Sick of nie? Maar voor bijna 70 miljard vind ik echt bizar. Bij Bethesda was dat een nulletje minder en daar zit naar mijn idee wat meer interessante content tussen. Dit stond natuurlijk al klaar om strategisch aangekondigd te worden
COD alleen al zal op consoles dat kunnen recht trekken en dat is als je Candy Crush op de rest negeert. Het is een ronduit bizarre deal, maar we gaan het zien hoe het van hieruit verder gaat.

Gebruikersavatar
SmartTies
Master Cheese
Lv6
Berichten: 1966
Lid geworden op:
13 jul 2017, 17:57

18 jan 2022, 14:57

Ja maar 70 miljard! M-i-l-j-a-r-d! Je hebt ook Warcraft etc., maar zoveel cash... COD is ook al jaarlijks aan het stagneren en is Candy Crush echt zo groot?
Hoe gaat Sony dit tackelen? En hoe hebben ze dit überhaupt voor elkaar gekregen wat monopoly betreft? En moet je nagaan dat je eigenlijk allemaal rechtszaken koopt ^_^'
Afbeelding

Gebruikersavatar
Yellow
Lv6
Berichten: 1806
Lid geworden op:
11 jul 2017, 13:07

18 jan 2022, 15:11

Dus CoD voortaan exclusief op de X-doos? Haha wtf

Microsoft koopt gamen

Gebruikersavatar
R-Type
Lv7
Berichten: 3919
Lid geworden op:
18 jul 2017, 14:47

18 jan 2022, 20:33

Dit moet wel de grootste deal in gaming ooit zijn. 70 miljard. Gaming is dus de grootste pilaar van MS. Ja, MS heeft Call of Duty exclusief. En ook Warcraft, Overwatch en Diablo. Die franchises zijn in decline maar zijn nog wel annual top sellers. Bethesda heeft leukere IP (Doom, Wolf, TES, Arkane etc) maar een CoD ook al valt ie tegen zoals Vanguard, chart het hele jaar door en verkoopt MTX. Een Diablo 4, nieuwe Warcraft en Overwatch zal dat ook doen als ze er zijn. Ze zetten zo'n 5 miljard per jaar om. Marktconform zou 35-50 miljard dan een goede deal zijn (jaaromzet x7 of x10), MS heeft wel overpaid denk ik. Kortgeleden waren ze echter nog 120 miljard waard.

Maar ja, ook deze games dus day one Gamepass. En dat is natuurlijk goed nieuws. Moet nog verlengen, maar games los kopen gaat wel steeds meer richting de uitgang zo. Is wel lekker om de volgende MW, Diablo en Overwatch op GP te hebben. Games los kopen is zo uit de tijd, ik doe het nog omdat Sony natuurlijk geen alternatief heeft en niet alles op services staat maar straks weer 70+ betalen voor GT of Horizon. Die laatste speel ik na een paar weken uit en thats it.

Sony moet het nog meer van hun eigen IP hebben nu. Of ze counteren met een EA, Square of Take 2 acquisitie ofzo. Maar ze hebben wel een probleem. Tegen dit soort bedragen kunnen ze nooit op. Als MS gewoon cash in zet kunnen ze in principe een monopoly kopen en wordt Sony een soort Nintendo die het volledig van eigen studios moet hebben.

https://www.bbc.com/news/technology-51400135

MS heeft ook wel degelijk een visie.

Gebruikersavatar
Shadow
Lv6
Berichten: 1715
Lid geworden op:
13 jul 2017, 14:42

Re:

18 jan 2022, 22:29

SmartTies schreef:
18 jan 2022, 14:57
Ja maar 70 miljard! M-i-l-j-a-r-d! Je hebt ook Warcraft etc., maar zoveel cash... COD is ook al jaarlijks aan het stagneren en is Candy Crush echt zo groot?
Hoe gaat Sony dit tackelen? En hoe hebben ze dit überhaupt voor elkaar gekregen wat monopoly betreft? En moet je nagaan dat je eigenlijk allemaal rechtszaken koopt ^_^'
Die rennen gillend naar Square voor een nieuwe Final Fantasy deal :'D

Gebruikersavatar
SmartTies
Master Cheese
Lv6
Berichten: 1966
Lid geworden op:
13 jul 2017, 17:57

19 jan 2022, 00:24

Final Fantasy is niche in vergelijking met COD. COD is de meest gespeeld betaalde game op PlayStation en wellicht heb ik het mis maar staat Black Ops Cold War ook op 1 qua sales. Je zal er het komende jaar nog geen last van hebben, want bestaande projecten worden gewoon afgemaakt, maar daarna is het afgelopen en zullen ook zo'n beetje alle first party games van de vorige overname verschijnen.
Je gaat nu weer maanden krijgen op Twitter en fora met onzekerheid of ze wel of niet verschijnen op de PS5, maar er is 60 miljard euro over de balk gesmeten. Ga je dan je concurrent nog helpen te overleven? Accepteer game pass maar op je systeem en je hebt CoD.
Afbeelding

Gebruikersavatar
R-Type
Lv7
Berichten: 3919
Lid geworden op:
18 jul 2017, 14:47

19 jan 2022, 06:50

MS levert wel heel veel in als ze CoD niet meer op het Playstation ecosysteem uitbrengen. Maar aan de andere kant zit er wel een sterk dalende lijn in die franchise. Vanguard zat voor kerst al in de sale. Sterker nog ik heb Vanguard uit die sale en zonder crossplay krijg je niet eens altijd bepaalde servers vol. Het is voornamelijk Warzone wat de klok slaat tegenwoordig, en die is free to play.

Wel kan een goed deel van Infinity Ward weer voor een ommekeer zorgen, al is momenteel het old school deathmatch wel een beetje passe. Maar Warzone zal het meest lucratief voor MS zijn.

Ik durf ook niet te zeggen of Black Ops daadwerkelijk beter heeft verkocht dan FFVII R op Playstation alleen. En je vergeet een heel klein dingetje. FFXIV. Die is huge. Groter dan Warcraft. ca. 40 miljoen subscribers.

Het positieve dat ik er uit kan halen is, Sony moet allicht een eigen FPS IP gaan maken. Ik zou een Killzone of Resistance toejuichen gezien waar die studios tegenwoordig in staat toe zijn. Een Killzone met de SP kwaliteit van Horizon, en de MP van 2. Dat zou vet zijn.



Dit is wel interessant. De deal zal pas in Juni volgend jaar beklonken zijn en het lijkt er om te gaan dat Activision zijn content gewoon overal en op ieder scherm tegelijk beschikbaar wilt hebben zonder restricties van een bepaalde hardware. Ze zetten in op, daar heb je hem weer, de Metaverse. Xcloud is daar een belangrijk onderdeel van. Als het aan hun ligt heb je dus niet per se een console of videokaart meer nodig om in te loggen en iedereen zou samen moeten kunnen komen in wat voor game dan ook. Zij waren wel grote pushers van crossplay dus dat zij geen boundaries willen geloof ik wel. Anderzijds sluit je misschien wel de Playstation gamer uit al denk ik niet dat dit gebeurt met Warzone.

Dit is natuurlijk logisch, je wilt als publisher je game en content verkopen. Des te minder restricties (bijv. een RTX, PS5 of Series X), des te makkelijker om je game aan de man te krijgen. Misschien dat we ooit wel van consoles af zijn. Als streamen eenmaal zo ver is dat het ongeveer zo goed is als op echte hardware. Dan heb je misschien nog consoles voor de puristen zoals die handvol mensen die een dedicated UHD speler heeft maar het merendeel streamed gewoon. Gamen blijft wel iets met inputs dus ik weet het niet, maar Xcloud is wel de meest indrukwekkende streaming die ik heb ervaren (wel wired of op 5ghz doen).

Gebruikersavatar
SmartTies
Master Cheese
Lv6
Berichten: 1966
Lid geworden op:
13 jul 2017, 17:57

19 jan 2022, 08:19

Leuk en aardig, maar Sony sluit zichzelf straks uit als ze Game pass niet accepteren op de PS5. Zo'n bedrag ga je niet betalen om gewoon op dezelfde voet verder te gaan. Het enige waarin ze wellicht markt zien is het verkopen op de PS5 voor €70 en het op Game pass zetten voor een grijpstuiver per maand +100 extra games. Om aan te geven dat Microsoft's gamessub veel interessanter is straks tov wat Spartacus mag gaan bieden.
32 studio's hebben ze nu die full time voor een enkele console zullen ontwikkelen straks.

En als je twijfelt over hoe belangrijk COD is voor PlayStation;
https://www.pushsquare.com/news/2022/01 ... f-the-year
De nummer 1 en 3 over het hele afgelopen jaar!
Afbeelding

Gebruikersavatar
R-Type
Lv7
Berichten: 3919
Lid geworden op:
18 jul 2017, 14:47

19 jan 2022, 09:05

Ja, ik hem ook gekocht lol. Maar er zit wel een sterk dalende lijn in en die games zakken tegenwoordig snel in prijs. Toch zie je het niet terug in de activity als je zonder crossplay online gaat. CoD is wel belangrijk, maar neemt dus ieder jaar af. Sony gaming studios is de meest profitable ter wereld op dit moment. Ze overleven ook wel zonder CoD. En Warzone zie ik sowieso blijven. Wat ze niet moeten doen, is all in gaan op MCU. Dan bail ik.

Sony hoeft geen GP op PS5 te hebben, wel een eigen subscription model en cloud solution dat beter in elkaar steekt dan wat ze nu offeren. Het goede nieuws is dat Sony nog meer zal moeten gaan voor eigen content, wat sws al hun sterkste wapen is. Ik blijf erbij dat een Sony sub die oa. God of War, Uncharted, TLOU etc day one biedt een betere deal kan zijn dan GP. Zeker als ze ook hun legacy portfolio er bij gooien. Sony was ooit de pionier van BC met de PS2, maar heeft dat verwaarloosd. Het nadeel voor Sony is dat die metaverse wordt gepushed. MS zit natuurlijk al diep in PC, tablet en alle apparatuur. Voor hun is de Series X slechts een optie om hun content op te kunnen spelen. Over pakweg 10 jaar heb je niet per se dedicated hardware meer nodig. Misschien stream je vanaf een TV app (wat nu al soort van kan met bijv. Stadia, maar te vroeg). Op een dag heb je geen console meer onder je TV, net als veel huishoudens geen disc speler meer hebben.

Een Take 2 is up for grabs voor 18 miljard. Dat kan Sony bijv. doen. Dan hebben ze GTA.

Uiteindelijk wint de gamer. Sony moet responden en CoD speel je dadelijk via sub.

Gebruikersavatar
Oversoul
Lv6
Berichten: 1306
Lid geworden op:
20 jul 2017, 06:54

19 jan 2022, 09:35

Ik denk dat de Xbox branding binnen 5 jaar al vervangen wordt door GamePass.

GamePass op PS5 zou trouwens gunstig zijn ook voor Sony. Kunnen alle CoD casuals gewoon trouw blijven aan PlayStation, en heb je daarbovenop ook nog eens de God of Wars en Horizons. Oh en Halo draait dan via Game Pass ook op je PlayStation LOL.
Switch FC SW 7416-1174-5034

Gebruikersavatar
Notorious
Lv2
Berichten: 50
Lid geworden op:
05 okt 2017, 12:17

19 jan 2022, 10:52

This console war drama has awaken me.

Afbeelding

Maar effe serieus Sony kan maar beter met een antwoord op Gamepass komen of ze worden gewoon de nieuwe Atari ooit groot en toen niks meer. :O

Gebruikersavatar
R-Type
Lv7
Berichten: 3919
Lid geworden op:
18 jul 2017, 14:47

19 jan 2022, 11:34

nice :lol:

Nu nog koekie en Bebop terughalen. Iedereen weet dat fora het leukst waren met flamewars.

Sony hoeft niet zozeer een antwoord op GP. Ze zijn de meest profitable gaming divisie. Hun model werkt dus ook, al ben ik zelf wel steeds meer tegen het los kopen van games. Voor mij is het goed nieuws dat CoD, TES enzo op GP komen. Ik speel ze wel, maar heb er ook weer niet de hoofdprijs voor over. Desnoods sub je voor een maand, je speelt ze en flikkert ze weer weg. Ideaal.

Denk dat Sony dan eerder nog een Nintendo worden, maar dan met AAA ervaringen. Buiten CoD is er nog zoveel ander spul en geen idee wat ze gaan doen. Diablo zie je haast nooit (hoe oud is 3 nu?), Warcraft is passe, Overwatch is idk. Blizzard sws, whats up? Ik zou persoonlijk een FROM acquisitie beter vinden omdat die games mij meer liggen, al levert het minder geld op. Capcom of Square idem.

Gebruikersavatar
SmartTies
Master Cheese
Lv6
Berichten: 1966
Lid geworden op:
13 jul 2017, 17:57

Re:

19 jan 2022, 12:09

Eerst Activision en nu Notorious terug. Morgen weer GSX.nl in de lucht.

Sony moet zich onderscheiden met Japanse studio’s. Ga voor Sega, Capcom, Konami en/of Namco Bandai die volgens Geoff Keighley tussen de 2 en 15 miljard kosten. Nationalistisch als ze zijn gaan die ook liever in zee met een Sony. Ik denk als Microsoft lucht zou krijgen van een Take 2 overname door Sony er meteen een extra smak geld bovenop geboden zal worden, want dat kunnen ze. Maar het kan ook dat een Google of Amazon er een bod op gaat doen door Microsofts overname van Activision. Ik denk dat dat een realistischer beeld is dan een Sony die het doet met het geld dat ze hebben. Zoals in de link die je postte al aangegeven werd, zijn dat de 2 partijen waar MS mee concurreert. Nintendo en Sony doen er niet echt meer toe in het segment waar MS wilt leiden; Metaverse. (echt een fucking hekel aan deze shit benaming. Hebben ze in andere landen nooit naar GTST gekeken in de jaren 90?) Uiteraard zie ik ze veel liever naar een Sony, Microsoft of *Nintendo (*hihi) gaan dan naar die partijen, omdat deze nog wel in het traditionele console gamen vertoeven. Tencent anyone…?

De 32 Microsoft studio’s zijn nu enkel op papier te vergelijken met de Sony studio’s, omdat de overnames nog steeds niet zichtbaar vruchten afwerpen voor ons, maar mocht het daadwerkelijk zo zijn dat er nauw wordt samengewerkt en er dus een werkend bedrijfsconglomeraat ontstaat, waardoor veel freelancesegmenten van de baan zullen zijn, dan kunnen er mooie dingen uit voortkomen. Zeker wanneer de focus straks wegebt van last gen en er voor nog minder systemen ontwikkeld hoeft te worden.
Dat kan ook bevorderlijk zijn voor de COD franchise. Ja het stagneert en mede door de ellende binnen Activision, waar ook een enorme druk op de medewerkers wordt uitgeoefend om deadlines te halen zijn de CODs vaak niet meer dan als een texturen-swap ontvangen. Het schijnt dat Activision de volgende game van IW een maand eerder op de markt wilt brengen ivm tegenvallende cijfers van Vanguard. Wellicht biedt Microsoft de helpende hand en kunnen ze juist met het hele arsenaal dat ze nu aan developers hebben deadlines halen of games uitstellen om een puike game te leveren. Een deadline hoeft in principe niet meer behaald te worden als je meeste concurrenten inmiddels aan boord hebt.

Afbeelding

Oversoul schreef:
19 jan 2022, 09:35
Ik denk dat de Xbox branding binnen 5 jaar al vervangen wordt door GamePass.

GamePass op PS5 zou trouwens gunstig zijn ook voor Sony. Kunnen alle CoD casuals gewoon trouw blijven aan PlayStation, en heb je daarbovenop ook nog eens de God of Wars en Horizons. Oh en Halo draait dan via Game Pass ook op je PlayStation LOL.
Tsja, of gewoon in je Smart TV zonder Xbox of Playstation en onderweg op je Switch, zodat die ook geen stof meer staat te happen de rest van de 11 maanden in een jaar. Op de CES van 2 weken terug werden al TV's getoond met Luna en Stadia geïntegreerd. Gezien de nauwe samenwerking tussen Microsoft met zowel LG als Samsung, kan je dus ook Game Pass via project Xcloud zeer binnenkort verwachten. Ik zou het sowieso iedere fps gamer gunnen om Halo te kunnen spelen zodat ze al die vervangende digitale tofu meuk -omdat ze voor een ander stuk plastic hebben gekozen- niet meer hoeven aan te raken, ;)

Xbox zal blijven zolang ze consoles uitpoepen en dat gaat sowieso nog 10 jaar gebeuren, maar Game Pass zal zeker een household name worden met het aanbod wat het te bieden heeft.
Afbeelding

no avatar
Newgamessuck
Lv5
Berichten: 769
Lid geworden op:
13 jul 2017, 21:27

19 jan 2022, 12:14

Microsoft...Eerst bethesda, nu activision. Ook hebben ze al aangegeven dat ze een grote japanse overname willen doen. Ze zijn nu in beast mode en agressief qua overnames.

Ja Sony is nu de grootste, maar geef dit grote microsoft game studio's (die alleen maar NOG groter wordt) een paar jaar en sony wordt minder en minder relevant. Gamepass is nu al te goed en wordt alleen maar beter. Daar kan sony niet tegenop uiteindelijk als ze stilstaan.

Sony moet ook gaan knallen met haar groei nu. Ze moeten een tweeede poging doen bij Nintendo. Ook Nintendo zal de heat voelen van de huidige agresieve voet tussen de deur van microsoft. Dan heb je ook nog het hele metaverse verhaal waar google, facebook en apple miljarden in pompen. Dit gaat gaming ook raken. Dit is volgens mij echt nog maar het begin van de grote gaming consolidatie. Besef, een activision is niet eens zo heel veel kleiner dan een sony of Nintendo. Scheelt maar ~ 20% a 30%.

Ik volg dit echt met veel plezier. Ben benieuwd wat de volgende grote overname wordt in gaming. EA, Take two, ubisoft, Nintendo en Sony?

Gebruikersavatar
R-Type
Lv7
Berichten: 3919
Lid geworden op:
18 jul 2017, 14:47

19 jan 2022, 12:40

Mijn TV heeft trouwens al Stadia integrated, dus ik kan dat al doen. Ik denk dat ik die gratis maand eens ga proberen. Ben benieuwd. Schijnt gewoon te werken met DualSense of Xbox controller, ook via de USB kabel. Het is natuurlijk wel tof dat je op die manier gewoon een AAA game kunt spelen.

Of Metaverse voor gamen wat wordt weet ik niet. In gaming houdt het in, connectivity en beschikbaarheid. Dus een app op je TV, en een perfect spelende stream en gaan met die banaan. Niks geen GTX 3090. Op zich kan het al, je kunt oa Halo streamen vanaf een XB1 en het schijnt er uit te zien als de Series versie.

Maar een CoD tegen tablet warriors, mobile spelers etc... ik weet het niet. Crossplay met PS en PC is er al. Misschien is het meer bedoelt voor Candy Crush enzo, dat kan. Fortnite doet het eigenlijk ook. Het komt er gewoon op neer dat je geen hardware meer hoeft te hebben om hun games en monetization te gebruiken. Die roadblock is straks weg. Die 500 ballen kun je stoppen in MTX.

Misschien dat de core gamer, de liefhebber, wel naar een Sony gaat omdat zij een nog klassiek model gebruiken net als Nintendo.

Metaverse an sich is natuurlijk gewoon een marketing tool. Ik denk dat ze op slot zitten met de huidige trend van FB, Google, Youtube etc. Dus moet er weer iets verzonnen worden. Dus maken we alles toegankelijk. Colleges en concerten volgen via VR en what not. Straks lekker digitaal op verjaardag gaan. Waarschijnlijk wordt je doodgegooid met commercials en microtransactions maar hey, je hoort er bij.

Gebruikersavatar
SmartTies
Master Cheese
Lv6
Berichten: 1966
Lid geworden op:
13 jul 2017, 17:57

19 jan 2022, 14:10

Crossplay zou optioneel moeten en niet standaard.

Wat klassiek model betreft; er wordt 70 euro voor een stukje code gevraagd wat ergens op een server staat, de houdbaarheid niet van bekend is en waar menig core gamer, die ervoor gekozen heeft om 100 euro minder te betalen voor haar/zijn console, aan vastzit. Valt dat onder klassiek?
Kwalitatief goede games uitbrengen is waar 'core' gamers (blijft een heel breed begrip) nat van worden. Er is geen RE-fan die een nieuwe Resident Evil laat liggen omdat deze alleen op een Game Pass zou verschijnen. Dat hele 'klassieke' model kan een 99% gestolen worden zolang het kwalitatief goede content is. Denk je echt dat er Nintendo gamers zijn die de nieuwe Zelda of Mario laten liggen zodra die niet op de ouderwetse manier kan worden binnengeharkt?
Afbeelding

no avatar
Newgamessuck
Lv5
Berichten: 769
Lid geworden op:
13 jul 2017, 21:27

Re: Xbox Algemeen

19 jan 2022, 14:39

Artikel op bloomberg dat microsoft niet de enige was met een bod op activision. Maar ook............Meta (facebook).

Deze omgeving waar we nu in zitten is agressief en dit is 100% zeker niet de laatate grote overname dit jaar in gaming. Pakt Meta Take two? Meta heeft blijkbaar echt grote plannen en zal het hierbij echt niet laten.

Gebruikersavatar
Notorious
Lv2
Berichten: 50
Lid geworden op:
05 okt 2017, 12:17

19 jan 2022, 14:47

Misschien moet MS Sony gewoon kopen. Die zijn een stuk minder waard geworden. :lol:

https://www.bloomberg.com/news/articles ... f=Yg3sQEZ2

no avatar
Newgamessuck
Lv5
Berichten: 769
Lid geworden op:
13 jul 2017, 21:27

Re:

19 jan 2022, 14:53

Notorious schreef:
19 jan 2022, 14:47
Misschien moet MS Sony gewoon kopen. Die zijn een stuk minder waard geworden. :lol:

https://www.bloomberg.com/news/articles ... f=Yg3sQEZ2
Goedkopere oplossing. Koop ea en de fifa licensie voor de komende jaren en klaar. In ieder geval heb je 80% van de europese markt dan. de pakken.

Ook Reuters opinie stuk dat Sony's kansen afkraakt met 'bringing a knife to a gunfight'

https://www.reuters.com/markets/asia/so ... 022-01-19/

Gebruikersavatar
SmartTies
Master Cheese
Lv6
Berichten: 1966
Lid geworden op:
13 jul 2017, 17:57

19 jan 2022, 16:28

In hoeverre kunnen ze hier nog wettelijk mee doorgaan? Ik denk niet dat een EA nu na een Activision zo gekocht zou kunnen worden.
Afbeelding

Gebruikersavatar
Yellow
Lv6
Berichten: 1806
Lid geworden op:
11 jul 2017, 13:07

19 jan 2022, 16:58

Ik weet nog toen ik 13 jaar was en je op InsideGamer fanboy wars had, met uitspraken als "Microsoft koopt EA!!111" en "Sony koopt Take 2!!!!111". Dat waren de leukste tijden. Nu is het dan eindelijk werkelijkheid XD

Gebruikersavatar
Notorious
Lv2
Berichten: 50
Lid geworden op:
05 okt 2017, 12:17

Re:

19 jan 2022, 17:14

SmartTies schreef:
19 jan 2022, 16:28
In hoeverre kunnen ze hier nog wettelijk mee doorgaan? Ik denk niet dat een EA nu na een Activision zo gekocht zou kunnen worden.
Disney kon ook rustig z'n gang gaan.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 24 gasten