Pagina 2 van 3

Geplaatst: 03 jul 2019, 19:53
door Doomtrain



Mijn 2de level, wellicht een oude bekende maar dan nieuw ;)

Geplaatst: 06 jul 2019, 22:57
door Doomtrain



Schaamteloze dubbelpost, maar voor de megaman level liefhebbers ;)

Iets met oude megaman jump blocks enzo, wel wat gelimiteerder maar toch!

Re:

Geplaatst: 07 jul 2019, 15:14
door Shovah
Shadow schreef:
28 jun 2019, 10:57


Enjoy it again bitches!
Was weer leuk! Duurde eventjes voordat ik 'm weer onder de knie had. Daarna elk stukje proberen zo efficiënt mogelijk te doen voor een WR. :D

Afbeelding


Geplaatst: 07 jul 2019, 15:49
door Shadow
Oh shit man, lekker bezig! :voldaan:

Geplaatst: 07 jul 2019, 17:18
door Robbai
Hier vind je mijn level terug:
4LH-GLH-9FF
Een soort van duister spookhuis met vele schakelaars, vuur/ijs-elementen. Het is mijn eerste level die ik ooit in een Super Mario Maker-spel heb gemaakt. Het is geen gemakkelijk level, zeker naar het einde toe.

Er is ook een verborgen uitgang, maar ik raad jullie vooral aan om ook de standaardroute te nemen. Moeilijk, maar na vele pogingen zeker uit te spelen.

Laat mij weten wat jullie ervan vinden. Ik heb plannen om nog enkele wijzigingen aan te brengen voor een verbeterde versie.

Re: Super Mario Maker | Franchise

Geplaatst: 07 jul 2019, 20:09
door Newgamessuck
Heerlijk speedrun level gemaakt.

Ik daag jullie uit deze in 30 seconden te clearen.

6YL-PVS-H1G

Re: Super Mario Maker | Franchise

Geplaatst: 08 jul 2019, 08:47
door Shovah
Newgamessuck schreef:
07 jul 2019, 20:09
Heerlijk speedrun level gemaakt.

Ik daag jullie uit deze in 30 seconden te clearen.

6YL-PVS-H1G
Leuk level! Ik ben niet gewend aan speedrun levels, dus heeft redelijk wat pogingen gekost haha. First clear. :D


Re: Super Mario Maker | Franchise

Geplaatst: 08 jul 2019, 10:22
door Newgamessuck
Shovah schreef:
08 jul 2019, 08:47
Newgamessuck schreef:
07 jul 2019, 20:09
Heerlijk speedrun level gemaakt.

Ik daag jullie uit deze in 30 seconden te clearen.

6YL-PVS-H1G
Leuk level! Ik ben niet gewend aan speedrun levels, dus heeft redelijk wat pogingen gekost haha. First clear. :D

Thanks man. Leuk om te lezen dat je het een leuk level vond. _O_

Geplaatst: 08 jul 2019, 10:48
door Oversoul
Oja, deze was ook nog af. Heb er ongeveer een klein weekje aan tijd ingestoken, dus laat me weten wat je er van vind :)

Frosty Frigate

DDN TH0 V9G

Description:

Explore a mysterious airship high above a frigid sea. Three hidden big coins and a rather unorthodox boss are waiting for you! Use icicles and on/off switches in creative ways to reach the end.

Style: SMB3

video:

https://video.twimg.com/ext_tw_video/11 ... mp4?tag=10

Difficulty - medium

Tags - traditional, themed, some light puzzle elements.
Ik ga vanavond even een rondje forum doen en al jullie stages checken (die ik nog niet gehad heb) :)

Geplaatst: 09 jul 2019, 16:47
door Doomtrain
Ik verwacht natuurlijk wel een ghetto stream.

Leuk level overigens :) Ben zelf bezig met een wat makkelijk level zodat kinderen ook eens een level kunnen doen die niet heel moeilijk is itt andere levels. Mijn volgende zal wel weer moeilijker zijn, gok ik zo!

Geplaatst: 09 jul 2019, 16:58
door Shenmue3
Ik ken iemand die al weken noest aan een level bezig is met als thema zuivel.

Geplaatst: 09 jul 2019, 22:47
door Oversoul
Tweede stage, wat meer laidback en chill met een vleugje Metroidvania :)


Geplaatst: 10 jul 2019, 04:19
door MrBouwmeester
Nieuw level!
Plants and Ants - 86D-V56-KKF
Een platform level in de 3D world stijl. De rode munten zijn optioneel, voor de mensen die zichzelf willen bewijzen als echte pro's.

Zal morgen nog even wat levels van hier checken. Ik hoop dat Nintendo snel met een bookmark website ofzo komt, want die code's ben ik nu alweer beu.

Re:

Geplaatst: 10 jul 2019, 10:50
door Oversoul
MrBouwmeester schreef:
10 jul 2019, 04:19
Nieuw level!
Plants and Ants - 86D-V56-KKF
Een platform level in de 3D world stijl. De rode munten zijn optioneel, voor de mensen die zichzelf willen bewijzen als echte pro's.

Zal morgen nog even wat levels van hier checken. Ik hoop dat Nintendo snel met een bookmark website ofzo komt, want die code's ben ik nu alweer beu.
Snelste manier is om Makers te volgen atm. Je kunt dan by courses naar de sterretjes tab gaan, en daar zie je dan een lijstje met courses van alle makers die je volgt op volgorde van nieuw naar oud.

Ik heb je iig een follow gegooid, want dit was echt een tof level. Ben heel wat keren doodgegaan, maar uiteindelijk 7 van de 8 red coins gehaald. I'll be back :7

Geplaatst: 11 jul 2019, 23:04
door Hou_van_jezelf
Mijn nieuwste level is een jungle-level, ik heb vooral geprobeerd een thematisch mooi level te maken. Qua gameplay heb ik een keer niet de ‘standaard Mario-opbouw’ gekozen zoals in mijn vorige levels, meer gewoon alles door elkaar.

Code: XLM-TKT-PFF :).

Ik heb ook nog meer levels maar je kan vgm best prima mijn profiel openen via mijn bovenstaande code. Mijn eerste twee levels waren om SMM2 onder de knie te krijgen (door de vroege uploads zijn ze wel veruit mijn meest gelikede levels...), verder heb ik nog met een puzzel-level en een Kamek-level aangekloot.

Geplaatst: 13 jul 2019, 19:58
door Oversoul
Nieuwste, focus op speedrun en flow deze keer :)


Geplaatst: 14 jul 2019, 21:11
door Doomtrain



Hotseflots en enjoy
Eerie Excavation!
H96-R7B-F0H

Geplaatst: 21 jul 2019, 19:59
door Robbai
Dit is een preview van mijn volgende level:
(verwijderd om uitdaging te behouden)
Deze is nog niet af, er moeten nog enkele kamers toegevoegd worden. Ik overweeg ook een creatief ontworpen gevecht tegen een eindbaas.
Met deze afbeeldingen worden mogelijk geheime routes gelekt, maar dat is niet erg. Voor diegenen die mijn vorige level gespeeld hebben: ze merken misschien gelijkenissen op. Dat level heeft eigenlijk niemand kunnen uitspelen (van de 32 spelers die het geprobeerd hebben) op één speler na - en dat was via een alternatieve route waarmee bijna het volledige level wordt overgeslagen. Vandaar de recyclage van bepaalde delen uit mijn vorige level - nu in een nieuw sausje en met enkele aanpassingen.
Edit: Het level is nu af. Hieronder vind je de code terug:
Afbeelding

Geplaatst: 22 jul 2019, 17:10
door James
Ziet er leuk uit.

Geplaatst: 24 jul 2019, 06:35
door Oversoul
Ghetto Evolved.

http://www.n1ntendo.nl/article/57180/1/ ... r-2-levels

Stuur je level in en ik zie je zondag op de stream :D

Geplaatst: 24 jul 2019, 13:56
door Shadow
Altijd welkom om de mijne te spelen! :'D

Ik moet er weer eens een maken...

Geplaatst: 24 jul 2019, 15:52
door Doomtrain
Als ik er nou een had die je nog niet gespeeld hebt en me ook niet hoefde aan te melden :P

Edit: ah fuck it gewoon dezelfde codes, dan kunnen de anderen ook spelen en kan Mitch lachen.

Geplaatst: 25 jul 2019, 17:27
door Gewoon Arno
Promotie is niet toegestaan MitchBitch

Geplaatst: 27 jul 2019, 13:10
door Oversoul
Leveltje gemaakt geinspireerd door de hittegolf van de afgelopen dagen :P

Beat the heat! 0H1-WN4-KWF

Geplaatst: 27 jul 2019, 22:11
door Robbai
Na zeker vijfentwintig uur aan het level gewerkt te hebben, wil ik aankondigen dat ik mijn nieuwste level gepubliceerd heb. Hieronder vind je enkele afbeeldingen terug, evenals de in te voeren code.
Afbeelding
Er zijn afwisselend makkelijkere en moeilijkere gedeeltes die uitgespeeld moeten worden. Ik heb ook veel aandacht geschonken aan het grafische aspect. Backtracken is een een vrij belangrijk aspect van het level, ook zijn er alternatieve routes die de speler de kans geven om bepaalde gedeeltes over te slaan of nuttig zijn om het tijdsrecord te behalen.

Veel plezier gewenst! Advies en vragen zijn welkom!

Edit: Blijkbaar is dit mijn 222ste bericht...